محصولات “فرقه” تجارت به مدرسه “فروش سریع”
هنگامی که ژاکلین تاتلمن و همسرش اسکاتل تاتلمن ، یک اردوگاه تابستانی غیرانتفاعی را برای صدها کودک که در سال 2009 در محله های زیر بودجه نیویورک بزرگ شده اند ، تأسیس کردند ، آنها هنوز نمی دانستند که این تجربه پایه و اساس یک تجارت جدید را با یک مأموریت عمده در اختیار شما قرار می دهد: کیف های دولتی.
اعتبار تصویر: با احترام از کیف های دولتی. ژاکلین تاتلمن.
“اولین زن و شوهر تابستان ، [campers] “تاتلمن می گوید:” ما می دانستیم که بسیاری از آنها با همه چیزهایی که صاحب یک هفته هستند می آیند و آنها در مراقبت از فرزندخوانده زندگی می کنند ، که توسط دیگری زندگی می کردند ، می آمدند ، به اردوگاه می آمدند. “
Tatelmans شروع به دادن کوله پشتی به اردوگاه ها کرد ، که بسیاری از آنها بلافاصله وسایل خود را به کیسه های جدید منتقل می کردند و آنها را با وسایل مدرسه از فروشگاه عرضه این زوج ، که کمک های مالی را از مارک هایی مانند بمب ها و میان وعده های مهربان ارائه می داد ، پر می کردند.
تاتلمن می گوید: “از آن زمان ، ما چیزهای زیادی را در بخش اعطا کرده ایم ، بنابراین اکنون برای هر محصول دولتی فروخته شده است ، ما به بچه ها و خانواده های آمریکایی نیازمند اهدا می کنیم ، اما به روشی که آنها بیشتر به آن احتیاج دارند ، که به ما این امکان را می دهد تا کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم و برنامه های بسیار بیشتری را انجام دهیم.”
مرتبط: موفق ترین برند کوسه تانک در تمام دوران حتی در ابتدا حتی قرار بود یک تجارت باشد. در اینجا آمده است که چگونه با 1 میلیارد دلار درآمد در طول عمر یکی شد.
کیف های دولتی ، که به طور رسمی در سال 2013 راه اندازی شد ، طی سالها به یک مارک چند میلیون دلاری تبدیل شده و همچنان به مرکز تعهد خود ادامه می دهد ، که شامل اهدا کوله پشتی های کاملاً بسته بندی شده و پروژه های تأمین مالی با خیرین و مدارس شریک است.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده کیف های دولتی
این برند تا سال 2021 ، هنگامی که یک دور بذر 2 میلیون دلاری جمع آوری کرد ، خود تأمین مالی شد. ایالت از آن زمان بودجه اضافی خارج نکرده است.
تاتلمن به یاد می آورد ، ایالت در دوره ای آغاز شد که به نظر می رسید شرکت های نابسامان Unicorn در حال دستیابی به کشش چپ و راست هستند – تاتلمن به یاد می آورد که شروع یک تجارت موفق و برند آسان به نظر می رسد.
البته ، به طور معمول واقعیت چیزی است. ساختن یک برند محبوب به اندازه کافی سخت است [with] تاتلمن می گوید ، “چه رسد به حرکت در لجستیکی و خارج از شرکت در تجارت ،
تاتلمن توضیح می دهد: “شما واقعاً باید اهمیت سودآوری و پایداری و آنچه را که در واقع برای اداره یک شرکت لازم است ، درک کنید.” “بسیاری از افرادی که مارک ها را شروع می کنند ، رویاپرداز هستند و به دلیل خلاق بودن آنها هیجان زده هستند ، اما باید چیزهای بیشتری بدانند. این به یک سطح صبر ، شدت و فضل نیاز دارد که نوعی بدن خارج از بدن است.”
مرتبط: برند شخصی وی در سال گذشته 25 میلیون دلار درآمد کسب کرده است-و 3 راز آن را در کنار سرمایه گذاری دوم “بدبختانه” خود در حال رشد نگه می دارد: “کارآفرینی یک بازی ذهن است”
برای هفت سال اول تجارت ایالتی ، تاتلمن خود را منحصراً به عنوان یکی از این خلاقان دید ، بنابراین او مدیر عاملان را برای اداره این شرکت استخدام کرد. با این حال ، پس از سالها ساختن برند – و با دیدگاه منحصر به فرد به عنوان بنیانگذار آن – فهمید که می تواند به روشی که رهبران سابق آن را خدمت نمی کردند ، خدمت کند. تاتلمن در سال 2020 به عنوان مدیرعامل قدم گذاشت.
