من 75 نفر را در 10 کشور جهان استخدام می کنم – در اینجا 3 مهارتی وجود دارد که به من کمک کرده است تیم جهانی خود را بسازم
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
ساختن یک تیم قوی و قابل اعتماد ستون فقرات هر تجارت موفق استبشر این فقط مربوط به انجام کارهای روزمره نیست-بلکه در مورد ایجاد یک فرهنگ در محل کار است که الهام بخش ، توانمندسازی و هماهنگی با دید گسترده تر شما در ایجاد تأثیرگذاری است. تیمی مانند این فقط از رشد شرکت شما پشتیبانی نمی کند. آن را تقویت می کند. و هنگامی که شما با جمع کردن تیم رویایی خود در نزدیکی خانه ، جایی که تجارت شما به دنیا آمده است ، شروع می کنید ، شما پایه و اساس موفقیت را از زمین به بالا می گذارید. این بنیاد محلی فقط استراتژیک نیست – این کلید ایجاد شغلی است که به راحتی انجام می شود و قدرت تکامل و ایجاد تغییر را دارد.
با این حال ، همانطور که هر صاحب مشاغل و کارآفرین می داند ، رشد اتفاق می افتد – هم برای خود تجارت و هم تیم مورد نیاز برای حمایت از تجارت. این جایی است که شروع به فکر کردن در مورد تجارت خود با روشی جهانی تر که به فراتر از منطقه ای که تجارت شما در آن مستقر است ، بسیار مفید است. به عنوان یک صاحب مشاغل ، بخشی از رویکرد من به رشد تیم در قالب همکاری در مقیاس جهانی شکل می گیرد. همکاری جهانی ، بسیاری از مسیرهای جدید را برای یک تجارت باز می کند ، بدون توجه به صنعت ، به ویژه در مورد پرداختن به مشکلات و راه حل هایی که نیاز به تأثیر حداکثر دارند.
سفرهای گسترده و کارهای بشردوستانه من تأثیر زیادی در نحوه نزدیک شدن به چنین همکاری های جهانی ، از همکاری با تیم ها و فروشندگان در سایر کشورها گرفته تا شرکت های جهانی داشته است. مسافرت ، مشارکت در کارهای بشردوستانه و ایجاد ارتباطات در سطح بین المللی همه در کمک به من در یادگیری نحوه همکاری با مردم در سراسر جهان مهم بوده است ، به خصوص که دنیای اطراف ما همچنان روز به هم پیوسته تر می شود.
اخیراً ، تیم من با یک خط مراقبت از پوست که محور مهار کردن مواد نوآورانه است که به نیازها و ترجیحات منحصر به فرد بازار آسیا می پردازد ، سرمایه گذاری به آسیا را انجام داده است. سفر برای یافتن همکاران مناسب گسترده بوده و ما را ملزم به اولویت بندی یافتن شرکایی که اخلاق نوآوری ، پایداری و شیوه های اخلاقی خود را به اشتراک می گذارند ، در اولویت قرار داده است. ما همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آداب و رسوم فرهنگی و محل کار همکاران بالقوه و ارزشهای آنها وقت گذاشته ایم.
دانستن چگونگی همکاری با مردم در سراسر جهان به چند مهارت مهم برای کمک به تقویت و رشد ارتباطات جهانی برای یک تجارت ، از درک جزئیات مانند آداب و رسوم محل کار گرفته تا آشنایی با خود جامعه نیاز دارد.
در زیر ، بیایید در مورد سه مهارت اصلی برای تکیه دادن به عنوان شما برای ایجاد تیمی در خارج از کشور بحث کنیم تا بتوانید در سطح جهان همکاری کنید.
مرتبط: نحوه اجرای رهبری در یک شرکت بین المللی با مشتریان در سراسر جهان
آداب و رسوم محل کار را درک کنید
یک مقاله 2022 از موسسه جهانی مک کینزی خاطرنشان کرد: با وجود وقایع اخیر جهانی ، جهان همچنان با جریان داده ها ، ایده ها ، کالاها ، خدمات و مردم به رشد بیشتری می پردازد. این بهم پیوسته به نفع بسیاری از افراد خوب عمل می کند ، اما بدون تلاش به راحتی به دست نمی آید. با شروع کار با اعضای تیم جهانی ، می خواهید متوجه شوید که تفاوت های فرهنگی ، چه در محل کار و چه فراتر از آن وجود دارد. این مهم است که به خاطر داشته باشید که همه آداب و رسوم یکسان در محل کار شما نیستند ، بنابراین ما باید ترجیحات مردم را یاد بگیریم و به مرزهای آنها احترام بگذاریم.
احترام به ترجیحات و مرزهای مردم برای تقویت یک محیط مثبت و فراگیر ضروری است. این شامل ارزیابی دیدگاه ها و نیازهای فردی و ایجاد فضایی است که همه احساس امنیت و پذیرش می کنند. با گوش دادن فعال ، به دنبال رضایت و توجه به سطح راحتی ، احترام و همدلی را پرورش می دهیم ، روابط را تقویت می کنیم و درک متقابل را با همه همکاران خود تقویت می کنیم.
به یاد داشته باشید ، درک و احترام به ظرافت های فرهنگی می تواند همکاری را ارتقا بخشد و منجر به مشارکت معنادار تر شود زیرا شما یک تیم جهانی را جمع می کنید.
