ماه امنیت سایبر
با شروع ماه آگاهی از امنیت سایبری ، Senthil Ramakrishnan ، کارشناس امنیت سایبری بهترین شیوه های خود را برای محافظت از مشاغل شما به اشتراک می گذارد.
غذای اصلی
- بیش از 40 ٪ از حملات سایبری با هدف مشاغل کوچک انجام می شود.
- هکرها SMB ها را نسبت به شرکتهای بزرگ ضعیف تر می دانند.
- یک شبکه امن می تواند قبل از ورود به سیستم ، 97 ٪ از ترافیک مخرب را مسدود کند.
با بیش از 20 سال تجربه ، Senthil Ramakrishnan ، که رهبری استراتژی محصول امنیت سایبری AT&T را بر عهده دارد ، دیده شده است که حملات بیشتر و پیچیده تر می شوند و از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند که در دام اعتقاد داشته باشند که آنها خیلی کوچک هستند تا توسط مجرمان هدف قرار بگیرند. “بیش از 40 ٪ از حملات SMBS را هدف قرار دهید ، “او گفت کارآفرین
Ramakrishnan علاقه مند به امنیت است – “زنجیره تأمین کشور ما بر روی شانه های این SMB ها ساخته شده است ، و کمک به امنیت آنها بسیار مهم است. “او می گوید. در اینجا ، او بهترین شیوه هایی را که می توانید برای آموزش خود و تیم خود استفاده کنید به اشتراک می گذارد تا از جنایتکاران خودداری کند تا شغلی را که برای راه اندازی آن کار کرده اید ، از بین ببرید.
بزرگترین تهدید SMBS با چه چیزی روبرو است؟
بزرگترین تهدید سایبری برای مشاغل کوچک ، اعتقاد مشترک این است که آنها یک هدف کوچک یا ناچیز برای هکرها هستند ، که من آن را “توهم هدف کوچک” می نامم. اما SMB ها اهداف تهدیدهای سایبری هستند زیرا هکرها آنها را به عنوان نقاط ضعف ورودی می دانند ، زیرا فرض بر این است که آنها تیم IT ندارند یا سیستم امنیتی در سطح شرکت ندارند. SMB ها عمدتاً اهداف برای باج افزار و حملات از نوع فیشینگ هستند.
مرتبط: این کلاهبرداری محور AI در حال تخلیه صندوق های بازنشستگی است-و طبق FBI هیچ کس در امان نیست
بهترین راه SMBS می تواند از خود محافظت کند ، در حاشیه مشتری نیست ، بلکه در سطح شبکه – داشتن یک محیط امن قبل از نزدیک شدن ، تهدیدات را متوقف می کند. دفاع پویا AT&T در جایی که حاشیه شبکه با اینترنت ملاقات می کند ، در معرض خطر و محافظت از تهدید قرار دارد. این استراتژی به مشاغل اجازه می دهد تا قبل از ورود به شبکه خود ، 97 ٪ از ترافیک مخرب را مسدود کنند.
این مشکل چقدر بزرگ است؟
براساس هزینه IBM از گزارش نقض داده ، یک نقض واحد به طور متوسط 4.45 میلیون دلار هزینه می کند ، و هزینه های آن اغلب به دلیل خرابی غیرمترقبه ، تحقیقات مربوط به انطباق ، جذب مشتری و کاهش ارزش برند ، 3 برابر تا 5 برابر دست کم گرفته می شود. سرمایه گذاری های امنیت سایبری خسارات جهانی جرایم سایبری را برای رسیدن به 20 تریلیون دلار تا سال 2030 پروژه می کند.
برخی از بهترین شیوه ها برای محافظت از خود چیست؟
با شبکه خود شروع کنید. به عنوان یک خانه و شبکه خود به عنوان دروازه جلوی خود به تجارت خود فکر کنید. شما نمی خواهید صبر کنید تا یک متجاوز در آستان شما عمل کند – می خواهید امنیت را در محیط اطراف خود داشته باشید و قبل از نزدیک شدن ، تهدیدها را متوقف کنید. همین مفهوم در مورد امنیت سایبری اعمال می شود – ایمن سازی شبکه در اولین نقطه ورود ، مؤثرترین روش برای SMB ها برای کاهش خطر بدون اضافه کردن پیچیدگی است. این استراتژی به مشاغل اجازه می دهد تا قبل از ورود به شبکه خود ، 97 ٪ از ترافیک مخرب را مسدود کنند.
اشتباهاتی که بسیاری از SMB ها را می بینید چیست؟
ما بسیاری از مشاغل را می بینیم که با خرید بیمه سعی در حل شکاف های امنیتی دارند ، اما بیمه از حمله جلوگیری نمی کند. اگر وضعیت خطر خود را نمی دانید ، نمی دانید چگونه می توانید در برابر تهدیدات به طور مؤثر دفاع کنید.
