مدیرعامل جدید Target یک برنامه چرخش سه قسمتی را فاش می کند
Target فقط یک خودی را به مدیرعامل ارتقا داد و به او وظیفه داد که شرکت را در میان کاهش فروش و ترافیک پا در اطراف خود قرار دهد.
Target روز چهارشنبه اعلام کرد که مدیر عامل آن (COO) ، مایکل فیدلکه ، مقام مدیر ارشد اجرایی (مدیرعامل) را در فوریه 2026 به عهده خواهد گرفت. مدیرعامل فعلی این شرکت ، برایان کرنل ، که 11 سال در این نقش بوده است ، در آن ماه بازنشسته می شود.
مرتبط: این با یک سؤال ساده شروع شد: “هدف زندگی شما چیست؟” اکنون ، شرکت آنها در 500 فروشگاه هدف قرار دارد
کرنل در بیانیه خبری اظهار داشت: “هیچ کس مناسب تر برای حرکت به جلو از مایکل فیدلکه نیست.” “او در مواجهه با چالش های پیچیده ، اشتیاق عمیق به رشد و توانایی طبیعی برای الهام بخشیدن به اطرافیان ، سطح قابل توجهی از عزم و اراده را به ارمغان می آورد تا آنچه را که بعدی است تعریف کند.”
مطابق خودی، Target گزارش کرده است که در فروش قابل مقایسه یا فروش از فروشگاه ها و کانال های دیجیتال ، برای شش از 9 چهارم گذشته. روز چهارشنبه ، Target اظهار داشت که فروش قابل مقایسه در آخرین سه ماهه خود در تاریخ 31 ژوئیه 1.9 درصد کاهش یافته است.
مدیرعامل جدید Target ، مایکل فیدلکه. عکس توسط الیزابت فلورس/مینسوتا استار تریبون از طریق گتی تصاویر
ترافیک پا به فروشگاه های هدف نیز کاهش یافته است و در ماه ژوئن 3.9 ٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. و سهام Target بیش از 28 ٪ نسبت به سال به روز کاهش می یابد ، در حالی که ارزش بازار این شرکت در زمان نوشتن حدود 44.6 میلیارد دلار معلق است.
مرتبط: هدف پایین آمدن قیمت هزاران مورد است – در اینجا می توانید انتظار داشته باشید که پس انداز کنید
طبق گفته بیوگرافی خود در وب سایت شرکت Target ، فیدلکه در سال 2003 به عنوان کارورزی به Target پیوست و از آن زمان تاکنون با این شرکت بوده است. او به عنوان COO ، سرمایه گذاری ها را برای ساخت و رشد فروشگاه ها و ردپای دیجیتالی این شرکت انجام داد.
برنامه چرخش فیدلکه برای هدف
در طول تماس سه ماهه Target در روز چهارشنبه ، فیدلکه اذعان کرد که این شرکت “در حال حاضر متوجه پتانسیل کامل ما نشده است” و اظهار داشت که وی نقش مدیرعامل “را با یک تعهد روشن و فوری” برای “بازگشت به رشد سودآور” و “ایجاد حرکت جدید” فرض می کند.
در تماس ، فیدلکه یک برنامه سه قسمتی را برای هدف برای بازپس گیری رشد سودآور تشریح کرد.
او اول ، وی گفت كه هدف باید حضور بازرگانی خود را از طریق محصولات منحصر به فرد در دسته هایی مانند پوشاک ، خانه و غذا و نوشیدنی “دوباره ایجاد كند”. فیدلکه تأکید کرد که این شرکت دارای یک نمونه کارها دارای برچسب خصوصی 31 میلیارد دلاری است و اظهار داشت که نمونه کارها مارک ها می تواند راهی برای ایجاد جدید بودن در قفسه ها باشد.
فیدلکه در مورد تماس با درآمد گفت: “ما باید این مرجع تجاری را پس بگیریم.”
مرتبط: تیم های هدفمند با Shopify برای ارائه فضای قفسه آجر و ملات به مشاغل کوچک آنلاین
دوم ، Fiddelke از مشتریان می خواهد هر بار که وارد هدف می شوند ، احساس شادی پیدا کنند. وی این شرکت را به ارائه “یک تجربه مرتفع” با قفسه های مجهز و فروشگاه های تمیز مأمور کرد.
فیدلکه در این تماس اظهار داشت: “ما باید در اینجا بهتر عمل کنیم ، به خصوص در قوام تجربه خود.”
سرانجام ، فیدلکه گفت Target باید به فناوری و هوش مصنوعی ضربه بزند تا تیم بتواند فروش سریعتر و دقیق را پیش بینی کند ، و این باعث می شود تجربه تجارت و مهمان آن کارآمدتر شود.
فیدلکه در تماس گفت: “عملکرد ما طی چند سال گذشته قابل قبول نبوده است و افزود:” ما در مقابل ما کار واقعی داریم. “
به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.
https://www.entrepreneur.com/business-news/targets-new-ceo-reveals-a-three-part-turnaround-plan/496152