مقایسه با رقبا و رتبه بالاتر
سئو محلی سخت است ، به خصوص اگر شما 20 ، 200 یا حتی 1000 مکان را مدیریت کنید. شما سعی می کنید همه چیز را همگام نگه دارید در حالی که بسته نقشه گوگل به معنای واقعی کلمه تا دقیقه تغییر می کند. خوشبختانه ، کاری وجود دارد که می توانید در مورد آن انجام دهید!
یکی از مؤثرترین راهها برای درک نحوه عملکرد پروفایل های Google Business شما در جستجوی محلی از طریق یک رویکرد بصری – به طور خاص ، یک نقشه گرمای سئو محلی است.
این ابزار یک عکس فوری روشن از جایی که شما در رتبه بندی خوب قرار می گیرید و جایی که دید از بین می رود ، ارائه می دهد. به جای تجزیه از طریق جداول داده های بی پایان یا گزارش های ردیابی رتبه جدا شده ، شما یک نمای رنگی از عملکرد خود را روی نقشه دریافت می کنید.
بگذارید به شما نشان دهم که چگونه کار می کند.
یک ابزار محلی گرمایی سئو یک است ابزار گزارش بصری این نشان می دهد که تجارت شما در بخش های مختلف یک منطقه جغرافیایی چقدر خوب برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی می شود.
به جای لیست رتبه ها در یک جدول ، آن آنها را با استفاده از سیستم شبکه روی نقشه نمایش می دهد، با هر نقطه که یک مکان فیزیکی را نشان می دهد ، مانند یک محله ، کد پستی یا گوشه خیابان ، و نشان دادن رتبه خود در آن نقطه ، اغلب با استفاده از نشانگرهای رنگی.
این ابزارها جستجوهای محلی را از چندین مکان مجاور شبیه سازی می کنند تا نشان دهند که در آن تجارت شما در بسته محلی یا نتایج نقشه Google ظاهر می شود.
یک نقشه گرمای محلی چگونه کار می کند؟
- شما یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنید (به عنوان مثال ، “شرکت نرم افزاری”).
- سیستم رتبه بندی کلمات کلیدی را در نقاط مختلف در منطقه هدف شما بررسی می کند.
- هر نقطه روی نقشه نقطه ای می شود:
- 🟢 سبز = شما در 3 نفر برتر هستید (برای دید محلی بسیار عالی!)
- 🟠 نارنجی = رتبه 4-10 (مناسب و معقول ، اما جایی برای بهبود)
- 🔴 قرمز = رتبه 11+ (احتمالاً در ترافیک ارگانیک از دست رفته اید)
شما می توانید دیدن دقیقاً کجا شما برنده می شوید ، و جایی که تلاش های محلی سئو شما به کار نیاز دارد. یک ابزار در حال تغییر بازی ، به خصوص اگر شما در حال مدیریت یک تجارت چند مکان هستید و سعی می کنید دید را در تمام مکان های خود حفظ کنید.
در اینجا آمده است که چگونه به نظر می رسد نقشه گرمای محلی SEO محلی:


عملکرد SEO اکنون بلوک توسط بلوک متفاوت است!
در رتبه 2 در یک نقطه و #13 به معنای واقعی کلمه یک بلوک دور است ، عجیب است. اما اینگونه است که جستجوی محلی اکنون کار می کند – این ترکیبی از رفتار کاربر و نتایج جستجو است.
موتورهای جستجو استفاده می کنند:
- سیگنال های بیش از حد محلی مانند مکان GPS کاربر
- نزدیکی به تجارت شما (و رقبای محلی)
- حجم ، تجدیدنظر و درگیری را مرور کنید
- ساعت های افتتاحیه ، استناد به محلی و دسته بندی پروفایل تجارت Google
تفاوت بین سبز و قرمز در نقشه گرمای محلی شما ممکن است به اندازه کوچک باشد:
- یک رقیب از نظر جسمی نزدیکتر است
- یک عکس گمشده در GBP شما
- یا محتوای محلی قوی تر در نزدیکی یک نشانه اصلی
به همین دلیل نقشه های گرمای SEO – یا به طور خاص ، نقشه های گرمای محلی SEO – به شما کمک می کند تا مناطقی از بهبود را با دقت باورنکردنی شناسایی کنید.
چرا از یک نقشه گرما برای سئو محلی استفاده می کنید؟
همانطور که اشاره کردم ، یک نقشه گرما به شما یک سطح خیابان می دهد که چگونه کسب و کار شما در Google Local Pack قرار می گیرد-چیزی که ردیاب های رتبه سنتی فقط نمی توانند نشان دهند.
