معرفی بهترین شبکه های اجتماعی خارجی و ایرانی شبکه های اجتماعی | instaa

اما جالب است بدانید که با توجه به همین مشکل، هم‌چنان تعداد زیادی از کاربران ایرانی از Twitter به صورت جدی استفاده می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید جوامع ایرانی را در این وب‌سایت پیدا کنید. همچنین توییتر سکویی است که به کاربران امکان می‌دهد در بالای مباحث پرطرفدار بمانند و در مکالمات روزمره و مرتبط شرکت کنند. این اپلیکیشن امکان تبادل صوتی، ویدئو و تصیری را بین کاربران فراهم می‌کند.

  • این پلتفرم شبکه اجتماعی قابلیت ارسال محتوا و رای‌دادن به محتوای سایرین را فراهم کرده است.
  • یک شبکه اجتماعی مناسب برای افرادی که به هنرهای بافندگی، نخ‌ریسی، کشبافی، قلاب‌دوزی و هنرهای مشابه علاقه‌مندند.
  • این پلتفرم که بیشتر کاربرانش را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند به همین دلیل در میان بهترین پلتفرم های اجتماعی قرار میگیرند.
  • هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله کاپریلا به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

امکان کیف پول بین المللی و رمز ارز گپسی از مزایای منحصر به فرد آن است. ورو یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک است که هیچ تبلیغاتی ندارد و هیچ‌گونه داده‌های شخصی را جمع‌آوری نمی‌کند. این می‌تواند یک جایگزین عالی برای فیس‌بوک باشد زیرا برخی از ویژگی‌های آن واقعاً دوست‌داشتنی است. این یک مدل کاملاً متفاوت با فیس‌بوک است از این‌جهت که فیس‌بوک برای درآمدزایی برای کاربر به اطلاعات او نیاز دارد. توت یک پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی به‌اضافه شبکه اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهایی با طول ۱۵ ثانیه را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید. ویدئوهایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته شده‌اند، به عنوان توت شناخته می‌شوند.

شبکه اجتماعی تنسنت کیو کیو:

این شبکه مجازی در سال 2013 راه‌اندازی شد و ابتدا برای IOS و سپس برای اندروید عرضه شد. تلگرام به‌دلیل امکانات زیاد، رابط کاربری آسان و قدرت شخصی‌سازی بالا طرفداران زیادی پیدا کرد و طبق آخرین آمارها به 550 میلیون کاربر ماهانه‌ی فعال رسیده است. از امکانات این شبکه‌ی مجازی می‌توانیم به پیام‌رسانی رایگان، امکان تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه و سوپر‌گروه، ساخت کانال‌های مختلف، ساخت و استفاده از ربات‌های مختلف برای انجام کارهای مختلف و… اشاره کنیم.

http://amoozesh-agrcs.ir

هم اکنون لینکدین بیش از 400 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد که از این بستر برای اشتراک گذاری محتوا درباره حرفه خود استفاده میکنند. در این شبکه میتوانید برند خود را بسازید، کسب و کار خود را ارتقا دهید، به دنبال شغل بگردید و یا بهترین ها را برای همکاری با خود پیدا کنید. احتمالا حتی خود مارک زاکربرگ زمانی که در خوابگاه دانشکده اش در حال ساخت فیس بوک بود هم تصور نمی کرد که هفده – هجده سال بعد، مجله خبری اینستا تمام جهان را تسخیر کنند. از شبکه هایی که بر اشتراک گذاری تصویر و ویدئو تمرکز دارند مانند اینستاگرام؛ تا شبکه هایی مانند توییتر که متن محور هستند. در این مقاله می خواهیم بهترین شبکه های اجتماعی حال حاضر ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube)

این شبکه به عنوان برترین سرویس علامت‌گذاری شناخته می‌شود که در سال 2003 راه‌اندازی شده است. Delicious برای نگهداری، به اشتراک‌گذاری و یافتن صفحات نشانه‌گذاری شده در وب مناسب است که به کاربران اجازه می‌دهد آن صفحات را با برچسب‌های دلخواه علامت‌گذاری کنند. پیام‌رسان تلگرام که شباهت‌هایی با واتس اپ دارد و در پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایلی دسترس است.

ایده های جذاب تر شدن صفحات کاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید