من 20 سال را صرف تماشای مارک ها یا محو شدن کردم – این چیزی است که آنها را از هم جدا می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
بیشتر کارآفرینان روابط عمومی (PR) را برای اطلاعیه های مهم مانند راه اندازی محصول ، دور بودجه یا مدیریت بحران رزرو می کنند. اما موفق ترین بنیانگذاران منتظر لحظه های مهم برای جلب توجه نیستند. آنها در اوایل سرمایه گذاری در ایجاد شهرت شخصی و تجاری سرمایه گذاری می کنند که برای خودش صحبت می کند.
در بازارهای شلوغ ، اعتبار به عنوان یک جذب کننده طبیعی و کاهش دهنده خطر عمل می کند. این یکپارچگی ، قابلیت اطمینان و اعتماد به نفس را نشان می دهد – خصوصیاتی که نه تنها درک عمومی را شکل می دهد بلکه درهای فرصت های غیب را نیز باز می کند.
پس از دو دهه همکاری با بنیانگذاران ، لباس های C و رهبران برند بینایی ، یک حقیقت برجسته شده است: کسانی که دیدگاه مداوم و پیام های قوی را در مورد حمل و نقل طولانی در اولویت قرار می دهند و از کسانی که با PR به عنوان یک تاکتیک یک بار رفتار می کنند ، بهتر است. مارک هایی که اعتبار خود را در DNA خود – از نظر ایده آل از روز اول – جاسازی می کنند ، برای جذب سرمایه ، شرکای استراتژیک ، مشتریان وفادار و توجه رسانه ها بهتر موقعیت دارند.
اگر در مورد موفقیت طولانی مدت جدی هستید ، وقت آن است که دید و اعتبار را به عنوان استراتژی های اصلی تجارت درمان کنید-نه رفع آخرین لحظه. اینجا از کجا شروع می شود:
1. گزاره ارزش خود را روشن کنید و صاحب آن شوید
اکثر بنیانگذاران محصول خود را می شناسند ، اما برای توضیح هدف عمیق تر خود تلاش می کنند. آمادگی رسانه با وضوح شروع می شود: راه حل شما به طور منحصر به فرد چه مشکلی را حل می کند؟ با اقتدار در چه فضای بازار حاکم هستید؟
پیام رسانی شما باید ارزش متمایز شما را در روایتی واضح و قانع کننده ارائه دهد که در ثانیه توسط سرمایه گذاران ، مشتریان و مطبوعات قابل درک است. این پایه و اساس اعتبار است: مردم نمی توانند به آنچه نمی توانند درک کنند اعتقاد داشته باشند.
مرتبط: چگونه می توان هنگام فروش به مشتریانی که هرگز از شما نشنیده اند ، اعتبار ایجاد کنیم
2. در اوایل رهبری فکر سرمایه گذاری کنید
رهبری فکر خود تبلیغی نیست-این یک بیان عمومی از تخصص ، دیدگاه و ارزش های شما است. بنیانگذاران که بینش سخاوتمندانه دارند (قبل از درخواست توجه) خود را به عنوان صداهای معتبر تعیین می کنند.
با نوشتن مقالات مشاوره محور ، صحبت کردن در برنامه های مربوط به صنعت یا ارائه تفسیر به عنوان یک متخصص رسانه شروع کنید. در بحث های زمان واقعی از طریق سیستم عامل هایی مانند LinkedIn ، Twitter ، Reddit AMAS ، Instagram Live یا Niche Slack and Discord شرکت کنید. این قالب های گاه به گاه و تعاملی برند شما را انسانی می کنند و دسترسی ، شفافیت و ارتباط را نشان می دهند.
اعتبار از طریق قوام ساخته می شود ، نه توسط پست های پراکنده یا اطلاعیه های خود خدمت.
3. داستان اصلی خود را اهرم کنید
هر کارآفرین داستانی دارد. بهترین ها می دانید که چگونه از آن استفاده کنید.
چشم انداز شرکت شما از جایی به وجود آمده است – ناامیدی ها ، تجربیات شما ، رانندگی شما برای حل یک مشکل خاص. این داستان باعث می شود برند شما قابل اعتماد و به یاد ماندنی باشد. این پل عاطفی بین مأموریت و بازار شماست.
روایت شخصی شما باید در صفحه “درباره” شما ، در محتوای اجتماعی ، مصاحبه های رسانه ای و به عنوان بخشی از استراتژی زمین شما ظاهر شود. مردم داستان ها را به خاطر می آورند ، نه مشخصات. حقایق اطلاع رسانی می کنند – اما داستان ها را ترغیب می کنند.