پنج سال بعد ، ایالت با رشد مداوم به “مارک کیف خانوادگی تمام عیار زندگی” تبدیل شده است.
تاتلمن بخش عمده ای از رشد و موفقیت اخیر ایالت را به گسترش دسته بندی خود نسبت می دهد ، که اندکی قبل از آنکه نقش مدیرعامل را به عهده بگیرد ، آغاز شد.
تاتلمن می گوید ، با داشتن “مالکیت بازار” در کوله پشتی های کودکان برای مدت طولانی ، ایالت ارزش انجام همان کار را برای سفر بچه ها به گونه ای تشخیص داد که زندگی را برای والدین خود آسان تر می کند – و محصولات به طور کامل از درمان برخوردار می شوند.
تاتلمن توضیح می دهد: “ما دوست داریم آن را کاملاً از بالای صفحه بگیریم.” “مثل ، چگونه ما این محصول دایناسور را می گیریم و آن را مسخره ، بسیار رنگارنگ ، بسیار زیبا می کنیم. هر قطعه یک اثر هنری است ، اما همچنین دارای ابزار ، کارایی ، کیفیت و همه مواردی است که شما می خواهید محصولات خانوادگی خود را به آن بپردازید [have]بشر [To use] زبان دولتی ، [product expansion] کاملاً ما را منفجر کرد. “
مرتبط: او برنامه والدین را برای فصل بازگشت به مدرسه دوست داشت-سپس خود را توسط نوجوانان در Tiktok مورد تمسخر قرار داد. در اینجا آمده است که چگونه منجر به نوآوری جدی شد.
در حال حاضر اوج فصل برای ایالت است که همیشه در هنگام خرید به مدرسه ، فروش سنبله را مشاهده کرده است. ماه گذشته ، در این دوره ، این برند “Super Bowl” خود را در نظر می گیرد ، دولت همکاری های محصول را با چرخ های داغ ، باربی و Love Shack Fancy منتشر کرد.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده کیف های دولتی
اما تاتلمن می گوید که مهم نیست که زمان سال و وضعیت رشد چقدر می بیند ، همیشه از اینکه یکی از کیف های این برند را در خیابان مشاهده می کند ، سپاسگزار است و او فقط اخیراً با وضعیت “فرقه” این برند همراه است.
“مردم مانند من خواهند نوشت ، من زنگ هشدار خود را تنظیم می کنم، “تاتلمن می گوید.” من دوست دارم ، شما زنگ هشدار خود را برای روز پرتاب تنظیم می کنید؟ با گذشت زمان ، از آنجا که مشتری ما می داند که ما خیلی سریع می فروشیم ، به خصوص [out] از میان این محصولات جدید و جدید ، آنها برای مجموعه جدید گرسنه هستند. سال به سال ، دیوانه تر و دیوانه تر می شود. من هنوز نمی توانم باور کنم که برای دولت واقعی است. “
مرتبط: “آزادی مطلق”: خواهران و برادران پشت یک برند 8-رقم خود با تأمین 3 راز کارآفرینان مشتاق باید از رشد و موفقیت بدانند
علی رغم موفقیت مداوم ایالت ، تاتلمن معتقد است که این برند به تازگی سطح پتانسیل خود را خراشیده است ، و او مشتاقانه منتظر است تا موقعیت خود را به عنوان “مارک واقعی سبک زندگی خانواده” با ادامه گسترش محصول تحکیم دهد.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده کیف های دولتی
ایالت در طول سالها چیزهای زیادی را متحول کرده است ، اما هرگز از مأموریت و دیدگاه اصلی آن موج نمی زند – و این یک اصل است که هر کارآفرین مشتاق باید هنگام شروع کار ، به خاطر داشته باشد.
تاتلمن می گوید: “شما باید برای آن چشم انداز داشته باشید.” “[But] شما همچنین باید در درک این نکته که باید به جایی بروید که مشتری شما را گاهی اوقات می برد. اما ، در عین حال ، چشم انداز چیست و آیا آن را دوست دارید؟ آیا اشتیاق در حال مرگ برای آن دارید؟ زیرا اگر این کار را نکنید ، می شکنید. [You need] اشتیاق و بینایی و سپس دانش یا حداقل کنجکاوی در مورد چگونگی رسیدن به آنجا. “
این مقاله بخشی از سریال زنان در حال انجام کارآفرین ما است که داستان ها ، چالش ها و پیروزی های اداره یک تجارت به عنوان یک زن را برجسته می کند.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را از بین ببرید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/businesss-cult-back-to-school-products-sell-out-so-fast/495493