نحوه تبدیل شکایات ، نظرات و تعارفات در کسب و کار
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
مطالعات نشان می دهد که 70 ٪ از مصرف کنندگان محصولات توسعه یافته با بازخورد خود را ترجیح می دهند و 67 ٪ نسبت به مارک هایی که به دنبال نظرات خود هستند ، وفادارتر هستند. اگر می خواهید مشتری خود را رشد داده و حفظ کنید ، وقت آن است که این ماین طلای بینش را در آغوش بگیرید و بازخورد را به استراتژی های پیرامون خود تبدیل کنید.
چالش فقط جمع آوری نظرات نیست ؛ این می داند که چگونه آنها را به عمل تبدیل کنیم. در این مقاله ، من شش نکته در مورد چگونگی مارک ها می توانند بازخورد مشتریان خود را به موفقیت بلند مدت تبدیل کنند.
1. پیشنهادات بازاریابی خیاط
بازخورد مشتری بینش مستقیمی در مورد ترجیحات مصرف کننده و نقاط درد ارائه می دهد ، بر نحوه ساخت استراتژی های بازاریابی و توسعه محصولات خود تأثیر می گذارد.
طبق آمارهای اخیر ، هنگامی که مشتریان بر اساس فعالیت خود تبلیغات دریافت می کنند ، درآمد این محصول 38 ٪ رشد می کند و بازاریابی تا 30 ٪ کارایی را خرج می کند. در همین حال ، تنها 32 ٪ از بازاریابان تبلیغات خود را شخصی سازی می کنند.
به عنوان نمونه آمازون را بگیرید. این شرکت با تجزیه و تحلیل بازخورد و بررسی ، استراتژی بازاریابی خود را تنظیم می کند و کمپین های متناسب با بخش های خاص مشتری را تنظیم می کند. توصیه های محصول شخصی آنها مبتنی بر مرور و تاریخ خرید است ، بنابراین به علایق و ترجیحات منحصر به فرد هر مشتری مربوط می شود.
برای ایجاد این کار برای مشاغل شخصی خود ، با تنظیم نظرسنجی های منظم پس از خرید برای جمع آوری ترجیحات و پیشنهادات شروع کنید. از ابزارهای CRM و Analytics برای تقسیم مخاطبان خود بر اساس رفتار ، خرید تاریخچه و مضامین بازخورد استفاده کنید. بر اساس این داده ها ، کمپین های پویا ایجاد کنید که با این بخش ها صحبت می کنند-به ایمیل هایی با محصولات مشابه یا پیشنهادات حساس به زمان فکر کنید.
مرتبط: چرا پیام رسانی محتوای شما تبدیل نمی شود – و در مورد آن چه باید کرد
2. سفر مشتری بهتر است
یک UX صاف یک ضرورت است. تقریباً نیمی از مشتریان به دلیل تجربه ضعیف دیجیتال ، خرید از یک برند را متوقف کرده اند ، در حالی که 66 ٪ خوشحال هستند که در صورت ارائه خدمات بهتر ، داده های شخصی را به اشتراک می گذارند. شرکت هایی که UX را در اولویت قرار می دهند ، می توانند 42 ٪ افزایش در حفظ مشتری ، افزایش 33 درصدی سطح رضایت و افزایش 32 ٪ در فروش را ببینند.
Ryanair روزانه تقریباً 2 میلیون بازدید کننده وب سایت می کند. تیم UX آنها نظرسنجی های باز را برای درک بهتر سفر مشتری معمولی خود-از جستجوی پروازها تا رزرو اضافی-ایجاد کردند. این فرآیند یک بانک اطلاعاتی عظیم از بینش ها ایجاد می کند که مناطق بالقوه را برای بهینه سازی و فرصت های بهبود نشان می دهد.
درس آموخته شده؟ فقط به نظرسنجی های جعبه تیک اعتماد نکنید-سؤالات باز مانند “چگونه می توان وب سایت ما را بهبود بخشید؟” گنجینه ای را ارائه دهید که بتواند نیازهای برآورده نشده را کشف کند یا در تصمیمات طراحی کمک کند. مرحله بعدی تنظیم استراتژی های شما بر اساس مکرر موضوعات UX است که در بازخورد مشتری مطرح شده است ، خواه این قیمت نامشخص ، ناوبری مشروبات الکلی یا زمان بارگذاری آهسته باشد.
3. با ایجاد بازخورد درآمد کسب کنید
در حالی که تنها 21 ٪ از مدیران محصول در حال حاضر از بازخورد مشتری به عنوان منبع اصلی داده استفاده می کنند ، شرکت هایی که اغلب تا 30 ٪ سودآوری بالاتر را مشاهده می کنند. بازخورد مشتری به آنچه کار می کند اشاره می کند ، به شما کمک می کند تا دریابید که چه اشتباهی رخ داده است و ویژگی های محصول مهم را در پیش گرفته است.
پس از انتشار ویژگی های جدید ، نظرسنجی های سریع را انجام دهید تا با تأثیرگذاری بر تجربه کاربر و پتانسیل برای پیشرفت های بیشتر آشنا شوید. مرحله بعدی ، عمیق تر است: تجربه با توسعه مشتری ، جلسات بازخورد آنلاین با مشتریان وفادار ، فرم “ایده” را در وب سایت یا برنامه خود پیشنهاد دهید.
حتماً شکایات مربوط به وقت ، پول یا ناراحتی را از دست داده اید ، زیرا این نقاط درد اغلب باعث از بین رفتن درآمد می شود. سرانجام ، اطمینان حاصل کنید که تیم های محصول ، فروش و پشتیبانی شما به بینش مشتری دسترسی کامل دارند و بازخورد را برای توسعه محصول شما محوری نگه می دارند.
مرتبط: آیا شما تنگنا هستید؟ 3 راه برای غلبه بر سندرم بنیانگذار
4. تقویت شهرت
با توجه به بررسی مشتری و رتبه بندی در صفحات محصول ، می تواند 34 ٪ تبدیل را افزایش دهد و پیشنهادات نمایشی می تواند فروش را تا 270 ٪ افزایش دهد. نمایش بررسی های مثبت نه تنها باعث تقویت شهرت شما می شود بلکه می تواند به عنوان مرجع سایر مشتریانی که در همان بازار حرکت می کنند ، باشد. علاوه بر این ، مشتریان موجود شما می توانند نکات مفیدی و کاربردهای غیر منتظره ای را برای محصول شما از تجربیات به اشتراک گذاشته شده توسط سایر کاربران پیدا کنند.
بررسی ها فقط از اعتبار شما محافظت نمی کنند – آنها مخاطبان شما را آموزش می دهند ، اعتماد را افزایش می دهند و حتی می توانند پیشرفت های آینده محصول را راهنمایی کنند.
پیتزا دومینو پس از ویدئویی از کارمندانشان که از مواد غذایی استفاده نمی کردند به درستی ویروسی شد ، با بحران شهرت روبرو شد. این شرکت به جای رد کردن واکنش شدید ، تصمیم گرفت با یک کمپین جسورانه بیرون بیاید. آنها بررسیهای واقعی مشتری را نشان دادند و دستور العمل پیتزا خود را بازسازی کردند ، همه در هنگام سرمایه گذاری در ابزارهای دیجیتال برای بهبود خدمات.
برای عملی کردن این مسئله ، این کار را برای مشتریان آسان کنید تا بررسی های پس از خرید را ترک کنند: ایمیل ، گپ های درون برنامه ای ، رسانه های اجتماعی-هر آنچه که کار خواهد کرد. بررسی های مثبت را به محصول خود اضافه کنید و آنها را درست در کنار کلیدهای فراخوانی به اقدامات قابل مشاهده کنید. همیشه از مشتریان بخاطر ستایش و پاسخ به نظرات منفی تشکر می کنم ، نشان می دهد که چگونه به شکایات رسیدگی می کنید.
5. ترافیک وب را تقویت کنید
بررسی ها با افزودن محتوای تازه و غنی از کلمات کلیدی به سایت شما ، در ترافیک ارگانیک بسیار کمک می کند. مشاغلی که بررسی و نمایش بررسی می کنند ، تا 45 ٪ افزایش در ترافیک وب را مشاهده می کنند و لیست های Google با 10+ بررسی اغلب افزایش 15-20 ٪ را تجربه می کنند. بنابراین ، سعی کنید مشتریان خود را به ترک Google و شخص ثالث انگیزه دهید و با نمایش آنها در رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، پست های وبلاگ ، سؤالات متداول و صفحات فرود ، از آنها در استراتژی محتوای خود استفاده کنید. همچنین برای مدیریت شهرت آنلاین خود ، هفتگی را برای نظارت بر سیستم عامل های بررسی هفتگی دارد.
اگر به درستی اداره شود ، بازخورد مشتری می تواند به زره قدرتمند تجارت شما تبدیل شود. این می تواند برای اصلاح استراتژی های شما ، بهبود UX ، تغییر محصول و حتی تغییر شکل شهرت خود استفاده شود. صدای مشتریان خود را به اقدامات برند تبدیل کنید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید.
مطالعات نشان می دهد که 70 ٪ از مصرف کنندگان محصولات توسعه یافته با بازخورد خود را ترجیح می دهند و 67 ٪ نسبت به مارک هایی که به دنبال نظرات خود هستند ، وفادارتر هستند. اگر می خواهید مشتری خود را رشد داده و حفظ کنید ، وقت آن است که این ماین طلای بینش را در آغوش بگیرید و بازخورد را به استراتژی های پیرامون خود تبدیل کنید.
چالش فقط جمع آوری نظرات نیست ؛ این می داند که چگونه آنها را به عمل تبدیل کنیم. در این مقاله ، من شش نکته در مورد چگونگی مارک ها می توانند بازخورد مشتریان خود را به موفقیت بلند مدت تبدیل کنند.
1. پیشنهادات بازاریابی خیاط
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-turn-complaints-comments-and-compliments-into/492203