4. قبل از نیاز به آنها روابط رسانه ای ایجاد کنید
پوشش رسانه ای موفقیت آمیز به ندرت ناشی از انفجار بیانیه مطبوعاتی است. این ناشی از روابط است.
این که آیا شما DIY یا با یک تبلیغ کننده کار می کنید ، با شناسایی روزنامه نگاران ، ویراستاران و میزبان پادکست که صنعت شما را پوشش می دهند ، شروع کنید. کار آنها را دنبال کنید. با تفکر در مورد مقالات آنها اظهار نظر کنید. بینش یا زوایای داستانی را که با تمرکز آنها هماهنگ است به اشتراک بگذارید.
قبل از اینکه خود را به عنوان یک متخصص قابل اعتماد قرار دهید. به این ترتیب ، هنگامی که یک لحظه بحرانی فرا می رسد – محصول شما ، دور بودجه شما ، لحظه ویروسی شما – آنها از قبل می دانند که شما کی هستید.
5. یک ردپای دیجیتالی ایجاد کنید که اقتدار شما را تقویت کند
در دنیای امروز ، اولین برداشت شما در گوگل زندگی می کند. اگر کسی نام یا شرکت شما را جستجو کند ، آیا آنچه پیدا می کند تخصص و اعتبار شما را منعکس می کند؟
حضور دیجیتالی خود را حسابرسی کنید. اطمینان حاصل کنید که BIOS شما در سراسر سیستم عامل ها سازگار است. LinkedIn را به عنوان قطب رهبری فکر خود رفتار کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما منعکس کننده حرفه ای و اقتدار است ، نه فقط عملکرد اساسی.
به طور خلاصه ، این کار را برای مردم آسان کنید اعتقاد داشتن در شما ، زیرا آنها می توانند شواهدی پیدا کنند که دیگران قبلاً انجام می دهند.
مرتبط: نحوه ایجاد اعتبار و اعتماد با ایجاد محتوای مؤثر
اعتبار قابل مشاهده منجر به اهرم استراتژیک می شود
مردم به کسانی که به آنها اعتماد دارند پاسخ می دهند. آنها جلسات می گیرند ، ایمیل های خود را برمی گردانند و فرصت هایی را با رهبرانی که توجه خود را از طریق اعتبار قابل مشاهده و مداوم به خود جلب کرده اند ، به اشتراک می گذارند.
کارآفرینانی که با اعتماد به نفس به عنوان یک استراتژی مداوم رفتار می کنند-نه یک پاسخ بحران-کسانی هستند که مشاغل انعطاف پذیر و سرشار از فرصت را ایجاد می کنند. هنگامی که فشار برخورد می کند (و به آن خواهد رسید) ، اعتبار شما صحبت را انجام می دهد.
بیشتر کارآفرینان روابط عمومی (PR) را برای اطلاعیه های مهم مانند راه اندازی محصول ، دور بودجه یا مدیریت بحران رزرو می کنند. اما موفق ترین بنیانگذاران منتظر لحظه های مهم برای جلب توجه نیستند. آنها در اوایل سرمایه گذاری در ایجاد شهرت شخصی و تجاری سرمایه گذاری می کنند که برای خودش صحبت می کند.
در بازارهای شلوغ ، اعتبار به عنوان یک جذب کننده طبیعی و کاهش دهنده خطر عمل می کند. این یکپارچگی ، قابلیت اطمینان و اعتماد به نفس را نشان می دهد – خصوصیاتی که نه تنها درک عمومی را شکل می دهد بلکه درهای فرصت های غیب را نیز باز می کند.
پس از دو دهه همکاری با بنیانگذاران ، لباس های C و رهبران برند بینایی ، یک حقیقت برجسته شده است: کسانی که دیدگاه مداوم و پیام های قوی را در مورد حمل و نقل طولانی در اولویت قرار می دهند و از کسانی که با PR به عنوان یک تاکتیک یک بار رفتار می کنند ، بهتر است. مارک هایی که اعتبار خود را در DNA خود – از نظر ایده آل از روز اول – جاسازی می کنند ، برای جذب سرمایه ، شرکای استراتژیک ، مشتریان وفادار و توجه رسانه ها بهتر موقعیت دارند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/i-spent-20-years-watching-brands-rise-or-fade-this-is/491876