مدیرعامل LinkedIn: ابزار نوشتن هوش مصنوعی ما بسیار محبوب نیست

مدیرعامل LinkedIn: ابزار نوشتن هوش مصنوعی ما بسیار محبوب نیست

یک ابزار هوش مصنوعی در LinkedIn نتوانسته است با بیش از یک میلیارد عضو این سکو ، کشش را بدست آورد.

رایان روزلانسکی ، مدیرعامل LinkedIn ، که 5 سال گذشته این شرکت را رهبری کرده است ، گفت بلومبرگ هفته گذشته که LinkedIn یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی دارد که قبل از انتشار آنها ، پست هایی را که توسط اعضا نوشته شده است ، صیقل می دهد. ویژگی AI به کاربران LinkedIn این امکان را می دهد تا به پیشنهادات تولید شده AI برای بهبود نوشتن خود بپردازند.

تنها مشکل؟ روزلانسکی گفت: “آنقدر محبوب نیست که فکر می کردم این امر باشد.” بلومبرگبشر

یک دلیل واضح وجود دارد. Roslansky ، که بر این شرکت نظارت داشته است زیرا از 7 میلیارد دلار درآمد سالانه در سال 2019 به نزدیک به 17 میلیارد دلار درآمد در سال 2024 افزایش یافته است ، توضیح داد که اعضای LinkedIn می توانند برای ارسال چیزی که تولید می شود با واکنش واکنش نشان دهند. Rosansky گفت ، اگر یک پست به عنوان AI تولید شود ، ممکن است اعضای دیگر با کسی تماس بگیرند و این برچسب می تواند شهرت شخص را بر روی سکو و “توانایی ایجاد فرصت اقتصادی” لکه دار کند.

مرتبط: وام دهندگان وام مسکن در حال بررسی LinkedIn شما برای “گرفتن یک تصویر واضح تر” از وام گیرندگان بالقوه هستند

Roslansky گفت ، LinkedIn ، برخلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند X و Tiktok ، “رزومه آنلاین شما” و “شهرت حرفه ای شما به طور کلی” است ، به این معنی که نوار برای پست های معتبر بسیار بیشتر است.

روزلانسکی گفت: “اگر در X یا Tiktok فراخوانده می شوید ، این یک چیز است.” بلومبرگبشر “اما وقتی در LinkedIn فراخوانده می شوید ، واقعاً بر توانایی شما در ایجاد فرصت اقتصادی برای خود تأثیر می گذارد.”

حتی اگر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ممکن است در LinkedIn محبوب نباشند ، اما در داخل کشور مفید هستند. Roslansky فاش کرد که از پیشنهادات نوشتن AI مایکروسافت Copilot برای ایمیلهایی که به رئیس خود ، مدیر عامل مایکروسافت ، ساتیا نادلا می فرستد ، استفاده می کند.

مدیرعامل LinkedIn Ryan Roslansky. عکاس: برایان ون دره بیک/بلومبرگ از طریق گتی تصاویر

مهارت های هوش مصنوعی در بین 15 میلیون شغل ارائه شده در LinkedIn در هر زمان معین ، تقاضای زیادی دارد. روزلانسکی گفت که در یک سال گذشته ، تعداد شغلی که به مهارت های مرتبط با هوش مصنوعی نیاز دارند ، شش برابر افزایش یافته است. در عین حال ، تعداد اعضای اضافه کردن مهارت های هوش مصنوعی به پروفایل های خود بیست برابر شده است.

شرکت ها همچنین برای کمک به بررسی برنامه ها به هوش مصنوعی روی آورده اند. بررسی رزومه نبوغ از مارس 1000 مدیر استخدام نشان می دهد که تقریبا نیمی از AI برای کمک به صفحه نمایش و برنامه های شغلی استفاده می کنند.

مرتبط: با توجه به تجزیه و تحلیل جدید ، هوش مصنوعی به طور چشمگیری استخدام سطح ورود در شرکت های بزرگ فناوری را کاهش می دهد

در همین حال ، کارفرمایان در حال کاهش استفاده از هوش مصنوعی در بین نامزدها هستند. یک نظرسنجی Topresume که در ماه مه 600 مدیر استخدام ایالات متحده انجام شد ، نشان داد که یک نفر از پنج به طور خودکار رزومه های نوشته شده AI را رد می کند و بیش از یک سوم می تواند یک رزومه ایجاد شده توسط AI را در کمتر از 20 ثانیه تشخیص دهد.

حتی Anthropic ، یک استارتاپ 61.5 میلیارد دلاری هوش مصنوعی که تبلیغات چت بابات Claude خود را به عنوان مهارت در کتبی تبلیغ می کند ، از نامزدها می خواهد که خودشان را بدون کمک هوش مصنوعی بنویسند.

ادوارد کای ، استخدام کننده خدمات PCI Pharma Services ، سال گذشته در LinkedIn نوشت که استخدام کنندگان “می توانند بگویند آیا رزومه ای توسط AI ایجاد شده است.” وی توضیح داد که آنها به دنبال سرنخ هایی مانند قالب بندی ، عدم شخصی سازی و استفاده از زبان هستند.

کای نوشت: “احساس امنیت کاذب نکنید و آن را به سمت هوش مصنوعی واگذار کنید.” “ما به دنبال اسناد معتبری هستیم که توسط افراد واقعی در مورد تجربه واقعی آنها نوشته شده است.”

یک ابزار هوش مصنوعی در LinkedIn نتوانسته است با بیش از یک میلیارد عضو این سکو ، کشش را بدست آورد.

رایان روزلانسکی ، مدیرعامل LinkedIn ، که 5 سال گذشته این شرکت را رهبری کرده است ، گفت بلومبرگ هفته گذشته که LinkedIn یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی دارد که قبل از انتشار آنها ، پست هایی را که توسط اعضا نوشته شده است ، صیقل می دهد. ویژگی AI به کاربران LinkedIn این امکان را می دهد تا به پیشنهادات تولید شده AI برای بهبود نوشتن خود بپردازند.

تنها مشکل؟ روزلانسکی گفت: “آنقدر محبوب نیست که فکر می کردم این امر باشد.” بلومبرگبشر

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/linkedin-ceo-our-ai-writing-tool-isnt-very-popular/493680

دیدگاهتان را بنویسید