متا قصد دارد عینک های هوشمند جدید اوکلی ، پرادا را منتشر کند
به دنبال موفقیت غیر منتظره ای از عینک های هوشمند Ray-Ban Meta ، که از زمان راه اندازی در اواخر سال 2023 دو میلیون جفت فروخته اند ، متا نسخه های جدیدی از عینک هوشمند هوش مصنوعی خود را در زیر مارک های اوکلی و پرادا منتشر می کند.
با توجه به الف CNBC گزارش منتشر شده در روز سه شنبه ، متا مشارکت خود را با Essilorluxottica ، شرکت مادر که صاحب ری بان و اوکلی است ، گسترش می دهد و با پرادا توافق نامه صدور مجوز دارد. عینک های هوشمند جدید اوکلی متا ورزشکاران و مشتریان فعال را هدف قرار می دهد ، در حالی که مشارکت پرادا با یک خانه مد قابل توجه به متا برخورد می کند.
مرتبط: بنا بر گزارش ها ، اپل در حال توسعه عینک هوشمند هوش مصنوعی برای رقابت با متا و گوگل است
بنا بر گزارش ها ، عینک اوکلی از 360 دلار شروع می شود ، قیمت بالاتری نسبت به متاس 299 دلار ری بان ، اما دارای سبک مقاوم در برابر آب و هوا است. CNBCبشر این عینک قادر به گرفتن عکس و فیلم ، برقراری تماس و ارسال پیام های متنی از طریق دستورات صوتی ، محتوای Livestream و پخش موسیقی ، درست مانند Metas Ray-Ban خواهد بود. آنها همچنین قابلیت هوش مصنوعی را خواهند داشت ، بنابراین کاربران می توانند از طریق دستور صوتی “سلام متا” سؤال کنند.
بلومبرگ همچنین در ژانویه گزارش شده است که قرار است عینک اوکلی در اواخر سال جاری منتشر شود و دوربین به جای آنکه در کنار آن باشد ، مانند متاس Ray-Ban ، در مرکز قاب قرار خواهد گرفت ، به طوری که “دوچرخه سواران و سایر ورزشکاران” می توانند فیلم را ضبط کنند.
متا روز دوشنبه با ایجاد یک حساب جدید اینستاگرام برای “Oakley | Meta” با یک پست که می خواند ، مشارکت اوکلی را در رسانه های اجتماعی پیش نمایش داد: “تکامل بعدی در تاریخ 20 ژوئن در حال آمدن است.”
در همین حال ، پرادا برای یک دهه آینده در ماه دسامبر ، توافق نامه صدور مجوز عینک خود را با لوکسوتیکا تمدید کرد. کارمندان سابق متا گفتند CNBC این طرح های عینک پرادا از نظر متا مناسب است زیرا این عینک دارای معابد ضخیم است که می توانند فناوری بیشتری را در خود جای دهند.
متا هنوز قرارداد پرادا یا جدول زمانی را اعلام نکرده است که چه زمانی عینک های هوشمند به بازار برخورد می کنند.
مرتبط: Google پس از چشم انداز موفقیت ری-ممنوعیت متا ، AI “عینک هوشمند” را با Warby Parker می سازد
Essilorluxottica و متا برای اولین بار در سال 2019 به نیروهای خود پیوستند تا در عینک های هوشمند Ray-Ban Meta کار کنند. متا یک جفت نسل اول را در سال 2021 و یک جفت نسل دوم در سال 2023 منتشر کرد.
عینک نسل دوم خاموش شد. Francesco Milleri ، مدیرعامل Essilorluxottica در ماه فوریه گفت که عینک هوشمند هوش مصنوعی “یک موفقیت بزرگ” است و این شرکت قصد دارد تا پایان سال آینده 10 میلیون نفر از آنها را تولید کند.
در همین حال ، متا نیز فشار گسترده تری به هوش مصنوعی می کند. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که در ازای 49 ٪ سهام ، 14.3 میلیارد دلار در راه اندازی برچسب داده های هوش مصنوعی ، مقیاس هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد کرد. برخی از کارمندان AI در مقیاس ، از جمله مدیرعامل الکساندر وانگ ، به عنوان بخشی از این حرکت به متا می پیوندند.
به دنبال موفقیت غیر منتظره ای از عینک های هوشمند Ray-Ban Meta ، که از زمان راه اندازی در اواخر سال 2023 دو میلیون جفت فروخته اند ، متا نسخه های جدیدی از عینک هوشمند هوش مصنوعی خود را در زیر مارک های اوکلی و پرادا منتشر می کند.
با توجه به الف CNBC گزارش منتشر شده در روز سه شنبه ، متا مشارکت خود را با Essilorluxottica ، شرکت مادر که صاحب ری بان و اوکلی است ، گسترش می دهد و با پرادا توافق نامه صدور مجوز دارد. عینک های هوشمند جدید اوکلی متا ورزشکاران و مشتریان فعال را هدف قرار می دهد ، در حالی که مشارکت پرادا با یک خانه مد قابل توجه به متا برخورد می کند.
مرتبط: بنا بر گزارش ها ، اپل در حال توسعه عینک هوشمند هوش مصنوعی برای رقابت با متا و گوگل است
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/business-news/meta-plans-to-release-new-oakley-prada-ai-smart-glasses/493453