مدیر عامل شرکت Brew چگونه در یک چشم انداز رسانه ای پر سر و صدا موفق می شود

مدیر عامل شرکت Brew چگونه در یک چشم انداز رسانه ای پر سر و صدا موفق می شود

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

در گفتگوی من با رابرت دیپل ، مدیرعامل Morning Brew ، من به دنبال یک زمین جلا یا صدا ویروسی نبودم – من به دنبال این بودم که بفهمم چگونه کسی در سال 2025 یک شرکت رسانه ای را هدایت می کند بدون اینکه از سر و صدا ، حواس پرتی و کلیشه صنعت بلعیده شود. آنچه من به دست آوردم یک دیدگاه مبتنی بر کسی بود که به نظر می رسد بسیار علاقه مند به ایجاد مسئولیت پذیری بیشتر از تعقیب توجه است.

Rise Morning Brew به خوبی مستند است-آنچه به عنوان یک پروژه کالج آغاز شد و یک خبرنامه به پادکست ها ، نمایش های روزانه ، سری ویدیویی و رویدادها تبدیل شده است. دیپل ، که قبلاً COO و CRO آنها بود ، در اوایل سال 2025 به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. وی وانمود نکرد که رهبری یک شرکت رسانه ای امروز آسان است. مدل های AD ناپایدار هستند ، مخاطبان تکه تکه می شوند و فشار برای رشد ثابت است. اما او هم بدبینانه نبود. به نظر می رسید ایده اصلی این است که اگر شما در مورد اینکه چه کسی به عنوان یک شرکت هستید – و تیم خود را توانمند می کنید ، صادق هستید – هنوز هم می توانید بدون فروش یا سوزاندن ، محتوای ارزشمندی تولید کنید.

مرتبط: درسهایی از مدیرعامل Macmillan در مورد پیشبرد تغییر بدون از دست دادن دلیل شما

ما در مورد خستگی رسانه ها بسیار صحبت کردیم ، از اضافه بار ClickBait گرفته تا فیدهای اجتماعی خفه کننده الگوریتم ، و اینکه چگونه متخصصان جوان تر خواستار بیشتر از محتوای خود و شرکت هایی هستند که آن را تولید می کنند. نه لزوماً حجم بیشتر ، بلکه وضوح و شخصیت بیشتر. به گفته دیپل ، Morning Brew در تلاش است تا آن لحظه را با صدایی که مانند یک همکار هوشمند است ، ملاقات کند ، نه یک انفجار PR شرکت.

دیپل خود را مانند کسی که سعی در اختراع چرخ دارد ، حمل نکرد و این مسئله در مورد نحوه صحبت کردن در مورد نقش خود به وجود آمد: نه ترمیم ، نه به اعتیاد به مواد مخدره ، بلکه تمرکز خود را بر روی آنچه کار می کند و هدایت می کند تیمی است که مخاطبان خود را به خوبی درک می کند. یکی از موضوعاتی که از بین رفت: شما فقط نمی توانید مقیاس را تعقیب کنیدبشر دیپل تله مشاغل رسانه ای را به خاطر رشد ، بدون کسب درآمد روشن یا وفاداری مخاطب در حال رشد توصیف کرد. در عوض ، او بر روی مدلهای تجاری پایدار متمرکز شده است که روابط مستقیم را در مورد ترافیک ناشناس در اولویت قرار می دهد. کمتر پر زرق و برق ، اما با دوام تر است.

مرتبط: چه رهبری آرام در دنیای بلند به نظر می رسد – و اینکه چگونه این شرکت را به 3 میلیارد دلار درآمد رساند

دیپل سعی نکرد تا خود را به مرکز داستان تبدیل کند. هیچ نفس در نحوه توصیف او استراتژی تیم یا Brew Morning وجود نداشت. این محدودیت ، در یک منظره رسانه ای پر از بنیانگذاران به عنوان شخصیت ، طراوت بود. اگر در سال 2025 هر نوع تجارت را پیش می برید ، چیزی برای دور کردن از این طرز فکر وجود دارد. در دوره ای از سر و صدای مداوم و اعتیاد به مواد مخدره ، شاید وضوح ، قوام و فروتنی فراتر از آنچه فکر می کنیم پیش می رود.

در گفتگوی من با رابرت دیپل ، مدیرعامل Morning Brew ، من به دنبال یک زمین جلا یا صدا ویروسی نبودم – من به دنبال این بودم که بفهمم چگونه کسی در سال 2025 یک شرکت رسانه ای را هدایت می کند بدون اینکه از سر و صدا ، حواس پرتی و کلیشه صنعت بلعیده شود. آنچه من به دست آوردم یک دیدگاه مبتنی بر کسی بود که به نظر می رسد بسیار علاقه مند به ایجاد مسئولیت پذیری بیشتر از تعقیب توجه است.

Rise Morning Brew به خوبی مستند است-آنچه به عنوان یک پروژه کالج آغاز شد و یک خبرنامه به پادکست ها ، نمایش های روزانه ، سری ویدیویی و رویدادها تبدیل شده است. دیپل ، که قبلاً COO و CRO آنها بود ، در اوایل سال 2025 به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. وی وانمود نکرد که رهبری یک شرکت رسانه ای امروز آسان است. مدل های AD ناپایدار هستند ، مخاطبان تکه تکه می شوند و فشار برای رشد ثابت است. اما او هم بدبینانه نبود. به نظر می رسید ایده اصلی این است که اگر شما در مورد اینکه چه کسی به عنوان یک شرکت هستید – و تیم خود را توانمند می کنید ، صادق هستید – هنوز هم می توانید بدون فروش یا سوزاندن ، محتوای ارزشمندی تولید کنید.

مرتبط: درسهایی از مدیرعامل Macmillan در مورد پیشبرد تغییر بدون از دست دادن دلیل شما

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-morning-brews-ceo-succeeds-in-a-noisy-media-landscape/496837

دیدگاهتان را بنویسید