من با استفاده از این استراتژی بازاریابی “بزرگ” بیش از 18،000،000 دلار در محصولات و خدمات فروخته ام

من با استفاده از این استراتژی بازاریابی “بزرگ” بیش از 18،000،000 دلار در محصولات و خدمات فروخته ام

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

از سال 2018 ، نسخه من بیش از 18،000،000 دلار فروش در سوله ها از تناسب اندام تا سفر و از بقا تا سلامت ایجاد کرده است.

بسیاری از این درآمد به لطف یک چیز واحد بوده است. این “چیز” عبارت خاصی نیست ، یک الگوی خاص یا حتی یک ساختار اصلی. این یک چیز به اصطلاح “ایده بزرگ” است. اگر نکاتی را که من در این مقاله به اشتراک می گذارم در مورد چگونگی ارائه ایده های بزرگ پیروی کنید ، ممکن است بتوانید کمپین های بازاریابی را انجام دهید که دو بار ، سه بار یا حتی پنج برابر بهتر از موارد فعلی خود انجام می دهند.

در حالی که یک ایده بزرگ ممکن است آشکار به نظر برسد ، بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان این مارک را از دست می دهند. بنابراین ، بیایید ابتدا یک ایده بزرگ را تعریف کنیم.

ایده بزرگ چیست؟

یک ایده بزرگ باعث می شود پیشنهاد شما از بقیه متمایز شود. این چیزی است که قبلاً در بازاریابی خود از آن چیزی نشنیده یا از آن استفاده نشده است.

به عنوان مثال ، حدود یک دهه پیش ، صنعت کاهش وزن با یک ایده بزرگ که به مردم قول می داد می توانند در شکلات شکلاتی شوند در حالی که هنوز پوند می ریزند ، مختل شد. ممکن است این مفهوم را که اغلب به عنوان “انقلاب رژیم غذایی” به بازار عرضه می شود ، به خاطر بسپارید. این شرکت از محبوبیت روزافزون شکلات تیره و فواید بالقوه سلامتی آن سرمایه گذاری کرد.

طرفداران ادعا می کردند که برخی از ترکیبات در شکلات تیره ، مانند فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان ها ، می توانند متابولیسم را تقویت کنند ، هوس ها را مهار کنند و حتی در کاهش وزن در هنگام اعتدال به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل کمک کنند. در حالی که متخصصان تغذیه و کارشناسان پزشکی این ادعاها را با شک و تردید برآورده کردند ، مفهوم جذاب “داشتن کیک و خوردن آن” نیز با میلیون ها مصرف کننده طنین انداز شد. این امر منجر به افزایش فروش محصولات تخصصی شکلات و برنامه های رژیم غذایی نوید بخشیدن به احساس گناه شد.

مرتبط: 11 استراتژی بازاریابی مؤثر برای کمک به ساده سازی استارتاپ شما

با این حال ، اگر امروز همین ایده را امتحان کنید ، خوب کار نخواهد کرد. چرا؟ زیرا دیگر بزرگ ، جدید یا مختل کننده نیست. این بدان معنی است که نتایج مشابه یا حتی مشابهی نخواهد داشت.

آیا می توانید بدون ایده بزرگ ، کپی بازاریابی را بنویسید؟

حال ممکن است تعجب کنید ، “آیا می توانم نسخه بازاریابی را بنویسم که بدون ایده بزرگ فروش را ایجاد می کند؟”

مطمئناً می توانید. بسیاری از بازاریابان و کارآفرینان بدون مفهوم تغییر بازی فروش می کنند. اما آنها هرگز به یک خانه بازاریابی واقعی نرسیده اند – پیشنهادی که هشت یا بیشتر رقم در فروش ایجاد می کند.

یک ایده بزرگ همان چیزی است که یک کمپین را از SO-SO تا موفقیت استراتوسفر می گیرد. کپی جامد می تواند سوزن را جابجا کند. اما یک مفهوم مخرب ، کاتالیزور برای آن دسته از بلوک های یک بار آبی در یک ماه است که توده ها را مجذوب خود می کند. بدون آن ایده بزرگ که تقاضای مجنون را به وجود می آورد ، نتایج شما به احتمال زیاد به جای ضربه زدن به سر و صدا ، در صدر قرار می گیرد.

مرتبط: در 6 مرحله یک صنعت تجاری به عنوان معمول را مختل کنید

درک بهتر ایده بزرگ

در بخش بعدی این مقاله ، نمونه هایی از ایده های بزرگ را به اشتراک می گذارم. اما قبل از آن ، من می خواستم چیزی را به شما نشان دهم که به شما در درک بهتر ایده بزرگ کمک می کند.

این از کتاب Evaldo Albuquerque با عنوان “نامه فروش 16 کلمه ای” است. حال اگر شما از Evaldo نشنیده اید ، او یکی از موفق ترین نویسندگان غیر بومی انگلیسی زبان در جهان است.

قبل از شروع کار در خانه پس از اجرای خانه برای شرکت های مختلف ، نسبت موفقیت وی 20-30 ٪ بود. با این حال ، پس از شروع روش فروش 16 کلمه ای خود ، نسبت موفقیت به 60-80 ٪ رسید ، که حتی برای نویسندگان برتر جهان نیز بسیار زیاد است. بنابراین ، این روش 16 کلمه ای چیست؟

به گفته آلبوکرک ، مهمترین کاری که می توانید هنگام تهیه یک کمپین جدید انجام دهید این است که خواننده را به این شکل باور کنید: “این فرصت جدید کلید تمایل آنها است و فقط از طریق مکانیسم جدید من قابل دستیابی است.”

به عبارت دیگر ، این یک عقیده ایده بزرگ کمپین شما است. وقتی روی یک ایده (بزرگ) تمرکز می کنید ، از هر چیز دیگری که مهم نیست خلاص می شوید. این ایده بزرگ کپی فروش شما را هدایت می کند – خواه یک نامه فروش ، ایمیل ، یک تبلیغ یا تبلیغات فیس بوک باشد.

نمونه هایی از ایده های بزرگ در حال تبدیل

برای کمک به شما در درک ایده بزرگ حتی بهتر ، بیایید به چند نمونه نگاه کنیم.

چند سال پیش ، مجبور شدم نامه فروش را برای یک دوره ویدیویی در مورد کاهش درد کمر بازنویسی کنم. نامه فروش قبلی به یک تکنیک خاص “Kratos” متمرکز شده بود که تنها راه مقابله با کمردرد بود. این ایده بدی نبود ، اما پیروی از آن خیلی پیچیده بود.

بنابراین ، من هنگام خواندن “عادات اتمی” جیمز پاک ، برای نامه فروش جدید به این ایده بزرگ رسیدم. در یکی از فصل ها ، Clear در مورد چگونگی بهتر شدن روزانه 1 ٪ روزانه صحبت کرد ، در پایان سال 37 برابر بهتر خواهید بود. چگونه این ایده را به محصول کمردرد وصل کردم؟

خوب ، من توضیح دادم که اگر شخصی با ناراحتی شدید روبرو شود ، ممکن است تصور کردن انجام مجموعه های تمرینات طولانی یا 30 دقیقه کشش هر روز برای آنها دشوار باشد. به همین دلیل این فیلم ها به ده ها تمرین سریع و در عین حال مؤثر 10 ثانیه تقسیم می شوند. و از آنجا که این تمرینات بسیار سریع و ساده است ، فرد می تواند فقط با یک زوج شروع شود و به آرامی تعداد خود را افزایش دهد. به این ترتیب ، آنها هر روز 1 ٪ می شوند.

آیا می بینید که چگونه این بسیار ساده است که دنبال کنید و درک کنید؟ اینگونه ایده های بزرگ شما باید به نظر برسد و به نظر برسد.

مرتبط: چگونه می توان زندگی کوچک را ایجاد کرد که به عادت های اتمی تبدیل می شوند

خوب ، این ایده بزرگ جدید کنترل قبلی را شکست و 20 ٪ فروش بیشتر را به خود اختصاص داده است که این یک سود سود بزرگ برای یک برند هشت رقمی است.

