مدیرعامل “فرصت جدید” را برای مشاغل کوچک در طول غرور می بیند
چند هفته پیش ، تانر گراهام ، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس برند خلاق عمومی ایده ، هنگام حضور در یک رژه پراید در پنسیلوانیا در شهر کوچک ، متوجه پیشرفت چشمگیر شد: شرکت های بزرگ که به طور معمول مارس می شوند ، از بانک های تراشه آبی گرفته تا بیمه ، شرکت های داروسازی و فراتر از آن غایب بودند.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده ایده عمومی. تانر گراهام.
گراهام می گوید: “مطمئناً امسال لحن بسیار متفاوتی بود.” کارآفرینبشر “این شرکت های Fortune 500 که در چند سال گذشته به شدت حمایت خود را از ابتکارات LGBTQ+ ابراز کرده و حمایت روشنی از ابتکارات پراید نشان داده اند [that support].
مرتبط: در اینجا 4 استراتژی اثبات شده برای قهرمان LGBTQIA+ Beyond Pride ، در تمام طول سال وجود دارد
در عوض ، گراهام شاهد مشاغل کوچک و محلی بود که قدم به راهپیمایی می کردند و حرکت مستقر در سالهای گذشته را حفظ می کردند.
“این یک فرصت واقعی و جدید امسال و احتمالاً برای چند سال آینده ایجاد می کند.”
از زمان تأسیس سال 2018 در آژانس کامل و لوکس ، زیبایی و آژانس متمرکز بر مد ، گراهام و بنیانگذاران عمومی ایده ، ایان شاتزبرگ و سمجون دونهوف همواره تنوع ، عدالت و گنجاندن داشته اند. پنج رهبر که C-Suite General Idea را تشکیل می دهند ، همه به عنوان LGBTQ+شناخته می شوند.
گراهام کاهش شرکتهای بزرگ در حمایت از ابتکارات غرور و LGBTQ+ را فرصتی برای مشاغل کوچک برای افزایش تلاش های خود می داند.
گراهام توضیح می دهد: “یک فرصت واقعی برای رهبر بودن وجود دارد ، زیرا به عنوان شرکت های بزرگتر و به ویژه شرکت های بازرگانی عمومی مجبور به کاهش حجم هستند [on their LGBTQ+ initiatives]، این یک فرصت واقعی و جدید امسال ایجاد می کند و احتمالاً برای چند سال آینده. “
مرتبط: 3 کارآفرینان LGBTQ به اشتراک می گذارند که چگونه خارج و افتخارآمیز تجارت خود را می سوزاند
گراهام از رهبران مشاغل كوچك می خواهد كه بطور مشخص و مداوم به ارزشهای خود متعهد شوند.
ایده عمومی یک عضو معتبر اتاق بازرگانی ملی LGBT (NGLCC) است که شامل هزینه های عضویت سالانه برای پشتیبانی از شبکه ابتکارات آنها است. این آژانس همچنین چندین سال است که به مرکز حقوقی transgender کمک مالی کرده است و همچنان در سال 2025 از طریق کمکهای مالی به مرکز علی فورنی ، که خدمات نجات دهنده زندگی را به جوانان LGBTQ+ و SAGE ارائه می دهد ، به حمایت از دلایل LGBTQ+ در سال 2025 ادامه می دهد.
گراهام می گوید رهبران نه تنها باید ارزشهای شرکت را به صورت بیرونی ارتباط برقرار کنند بلکه تیم ها و سازمان های خود را نیز نشان می دهند که چرا ایستادگی در برابر اعتقادات خود بسیار مهم است.
“تنوع [brings] بهترین ایده ها ، رو به جلو ترین ایده ها. “
گراهام می گوید ، همانطور که بنیانگذاران ایده کلی برای اولین بار در نظر گرفتند که چگونه یک آژانس بازاریابی مدرن را توسعه دهند و بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند ، آنها بر استخدام افراد با مهارت هایی که یکدیگر را در منظره بازاریابی فعلی و در حال تغییر تکمیل می کنند ، متمرکز شده اند.
