نحوه استفاده و تقویت تعامل
اینستاگرام با اعلام تبلیغات محتوای اینستاگرام در ژوئن سال 2019 ، اینستاگرام را بر روی خدماتی که برای مشاغل ارائه می دهد ، بالا برد. اکنون ، مشاغل می توانند با مشتریان بالقوه به گونه ای ارتباط برقرار کنند که تجربه کاربر را با تبلیغات مزاحم قطع نکند.
با حدود 1 میلیارد کاربر در اینستاگرام ، درک نحوه استفاده صحیح از تمام ابزارهای موجود در این سکو برای ماندن در بازارهای امروز ضروری است. با انتشار تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام ، اکنون مشاغل مجموعه جدیدی از ابزارهای لازم برای تسلط دارند.
در این راهنما ، ما قصد داریم موارد تبلیغات محتوای مارک دار را در اینستاگرام ، از آنچه که هستند و نحوه استفاده از آنها تا تأثیر آنها بر مارک ها و سازندگان را تجزیه کنیم.
تبلیغات محتوای مارک اینستاگرام چیست؟
تبلیغات محتوای با مارک اینستاگرام به مارک ها اجازه می دهد تا از طریق مشارکت های پرداخت شده با تأثیرگذار تبلیغ کنند. در اصل ، مارک هایی که هزینه های حمایت مالی از تأثیرگذار را پرداخت می کنند می توانند برای تبلیغ این پست ها بپردازند و آنها را در سایر فیدهای اینستاگرام درج کنند.
به طور خلاصه ، شما می توانید به عنوان راهی برای افزودن سوخت موشک به کمپین های تأثیرگذار خود فکر کنید و به آنها کمک کنید تا سریعتر به افراد بیشتری برسند.

دو نوع تبلیغات محتوای مارک اینستاگرام در دسترس است:
- تبلیغات خوراک محتوای مارک دار پست های حمایت شده ای هستند که دقیقاً مانند پست های عادی در فیدهای کاربران نمایش داده می شوند.
- تبلیغات داستانهای محتوای مارک دار پست های حمایت شده ای هستند که وقتی کاربر در حال مرور داستان است ، ظاهر می شوند.
در مقایسه با تبلیغات منظم در فید ، تبلیغات محتوای مارک دار می تواند به عنوان کمی معتبرتر از بین برود زیرا محتوای تبلیغات از آن از اینستاگرام ها تهیه می شود ، نه مارک ها. در نتیجه ، تبلیغات برای کاربران کمتر مزاحم است و به راحتی در پست های ارگانیک اشتباه می شود. به همین دلیل 93 ٪ از بازاریابان از بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند.
با ظاهر مانند محتوای ارگانیک ، کاربران (از نظر تئوری) کمتر احتمال دارد که هنگام پیمایش از طریق فید خود ، آنها را فیلتر کنند و به احتمال زیاد با آنها درگیر می شوند. از آنجا که تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام نسبتاً جدید است ، داده های زیادی برای نتیجه گیری کمی قوی از آن وجود ندارد.
علاوه بر این ، تبلیغات محتوای مارک دار به مشاغل اجازه می دهد تا کمپین های تأثیرگذار خود را به روش هایی که قبلاً امکان پذیر نبودند ، اندازه گیری کنند. با درمان پست های تأثیرگذار به عنوان تبلیغات ، مارک ها هم اکنون می توانند پست های حامی مالی را دقیقاً مانند تبلیغات اینستاگرام با حمایت مالی منظم تجزیه و تحلیل کنند.
چه کسی واجد شرایط استفاده از تبلیغات محتوای مارک اینستاگرام است؟
برای استفاده از تبلیغات محتوای مارک دار ، باید یک خالق یا یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید.
پس از تنظیم مجوزهای مناسب (ما در بخش بعدی آن را پوشش خواهیم داد) ، هر دو نوع حساب می توانند پست های خود را به عنوان تبلیغات تبلیغ کنند. بنابراین ، سازندگان می توانند پست های خود را ارتقا دهند و شرکای تجاری نیز می توانند آنها را ارتقا دهند.
نمونه هایی از تبلیغات محتوای مارک دار
برای به دست آوردن طعم آنچه که تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام به نظر می رسد ، در اینجا چند نمونه آورده شده است.


این پست از sereinwu به عنوان یک تبلیغ در خوراک استفاده شد. این محصول دارای نسخه ی نمایشی از Pan Always است.


در اینجا ، پست حمایت مالی خانم Hs.HappyGilmore به عنوان یک آگهی در خوراک توسط روز تمیز خانم مایر استفاده می شود.


روز تمیز خانم مایر همچنین از این داستان از MyLifewellloved به عنوان یک تبلیغ محتوای مارک استفاده کرد.
نحوه شروع با تبلیغات محتوای مارک اینستاگرام
فرآیند تنظیم تبلیغات محتوای مارک دار برای تبلیغ کنندگان و سازندگان محتوا متفاوت است. در اینجا نحوه شروع با هر دو آورده شده است.
مراحل تبلیغ کنندگان
اولین قدم در فرآیند تنظیم این است که به سازندگان محتوا اجازه دهند تا تجارت خود را در پست های خود نشان دهند.
برای انجام این کار ، به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و به تجارت ضربه بزنید. در مرحله بعد ، محتوای مارک دار را انتخاب کرده و در گزینه Approvals مورد نیاز قرار دهید. این بدان معنی است که سازندگان فقط قادر خواهند بود با تأیید شما تجارت شما را برچسب گذاری کنند.


اکنون وقت آن است که برخی از حساب ها را تأیید کنیم. روی حساب های تأیید شده ضربه بزنید و دسته اینستاگرام سازنده محتوا را جستجو کنید. هنگام ظاهر شدن ، حساب را انتخاب کنید و همه شما تنظیم شده اید. اکنون ، آن خالق قادر خواهد بود شما را در پست های خود برچسب گذاری کند.
برای اینکه بتوانیم پست ها را ارتقا دهیم ، با این حال ، خالق همچنین نیاز به انتخاب شریک تجاری برای تبلیغ دارد که در بخش بعدی آن را پوشش خواهیم داد.
وقتی آماده اجرای کمپین خود هستید ، مدیر تبلیغات را باز کرده و یک تبلیغ ایجاد کنید. یک هدف را تنظیم کنید ، و سپس انتخاب کنید که دوست دارید پست ارگانیک ظاهر شود (داستانها ، در آنجا یا در کاوشگر).


می توانید با استفاده از بخش پست موجود ، پست مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب پست انتخابی/تغییر ، به محتوای مارک دار بروید ، جایی که لیستی از تمام پست هایی را که سازنده به شما امکان تبلیغ داده است ، مشاهده خواهید کرد.
سرانجام ، آخرین مرحله مشاهده پیش نمایش آگهی خود و تأیید تأیید در صورت تمایل است.
مراحل برای سازندگان
سازندگان می توانند از تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام استفاده کنند:
- ایجاد یک پست جدید
- با استفاده از یک پست موجود
- ایجاد یک داستان جدید
- با استفاده از یک داستان موجود
با این حال ، بر خلاف تبلیغات محتوای مارک دار برای تبلیغ کنندگان ، سازندگان خود محتوا را تبلیغ نمی کنند – آنها فقط به شرکای تجاری خود اجازه می دهند تا آن را تبلیغ کنند.
ایجاد یک پست جدید
همانطور که به طور معمول می خواهید با بارگذاری پست خود شروع کنید. قبل از اتمام بارگذاری ، تنظیمات Advanced را انتخاب کنید. سپس ، روی Tag Tag Business Partner ضربه بزنید.
شریک تجاری خود را جستجو کرده و انتخاب کنید. سپس ، به صفحه تنظیمات پیشرفته برگردید و مطمئن شوید که به شریک تجاری اجازه می دهد تا تبلیغ شود.
سپس ، محتوا را ارسال کنید.


