نام تجاری شما خراب نیست – استراتژی روابط عمومی شما است. در اینجا چه کاری باید انجام شود
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
این سال 2025 است ، و چشم انداز تجارت بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. تقریباً در هر صنعت ، خریداران گزینه های بی پایان دارند – و صبر کمتری برای تماس های سرد ، انفجار ایمیل عمومی یا فرم های سرب منسوخ. نسل سرب سنتی فقط بی اثر نیست – این نادیده گرفته می شود.
در عوض ، بازاریابی ارگانیک مرحله مرکز را به خود اختصاص داده است. در حقیقت ، حداکثر 27 ٪ از مشاغل می گویند که اکثریت آنها از جستجوی ارگانیک ناشی می شود. جای تعجب نیست که شرکت های بیشتری از استراتژی های مبتنی بر وقفه دور می شوند و به رویکردهای مبتنی بر اعتبار ، به ویژه از طریق رهبری فکر ، تکیه می کنند.
مرتبط: 5 تاکتیک های PR Leadership Thoughte برای راه اندازی شما
فکر رهبری چیست – و چرا باید اهمیت دهید؟
PR Leadership Thought PR در مورد پوشیدن نام تجاری شما در هر خروجی یا ویروسی در رسانه های اجتماعی نیست. این در مورد موقعیت یابی شما – بنیانگذار ، اجرایی یا متخصص – به عنوان یک مقام قابل اعتماد در فضای شما است.
وقتی کسی سوالی مربوط به صنعت شما را گوگل می کند ، آیا آنها صدای شما را بینش ارائه می دهند یا شخص دیگری؟ رهبری فکر شما را در مرکز آن گفتگو قرار می دهد. این یک ردپای دیجیتالی ایجاد می کند که نه تنها اعتماد به نفس خود را کسب می کند بلکه وقتی چشم انداز به دنبال راه حل ها است ، شما را به منبع رفتن تبدیل می کند.
سه راه برای ایجاد اقتدار رهبری فکری
برای شروع کار به تیم روابط عمومی یا بودجه رسانه ای عظیم احتیاج ندارید. در اینجا سه راه قدرتمند برای تأسیس خود به عنوان یک رهبر فکری وجود دارد:
- بازاریابی محتوا و پوشش رسانه ای: انتشار پست های وبلاگ بینش ، مقالات LinkedIn و نسخه های صنعت که عمق تفکر شما را نشان می دهد. به رسانه های مربوطه کمک کنید. وقتی دیگران تخصص شما را ذکر می کنند ، اعتبار شما رشد می کند.
- پادکست ها: با ظاهر شدن در پادکست ها یا راه اندازی خود ، به مخاطبان وفادار و طاقچه ضربه بزنید. شنوندگان پادکست دارای نشانگر بالا هستند و تمایل دارند میهمانان را به عنوان راهنماهای قابل اعتماد مشاهده کنند.
- رسانه های اجتماعی: دانش پشت صحنه ، بینش به موقع و بینش های عملی را در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، Instagram یا Tiktok به اشتراک بگذارید. محتوای آموزنده – برندسازی چشمک زن – چیزی است که باعث اعتماد می شود.
چرا فکر می کند رهبری در بازار امروز برنده می شود
خریداران مدرن – به ویژه در B2B – از همیشه دفع می شوند. آنها منتظر فروش نیستند. آنها قبل از اینکه شما حتی بدانید که وجود دارند ، تحقیق می کنند. یک مطالعه نشان داد که 70 ٪ از روند خرید B2B قبل از رسیدن به چشم انداز اتفاق می افتد.
این بدان معنی است که حضور عمومی شما اهمیت دارد. هنگامی که مشتریان بالقوه پاسخ ها را جستجو می کنند و به طور مداوم شما را ارائه می دهند ، قبل از اولین تماس اعتماد آنها را به دست آورده اید.
و این اعتماد همه چیز را تسریع می کند-اعتبار ، روند فروش و حرکت دهان به دهان شما. رهبری اندیشه نام شما را به میانبر برای کیفیت تبدیل می کند.