“تنوع [brings] گراهام توضیح می دهد که بهترین ایده ها ، رو به جلو ترین ایده ها ، “در نهایت ، به عنوان بازاریاب ، هدف ما صحبت با طیف متنوعی از مشتریان است. ما تصمیم نگرفتیم که لزوماً یک LGBTQ+ C-Suite ایجاد کنیم ، اما در عین حال ، این یک اثر برفی بود. افرادی که ما با آنها آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم آژانس را وارد کنیم و به اداره بخش های خود برسیم ، از این نظر متنوع است و این برای ما بسیار خوب کار کرده است. “
ایده عمومی با مارک های مشهور مانند Savage X Fenty ، Ariana Grande و Swarovski در طول سالها همکاری کرده است.
علاوه بر C-Suite ، ایده عمومی حدود 50 کارمند دارد. گراهام می گوید ، این شرکت در اولویت استخدام متفکران و سازندگان “استثنایی” که سخت کار می کنند و از فرهنگ و توانایی استفاده از روندهای فعلی و فرصت های آینده قدردانی می کنند.
مرتبط: تنوع برای همه یکسان نیست. در اینجا به همین دلیل مهم است
General Idea Hires همچنین باید برای یافتن راه حل ها دست و پنجه نرم کند – زیرا این در قلب تجارت است.
گراهام می گوید: “هر مشتری به ما مراجعه می کند زیرا آنها برای حل مشکل دارند ،” چه نیاز به فروش محصولات بیشتر داشته باشند یا با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند ، بنابراین برای ما ، قبل از هر چیز ، این در مورد درک این مشکلات چیست و به هسته اصلی آن می رسد. و بسیاری اوقات ، در ابتدا چندان واضح نیست. “
گراهام خاطرنشان می کند که ایده عمومی خود را به عنوان یک آژانس تبلیغاتی بیل نمی کند ، اگرچه بسته به نیاز مشتری ، تبلیغات ممکن است بخشی از یک راه حل “چند جانبه” باشد.
مرتبط: چرا رهبری متنوع یک مزیت رقابتی است – و اینکه چگونه زنان می توانند تغییر را هدایت کنند
گراهام می گوید: “با ارزش ترین پروژه های ما بعضی اوقات پروژه هایی هستند که فکر می کنند یک چیز هستند و در نتیجه منجر به نوع دیگری از خروجی می شوند.” [and] چوپان کردن آنها به آنچه ما معتقدیم بهترین نتیجه ممکن را ایجاد می کند. “
“ما واقعاً می خواهیم محیطی ایجاد کنیم که مردم را به احساس امنیت در اختیار داشته باشد.”
در لحظه ای که برخی از شرکت ها در حال “ساکت بودن در مورد ارزش های خود هستند” ، گراهام و ایده عمومی تعهد خود را به مسائل و تنوع LGBTQ+ به طور کلی به عنوان یک مسیر به جلو می بینند – و یکی که آنها و تیم آنها را آماده می کند تا با یک دامنه بازاریابی “به سرعت” در حال تحول و “دنیای کاملاً متفاوت” که توسط AI ساخته شده است ، آماده کنند.
“ما واقعاً می خواهیم محیطی را ایجاد کنیم که مردم را به احساس امنیت در اختیار داشته باشد ، [to] گراهام می گوید ، احساس می کنند که می توانند اعتقادات خود را ابراز کنند و چه کسی باشند.
چند هفته پیش ، تانر گراهام ، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس برند خلاق عمومی ایده ، هنگام حضور در یک رژه پراید در پنسیلوانیا در شهر کوچک ، متوجه پیشرفت چشمگیر شد: شرکت های بزرگ که به طور معمول مارس می شوند ، از بانک های تراشه آبی گرفته تا بیمه ، شرکت های داروسازی و فراتر از آن غایب بودند.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده ایده عمومی. تانر گراهام.
گراهام می گوید: “مطمئناً امسال لحن بسیار متفاوتی بود.” کارآفرینبشر “این شرکت های Fortune 500 که در چند سال گذشته به شدت حمایت خود را از ابتکارات LGBTQ+ ابراز کرده و حمایت روشنی از ابتکارات پراید نشان داده اند [that support].
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/ceo-sees-new-opportunity-for-small-businesses-during-pride/493391