لیست 25 ترفند اینستاگرام در 1400 + ویدیو [بهترین ترفندهای اینستاگرام]

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که پیجی را می‌بینید و دوست دارید که عکس پروفایل آن را دانلود کنید و داشته باشید. اما به صورت پیش‌فرض، از طرف اینستاگرام این امکان در اختیار کاربر قرار ندارد که عکس را بزرگ کند یا بتواند آن را دانلود کند. برای همین باید از ابزارهای جانبی استفاده کنید. (برای مشاهده همه روش‌های دانلود عکس از اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنم مقاله معرفی شده در پایین این بخش را بخوانید)

  1. وارد سایت https://fullinstadp.com شوید؛
  2. سپس نام کاربری (آی‌دی) پیج مورد نظرتان را وارد کنید؛
  3. در ادامه عکس پروفایل پیج مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید خیلی راحت آن را ذخیره کنید.

اگر روی Pause All کلیک کنید، همه آنها غیر فعال می‌شوند. اما اگر نمی‌خواهید همه را غیر فعال کنید، می‌توانید هر کدام را که خواستید به صورت تکی غیر فعال کنید. مثلاً اگر می‌خواهید اعلان‌های مربوط به فالوور جدید را غیر فعال کنید، روی گزینه Following and Followers کلیک کنید و هر قسمت را که نخواستید غیر فعال کنید.

نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام

ترفند مخفی اینستاگرام شماره ۹: تاریخ ساخت پیج چه زمانی است؟

ویدیوهای ترفندهای جدید اینستاگرام

شاید دوست داشته باشید پست‌های منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید یا منطقه‌ای دیگر را ببینید. مثلاً در یکی از نواحی تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید ببینید چه پست‌هایی با تگِ مکان آن ناحیه منتشر شده‌اند. می‌توانید به صورت زیر این کار را انجام دهید و پست‌های یک منطقه خاص را ببینید.

  1. ابتدا وارد بخش جستجو شوید (روی علامت جستجو یا ذره‌بین کلیک کنید)؛
  2. سپس در قسمت بالا روی Search کلیک کنید تا بتوانید چیزی را تایپ کنید؛
  3. از تب‌های بالا، تب Places را انتخاب کنید؛
  4. ناحیه مدنظر مثل کرج، بیرجند و خلاصه هر جایی که می‌خواهید را سرچ کنید؛
  5. در ادامه اینستاگرام نتایجی را به شما نشان می‌دهد که روی هر کدام کلیک کنید، پست‌هایی که در آنها از این مکان استفاده شده باشد را برای شما نمایش می‌دهد.

ترفند اینستاگرام شماره ۱۴: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

آموزش ذخیره کردن پست در اینستاگرام

ترفند مخفی کردن استوری اینستاگرام

منبع: مجله ترفند اینستا

آموزش حذف فالوورها در اینستاگرام

پیشنهاد خیلی ویژه: ۱۰ ایده کسب درآمد از اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۲: میزان استفاده از اینستاگرام در طول روز

ترفند جدید اینستاگرام کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

بهترین ترفندهای جدید در اینستاگرام

بعضی مواقع پیش می آید که دوست داریم زبان اینستاگرام را تغییر دهیم. مثلاً شاید بخواهید تنظیماتی را انجام دهید، اما به دلیل عدم آشنایی با زبان انگلیسی، نتوانید این کار را بکنید. به همین دلیل، می‌توانید زبان اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید.

آیا ترفندهای بیشتری در اینستاگرام وجود دارد؟

ترفند اینستاگرام شماره ۱۲: غیر فعال کردن اعلان‌های اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۱۶: آموزش محدودکردن کامنت‌ها به فالوورها

ترفندهای اینستاگرام - غیر فعال کردن اعلان های اینستاگرام

البته دقت کنید که همیشه نتایج به شکلی نیست که شما دوست دارید. امکان دارد پست‌های نامرتبطی هم ببینید. مثلاً شاید شما در این قسمت، «حافظیه شیراز» را جستجو کرده باشید و طبیعتاً هم انتظار دارید پست‌هایی را ببینید که مرتبط به این مکان باشند. اما همیشه این جور نیست. امکان دارد شخصی عکسی از تهران را منتشر کند، اما لوکیشن (مکان) را حافظیه شیراز قرار داده باشد. پس می‌بینید که نتایج همیشه آن‌طور نیست که شما می‌خواهید.

