مدیرعامل می گوید ، دوئولینگو کارگران قرارداد را با هوش مصنوعی جایگزین خواهد کرد.

مدیرعامل می گوید ، دوئولینگو کارگران قرارداد را با هوش مصنوعی جایگزین خواهد کرد.

Duolingo در حال اتخاذ رویکرد “اولی” برای تجارت خود است و بستر یادگیری زبان باعث کاهش اعتماد به نفس کارگران قرارداد انسانی می شود زیرا مسئولیت های خود را اختصاص می دهد.

در یادداشتی به کارمندان روز دوشنبه ، لوئیس فون آه ، مدیرعامل Duolingo ، موضع رسمی شرکت “ai-first” این شرکت را شرح داد.

Ahn در ایمیلی که به طور عمومی از طریق حساب LinkedIn Duolingo به اشتراک گذاشته شده است ، نوشت: “هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه کار انجام می شود.” “وقتی این تغییر بزرگ وجود دارد ، بدترین کاری که می توانید انجام دهید صبر کنید.”

به عنوان بخشی از استراتژی اولی خود ، Duolingo بار کاری را از پیمانکاران به هوش مصنوعی تغییر می دهد و “به تدریج استفاده از پیمانکاران را برای انجام کارهایی که AI می تواند انجام دهد” متوقف می کند. این شرکت همچنین در استخدام کارمندان جدید و در بررسی عملکرد کارمندان موجود ، استفاده از هوش مصنوعی را پاداش خواهد داد. اگر گروه نتوانند کار را به صورت خودکار انجام دهند ، تیم ها فقط مجاز به استخدام اعضای جدید خواهند بود.

مرتبط: “شطرنج را تا حد امکان در دسترس قرار دهید”: حرکت بعدی Duolingo آموزش کاربران نحوه بازی شطرنج است

دوولینگو قبلاً کارگران قرارداد را به نفع هوش مصنوعی از بین برده است. سال گذشته ، این شرکت پس از تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی برای ترجمه ، 10 ٪ از پیمانکاران خود را کاهش داد.

با این حال ، Ahn به کارکنان ایمیل اطمینان داد که “Duolingo شرکتی باقی خواهد ماند که به کارمندان خود اهمیت می دهد” ، و این که یک نفر اول بودن به معنای “جایگزینی” کارگران با هوش مصنوعی نبود ، بلکه در مورد اجازه دادن به کارمندان موجود برای تمرکز بر کار خلاق و حل مسئله بر کارهای تکراری نبود. این شرکت گفت که این کار از کارمندان با آموزش کارکنان تمام وقت ، مربیگری و ابزارهای هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

مدیرعامل Duolingo لوئیس فون اون. عکس توسط کوین Dietsch/Getty Images

Ahn همچنین توضیح داد که چرا Duolingo تصمیم دارد اکنون همه چیز را در AI بگذارد. وی در نامه الکترونیکی اظهار داشت که Duolingo در سال 2012 در موبایل بزرگ شرط بندی می کند و با تمرکز بر ایجاد یک برنامه اول موبایل در زمانی که برنامه های تلفن همراه در درجه اول همراهان وب سایت های تمام عیار بودند. این حرکت به خوبی انجام شد: برنامه Duolingo با 10 میلیون بار بارگیری در برنامه آیفون سال 2013 پیروز شد و پس از آن به صورت ارگانیک رشد کرد. اکنون ، Duolingo بیش از 500 میلیون کاربر ثبت نام کرده است.

وی در ایمیل نوشت: “این بار تغییر سکوی هوش مصنوعی است.”

مرتبط: “دریافت 100 برابر کار انجام شده”: مدیرعامل Shopify به کارمندان می گوید که هوش مصنوعی را امتحان کنند تا قبل از درخواست کارگران انسانی بیشتر کار کنند

Duolingo با استفاده از آن برای ایجاد ویژگی های محتوا و قدرت مانند تماس ویدیویی ، که Duolingo در ماه سپتامبر معرفی کرد ، روی هوش مصنوعی تمرکز می کند. تماس ویدیویی به زبان آموزان این امکان را می دهد تا از طریق گپ ویدیویی با یک شخصیت هوش مصنوعی به نام لیلی ، به زبان هدف خود صحبت کنند.

Duolingo اولین شرکتی نیست که اخیراً یک استراتژی AI-First را اعلام کرده است. در اوایل این ماه ، توبیاس لوتک ، مدیرعامل Shopify در یادداشتی به همه کارمندان گفت که “استفاده از هوش مصنوعی اکنون یک انتظار اساسی برای همه در Shopify است.” لوتک به کارمندان Shopify گفت که آنها قبل از درخواست منابع بیشتر یا کارمندان اضافی انسانی باید حداکثر آنچه را که می توانند با هوش مصنوعی انجام دهند ، به حداکثر برسانند.

وی همچنین گفت که Shopify می تواند سؤالاتی را به عملکرد و بررسی همسالان خود اضافه کند.

Duolingo در زمان نوشتن بیش از 17 میلیارد دلار در بازار داشت.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/duolingo-will-replace-contract-workers-with-ai-ceo-says/490812

دیدگاهتان را بنویسید