بیایید به مثال دیگری نگاه کنیم تا واقعاً این نقطه را به خانه برسانیم. بیایید بگوییم که من برای بازنویسی صفحه فروش یک شرکت مکمل که یک فرمول بهداشت مشترک جدید را می فروشد ، استخدام شده ام. در این صفحه مواد تشکیل دهنده برجسته شده است ، از مزایای بهبود انعطاف پذیری و کاهش التهاب استفاده می کند و وعده های معمول مورد نظر را ایجاد می کند. پیشنهاد بدی نیست ، اما هیچ چیز بیش از حد پیشگام نیست. فروش مناسب و معقول بود اما هیچ چیز تماشایی نبود.

به همین دلیل آنها مرا استخدام کردند تا ایده بزرگی برای احیای پیشنهاد آنها ارائه دهم. به جای اینکه فقط مواد تشکیل دهنده را ذکر کنم ، من مکمل را به عنوان “خدمه تعمیر مایع” که یک شبه به کار خود می رود ، قرار می دهم ، گنگ ساخته شده و روغن کاری مفاصل خود را هنگام خواب می ریزم.

ناگهان ، این محصول دارای داستانی جلب توجه است که مشتریان می توانند از آن تجسم کنند. این فقط یک قرص مشترک دیگر نیست. درعوض ، این تیمی از خدمه تعمیرکار زحمتکش است که بعد از ساعت کاری برای روز ، می توانند روی لولا بدن خود کار کنند.

مرتبط: 5 مرحله برای ساختن داستانی که هر بار مخاطبان شما را قلاب می کند

این مفهوم تازه بسیار قدرتمندتر طنین انداز است و تقاضای واقعی ایجاد می کند. در نتیجه ، ایده بزرگ “خدمه تعمیر مایع” کنترل قدیمی را خرد می کند و سود شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همانطور که از این مثال فرضی می بینید ، نسخه اول فقط خوب بود – یک پیشنهاد منصفانه اما چیز خاصی نیست. با این حال ، نسخه Big Idea می تواند تخیل افراد را به خود جلب کند و فوریت های خود را در مورد مزایای منحصر به فرد تعمیر شبانه در شب بسازد. این تفاوتی است که یک مفهوم عالی می تواند ایجاد کند.

چگونه می توان با ایده های بزرگ قوی روبرو شد؟

برای کمک به شما در ایجاد ایده بزرگ برای تبلیغات خود ، در اینجا لیستی از پنج سؤال که باید هر بار قبل از شروع کار بر روی کمپین خود باید به آنها پاسخ دهید ، در اینجا آورده شده است:

  • خواسته یا مشکلی عمیق که مخاطبان هدف من با آن دست و پنجه نرم می کنند چیست؟
  • چگونه می توانم محصول خود را به عنوان راه حل تازه و جدید به روشی که قبلاً هیچ کس دیگری انجام نداده است ، قرار دهم؟
  • چه قیاس ، داستان یا تصویر ذهنی زنده می توانم نقاشی کنم تا ایده بزرگ خود را ملموس تر و مطلوب تر کند؟
  • آیا ایده بزرگ من پیشنهاد من را در مقایسه با رقابت برجسته می کند؟
  • آیا من به طور مداوم ایده بزرگی را در تمام پیام های خود به خانه می کشم تا احساس فوریت و انحصاری ایجاد کنم؟

پاسخ دادن به این پنج سؤال به شما کمک می کند تا یک ایده بزرگ با تبدیل کننده ایجاد کنید که بیشتر محصول یا خدمات شما را بفروشد.

خط پایین

اکنون که می دانید ایده بزرگی است ، می توانید تلاش خود را برای ایجاد یکی از کمپین های بازاریابی خود متمرکز کنید.

فقط به یاد داشته باشید که ایده بزرگ باید هم جدید و هم آسان باشد. هیچ راه حل فانتزی یا مکانیسم های پیچیده ای وجود ندارد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/ive-sold-more-than-18000000-in-products-and-services/483303

دیدگاهتان را بنویسید