نحوه تولید بیشتر برای تجارت در املاک و مستغلات خود
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
تولید منجر به مدیریت املاک یا اهداف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند دشوار باشد. این که آیا به دنبال مشتری های جدید ، مستاجر یا سرمایه گذاران هستید ، می توان چشم و علاقه جدیدی را برای تجارت خود بدست آورد.
هنگام فکر کردن در مورد چگونگی دستیابی به مدیریت املاک ، مهم است که چه کسی را می خواهید هدف قرار دهید. به نظر شما چه جمعیتی علاقه مند به خدمات خود هستید؟ چه کسی بیشتر در جامعه شما حضور دارد؟ بفهمید که این افراد در کجا آویزان هستند ، چه رسانه ای را مصرف می کنند و آیا قبل از تصمیم گیری در مورد روش های بازاریابی شما ، خدمات شما برای آنها ضروری است.
هنگامی که شما تصمیم گرفتید که جمعیتی هدف شما کیست ، از نکات و ابزارهای زیر برای تنظیم استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید و به همان اندازه که می توانید هدایت کنید.
برخی از استراتژی های مفید برای افزایش پتانسیل شما برای مدیریت املاک جدید چیست؟ در اینجا چند مورد برای شروع کار وجود دارد.
مرتبط: 5 نکته برای بازاریابی تجارت املاک و مستغلات و رسیدن به مشتری های بیشتر
ارجاع مشتری
اگر اطمینان دارید که خدماتی که در گذشته ارائه کرده اید استثنایی است ، مراجعه به مشتری ممکن است بهترین شرط بندی شما در هنگام یافتن منجر جدید باشد. ارجاع ها با کمک به نام تجاری خود در آنجا شبکه خود را ایجاد می کنند – افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند و از آنها لذت می برند ، به طور طبیعی در مورد شما به دوستان و خانواده خود می گویند.
اگرچه مشتری های خوشحال به طور طبیعی دایره نزدیک خود را در مورد خدمات شما می گویند ، اما یک راه خوب برای تسهیل روند ارجاع مشتری ، ارتباط با نمایندگان املاک و مستغلات است که در گذشته با آنها کار کرده اید. در صورت بروز نام شرکت شما به صاحبان املاک یا سایر سرمایه گذاران املاک و مستغلات ، می توانید مشتریان فعلی خود را برای فروش به آنها ارجاع دهید یا هزینه ارجاع را پیشنهاد دهید.
رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی روش تبلیغات قرن بیست و یکم است. بسیاری از شرکت ها قبلاً به باند بازاریابی رسانه های اجتماعی علاقه مند شده اند ، پس چرا نباید؟
LinkedIn:
اگر در تجارت املاک و مستغلات هستید ، احتمالاً قبلاً از LinkedIn استفاده کرده اید. LinkedIn به شما امکان می دهد تا در مورد تجارت خود محتوا را ارسال کنید و تصویر برند خود را برای سایر متخصصانی که از سایت استفاده می کنند برای یافتن کار ، ارسال به روزرسانی در مورد تجارت خود یا پیدا کردن خود مشتری های بالقوه ارسال کنید.
LinkedIn دسترسی گسترده ای دارد. شما این پتانسیل را دارید که به صدها ، هزاران نفر از سرمایه گذاران دیگر با یک حساب LinkedIn رایگان برسید. هنگام تنظیم حساب خود ، بر محتوایی تأکید کنید که مزایای کار با شرکت املاک و مستغلات خود را نشان می دهد و تفاوت هایی را که می توانید در زندگی آنها ایجاد کنید. شبکه با افرادی که در گذشته با آنها کار کرده اید که می توانند مهارت های خاصی را که بر آن تأکید می کنید تأیید کند و به پست های خود مشروعیت اضافه کند ، زیرا آنها می توانند اظهار نظر کنند و مانند این پست.
