لینکدین کاربران را رایگان تایید می کند، استخدام کنندگان جعلی کمتری می بیند

اسکار رودریگز، معاون اعتماد و امنیت لینکدین به این رسانه گفت: «اکنون چیزهایی مانند ویدیوهای جعلی عمیق را می بینید، عکس هایی که به طور فزاینده ای با چشم غیرمسلح تشخیص واقعی یا جعلی بودن آنها سخت تر می شود. “این محو کردن خط چیزی است که ما معتقدیم چالش مهمی در مبارزه با چیزهایی مانند اطلاعات نادرست، تخصص جعلی و غیره ایجاد می کند.”

مرتبط: چگونه پروفایل لینکدین خود را در 6 مرحله آسان بهینه کنید

این شرکت خدمات تأیید خود را در آوریل 2023 آغاز کرد و این هفته اعلام کرد که تاکنون بیش از 55 میلیون کاربر را تأیید کرده است. این شرکت به CNBC گفت که این بیشتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری است.

مرتبط: دیدگاه یک طراح از بنر «باز برای کار» لینکدین به صورت ویروسی منتشر شد. جنجالی ترین بحث پلتفرم را دوباره برانگیخت.

کاربران را می‌توان از طریق آدرس‌های ایمیل شرکت خود در کسب‌وکارهای بزرگ‌تر انتخاب کرد. اگر شرکت شما شرکت نمی‌کند، کاربران می‌توانند از طریق شرکای راستی‌آزمایی Clear و Persona با شناسه‌ای صادر شده توسط دولت تأیید شوند و لینکدین این صورت‌حساب را بر عهده دارد.

هدف لینکدین تایید 100 میلیون کاربر در سال 2025 است.

به گفته CNBC، هوش مصنوعی ساخت دیپ‌فیک را آسان‌تر کرده است، و با بمباران رسانه‌های اجتماعی با اطلاعات نادرست، لینکدین رویکرد متفاوتی را برای تأیید در نظر گرفته است.

به گفته Axios، لینکدین سال‌ها با کلاهبردارانی که در مقابل استخدام‌کنندگان ظاهر می‌شوند، دست و پنجه نرم کرده است و مدتی است که روی تلاش‌های راستی‌آزمایی خود کار می‌کند.

مایکروسافت لینکدین را در سال 2016 به قیمت 26.2 میلیارد دلار خریداری کرد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/linkedin-is-verifying-users-free-sees-fewer-fake-recruiters/481912

با این حال، برخلاف X و Meta، لینکدین کاربران را به صورت رایگان تأیید می کند. و ارزان نیست رودریگز گفت که این شرکت “سرمایه گذاری قابل توجهی” را روی این فرآیند هزینه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید