نحوه تأمین دامنه حق بیمه بدون افزایش قیمت یا جذب رقبا

نحوه تأمین دامنه حق بیمه بدون افزایش قیمت یا جذب رقبا

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

خرید دامنه ممتاز ، ضربه ای قاتل را به این رقابت می بخشد زیرا این امر را برای این برند ایجاد می کند. این استراتژی به ویژه در اقتصاد دیجیتال فعلی مفید است ، جایی که وب سایت یک شرکت به میزان قابل توجهی بر برندسازی آن تأثیر می گذارد. چرا اهداف خود را علناً برای دیدن همه آشکار می کنید؟ بدون شک شما هزینه های بیشتری را بیش از حد لازم خواهید داشت.

بیشترین دامنه های مورد نظر معمولاً شامل بسیاری از معاملات پشت صحنه است. بدون درام حراج های عمومی و توجه رسانه ها ، این دامنه ها دست تغییر می کنند. با این حال ، گرانترین فرصت در طی مذاکرات حفظ می شود. به این ترتیب ، خریداران کنترل مالی بیشتر از نظر مالی ، استراتژیک و در سایر جنبه های اساسی را حفظ می کنند. موارد زیر شامل راه هایی است که خریداران زرنگ و دانا آن را تحقق می بخشند.

مرتبط: نحوه مذاکره در مورد قیمت یک دامنه حق بیمه گران قیمت

قبل از اعلامیه احتیاط کنید

وقتی کسی فاش کرد که دامنه را دنبال می کند ، قیمت ها بلافاصله افزایش می یابد. افراد فرصت طلب سعی می کنند از آنها سود ببرند یا هزینه ها را باد کنند. به عنوان مثال ، در یک مقطع ، خرید ممکن است در حدود پنج شکل معلق باشد. با این حال ، ناگهان ، به دلیل سوء استفاده و اتهامات ، به یک مسابقه مناقصه تبدیل می شود هفت شکل

سیستم های قیمت گذاری دامنه مبتنی بر ادراک بسیار شکننده هستند. اگر شناخته شده است که یک برند از قبل به دامنه علاقه مند است ، مالک فعلی اغلب “برچسب قیمت شناور” را تعیین می کند. این منجر به لزوم ناشناس ماندن می شود. با این حال ، استفاده از تکنیک های ذکر شده اساساً خریدار/فروشنده را بدون ایجاد رمز و راز غیر ضروری تغییر می دهد.

با یک کارگزار نام دامنه معتبر همکاری کنید

یک کارگزار خوب بیش از مذاکره انجام خواهد داد. آنها به عنوان یک حریم خصوصی بین شما و فروشنده خدمت می کنند و هویت شما را از معامله جدا می کنند. چنین رازداری برای دستیابی به حق بیمه ضروری است.

یک کارگزار دامنه در صنعت ، بینش بازار و حتی چارچوب قانونی برای اطمینان از معاملات آنها با احتیاط و ارزش حداکثر برخوردار خواهد بود. این کارگزاران می دانند که چه کسی صاحب دامنه است و مالک چقدر انگیزه فروش دارد و آنها در جهت ایجاد یک معامله امن برای تجارت شما تلاش می کنند تا اطمینان حاصل شود که نام شما قبل از نهایی شدن امضای پنهان است.

تأیید کنید که قبل از کار با آنها ، یک کارگزار چقدر به بازار مشغول بوده است. آنها باید افراد دارای اعتبار تأیید شده باشند و نه فقط در برخی از وب سایت ها.

اینتل خود را قبل از زمان جمع کنید

قبل از جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات ، هیچ گونه دسترسی و یا پیشنهادی را انجام ندهید.

سوالات اساسی برای پرسیدن عبارتند از: چه کسی صاحب دامنه است؟ وضعیت فروش چیست؟ آیا خفته است یا فعال؟ آیا مالک دامنه دیگری دارد؟

به تمام این سؤالات می توان با ابزارهایی مانند پایگاه داده های فروش دامنه ، جستجوی IP معکوس و تاریخ WHOIS پاسخ داد. این ابزارها می توانند با هم کار کنند تا یک استراتژی مذاکره محکم را تشکیل دهند ، اما اطمینان حاصل کنند که احتیاط می کنید. جستجوی بیش از حد می تواند به صاحبان دامنه هشدار دهد و باعث می شود آنها بیشتر بخواهند.

دلیل دیگر کارگزاران فصلی مفید هستند که هنگام بالا بردن تاریخچه دامنه مورد نظر ، پرچم های قرمز را بالا نمی برند.

یک پیشنهاد ناشناس تهیه کنید

پیشنهاد اول لحن را تنظیم می کند و طرفین را برای بقیه معامله آماده می کند. این باید معقول ، مبتنی بر داده ها و از همه مهمتر از آن باشد. فروشنده نباید تا زمانی که قرارداد امضا و مهر و موم شود ، چه کسی را از طریق یک نهاد حقوقی ، چه از طریق یک نهاد حقوقی ، یک کارگزار شخص ثالث یا یک واسطه دیگر خریداری کند. هویت خریدار فقط پس از حل و فصل قرارداد فاش می شود.

اگر یک برند یا خریدار که کاملاً مشهور است از رنگ آبی خارج شود ، فروشنده کنترل مطلق خواهد داشت. آنها می فهمند که همه شما در آن هستید. آنها می دانند که شما به احتمال زیاد برخی از دارایی ها را دارید.

و آنها از این امر سوء استفاده می کنند.

ناشناس در حفظ بی طرفی کمک می کند. شما فقط یک خریدار دیگر هستید – این دقیقاً موقعیتی است که می خواهید در آن باشید.

مرتبط: یک نام دامنه عالی می تواند میلیون ها نفر به تجارت شما اضافه کند – در اینجا نحوه دریافت یکی (حتی اگر قبلاً گرفته شده باشد) آورده شده است

از بازارهای عمومی/حراج ها استفاده نکنید

هنگام صعود از حراج های GoDaddy یا Sedo Marketplace ، آسان می توان وسوسه شد. با این حال ، هنگامی که یک دامنه برای حراج یا لیست عمومی آماده است ، قیمت فراتر از کنترل شما است.

حتی اگر مورد حراج شده دامنه ای باشد که شما به دنبال آن هستید ، احتمالاً قادر به تأثیرگذاری بر قیمت حراج نخواهید بود. بنابراین ، شما باید از شرکت در حراج های عمومی خودداری کنید. درعوض ، پیشنهاد یک معامله مستقیم را در خارج از پلتفرم در نظر بگیرید.

برخی از نکات فراق برای کارآفرینان

هر صاحب دامنه به دنبال تبلیغ دامنه های خود در سطح جهان نیست. در بیشتر مواقع ، یک پیشنهاد خصوصی و با احتیاط ، معامله را سریعتر از حراج پر سر و صدا تا کنون بسته می کند.

برای حوزه های سطح بالا صبر بیشتری لازم است. دامنه های پریمیوم به همان سرعتی که ممکن است حرکت نمی کنند حرکت نمی کنند. بعضی اوقات ، مالک برای در نظر گرفتن پیشنهاد یا ارزیابی اوج بازار به زمان نیاز دارد. در شرایط دیگر ، تدارکات ممکن است باعث تاخیر شود.

گفته می شود ، اگر فروشنده مایل به مذاکره باشد ، شما ، به عنوان خریدار ، می خواهید هرچه سریعتر معامله را انجام دهید. همه چیز را در حالت آماده به کار ، از بودجه و اشخاص حقوقی گرفته تا داشتن یک حساب سپرده گذاری و یک قرارداد ساده و مختصر داشته باشید. اگر کار پشت صحنه انجام شود ، این معامله نه تنها تسریع می شود ، بلکه به فروشنده نیز ثابت می کند که خریدار بدون هزینه بیش از حد جدی است.

برای معاملات برای ضربه زدن به عناوین مفید نیست. نگه داشتن معاملات پایین تضمین می کند که مذاکرات در مورد نقل قول های دامنه گران قیمت بدون استرس باقی می ماند.

با وجود افراد مناسب در کنار شما و برنامه های استراتژیک ، دنبال کردن دامنه هایی مانند من با خرید 1 میلیون دلاری چند سال به عقب می تواند بدون نگرانی از پیشنهادات گران قیمت از همان ابتدا راحت تر شود.

خرید دامنه ممتاز ، ضربه ای قاتل را به این رقابت می بخشد زیرا این امر را برای این برند ایجاد می کند. این استراتژی به ویژه در اقتصاد دیجیتال فعلی مفید است ، جایی که وب سایت یک شرکت به میزان قابل توجهی بر برندسازی آن تأثیر می گذارد. چرا اهداف خود را علناً برای دیدن همه آشکار می کنید؟ بدون شک شما هزینه های بیشتری را بیش از حد لازم خواهید داشت.

بیشترین دامنه های مورد نظر معمولاً شامل بسیاری از معاملات پشت صحنه است. بدون درام حراج های عمومی و توجه رسانه ها ، این دامنه ها دست تغییر می کنند. با این حال ، گرانترین فرصت در طی مذاکرات حفظ می شود. به این ترتیب ، خریداران کنترل مالی بیشتر از نظر مالی ، استراتژیک و در سایر جنبه های اساسی را حفظ می کنند. موارد زیر شامل راه هایی است که خریداران زرنگ و دانا آن را تحقق می بخشند.

مرتبط: نحوه مذاکره در مورد قیمت یک دامنه حق بیمه گران قیمت

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-secure-a-premium-domain-without-raising-prices-or/491358

دیدگاهتان را بنویسید