چرا اقدامات بلندتر از کلمات صحبت می کنند
همانطور که با آخرین گسترش خود به آسیا رفتیم ، فهمیدیم که موفقیت بیش از تحقیق و شبکه سازی به آن بستگی دارد-این در مورد ایجاد ارتباطات معنی دار و طولانی مدت با رهبران صنعت و شرکا خواهد بود. یک عنصر مهم از آن درک تفاوت های ظریف فرهنگی روابط حرفه ای بود. به طور خاص ، یک ژست ساده و در عین حال قدرتمند از هم ایستاده است: وقتی می گویید که می خواهید نشان دهید.
دقیق بودن فقط یک موضوع زمان نیست – این یک موضوع اعتماد است. هنگامی که به تعهدات خود احترام می گذارید و به موقع ظاهر می شوید ، قابلیت اطمینان ، احترام و تعهد به رابطه را نشان می دهید. این یک اصل جهانی است: اقدامات بلندتر از کلمات صحبت می کنند. به خصوص در تنظیمات متقابل فرهنگی ، همانطور که تحقیقات نشان داده است ، به طور دقیق به جلوگیری از درک منفی که می تواند ناشی از تأخیر باشد ، جلوگیری می کند. این یک سیگنال واضح است که شما هم به زمان و هم تلاش های کسانی که با آنها ملاقات می کنید احترام می گذارید ، بنیادی که مشارکتهای ماندگار در آن ساخته شده است.
این که آیا شما تازه شروع به گسترش در سطح جهان کرده اید یا در حال حاضر در راه خود هستید ، به طور مداوم نشان دادن به موقع یک روش اساسی برای کسب اعتماد و اعتبار است. این نه تنها حرفه ای بودن بلکه یکپارچگی را منتقل می کند. این یک بخش ساده و در عین حال اساسی در ایجاد یک تجارت جهانی است که به روابط قوی و قابل اعتماد رونق می گیرد.
بهترین قسمت؟ نشان دادن فکر لازم نیست پیچیده باشد. به سادگی زمانهایی را انتخاب کنید که برای همه کار کنید ، به وضوح ارتباط برقرار کنید و به تعهدات خود احترام بگذارید. با این کار ، شما محیطی را ایجاد می کنید که همه در آن تراز شوند ، پروژه ها در مسیر باقی می مانند و اعتماد به سنگ بنای موفقیت شما تبدیل می شود.
با جامعه آشنا شوید
وقتی شروع به ساختن یک تیم جهانی می کنید و خود را در جوامع محلی غوطه ور می کنید که همکاران شما در آن زندگی می کنند و کار می کنند. نشان دادن تعهد واقعی به مکانهایی که تجارت و محصولات شما تأثیر می گذارد فقط مهم نیست – بسیار مهم است. به عنوان مثال ، در سرمایه گذاری پوست آسیایی ما ، ما محصولاتی را در اولویت قرار می دهیم که نه تنها اثربخشی را ارائه می دهند بلکه پایداری و منابع اخلاقی را نیز در بر می گیرند. این رویکرد فداکاری ما را به ترکیب علم با طبیعت در حالی که به محیط زیست ، چه محلی و چه در جوامعی که در کنار آن کار می کنیم ، نشان می دهد.
با این حال ، درک جامعه فراتر از تراز ارزش های تجاری شما با نیازهای محلی است. این در مورد ایجاد ارتباطات معنی دار ، به دست آوردن درک عمیق از ارزش ها و چالش های منحصر به فرد برای هر جامعه و بافتن این بینش ها در پایه و اساس مشارکت های شما است. این امر ارتباط و تأثیر پیشنهادات شما را هنگام ایجاد اعتماد و احترام متقابل تقویت می کند.
با حمایت از دلایل محلی ، تعامل با کارآفرینان محلی و ارتباط با جامعه در سطح شخصی شروع کنید. در مراحل اولیه ، از ابزارهایی مانند LinkedIn به شبکه استفاده کنید ، علل را کشف کنید و مصاحبه های مجازی انجام دهید تا زمانی که بتوانید به صورت حضوری درگیر شوید. این رویکرد متفکرانه تضمین می کند که تجارت شما فقط موجود نیست ، بلکه در جامعه جدید خود واقعاً یکپارچه و ارزشمند است.
مرتبط: 10 مرحله ساده برای ساختن یک تیم استثنایی و کارآمد
برای بهره مندی از همه یک تیم جهانی بسازید
ساختن یک تیم جهانی هیچ شاهکار کوچکی نیست – به فداکاری ، صبر و سازگاری نیاز دارد ، به خصوص هنگامی که شما در حال حرکت به مناطق زمانی ، تفاوت های فرهنگی و کارنامه های متنوع در قاره ها هستید. اما بازپرداخت بسیار زیاد است. در حالی که در مقیاس جهانی همکاری می کنید ، پتانسیل تلاش برای تعالی را مانند گذشته ، باز می کنید ، که با ارزش های مشترک که باعث می شود تجارت شما و تیمی در ماموریت خود متحد شود ، قدرتمند شوید.
برای تأثیرگذاری واقعاً جهانی ، گسترش تیم خود در خارج از کشور ضروری است. این شما را فراتر از منطقه راحتی شما سوق می دهد و شما را در معرض ترکیبی غنی از دیدگاه ها و پیشینه ها قرار می دهد و باعث می شود شما ، تجارت و تیم شما قوی تر و ابتکاری تر شود. یک تیم جهانی و متنوع ، مانند من ، که 10 کشور با 75 عضو دارد ، بینش های ارزشمندی را به همراه دارد که باعث موفقیت می شود. این درک شما از جهان را گسترش می دهد ، همدلی را تقویت می کند و شما را به هدف عمیق تر کار خود متصل می کند و هر جنبه ای از آنچه را که انجام می دهید غنی می کند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/these-3-skills-helped-me-become-a-globally-recognized/484294