مشتریان شما وقتی تجارت شما را گوگل می کنند چه می بینند؟

مشتریان شما وقتی تجارت شما را گوگل می کنند چه می بینند؟

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

آیا اخیراً خود را گوگل کرده اید؟ نه ، به طور جدی – آخرین باری که نام خود یا نام تجاری خود را به Google تایپ کرده اید و نگاه سختی به نتایج داشتید؟

اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل کوچک یا کارآفرین هستید ، احتمالاً بیش از حد مشغول اداره تجارت خود هستید تا حتی در مورد آن فکر کنید. اما این مورد است – تصویر آنلاین شما بیشتر از آنچه ممکن است متوجه شوید اهمیت دارد. مشتریان ، شرکا و حتی کارمندان بالقوه برای شکل گیری اولین برداشت از برند شما به Google روی آورده اند. آنچه آنها پیدا می کنند (یا پیدا نمی کنند!) می تواند معامله را انجام دهد یا از بین ببرد.

هنوز قانع نشده است؟ در اینجا چرا محافظت از تصویر آنلاین شما باید در لیست اولویت های شما باشد.

1. برداشت های اول بصورت آنلاین اتفاق می افتد

صفحه اصلی وب سایت شما لزوماً اولین نقطه تماس مشتریان با تجارت شما نیست – نتایج جستجوی Google شما است. این که آیا این وب سایت شما ، حساب های رسانه های اجتماعی یا بررسی های آنلاین است ، مردم در عرض چند ثانیه از دیدن این نتایج ، در مورد تجارت شما قضاوت می کنند.

از خود این سؤال را بپرسید – آیا این نتایج منعکس کننده تصویر برند مورد نظر برای انتقال است؟ اگر نه ، وقت آن است که کنترل روایت را به دست بگیریم. من Clout Stat را ایجاد کردم زیرا احساس کردم بسیاری از دارندگان مشاغل به تصویر آنلاین خود به کمک نیاز دارند. و آنچه فهمیدم این بود که آنها نیاز به رفع نتایج جستجوی خود دارند.

مرتبط: آیا می خواهید رتبه جستجوی شرکت خود را تقویت کنید؟ این ساختار وب سایت مورد پاسخ Google را امتحان کنید

2. شما می توانید قدرت بررسی ها را مهار کنید

بررسی ها می توانند بهترین دارایی یا بدترین دشمن شما باشند. در مورد آن فکر کنید: اگر مشتری بالقوه برای کسب و کار شما جستجو می کند و اولین چیزی که می بینند یک بررسی یک ستاره است ، تصور آنها چیست؟

تشویق مشتریان خوشحال به ترک نظرات ، پاسخ دادن به بازخورد منفی که به طور سازنده و فعال سازی سایت های بررسی ، همه برای مدیریت حضور آنلاین شما ضروری است.

3. اطلاعات نادرست یا اطلاعات منسوخ به تجارت شما آسیب می رساند

آیا تا به حال یک شماره تلفن قدیمی ، یک مکان طولانی یا حتی قیمت گذاری منسوخ شده در نتایج جستجوی Google خود پیدا کرده اید؟ ناامید کننده ، درست است؟ خوب ، تصور کنید که مشتریان شما در صورت اطلاعات نادرست به آنها چه احساسی دارند.

اطلاعات نادرست یا بی نظیر به اعتماد به اعتماد آسیب می رساند و می تواند مشتریان بالقوه را مستقیماً به رقبای شما سوق دهد. برای اطمینان از به روز کردن همه جزئیات ، به طور مرتب از حضور آنلاین خود حسابرسی کنید. من روزانه آن را رصد می کنم ، و شما هم می توانید!

4. رقبای شما تماشا می کنند

رقبای شما به احتمال زیاد در هنگام جستجوی مشاغل شما ، برگه هایی را در مورد آنچه نشان می دهد – نگه می دارند – زیرا آنها برای همان مشتریان رقابت می کنند. اگر ردپای دیجیتالی شما کثیف ، تحت تأثیر یا ناقص باشد ، آنها از این مزیت استفاده می کنند. یک حضور آنلاین محکم به شما اطمینان می دهد که شما همچنان رقابت می کنید و از سهم بازار خود محافظت می کنید.