با استفاده از یک پست موجود
به پستی که می خواهید استفاده کنید بروید. سپس روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کرده و ویرایش را انتخاب کنید.
Add Partner را انتخاب کنید و سپس شریک تجاری را برچسب بزنید. شریک تجاری خود را جستجو کرده و انتخاب کنید. سپس ، به صفحه تنظیمات پیشرفته برگردید و اطمینان حاصل کنید که به شریک تجاری اجازه می دهد تا تبلیغ شود.


ایجاد یک داستان جدید
همانطور که به طور معمول می خواهید با بارگذاری داستان اینستاگرام خود شروع کنید. سپس نماد پیوند را برای باز کردن گزینه های بیشتر انتخاب کنید.
در مرحله بعد ، روی Tag Tag Partner Partner Search را جستجو کنید و شریک زندگی خود را انتخاب کنید. سپس ، به صفحه گزینه های بیشتر برگردید و در Alting Partner برای ارتقاء ، تغییر دهید. هنگامی که این تغییر می یابد ، می توانید داستان را ارسال کنید.


با استفاده از یک داستان محتوای مارک موجود
با یافتن داستانی که می خواهید از آن استفاده کنید شروع کنید. سپس Link را برای باز کردن گزینه های بیشتر انتخاب کنید. پس از آن ، روی Tag Tag Business Partner ضربه بزنید و جستجو کنید و شریک تجاری خود را انتخاب کنید.
سپس ، اجازه دهید تا شریک تجاری را تبلیغ کنید ، و همه شما تنظیم شده اید.
اندازه گیری عملکرد تبلیغات محتوای مارک خود
هنگامی که یک آگهی محتوای مارک دار را اجرا می کنید ، می توانید عملکرد محتوای تأثیرگذار خود را مانند سایر تبلیغات سنتی اینستاگرام پیگیری کنید. این امر به شما امکان کنترل بی سابقه ای بر روی پست های تأثیرگذار ارگانیک را به شما می دهد.
شما می توانید عملکرد را در مدیر تبلیغات مشاهده کنید ، دقیقاً مانند هر یک از تبلیغات دیگر. از آنجا ، شما می توانید بینش هایی را در مورد دسترسی ، عملکرد ، هزینه و راه های بهینه سازی آن مشاهده کنید.
تأثیر تبلیغات محتوای مارک دار برای مارک ها و سازندگان
تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام سه مزیت مهم را برای جدول به ارمغان می آورد: اصالت ، هدف گذاری و تجزیه و تحلیل بهتر.
از آنجا که تبلیغات محتوای مارک دار اساساً پست های ارگانیک تبلیغ می شود ، می توانند به عنوان معتبرتر از تبلیغات معمولی اینستاگرام روبرو شوند. فایده کمپین های تأثیرگذار این است که آنها اغلب می توانند بیشتر از یک تبلیغ از یک تجارت بزرگ مانند توصیه های یک دوست ظاهر شوند. تبلیغات محتوای مارک دار به مارک ها اجازه می دهد تا محتوای حامی مالی را به گونه ای که با سایر محتوای ارگانیک ترکیب می شود ، تبلیغ کنند و تجربه کاربر را قطع نمی کنند.
علاوه بر این ، تبلیغات محتوای مارک دار دقیقاً مانند تبلیغات منظم اینستاگرام می تواند مورد هدف قرار گیرد. این بدان معنی است که شما می توانید بدون محدود کردن دسترسی خود به پیروان تأثیرگذار ، تمام مزایای کمپین های تأثیرگذار را به دست آورید.
سرانجام ، شما همچنین می توانید از مجموعه کاملی از ابزارهای تحلیلی که همراه با مدیر تبلیغات است برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی تبلیغات محتوای مارک خود استفاده کنید.