ترفند اینستاگرام شماره ۲۱: چطور پیج مان را خصوصی کنیم؟

ترفند اینستاگرام - آموزش لینک گذاشتن در استوری

قطعاً دیده‌اید صفحاتی که در استوری‌هایشان لینکِ سایت، تلگرام یا موارد دیگری را قرار می‌دهند و شما هم دوست دارید تا بتوانید در استوری لینکی را قرار دهید. اما این قابلیتی است که اینستاگرام برای پیج‌های بالای ۱۰ هزار فالوور درنظر گرفته است. یعنی اگر پیج شما زیر ۱۰ هزار فالوور دارد، نمی‌توانید در استوری‌هایتان لینک قرار دهید.

ترفند اینستاگرام کپی کردن کپشن

یکی از دغدغه‌های همه کاربران، کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام است. با توجه به افزایش قیمت بسته‌های اینترنت موبایلی، خیلی‌ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند میزان مصرف اینترنت‌شان را کاهش دهند و به اصطلاح حجم کمتری مصرف کنند. اگر شما هم به دنبال این موضوع هستید، کارهای زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. در ادامه روی گزینه Account کلیک کنید؛
  4. در قسمت اکانت، گزینه Cellular Data Use را بزنید؛
  5. در اینجا گزینه Data Saver را روشن کنید. با این کار اینستاگرام به صورت خودکار، کیفیت محتواها را تا حدودی کاهش می‌دهد و همین باعث می‌شود که حجم کمتری از اینترنت شما مصرف شود.

شاید این مورد برای شما هم پیش آمده باشد که دوست ندارید یک یا چند نفر از فالوورهایتان، از این بعد جزء فالوورهای شما باشند و پست‌ها و استوری‌هایتان را ببینند. معمولاً اکثر کاربران در این حالت، شخص مقابل را بلاک می‌کنند. اما راه ساده‌تری هم برای این مورد وجود دارد.

اگر به پیج‌هایی در اینستاگرام خیلی علاقه‌مند هستید و دوست دارید به محض ارسال پست جدید، آن را ببینید، می‌توانید نوتیفیکیشن یا اعلان‌های پیج مربوطه را فعال کنید. اگر اعلان‌های هر پیجی را فعال کنید، به محض ارسال پست جدید، اعلانی بر روی گوشی شما ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید که این پیج، همین حالا پست جدیدی را منتشر کرده است. اگر علاقه دارید که این کار را انجام دهید، از مسیر زیر اقدام کنید.

  1. وارد پیج مورد نظرتان شوید؛
  2. روی علامت زنگوله در بالا یا گزینه Following کلیک کنید؛
  3. گزینه Notifications را بزنید؛
  4. در اینجا می‌توانید اعلان‌های پست، استوری، لایو یا IGTV را فعال کنید. در این حالت، هر کدام از حالت‌هایی که در این پیج رخ دهد، اعلانی روی گوشی شما ظاهر می‌شود.

از دیگر قابلیت های خوب اینستاگرام، این است که می‌توانید کامنت‌های پست‌ها را ببندید تا کسی نتواند برای شما کامنت ارسال کند. البته این مورد می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که در اینجا کاری به آن دلایل نداریم و صرفاً می‌خواهیم این مورد را با همدیگر یاد بگیریم. این کار را می‌توانید از مسیر زیر انجام دهید.

  1. اگر پست‌تان را منتشر کرده‌اید، کافیست روی سه نقطه بالای پست کلیک کنید و گزینه Turn Off Commenting را بزنید. با این کار بخش کامنت‌های پست غیر فعال می‌شود.
  2. جدا از مورد بالا، می‌توانید قبل از ارسال پست، این کار را انجام دهید. برای این منظور زمانی که محتوا را انتخاب می‌کنید و قصد دارید پست را ارسال کنید، در پایین گزینه‌ای وجود دارد به نام Advanced Settings. روی آن کلیک کنید. سپس گزینه Turn Off Commenting را فعال کنید تا به محض انتشار پست، هیچ شخصی نتواند برای شما کامنت بگذارد.

پیشنهاد ویژه من برای شما: آموزش تصویری دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

تکنیک اینستاگرام ارسال پست به استوری

با این کار پست به قسمت ذخیره‌های پیج شما اضافه می‌شود. اما بعداً از کجا می‌توانید دوباره آنها را ببینید؟ مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت Saved کلیک کنید؛
  3. در اینجا تمام پست‌هایی که ذخیره کرده‌اید را می‌بینید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)





مجله ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و به دلیل امکانات بالایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به یک شبکه‌ی اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده است. شما زمانی می‌توانید از اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید که ترفندهای آن را به خوبی بلد باشید. البته یادگیری این ترفندها و تکنیک‌ها بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن ها را یاد بگیرید. من در این آموزش از مجله ترفند اینستا، شما را با بهترین ترفندهای اینستاگرام آشنا می‌کنم و البته سعی می‌کنم برای تمامی آنها راهنمای تصویری را نیز قرار دهم.