5. این اعتبار شما را ایجاد می کند

آیا تا به حال از “تست گوگل” شنیده اید؟ قبل از همکاری با شما ، شرکای بالقوه یا مشتری ممکن است شما را بصورت آنلاین جستجو کنند. آنچه پیدا می کنند می تواند تعیین کند که آیا آنها به نتیجه می رسند یا حرکت می کنند.

مقالات مثبت ، بررسی های درخشان ، یک وب سایت به روز شده و حساب های رسانه های اجتماعی فعال همه فریاد می زنند “معتبر و قابل اعتماد”. از طرف تلنگر ، پیوندهای شکسته ، محتوای منسوخ یا حضور جستجوی غیر موجود می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

6. شهرت شما باید محافظت شود

به شهرت آنلاین خود به عنوان یک موجود زنده و تنفسی فکر کنید. نیاز به پرورش ، نظارت و محافظت دارد. اگر کسی یک بررسی منفی بی اساس بگذارد ، چه می شود؟ یا بدتر – اگر اطلاعات غلط در مورد تجارت شما به صورت آنلاین وجود داشته باشد ، چه می شود؟ به طور منظم Googling خود به شما امکان می دهد تا به سرعت مسائل مربوط به شهرت بالقوه را مورد بررسی قرار داده و به آن بپردازید.

7. شما لبه سئو محلی را به دست می آورید

برای صاحبان مشاغل کوچک ، مخاطبان محلی شما همه چیز است. اگر در دایرکتوری های محلی ذکر نشده یا مشخصات Google Business را از دست ندهید ، در ترافیک با ارزش پا و منجر به آنلاین از دست خواهید داد. Googling نام تجاری شما به شما عکس فوری می دهد که آیا رتبه بندی می کنید – و آیا مشتریان محلی می توانند شما را به راحتی پیدا کنند.

8. شما می توانید از روندها جلو بمانید

نتایج جستجوی Google شما بازتابی از چگونگی عملکرد شما با روند صنعت است. آیا رقبای شما محتوای وبلاگ تازه یا پوشش منظم رسانه را به نمایش می گذارند؟ آن را به عنوان نشانه ای برای افزایش بازی بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کنید. Google Alerts همچنین می تواند شما را در مورد اخبار مربوط به صنعت مربوطه و ذکر نام تجاری خود به صورت آنلاین به روز کند.

9. فرصت های جدید را کشف خواهید کرد

آخرین باری که بخش “مردم را نیز سؤال می کنید” را بررسی کرده اید ، یا به پایین صفحه نتایج جستجوی Google پیمایش کرده اید؟ این بخش ها اغلب حاوی مباحث ، سؤالات و وب سایت های مرتبط هستند که می توانند ایده های جدیدی را برای محتوا ، همکاری ها یا مشارکتها برانگیخته کنند. توجه به این بخش ها می تواند به شما در کشف فرصت های دست نخورده برای رشد کمک کند.

10. شما بازاریاب بهتری خواهید شد

سرانجام ، Googling خودتان به شما امکان می دهد ارزیابی کنید که تلاش های بازاریابی دیجیتال موجود شما چقدر به خوبی پرداخت می کند. آیا استراتژی های سئو شما در تقویت حضور جستجوی شما مؤثر است؟ بهترین راه برای آزمایش این است که خود را بررسی کنید.

مرتبط: چگونه می توان به تجارت خود نگاه کرد حتی اگر الگوریتم Google تغییر کند ، به گفته یک متخصص بازاریابی

چگونه امروز اقدام کنیم

اگر این مقاله از شما تعجب کرده است ، “هوم ، نتایج جستجوی من واقعاً چگونه است؟” سپس به خودتان لطف کنید و همین حالا به Google بروید! نام خود را ، نام تجاری خود و حتی عبارات کلیدی مانند “مشاغل دیگر مانند من در نزدیکی من” تایپ کنید.

لیستی از آنچه پیدا می کنید تهیه کنید – آیا زمینه هایی برای بهبود وجود دارد؟ از ابزارهایی مانند Google Alerts یا سیستم عامل های مدیریت شهرت آنلاین استفاده کنید تا از برند خود چشم پوشی کنید. و از همه مهمتر ، فعال باشید.

به یاد داشته باشید ، شما این قدرت را دارید که داستانی را کنترل کنید که Google در مورد تجارت شما می گوید. محافظت از تصویر آنلاین شما فقط یک چیز خوب نیست-این یک بخش اساسی از موفقیت شماست.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/what-do-your-customers-see-when-they-google-your-business/487164

دیدگاهتان را بنویسید