نحوه جمع آوری بررسی های ویدیویی و توصیفات در سال 2025
جلب اعتماد مشتری با بررسی ها ، به ویژه بررسی های ویدئویی ، بسیار قابل دستیابی است ، زیرا به خریداران اجازه می دهد مشتریان واقعی را با داستانهای قانع کننده ببینند و بشنوند.
بر خلاف بررسی های آنلاین نوشته شده ، فیلم ها احساس شخصی و جعلی بودن می کنند. به همین دلیل آنها جزء قوی ترین ابزارهای تقویت تبدیل در تجارت الکترونیکی هستند. بررسی های ویدئویی به خصوص در هنگام ترکیب با ابزارک های نقد و بررسی که آنها را مستقیماً در صفحات محصول نشان می دهد ، خوب کار می کنند.
بنابراین ، من تصمیم گرفتم به شما نشان دهم که چرا بررسی های ویدیویی مهم ، نحوه بررسی ویدیویی و چگونگی اتوماسیون با تعبیه اجتماعی کل فرآیند را ساده می کند.
بررسی های ویدیویی چیست؟
بررسی های ویدئویی توصیفات ویدیویی است که توسط مشتریان واقعی ضبط و ارسال شده است. آنها چهره ها ، صداها و احساساتی را که بررسی های نوشتاری نمی توانند مطابقت داشته باشند ، ضبط می کنند. این اصالت آنها را به یکی از معتبرترین اشکال اثبات اجتماعی در تجارت الکترونیکی تبدیل می کند.
در نهایت ، یک بررسی ویدیویی واحد اعتماد بیشتری از ده ها بررسی متن ایجاد می کند. به همین دلیل مارک های تجارت الکترونیکی از آنها برای تأثیرگذاری بر روند تصمیم گیری استفاده می کنند. بسیاری از مارک ها همچنین توصیفات ویدیویی خود را در کنار بررسی های Google برای ایجاد یک سیگنال اعتماد متعادل نشان می دهند.
چرا بررسی های ویدیویی برای مشاغل تجارت الکترونیکی مهم است؟
در حالی که بررسی های کتبی همیشه ارزشمند است ، مصرف کنندگان مدرن از اصالت برخوردار هستند ، که از طریق فیلم های کوتاه و واقعی از مشتریان رضایت بخش به طور مؤثرتری منتقل می شود.
در اینجا چرا بررسی های ویدئویی مهم است:


- فاکتور اعتماد بالاتر –دیدن و شنیدن افراد واقعی ، بررسی ها را باورپذیر تر می کند.
- افزایش نامزدی –فیلم ها جذاب تر از متن هستند و خریداران بالقوه را علاقه مند می کنند.
- تقویت در تبدیل –بررسی های ویدئویی اغلب با پرداختن به شک و تردید به طور مؤثرتر ، فروش بالاتری را هدایت می کند.
- مزایای سئو –Google از محتوای ویدیویی حمایت می کند ، که می تواند دید در نتایج جستجو را بهبود بخشد. شما می توانید با ترکیب بررسی های ویدیویی با استراتژی های SEO UGC که باعث بهبود دید و اقتدار می شود ، این کار را بیشتر کنید.
- اصالت در مقیاس –برندها می توانند با نمایش تجربیات متنوع در زندگی واقعی ، بازاریابی خود را انسانی کنند.
این مزایا توضیح می دهد که چرا بررسی های ویدیویی به یک سیگنال اعتماد اساسی برای مشاغل مدرن و چگونگی تقویت روابط بلند مدت مشتری تبدیل شده است.
چندین تاکتیک وجود دارد که می توانید به آنها اعتماد کنید تا نظرات جدیدی را برای تجارت الکترونیکی خود بدست آورید ، از جمله اما محدود به موارد زیر نیست:
درخواست های ایمیل و پیام کوتاه
ایمیل های جمع آوری بررسی خودکار پس از خرید و یا پیامک که مشتریان را به ترک یک بررسی سریع ویدیویی دعوت می کند ، می تواند مشارکت را تقویت کند ، به خصوص در صورت شخصی سازی.