در حالی که بیشتر معیارهای SEO یک عدد متوسط را به شما می دهد ، یک نقشه گرما که توسط مکان های فیزیکی خاص در اطراف تجارت شما کاهش می یابد.
این به شما امکان می دهد دقیقاً درک کنید که در کجا قابل مشاهده هستید – و کجا نیستید – بنابراین می توانید اقدامات لازم را انجام دهید. بنابراین ، به همین دلیل مهم است:


- رتبه بندی محلی گرانول را بدست آورید – آنها توسط بلوک متفاوت هستند. شما ممکن است در مرکز شهر شماره 1 قرار بگیرید ، اما در هر 5 بلوک دور نشوید.
- این نقاط کور SEO را نشان می دهد -نقشه های گرما مناطق کم عملکرد را که نیاز به توجه فوری دارند ، برجسته می کند.
- شما می توانید پیشرفت بصری را پیگیری کنید – تماشای چگونگی بهبود رتبه های شما در مناطق خاص پس از بهینه سازی شما.
- این برای مشاغل محلی مناسب است – به ویژه کسانی که مشتریان را در یک شعاع مشخص مانند سالن ها ، دندانپزشکان یا خدمات تحویل هدف قرار می دهند.
- این به شما کمک می کند تا از رقبا خارج شوید – با دیدن جایی که آنها از شما دور می شوند و از کجا مزیت دارید.
استفاده از یک نقشه گرمای رتبه بندی محلی به این معنی است که دیگر حدس نمی زنید که در جستجوی محلی در کجا ظاهر می شوید. شما یک پاسخ واضح و بصری دریافت می کنید – و یک نقشه راه برای بهبود.
چگونه می توان از نقشه گرمای محلی SEO LeMedsocial استفاده کرد؟ (راهنمای گام به گام)
نمی دانید چگونه از یک مپ گرمای سئو استفاده کنید؟ در اینجا فرآیند با استفاده از ابزار نقشه گرمای محلی EmbedSocial-یکی از کاربرگارترین ابزارهای سئو محلی در آنجا وجود دارد:
مرحله 1: نمایه تجارت Google خود را وصل کنید
پس از ایجاد حساب GBP اجتماعی تعبیه شده خود (یا یک آزمایش رایگان) و ورود به حساب خود ، باید مکان GBP خود را در زیر وصل کنید “حساب های اجتماعی”:


مرحله 2: به ابزار “رتبه جستجوی محلی” دسترسی پیدا کنید
از منوی روبان سمت چپ ، به “SEO” → “رتبه جستجوی محلی” بروید و یک کلمه کلیدی مربوط به تجارت خود را وارد کنید ، مانند “شرکت نرم افزاری” ، “سالن ورزشی در نزدیکی من” ، “دندانپزشک اورژانس” و غیره.


مرحله 3: بینش های رقیب خود را بررسی کنید
شما بینش های رقیب فوری دریافت می کنید ، بنابراین می توانید به سرعت مقایسه کنید که چگونه در برابر سایر شرکت های مشابه و/یا مارک های مشابه ، مانند:
- امتیاز ستاره
- کل بررسی ها
- رتبه فعلی
شما در مورد نحوه جمع آوری کسب و کار خود در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل جستجوی محلی دریافت می کنید-مناسب برای آژانس های بازاریابی یا مارک های مدیریت یک گزارش رتبه بندی محلی.
مرحله 4: دیدگاه کسب و کار خود را در نقشه گرما مشاهده کنید
هر نقطه روی نقشه یک مکان در دنیای واقعی است. این نقشه گرما نمایانگر بصری از عملکرد جستجوی محلی شما است ، که توسط نتایج جستجوی واقعی GEO هدفمند طراحی شده است:


رنگ ها همه چیز را با یک نگاه به شما می گویند:
- 🟢 سبز = بالای نقشه های Google (نقطه شیرین بسته محلی)
- 🟠 نارنجی = قابل مشاهده اما آسیب پذیر
- 🔴 قرمز = تقریباً در نتایج جستجوی محلی نامرئی است
این داده های بصری عملی تر از یک صفحه وب یا نقشه های گرمای پیمایش هستند ، زیرا نشان می دهد که چگونه کاربران با حضور محلی شما بر اساس رتبه بندی واقعی ارتباط برقرار می کنند ، نه عناصر صفحه.
