من با تیمی که هرگز ملاقات نکرده ام ، یک تجارت 7 رقمی ایجاد کردم-این چیزی است که آموخته ام
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
من با تیمی که هرگز به صورت حضوری ملاقات نکرده بودم ، یک تجارت هفت رقمی ایجاد کردم.
برخی ممکن است سفر من را خوش شانس بنامیم. برخی دیگر ممکن است به سخت کوشی ، قوام یا زمان بندی اعتبار دهند. اما برای من ، پاسخ واضح است: من آن را بر اساس چهار اصل – اعتماد ، وفاداری ، قدردانی و طرفدار بودن ساختم. این ارزشها هر تصمیم اصلی را راهنمایی می کردند و به شکل دادن به نوع شرکتی که می خواستم اداره کنم کمک کرد.
این یک داستان موفقیت یک نوع نیست. اما است ، اثبات این که اصول شما می تواند مسیر شما را شکل دهد. بیایید به ابتدا برگردیم.
مرتبط: در سن 23 سالگی ، او در حالی که در رفاه بود ، یک فشار جانبی را شروع کرد. این امر به یک تجارت 7 رقمی و اقامت در جزیره خصوصی ریچارد برانسون منجر شد.
تصمیم گیری برای برون سپاری
در سال 2013 ، من در سنگرهای تجارت فناوری اطلاعات من در بوکا راتون ، فلوریدا عمیق بودم. ما بیش از حد بارگیری کردیم. مهم نیست که تیم کوچک من چقدر سخت کار کند ، ما دائماً عقب بودیم. یک پروژه می پیچد و دو مورد دیگر نیز سطح می شوند.
تیم من سوخته شد – و به همین ترتیب من استخدام کارمندان بیشتری به نظر می رسید که پاسخ آشکار است ، اما ما ظرفیت و بودجه ای برای آن نداشتیم. بنابراین شروع کردم به جستجوی جای دیگر.
آنچه پیدا کردم در یک وبلاگ معمولی How-to یا Playbook نبود. این برون سپاری بود – در آن زمان ، هنوز هم در دنیای تجارت کوچک نسبتاً جدید بود. برون سپاری جهانی فناوری اطلاعات فقط به دست آوردن کشش بود و هزینه های جهانی 937 میلیارد دلار تخمین زده می شود.
اما برای من ، برون سپاری دقیقاً همان چیزی را که ما نیاز داشتیم ارائه داد:
- تسکین برای تیم من
- کارایی عملیاتی
- رشد مقیاس پذیر با هزینه قابل کنترل
بنابراین ، مسلح به تحقیق و لنگر انداختن Core Four من ، اولین پیمانکار برون سپاری خود را ، چارلی استخدام کردم.
ساختن یک تیم برون سپاری از ابتدا
من با انتظارات کم وارد شدم. من مطمئن نبودم که چگونه مناطق زمانی یا تفاوت های فرهنگی بر کیفیت کار تأثیر می گذارد. اما چارلی به سرعت خود را ثابت کرد و از برخی از کارمندان داخلی من بهتر عمل کرد.
تحت تأثیر ، من از او پرسیدم که آیا او دوست یا خانواده با یک طرز فکر مشابه دارد یا خیر. یک مقدمه به دیگری منجر شد و قبل از مدتها ، تیم از راه دور من در حال رشد بود.
اگر اولین هم تیمی از راه دور خود را استخدام می کنید ، کوچک را شروع کنید و باهوش فکر کنید. به دنبال یک ارائه دهنده معتبر BPO (برون سپاری فرآیند تجارت) یا آژانس دستیار مجازی با نامزدهای از پیش استفاده شده باشید. در اینجا چه چیزی باید ارزیابی شود:
- در دسترس بودن – آیا آنها در ساعات کار کلیدی شما کار خواهند کرد؟
- مهارت – آیا آنها فنی دارند وت مهارت های نرم مورد نیاز است؟ (برخی از ارائه دهندگان حتی به شما در یافتن متخصصانی مانند مهندسین ، هماهنگ کننده های ورودی یا نمایندگان فروش کمک می کنند.)
- هزینه – آیا نرخ آنها برای بازار و اندازه شما رقابتی است؟
- مقیاس پذیری – آیا آنها می توانند با شما رشد کنند؟ مطالعات موردی یا منابع را بخواهید.
- امنیت -آیا آنها محیط های ایمن و مبتنی بر ابر را ارائه می دهند و استانداردهایی مانند ISO ، SOC 2 یا HIPAA را رعایت می کنند؟
با یک کار کوچک و کم خطر شروع کنید. یک مصاحبه ویدیویی مختصر انجام دهید ، از سناریو در دنیای واقعی بپرسید و مهارت های ارتباطی را در کنار توانایی فنی اولویت بندی کنید. برخی از بهترین استخدام های آینده شما ممکن است از طریق مراجعه های داخلی ، دقیقاً مانند چارلی برای من انجام شود.