مرتبط: ‘Jocking Jacking’: TSA به مسافران هوایی هشدار می دهد تا خود را از این کلاهبرداری در حال رشد امنیتی محافظت کنند
بنابراین بسیاری از SMB ها برای مقیاس به اشخاص ثالث متکی هستند. چگونه اطمینان حاصل می کنید که شرکایی دارید که شما را در معرض حمله قرار نمی دهند؟
SMBS برای اداره کار خود باید با چند شریک همکاری کند. شما باید به دنبال گواهینامه های امنیتی آنها (SOC 2 ، ISO ، NIST و غیره) ، کنترل های امنیتی در محل و اینکه آیا آنها اغلب کنترل های امنیتی خود را حسابرسی می کنند ، جستجو کنید. بسیاری از حملات بزرگتر طی یک دهه گذشته از یک شریک یا شخص ثالث سرچشمه گرفته است که از امنیت محدودی برخوردار است. نیازهای امنیتی نیز به عنوان شما یا مقیاس شریک زندگی تغییر می کند. اطمینان حاصل کنید که ابزارهای مورد استفاده نیز قادر به مقیاس هستند.
و چگونه می توانید با شرکا و مشتریانی که به روز هستید در مورد اقدامات امنیتی ارتباط برقرار کنید؟
اقدامات امنیت سایبری خود را-از جمله رمزگذاری پایان به پایان ، دروازه پرداخت ایمن و تشخیص تهدید-به عنوان بخشی از هویت برند خود برجسته کنید. برای ایجاد اعتماد به نفس مشتری ، بخش “داده های شما با ما ایمن است” را در وب سایت خود قرار دهید. نشان های SOC 2 ، ISO 27001 یا رتبه بندی خطر سایبری را در صفحه اصلی و مواد بازاریابی خود نمایش دهید. این گواهینامه ها تعهد شما را به محافظت از داده ها نشان می دهد و می تواند در ارائه های فروش و ورود مشتری استفاده شود. تیم فروش خود را آموزش دهید تا تأکید کنید که چگونه اقدامات امنیت سایبری شما از داده های مشتری محافظت می کند و خطر را کاهش می دهد. این امر به ویژه در صنایعی مانند امور مالی ، مراقبت های بهداشتی و تجارت الکترونیکی مؤثر است ، جایی که اعتماد بسیار مهم است.
امنیت باعث ایجاد اعتماد می شود و اعتماد باعث وفاداری می شود. مشتریانی که احساس می کنند از داده های خود محافظت می شود ، بیشتر احتمال دارد که بمانند ، دیگران را ارجاع دهند و تعامل خود را گسترش دهند. تعهد خود را از طریق به روزرسانی های امنیتی منظم و آموزش تقویت کنید.
غذای اصلی
- بیش از 40 ٪ از حملات سایبری با هدف مشاغل کوچک انجام می شود.
- هکرها SMB ها را نسبت به شرکتهای بزرگ ضعیف تر می دانند.
- یک شبکه امن می تواند قبل از ورود به سیستم ، 97 ٪ از ترافیک مخرب را مسدود کند.
با بیش از 20 سال تجربه ، Senthil Ramakrishnan ، که رهبری استراتژی محصول امنیت سایبری AT&T را بر عهده دارد ، دیده شده است که حملات بیشتر و پیچیده تر می شوند و از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند که در دام اعتقاد داشته باشند که آنها خیلی کوچک هستند تا توسط مجرمان هدف قرار بگیرند. “بیش از 40 ٪ از حملات SMBS را هدف قرار دهید ، “او گفت کارآفرین
Ramakrishnan علاقه مند به امنیت است – “زنجیره تأمین کشور ما بر روی شانه های این SMB ها ساخته شده است ، و کمک به امنیت آنها بسیار مهم است. “او می گوید. در اینجا ، او بهترین شیوه هایی را که می توانید برای آموزش خود و تیم خود استفاده کنید به اشتراک می گذارد تا از جنایتکاران خودداری کند تا شغلی را که برای راه اندازی آن کار کرده اید ، از بین ببرید.
بزرگترین تهدید SMBS با چه چیزی روبرو است؟
بزرگترین تهدید سایبری برای مشاغل کوچک ، اعتقاد مشترک این است که آنها یک هدف کوچک یا ناچیز برای هکرها هستند ، که من آن را “توهم هدف کوچک” می نامم. اما SMB ها اهداف تهدیدهای سایبری هستند زیرا هکرها آنها را به عنوان نقاط ضعف ورودی می دانند ، زیرا فرض بر این است که آنها تیم IT ندارند یا سیستم امنیتی در سطح شرکت ندارند. SMB ها عمدتاً اهداف برای باج افزار و حملات از نوع فیشینگ هستند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-are-cybercriminals-going-after-smaller-targets/497760