گزارش Heatmap Embedsocial: یک روش باهوش تر برای ردیابی رتبه های جستجوی محلی
ابزار Heatmap Embedsocial می تواند لیست های تجاری محلی شما را به سطح بعدی برساند ، زیرا به طور خاص برای مشاغل ، مارک ها و آژانس های چند مکان ساخته شده است.
برخلاف گزارش دیگر Google Rank ، HeatMap ما به شما در زمان واقعی و بزرگنمایی در مورد نحوه رتبه بندی تجارت شما در اطراف شما می دهد. با روکش شبکه ای ساده و رنگی ، می توانید شکاف های رتبه بندی را مشاهده کنید ، مکان ها را مقایسه کنید و تلاش های سئو خود را در جایی که مهمترین آنها است ، متمرکز کنید.
مزایای اصلی گزارش نقشه گرمای تعبیه شده:
- دقت دقت– رتبه بندی کلمات کلیدی محلی را در مختصات دقیق نقشه ، نه فقط مکان های کلی.
- بینش چند مکان– مشاهده خطاهای گرمای فردی یا گروهی برای همه مکان های تجاری خود در یک مکان ؛
- دیدگاه رقیب– ببینید که در هر نقطه شبکه از شما دور می شود ، بنابراین شما با استراتژی های مناسب SEO محلی روبرو می شوید.
- گزارش های مشترک و در زمان واقعی-ایجاد نقشه های گرمای درجه یک حرفه ای که می توانید به مشتری یا ذینفعان ارسال کنید.
- ادغام GBP بدون درز– گروه ها و پروفایل های موقعیت مکانی Google خود را به هم وصل کنید تا داده ها را بکشید و فوراً اقدام کنید.
بنابراین ، صرف نظر از اینکه شما یک فروشگاه را مدیریت می کنید یا صدها نفر ، این ابزار روشی باهوش تر و واضح تر برای بهینه سازی حضور محلی خود و پیشی گرفتن از همه به شما می دهد. بعلاوه ، تعبیه اجتماعی هر 14 روز یک گزارش نقشه گرمای درجه محلی را تولید می کند. کار اضافی لازم نیست.
بهترین موارد استفاده برای نقشه های گرما در سئو محلی
نقشه های گرما ابزاری تاکتیکی برای بهبود دید شما در جایی که شمارش می شود (نه فقط تصاویر زیبا). در اینجا روشهای کلیدی کاربران مختلف می توانند از خطای گرمای محلی SEO بهره مند شوند:


صاحبان مشاغل محلی
می توانید ببینید که مشاغل شما در محله های اطراف قرار دارد و نقاط ضعف را مشخص می کند. این ایده آل برای فروشگاه های آجر و ملات است که به ترافیک پا یا کشف محلی متکی هستند.
آژانس های سئو
گزارش های بصری را ارائه دهید که درک آن برای مشتریان آسان است. MAPS HEATMES به اثبات ROI ، توجیه استراتژی SEO شما و پیشرفت پیشرفت در مناطق خدمات خاص کمک می کند.
مارک های حق رای دادن و چند مکان
عملکرد رتبه بندی را در تمام مکان های خود مقایسه کنید. نقشه های گرما به اطمینان از سازگاری در دید محلی کمک می کنند و شناسایی شاخه های کم عملکرد را آسان تر می کنند.
ارائه دهندگان خدمات خانگی
اگر تجارت شما موبایل است – مانند یک لوله کش ، بام یا سرویس محوطه سازی – Heatmaps به شما کمک می کند تا عملکرد رتبه بندی را در شعاع خدمات خود درک کنید.
ردیابی رقیب
دقیقاً مشخص کنید که رقبا از شما دور می شوند. از این بینش برای انجام یک تجزیه و تحلیل سئو محلی استفاده کنید و بررسی های آنلاین و استراتژی محتوا را بهبود بخشید و شکاف را ببندید.
برنامه ریزی محتوای مبتنی بر مکان
برای راهنمایی محتوای وبلاگ ، محتوای صفحه وب سایت یا پست های Google که آن مناطق خاص را هدف قرار داده و دسترسی محلی شما را بهبود می بخشد ، از مناطق کم ارتفاع در نقشه گرم خود استفاده کنید.