صفحات فرود و کدهای QR
یک صفحه فرود اختصاصی ایجاد کنید یا کدهای QR را در بسته بندی اضافه کنید تا مشتریان ارسال فیلم ها را فوراً از طریق فرم جمع آوری بررسی آسان کنید.
کمپین های رسانه های اجتماعی
مشتریان را ترغیب کنید تا بررسی های ویدیویی خود را با هشتگ های مارک دار در اینستاگرام ، Tiktok یا YouTube به اشتراک بگذارند تا دسترسی برند شما را نیز تقویت کنند.
درخواست بررسی خودکار جریان
جریان ایمیل یا پیام کوتاه خودکار را تنظیم کنید که بعد از خرید یا تحویل شروع می شود و به مشتریان یادآوری می کند تا بررسی های ویدیویی خود را ارسال کنند.
جمع آوری و ذخیره فیلم ها در یک مکان
از یک ابزار متمرکز برای جمع آوری ، مدیریت و سازماندهی کلیه بررسی های ویدیویی مشتری استفاده کنید. این امر دسترسی به کتابخانه شما را به صورت مداوم و آسان نگه می دارد.
نمایش بررسی های ویدیویی در وب سایت ها
با استفاده از نرم افزار مناسب ، مشاغل می توانند فوراً توصیفات را جمع آوری کرده و بررسی های ویدیویی را به عنوان ابزارک ، گالری یا محتوای قابل خرید در وب سایت خود نمایش دهند.
مشاغل غالباً فیلم های توصیف شده را با ابزارک های قابل خرید برای تقویت تعامل و فروش جفت می کنند.
چرا تعبیه شده اجتماعی بهترین راه حل برای بررسی ویدیویی است
Embedsocial تمام موارد فوق را برای کمک به شما در جمع آوری بررسی های بیشتر و بهتر به شما کمک می کند ، که می توانید فوراً به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر در تمام صفحات وب خود استفاده کنید.


به عنوان یک پلت فرم توصیف ویدیویی ، تعبیه کننده چندین ویژگی را برای جمع آوری و مدیریت بررسی های ویدیویی سریع ، آسان و یکپارچه ارائه می دهد:
- مجموعه خودکار –از فرم های قابل تنظیم که می توانند در هر نقطه تعبیه شوند ، از صفحات محصول گرفته تا کمپین های ایمیل استفاده کنید.
- چندین کانال –جمع آوری بررسی های ویدیویی از طریق بارگذاری مستقیم ، صفحات فرود یا ادغام رسانه های اجتماعی.
- داشبورد متمرکز –همه بررسی های ویدیویی را در یک مکان ذخیره ، مدیریت و معتدل کنید.
- دارایی های قابل استفاده مجدد –بررسی ها را به راحتی در بین مبارزات انتخاباتی و کانال های بازاریابی سازماندهی و مجدداً انجام دهید.
- ویجت های قابل خرید–بررسی های ویدیویی را در وب سایت ها ، صفحات محصول یا صفحات فرود به عنوان ابزارک های تعاملی ، تقویت کننده تبدیل کنید.
توجه: Embedsocial همچنین اجرای کمپین های هشتگ UGC را که تولید محتوای ویدیویی معتبر تر می کند ، آسان می کند.
چگونه می توان بررسی های ویدیویی را از طریق تعبیه کننده جمع آوری و نمایش داد؟
Embedsocial جمع آوری بررسی های ویدیویی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک از طریق یک فرم جمع آوری ساده بسیار آسان است. برای دیدن نحوه جمع آوری بررسی های ویدیویی یا بررسی مراحل دقیق زیر ، این ویدئو را تماشا کنید:
مرحله 1: وارد حساب تعبیه شده خود شوید
قبل از انجام هر کاری ، شما باید حساب تعبیه شده خود را ایجاد کرده و وارد شوید. همچنین می توانید یک برنامه رایگان 7 روزه را برای بررسی ویژگی ها امتحان کنید.
