مدیرعامل جدید Target یک برنامه چرخش سه قسمتی را فاش می کند

مدیرعامل جدید Target یک برنامه چرخش سه قسمتی را فاش می کند

Target فقط یک خودی را به مدیرعامل ارتقا داد و به او وظیفه داد که شرکت را در میان کاهش فروش و ترافیک پا در اطراف خود قرار دهد.

Target روز چهارشنبه اعلام کرد که مدیر عامل آن (COO) ، مایکل فیدلکه ، مقام مدیر ارشد اجرایی (مدیرعامل) را در فوریه 2026 به عهده خواهد گرفت. مدیرعامل فعلی این شرکت ، برایان کرنل ، که 11 سال در این نقش بوده است ، در آن ماه بازنشسته می شود.

مرتبط: این با یک سؤال ساده شروع شد: “هدف زندگی شما چیست؟” اکنون ، شرکت آنها در 500 فروشگاه هدف قرار دارد

کرنل در بیانیه خبری اظهار داشت: “هیچ کس مناسب تر برای حرکت به جلو از مایکل فیدلکه نیست.” “او در مواجهه با چالش های پیچیده ، اشتیاق عمیق به رشد و توانایی طبیعی برای الهام بخشیدن به اطرافیان ، سطح قابل توجهی از عزم و اراده را به ارمغان می آورد تا آنچه را که بعدی است تعریف کند.”

مطابق خودی، Target گزارش کرده است که در فروش قابل مقایسه یا فروش از فروشگاه ها و کانال های دیجیتال ، برای شش از 9 چهارم گذشته. روز چهارشنبه ، Target اظهار داشت که فروش قابل مقایسه در آخرین سه ماهه خود در تاریخ 31 ژوئیه 1.9 درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل جدید Target ، مایکل فیدلکه. عکس توسط الیزابت فلورس/مینسوتا استار تریبون از طریق گتی تصاویر

ترافیک پا به فروشگاه های هدف نیز کاهش یافته است و در ماه ژوئن 3.9 ٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. و سهام Target بیش از 28 ٪ نسبت به سال به روز کاهش می یابد ، در حالی که ارزش بازار این شرکت در زمان نوشتن حدود 44.6 میلیارد دلار معلق است.

مرتبط: هدف پایین آمدن قیمت هزاران مورد است – در اینجا می توانید انتظار داشته باشید که پس انداز کنید

طبق گفته بیوگرافی خود در وب سایت شرکت Target ، فیدلکه در سال 2003 به عنوان کارورزی به Target پیوست و از آن زمان تاکنون با این شرکت بوده است. او به عنوان COO ، سرمایه گذاری ها را برای ساخت و رشد فروشگاه ها و ردپای دیجیتالی این شرکت انجام داد.

برنامه چرخش فیدلکه برای هدف

در طول تماس سه ماهه Target در روز چهارشنبه ، فیدلکه اذعان کرد که این شرکت “در حال حاضر متوجه پتانسیل کامل ما نشده است” و اظهار داشت که وی نقش مدیرعامل “را با یک تعهد روشن و فوری” برای “بازگشت به رشد سودآور” و “ایجاد حرکت جدید” فرض می کند.

در تماس ، فیدلکه یک برنامه سه قسمتی را برای هدف برای بازپس گیری رشد سودآور تشریح کرد.

او اول ، وی گفت كه هدف باید حضور بازرگانی خود را از طریق محصولات منحصر به فرد در دسته هایی مانند پوشاک ، خانه و غذا و نوشیدنی “دوباره ایجاد كند”. فیدلکه تأکید کرد که این شرکت دارای یک نمونه کارها دارای برچسب خصوصی 31 میلیارد دلاری است و اظهار داشت که نمونه کارها مارک ها می تواند راهی برای ایجاد جدید بودن در قفسه ها باشد.

فیدلکه در مورد تماس با درآمد گفت: “ما باید این مرجع تجاری را پس بگیریم.”

مرتبط: تیم های هدفمند با Shopify برای ارائه فضای قفسه آجر و ملات به مشاغل کوچک آنلاین

دوم ، Fiddelke از مشتریان می خواهد هر بار که وارد هدف می شوند ، احساس شادی پیدا کنند. وی این شرکت را به ارائه “یک تجربه مرتفع” با قفسه های مجهز و فروشگاه های تمیز مأمور کرد.

فیدلکه در این تماس اظهار داشت: “ما باید در اینجا بهتر عمل کنیم ، به خصوص در قوام تجربه خود.”

سرانجام ، فیدلکه گفت Target باید به فناوری و هوش مصنوعی ضربه بزند تا تیم بتواند فروش سریعتر و دقیق را پیش بینی کند ، و این باعث می شود تجربه تجارت و مهمان آن کارآمدتر شود.

فیدلکه در تماس گفت: “عملکرد ما طی چند سال گذشته قابل قبول نبوده است و افزود:” ما در مقابل ما کار واقعی داریم. “

به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/targets-new-ceo-reveals-a-three-part-turnaround-plan/496152

دیدگاهتان را بنویسید