داستان موفقیت تبلیغات محتوای محتوا
در تلاش برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر در کره جنوبی ، پلتفرم تجارت الکترونیک برندی به کمپین های تأثیرگذار و تبلیغات محتوای مارک در اینستاگرام روی آورد.
پس از همکاری با چندین تأثیرگذار مد کره جنوبی و ترویج محتوا با تبلیغات محتوای مارک دار ، برندی شاهد بازده 12 ٪ بالاتر در هزینه های تبلیغاتی ، 11 ٪ هزینه کمتر در هر خرید و هزینه 8 ٪ پایین تر در هر صفحه صفحه فرود بود (همه در مقایسه با تبلیغاتی که در حساب خودش اجرا شد).
برندی خاطرنشان کرد: تبلیغات محتوای مارک دار با ارائه راهی برای استفاده از قدرت همبستگی تأثیرگذار با تجزیه و تحلیل و هدف گذاری ، به کمپین خود کمک کرده است.


پنج ایده خلاق برای تبلیغات محتوای مارک دار
از آنجا که تبلیغات محتوای مارک دار اساساً فقط محتوای تأثیرگذار است که می توانید آن را تبلیغ کنید ، همان تاکتیکی که برای پست های تأثیرگذار کار می کند برای این تبلیغات جدید کار خواهد کرد. در اینجا چند ایده برای شروع کار آورده شده است.
بخشیدن
هدیه همیشه مورد علاقه است زیرا تعداد بسیار کمی از افراد به چیزهای رایگان می گویند. اگر یک هدیه را اجرا کنید ، تقریباً درگیری محکم تضمین می کنید. با تبلیغ آن به عنوان یک آگهی ، سوخت را به آن اضافه می کنید و آن را به مخاطبان بزرگتر می آورید.


نمایشی
این یک تاکتیک کلاسیک است زیرا نسخه های نمایشی محصول به قلب آنچه محصول شما می تواند برای مشتریان شما انجام دهد ، می شوند. با داشتن یک تأثیرگذار مزایای محصول شما ، اینستاگرام ها به احتمال زیاد آن را به عنوان توصیه ای از یک دوست مشاهده می کنند.
هشتگ های مارک دار
هشتگ های مارک دار می تواند محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را تشویق کرده و به محتوای کمک کند تا ویروسی شود. با کمک اضافه شده به محتوای تبلیغ شده ، آسانتر از همیشه است که محتوا را مانند آتش سوزی بدست آورید.
فیلم های سبک Tiktok
Tiktok به یک دلیل محبوب است: فیلم های کوتاه و حلقه ای که با موسیقی جفت شده اند اعتیاد آور هستند و با نسل های جوان مورد توجه قرار می گیرند. ترویج یک فیلم چشم نواز با یک آهنگ جذاب در پس زمینه می تواند به شما در رسیدن به سریع مخاطبان بزرگ کمک کند و محتوای خود را برجسته کنید.
کدهای تخفیف
کدهای تخفیف بسیار محبوب هستند زیرا ، مانند هدیه ، آنها ارزش فوری مخاطبان شما را ارائه می دهند. مارک هایی که این پست ها را تبلیغ می کنند ، احتمالاً تعامل قابل توجهی دارند.


تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام
تبلیغات محتوای مارک دار نوع جدیدی از تبلیغات پرداخت شده است که خط بین محتوای پرداخت شده و ارگانیک را به هم می زند.
تمام تبلیغات محتوای مارک دار به عنوان محتوای ارگانیک شروع می شود که پس از آن توسط یک تجارت تبلیغ می شود. به این ترتیب ، مشاغل می توانند به طور همزمان از صحت تبلیغات تأثیرگذار با دقت ، تجزیه و تحلیل و سرعت تبلیغات پرداخت شده استفاده کنند.
در این مرحله ، شما همه آماده هستید تا اولین کمپین محتوای مارک خود را شروع کنید. اگر می خواهید ایده های بیشتری داشته باشید ، برگه تقلب کمپین Instagram Instagram Instagram ما را بررسی کنید.