مرحله 2: به ویژگی “جمع آوری فرم ها” بروید
حرکت به “بررسی کنید” بخش از منوی روبان سمت چپ و ضربه بزنید ‘جمع آوری فرم’ ویژگی. پس از آن ، کلیک کنید “فرم جدید” (گوشه بالا سمت راست) و فرم خود را نامگذاری کنید:


مرحله 3: یک فرم جدید مجموعه بررسی ویدیویی ایجاد کنید
پس از حرکت به ویرایشگر فرم ، تمام گزینه های مورد نیاز برای سفارشی سازی فرم مجموعه جدید خود را دریافت خواهید کرد. در این مرحله ، شما نیز باید تغییر دهید ‘جمع آوری توصیفات ویدیویی’ برای ارائه گزینه به مشتریان برای بارگذاری یا ضبط ویدئویی از تجربه خود با شما:


مرحله 4: فرم بررسی ویدیویی خود را در هر کجا جاسازی کنید
پس از انجام سفارشی سازی فرم خود متناسب با تصویر برند خود ، به قسمت بروید برگه “اشتراک” (گوشه بالا سمت چپ) و لینک فرم را کپی کنید ، که می توانید در هر کجا تعبیه کنید. همچنین به شما گزینه ای ارائه می شود آن را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید یا در همه سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی:


نکته حرفه ای: پس از به اشتراک گذاشتن ، حتی می توانید آنها را با اثبات اجتماعی ترکیب کنید تا اعتبار را به حداکثر برسانید.
نحوه جمع آوری نظرات ویدیویی برای تجارت الکترونیکی: 5 بهترین روش
در تجارت الکترونیکی ، جمع آوری نظرات برای وب سایت شما ، به ویژه توصیفات ویدیویی ، به رویکرد صحیح در زمان مناسب نیاز دارد ، بنابراین احساس طبیعی و پاداش می کند.
در زیر ، من چندین روش مؤثر را بیان می کنم.


1. در لحظه مناسب بپرسید
زمان بندی اهمیت دارد. بهترین زمان برای درخواست بررسی ویدیویی درست پس از تعامل موفق خرید ، تحویل یا پشتیبانی مشتری انجام می شود.
2. روند خریداران را ساده کنید
دستورالعمل های واضح و ابزارهای آسان برای استفاده را ارائه دهید. این که آیا این یک لینک بارگذاری مستقیم ، یک صفحه فرود یا فرم موبایل یک کلیک است ، سادگی باعث افزایش نرخ پاسخ می شود.
3. به اشتراک گذاری بررسی های ویدیویی انگیزه دهید
پاداش هایی مانند تخفیف ، امتیاز وفاداری یا دسترسی زود هنگام به محصولات جدید را ارائه دهید. مشوق های بررسی ویدیویی کوچک می تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتر مشتریان برای مشارکت شود.
4. با یادآوری های ملایم پیگیری کنید
هر مشتری بار اول پاسخ نخواهد داد. یک ایمیل پیگیری مودبانه یا پیام کوتاه می تواند بدون احساس فشار ، میزان مشارکت را افزایش دهد.
5. نمونه ها و مطالب واضح را ارائه دهید
بعضی اوقات مشتریان به راهنمایی کمی احتیاج دارند. سوالات نمونه یا مطالب را به اشتراک بگذارید ، مانند “محصول ما برای شما چه مشکلی را حل کرد؟” یا “خدمات ما چگونه روزمره شما را بهبود بخشیده است؟” برای کمک به آنها در ضبط فیلم های با اعتماد به نفس و مفید.