حتی بیشتر: این وفاداری طولانی مدت را ایجاد می کند. وقتی مشتریان شما را نه تنها به عنوان یک فروشنده بلکه به عنوان یک مشاور قابل اعتماد می بینند ، ارزش شما افزایش می یابد و روابط شما چسبناک تر می شود.
رهبری فکر واقعی چگونه به نظر می رسد
برای روشن بودن ، رهبری فکر فقط مربوط به ارسال محتوا نیست. این در مورد مرتبط بودن ، مفید بودن و معتبر بودن است.
در اینجا چه کار می کند:
- از تجربه صحبت کنیدبشر داستان ها و درس ها را به اشتراک بگذارید – نه فقط حقایق. در مورد چالش هایی که با آنها روبرو شده اید یا روندهایی که پیمایش کرده اید صحبت کنید.
- راهنمایی ارائه دهید ، نه خود تبلیغبشر هیچ کس نمی خواهد یک زمین فروش را به عنوان محتوا پوشانده شود. ایده هایی را که می توانند از آنها استفاده کنند ، به مردم بدهید ، حتی اگر هرگز از شما خریداری نکنند.
- یک طاقچه انتخاب کنید و عمیق برویدبشر شما نیازی به همه جا ندارید. شما باید در مورد اینکه چه کسی خدمت می کنید و چه چیزی را پشت سر می گذارید ، روشن باشید. این وضوح به افراد مناسب کمک می کند تا شما را پیدا کنند – و شما را دنبال کنند.
به عنوان مثال ، اگر شما یک مارک سلامتی را اجرا می کنید ، در مورد چگونگی رویکرد شما در مدیریت استرس به مشتری کمک کرده است که از فرسودگی خود جلوگیری کند. اگر یک شرکت روابط عمومی را اداره می کنید ، استراتژی های دنیای واقعی را تجزیه کنید که به یک برند کوچک کمک کرده است تا از وزن خود پانچ شود.
مرتبط: تخصص خود را داشته باشید – 13 راه برای بالا بردن رهبری فکر خود
انتخاب سکوی و استراتژی مناسب
جایی که شما به اندازه آنچه می گویید اهمیت می دهید. استراتژی رهبری فکر خود را با جایی که مخاطبان شما در واقع وقت می گذارند تراز کنید:
- وابسته به لینکدین: ایده آل برای رهبران ، مشاوران و ارائه دهندگان خدمات B2B.
- اینستاگرام و تیکتوک: بهتر برای متخصصان و مارک های روبرو مصرف کننده.
- YouTube یا Substack: عالی برای شیرجه های عمیق و داستان پردازی با فرم طولانی.
سعی نکنید در همه جا باشید – یک یا دو سیستم عامل را انتخاب کنید که بتوانید به طور مداوم با ماده ظاهر شوید.
قدرت بلند مدت اقتدار همیشه سبز
بر خلاف تبلیغات سرد یا تبلیغات پرداخت شده که در لحظه ای که هزینه های خود را متوقف می کنید متوقف می شوند ، رهبری فکر یک دارایی مرکب است. پست های وبلاگ ، مصاحبه های پادکست و مقالات مدتها پس از انتشار آنها برای شما کار می کند. آنها در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، در بین همسالان گردش می کنند و اعتبار خود را با گذشت زمان تقویت می کنند.
بله ، قوام و قصد طول می کشد. اما برای کارآفرینانی که می خواهند نام قابل اعتماد بسازند و بدون تعقیب آنها ، مشتری های ایده آل را جذب کنند ، این یکی از موثرترین حرکاتی است که می توانید انجام دهید.
در یک بازار پر از سر و صدا ، سیگنال باشید
خریداران امروز فقط نمی خواهند بدانند که چه چیزی را می فروشید – آنها می خواهند بدانند که برای چه چیزی ایستاده اید. PR Leadership PR به شما کمک می کند تا از سر و صدا برخیزید ، به خاطر تخصص خود شناخته شوید و حرکت ورودی را ایجاد کنید که احساس بی دردسر می شود – زیرا این امر بر روی اعتماد به دست آمده ساخته شده است ، نه ثابت.
مشتری بعدی شما در حال جستجو برای پاسخ است. رهبری فکر اطمینان می دهد که شما همان کسی هستید که پیدا می کنید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/your-brand-isnt-broken-your-pr-strategy-is-heres/492686