پادکست ها:
پادکست ها نوعی رسانه هستند که در سالهای اخیر کشش زیادی را به خود جلب کرده است. این که آیا مردم هنگام رانندگی ، ورزش یا انجام کارهای دیگر گوش می دهند ، پادکست ها بسیاری از آمریکایی ها را در طول روز خود به دست می آورند.
پادکست ها به طرز شگفت آور ساده هستند. اگرچه ایجاد پادکست و جذب مخاطب ممکن است کمی بیشتر از آنچه که در سیستم عامل های دیگر انجام می شود طول بکشد ، اما به خودتان قسمت بعد از قسمت ارائه خرد و نکات مفید می تواند منجر به ایجاد منجر جدید شود بلکه می تواند به شما در یافتن سایر متخصصان برای همکاری و همکاری با آنها کمک کند.
سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی:
برای ارتقاء خدمات خود از سیستم عامل هایی مانند Tiktok ، Facebook یا X استفاده کنید. این سیستم عامل ها هنگام ارسال به طور مداوم بهترین کار را انجام می دهند – اگر وقت دارید ، کلیپ های کوتاه یا فیلم ایجاد کنید که بهترین جنبه های شرکت شما را نشان می دهد. اگر وقت ندارید ، برای تسهیل استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به استخدام یک هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی نگاه کنید. این متخصصان به احتمال زیاد روندها و ظرافت هایی را که هر پلتفرم در اختیار دارد درک می کنند و به شما کمک می کنند تا کیفیت را به دست آورید.
ارسال در این سیستم عامل ها سریع ، آسان و رایگان است. اگرچه می توانید چیزهای متنوعی را در حساب خود ارسال کنید ، اما ایده خوبی است که عکس ها و فیلم های جذاب را با هشتگ های گرایش و مربوطه نشان دهید.
مرتبط: 4 راه جوانب ماهیان املاک و مستغلات از بازاریابی دیجیتال رهبری می کنند
سئو
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) راهی برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو مانند Google ، Bing یا Yahoo است و به جستجوگرانی که علاقه مند به تجارت شما هستند ، می رسد.
کلمات کلیدی مربوطه را در پست های وب سایت خود قرار دهید تا رتبه بندی سئو بهتری داشته باشید و وقتی یک سرب بالقوه یک کلمه کلیدی مربوطه را جستجو می کند ، به صفحه اول نتایج نزدیک شوید.
دوره ها و متخصصان مختلفی وجود دارند که می توانند با روش های سئو شما کمک کنند. یادگیری نحوه استفاده از سئو به نفع شما دشوار نیست ، اما می تواند چند مورد از آزمایش و خطا برای به دست آوردن آن به درستی طول بکشد.
وارد جامعه شوید
بهترین روش بازاریابی ارگانیک شرکت در جامعه خود است. معمولاً در محله ها اتفاق می افتد که می تواند به شما کمک کند نام خود را از آنجا خارج کنید – بازارهای کشاورزان ، بازی های فوتبال دبیرستان و سایر رویدادهای جامعه ممکن است فرصت هایی برای تبلیغ به افرادی که به احتمال زیاد از خدمات شما بهره مند می شوند ، فراهم کند.
برای یادگیری بهترین راهها برای درگیر شدن به سایر متخصصان که تبلیغات را در منطقه خود می بینید ، دسترسی پیدا کنید.
تولید منجر به بخش مهمی از هر مشاغل است ، اما به ویژه در املاک و مستغلات بسیار حیاتی است. استاندارد خدمات خود را بالا نگه دارید تا از هر روش بازاریابی که برای تولید سرب استفاده می کنید ، در ابتدا ، مشتریانی که شما به دست می آورید به دوستان و خانواده خود می گویند. استفاده از این نکات به تجارت املاک و مستغلات شما کمک می کند تا به رشد خود ادامه دهد.
مرتبط: 7 نکته برای بستن معاملات بیشتر و افزایش تجارت املاک و مستغلات شما
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-generate-more-leads-for-your-real-estate-business/489105