به یاد داشته باشید: بررسی های ویدیویی وقتی احساس واقعی و مرتبط می کنند ، بهترین کار را می کنند. برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها ، می توانید از مشتریان خود بخواهید:
- فیلم ها را کوتاه و معتبر نگه دارید –هدف 30-60 ثانیه برای جلب توجه.
- به نمایش گذاشتن تجربیات متنوع مشتری –مشخصات جمعیتی مختلف و موارد استفاده را برجسته کنید.
- توصیفات متن و فیلم را ترکیب کنید –برای حداکثر اعتبار از هر دو قالب استفاده کنید.
اگر می خواهید مجموعه توصیفات شما بیشترین تأثیر را داشته باشد ، از این روند پرش نکنید. همچنین ، هنگامی که توصیفات را نمایش می دهید ، از بارگیری ویدیوی HD استفاده کنید.
نتیجه گیری: برای ایجاد اعتماد و رانندگی ، بررسی های ویدیویی را اهرم کنید!
بررسی های ویدئویی پنجره ای به تجربیات مشتری واقعی است ، زیرا به خریداران کمک می کند تا به لطف اعتماد به نفس خود ، در چند ثانیه شک و تردید را از بین ببرند. نیازی به گفتن نیست ، این یک تغییر دهنده بازی برای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی است که به طور معمول بررسی متن را جمع می کنند.
برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، این اعتماد مستقیماً به فروش تبدیل می شود. یک فیلم کوتاه و معتبر می تواند ده ها بررسی آنلاین مکتوب را انجام دهد. چه رسد به یک دیوار عشق پر از فیلم های UGC از مشتریان رضایت بخش. آنها به نوبه خود بازخورد شما را جمع می کنند!
اتوماسیون روند را آسان تر می کند. با استفاده از ابزارهای مناسب ، می توانید بدون تلاش اضافی ، بررسی های ویدیویی را در مقیاس جمع آوری ، مدیریت و منتشر کنید.
بنابراین ، استفاده از تعبیه شده را برای تبدیل صدای مشتریان خود به دارایی متقاعد کننده ترین بازاریابی خود شروع کنید. بگذارید داستان های آنها باعث اعتماد ، وفاداری و رشد شود. راه حل یک مرحله ای ما ابزارک های قابل تنظیم ، توصیفات متنی ، فروش بیشتر و تعداد زیادی از مشتریان خوشحال را ارائه می دهد.
سؤالات متداول در مورد بررسی های ویدیویی
بررسی ویدیویی چیست؟
بررسی های ویدئویی توصیفات مشتری است که در قالب ویدیویی ضبط شده اند که تجربیات واقعی مشتریان را با برند یا محصولات شما نشان می دهد.
چگونه می توانم بررسی های ویدیویی را برای تجارت خود جمع کنم؟
می توانید با پرسیدن از مشتریان در زمان مناسب ، ساده کردن روند ارسال و ایجاد انگیزه در مشارکت ، بررسی های ویدیویی را جمع آوری کنید.
آیا بررسی های ویدیویی می تواند به فروشگاه تجارت الکترونیکی من کمک کند؟
بله ، بررسی های ویدیویی باعث افزایش اعتماد ، نشان دادن محصولات در زندگی واقعی و کمک به تقویت تبدیل می شود. آنها یک شواهد قابل اعتماد از کیفیت محصولات و خدمات شما هستند.
آیا می توان مجموعه بررسی ویدیویی را خودکار کرد؟
بله ، ابزارهایی مانند درخواست های اتوماسی اجتماعی ، جمع آوری و نمایش بررسی های ویدیویی از طریق فرم های بررسی قابل تنظیم و تعبیه شده برای صرفه جویی در وقت و تلاش.
بررسی ویدیویی چه مدت باید باشد؟
بهترین طول 30-60 ثانیه است – به اندازه کافی برای جلب توجه اما به اندازه کافی طولانی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات معنی دار. با این حال ، شما فقط می توانید این طول را به مشتریان خود پیشنهاد دهید.
https://embedsocial.com/blog/collect-video-reviews-testimonials/