مرتبط: چگونه من در کمتر از 8 ماه یک تجارت 7 رقمی ایجاد کردم
پیمایش چالش های اجتناب ناپذیر
برون سپاری یک گره جادویی نیست. شما به خصوص در اوایل با اصطکاک روبرو خواهید شد. در اینجا نحوه حرکت به آن آورده شده است:
- بیش از حد ارتباط برقرار کردن – تیم های از راه دور لوکس چت های راهرو را ندارند. واضح ، مختصر و مطابق با انتظارات باشید.
- تفاوت های فرهنگی را تصدیق کنید -به تعطیلات محلی ، مناطق زمانی و تعادل کار و زندگی احترام بگذارید. همدلی وفاداری را ایجاد می کند.
- بازخورد را تشویق و پیاده سازی کنید – تیم از راه دور شما ستون فقرات شماست. ورودی آنها را بخواهید – و در صورت بهبود عملیات روی آن عمل کنید.
هر اجاره مناسب نخواهد بود. اشکالی ندارد آنچه مهم است تعهد شما برای دریافت حق مردم ، نه فقط هر مردم.
چهار هسته اصلی که تجارت من را ساختند
در قلب همه اینها همان چهار ارزش است که به من کمک کرد تا یک شرکت پایدار و از راه دور را بسازم:
اعتماد
با تعیین انتظارات واضح شروع کنید. از ابزاری مانند Trello ، ClickUp یا Asana استفاده کنید. بگذارید مردم کار خود را در اوایل انجام دهند – میکروماناژ نکنید.
این تیم اولیه پنج نفره ، که بر اساس مراجعه و اعتماد ساخته شده است ، پایه و اساس آنچه در نهایت شرکت من شد ، از راه دور همکار شد.
وفاداری
این کشور از طریق قوام ، بازخورد و احترام ساخته شده است. تقریباً همه تیم اصلی امروز هنوز با من همکاری می کنند ، به جز یک عضو که متاسفانه درگذشت.
قدردانی
یک پیام تشکر از شما یک جایزه غافلگیرانه یک فریاد شل و ول. لازم نیست عجیب و غریب باشد – فقط باید واقعی باشد.
عمل
منتظر ایجاد هرج و مرج سیستم نباشید. ایجاد اسناد پردازنده ، فیلم های آموزشی و حلقه های بازخورد پیش از شما به آنها احتیاج دارید از تیم خود برای بهبود فرایندها دعوت کنید – آنها اغلب چیزهایی را می بینند که شما نمی کنید.
فرهنگ روی دیوار نوشته نشده است. این توسط رهبری الگوبرداری شده است. هر تعامل فرصتی برای تقویت ارزشهای شما است.
نوبت شماست
در سال 2013 ، برون سپاری فناوری اطلاعات 937 میلیارد دلار بازار بود. در سال 2025 ، بیش از 1.5 تریلیون دلار ارزش دارد و پیش بینی های آن تقریباً دو برابر تا سال 2034 است. اگر من به هسته اصلی خود تکیه داده بودم ، ممکن است این فرصت را کاملاً از دست داده باشم.
اگر غرق و آماده رشد هستید ، برون سپاری ممکن است حرکت بعدی شما باشد. با یک کار تکراری شروع کنید. آن را مستند کنید. آن را نمایندگی کنید. سپس از آنجا تست ، پالایش و مقیاس را تست کنید.
از ابزارهایی مانند LOOM برای آموزش ، Slack برای ارتباطات و مفهوم برای مستندات استفاده کنید. لازم نیست یک شب تیم خود را بسازید – فقط با تعویض یک صندلی با کسی که قابل اعتماد و با ارزش های شما باشد ، شروع کنید.
اما به یاد داشته باشید: نتایج با انتظارات شروع می شود. VA خود را با کاری که خودتان انجام نمی دهید اضافه نکنید. دامنه را واقع بینانه و ارتباطات باز نگه دارید. اینگونه است که اعتماد شکل می گیرد – و رشد به دنبال می آید.
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
من با تیمی که هرگز به صورت حضوری ملاقات نکرده بودم ، یک تجارت هفت رقمی ایجاد کردم.
برخی ممکن است سفر من را خوش شانس بنامیم. برخی دیگر ممکن است به سخت کوشی ، قوام یا زمان بندی اعتبار دهند. اما برای من ، پاسخ واضح است: من آن را بر اساس چهار اصل – اعتماد ، وفاداری ، قدردانی و طرفدار بودن ساختم. این ارزشها هر تصمیم اصلی را راهنمایی می کردند و به شکل دادن به نوع شرکتی که می خواستم اداره کنم کمک کرد.
این یک داستان موفقیت یک نوع نیست. اما است ، اثبات این که اصول شما می تواند مسیر شما را شکل دهد. بیایید به ابتدا برگردیم.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/i-built-a-7-figure-business-with-a-team-i-had-never-met/489723