با بینش های محلی گرمای سئو خود چه باید کرد؟
اکنون که می دانید در کجا ایستاده اید ، در اینجا نحوه بهبود عملکرد سئو محلی خود آورده شده است:
🔴 برای مناطق قرمز (رتبه 11+)
- برای افزایش دید جستجو ، بررسی ها را تقویت کنید
- پست های محلی GBP را با ذکر محله های اطراف منتشر کنید
- مشخصات تجاری Google خود را با عکس ها ، دسته ها و سؤالات متداول بیشتر بهینه کنید
- استنادها و بک لینک های محلی را از مشاغل منطقه بهبود بخشید
- قوام چرت زدن به حسابرسی برای بهبود دقت ردیابی رتبه
🟠 برای مناطق نارنجی (رتبه 4-10)
- ترافیک بیشتر پا را با پیشنهادات یا چک ها تشویق کنید
- برای کلمات کلیدی خاص از تکنیک های بهینه سازی محتوا استفاده کنید
- پیوندهای UTM را به پست های GBP اضافه کنید و نتایج را در Google Analytics ردیابی کنید
🟢 برای مناطق سبز (3 نفر برتر)
- با پاسخ فعال به بررسی ها از رقبای محلی جلو بمانید
- به روزرسانی نمایه خود را با خدمات و عکس های جدید ادامه دهید
- مراقب رقبای اطراف باشید که از رده بندی بسته های محلی صعود می کنند
نتیجه گیری: تجسم. تجزیه و تحلیل بهینه سازی!
یک نقشه گرمای سئو محلی به شما نشان می دهد که تلاش های شما در کجا پرداخت می شود – و جایی که آنها نیستند. بنابراین ، با چنین ابزاری می توانید حدس بزنید و شروع به بهینه سازی کنید.
بنابراین ، خواه شما در حال بهینه سازی مشخصات Google Business خود باشید یا 100+ مکان GBP دیگر را مدیریت کنید ، یک ابزار خوب SEO Heatmap همه تفاوت را ایجاد می کند.
ژنراتور نقشه گرمای تعبیه شده به شما می دهد:
- تجزیه و تحلیل دقیق جستجوی محلی
- داده های بصری عملی برای بهبود دید محلی
- یک حاشیه استراتژیک نسبت به رقبای محلی
اگر در مورد تلاشهای محلی سئو و بهبود استراتژی جستجوی محلی خود جدی هستید ، این ابزار نحوه مدیریت دیدگاه جستجو را برای همیشه تغییر می دهد.
👉 اکنون نقشه های گرمای رتبه محلی را به صورت تعبیه کننده امتحان کنید!
ببینید مشتریان محلی شما چه چیزی را می بینند – و مطمئن شوید که آنها را می بینند شما اول
سؤالات متداول در مورد نقشه گرمای سئو محلی
نقشه گرما در سئو چیست؟
یک نقشه گرما در SEO یک ابزار جستجوی محلی است که نشان می دهد چگونه یک وب سایت یا تجارت برای کلمات کلیدی خاص در مناطق مختلف جغرافیایی رتبه بندی می کند. از شبکه های رنگی برای برجسته کردن قدرت یا ضعف رتبه بندی استفاده می کند. این به شناسایی شکاف های سئو و بهینه سازی برای دید بهتر محلی کمک می کند.
آیا گوگل ابزار نقشه گرما دارد؟
Google خود یک ابزار داخلی SEO Heatmap ارائه نمی دهد. با این حال ، سیستم عامل های شخص ثالث مانند EmbedSocial با Google ادغام می شوند تا خطاهای گرما را با استفاده از داده های جستجوی محلی واقعی تولید کنند. این ابزارهای سئو محلی جستجوها را در چندین مکان شبیه سازی می کنند تا از رتبه بندی استفاده کنند.
نقشه گرما برای چه چیزی استفاده می شود؟
از نقشه گرما برای تجسم داده های عملکرد مانند رتبه بندی ، کلیک یا دید – مناطق مختلف استفاده می شود. در سئو محلی ، از آن برای کشف مناطق کم تحرک و کشف فرصت ها استفاده می شود. این تصمیم گیری با ترجمه داده های خام به یک دیدگاه جغرافیایی آسانتر می شود.
رتبه بندی نقشه محلی چیست؟
رتبه بندی نقشه محلی به موقعیت شما در لیست 3 نقشه نشان داده شده در نتایج جستجوی Google برای نمایش داده های قصد محلی اشاره دارد. این نتایج در کنار نقشه ظاهر می شود و مشاغل برتر را در نزدیکی جستجوگر برجسته می کند. رتبه بندی در بسته نقشه ، دید و کلیک محلی را به شدت افزایش می دهد.
https://embedsocial.com/blog/local-seo-heatmap/