ترفند اینستاگرام شماره ۸: چطور در اینستاگرام مخفی باشیم؟

آموزش ترفندهای اینستاگرام

فهرست مطالب مقاله بهترین ترفندهای اینستاگرام
نمایش فهرست

چرا باید ترفندهای اینستاگرام را یاد بگیریم؟

برای اینکه بتوانید بهتر و حرفه‌ای‌تر در اینستاگرام فعالیت کنید، باید با تکنیک‌ها و ترفندهای آن به خوبی آشنا باشید. باید بدانید که قسمت‌های مختلف آن چه کارهایی را انجام می‌دهد و چه قابلیت‌هایی دارد. برای تعامل بهتر با مخاطب، باید با جدیدترین ترفندهای اینستاگرام به طور کامل آشنا باشید.

ترفند اینستاگرام شماره ۲۰: چطور یک کامنت را Pin کنیم؟

اگر بار دیگر وارد قسمت جستجو شوید، می‌بینید که این هشتگِ جستجو شده هم قرار دارد. اما شاید دوست نداشته باشید که جستجوهای قبلی در اینجا باقی بمانند. می‌توانید از مسیر زیر، تاریخچه جستجوهایتان را پاک کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. در ادامه وارد قسمت Security شوید؛
  4. روی گزینه Search History کلیک کنید؛
  5. برای پاک‌کردن تاریخچه جستجو، روی گزینه Clear All در بالا کلیک کنید. البته اگر قبلاً هیچ جستجویی نکرده باشید، در اینجا گزینه خاصی را برای شما نمایش نمی‌دهد و تنها متن No Search History را نمایش می‌دهد.

مثلاً امکان دارد پیج‌تان را خصوصی کرده‌اید، اما دیگر دوست ندارید چند نفر از کسانی که قبلاً شما را دنبال می‌کرده‌اند، از این بعد شما را دنبال کنند. به جای بلاک‌کردن، می‌توانید به راحتی آنها را از فهرست فالوورهایتان حذف کنید. در ادامه نحوه این کار را می‌بینید.

  1. در پروفایل‌تان وارد قسمت Followers شوید؛
  2. فالوور مورد نظرتان را پیدا کنید (می‌توانید از قسمت بالا نام آن را جستجو کنید)؛
  3. سپس گزینه Remove کنار نام فالوور را بزنید تا از لیست فالوورهایتان حذف شود، به همین راحتی! با این کار دیگر نیازی به بلاک‌کردن هم نیست.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که برخی از پیج‌های خصوصی را فالوو کرده باشید. اما همانطور که می‌دانید، باید درخواست شما توسط صاحب پیج پذیرفته شود تا بتوانید پست و استوری‌های آن پیج را ببینید. گاهی وقت‌ها ما تعداد زیادی از این پیج‌ها را فالوو می‌کنیم و خیلی از آن‌ها به درخواست ما واکنشی نشان نمی‌دهند. اما از کجا می‌توانید ببینید قبلاً برای چه کسانی درخواست ارسال کرده‌اید؟

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Security شوید؛
  4. روی گزینه Access Data کلیک کنید؛
  5. در ادامه از بخش Connections، گزینه Current Follow Requests را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. در اینجا لیست افرادی که قبلاً برای آنها درخواست ارسال کرده‌اید را می‌بینید.

البته این نکته رو هم یادآور بشم که امکان دارد تغییر زبان اینستاگرام به فارسی در برخی از گوشی‌های موبایل، مشکلاتی را ایجاد کند که باید دوباره آن را به انگلیسی برگردانید. اما به هر حال برای تغییر زبان به فارسی، مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی ۳ خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Account شوید؛
  4. در ادامه روی گزینه Language کلیک کنید؛
  5. در اینجا می‌توانید زبان مورد نظرتان (مثل فارسی) را انتخاب کنید. با انجام این کار، زبان اینستاگرام‌تان تغییر می‌کند.

نمی‌دونم اسم این مورد رو می‌توان ترفند گذاشت یا نه، ولی اگر ترفند است، جزء بهترین ترفندهای اینستاگرام محسوب می‌شود. گاهی وقت‌ها اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام، بیش از حد آزاردهنده می‌شوند. در حالت عادی، اگر شما آنها را غیر فعال نکرده باشید، هر اتفاقی که در پیج شما رخ دهد اعلانی برای شما ارسال می‌شود.

ترفند اینستاگرام شماره ۱۰: پاک‌کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

ترفند جدید اینستاگرام شماره ۱۷: چطور یک پست را در اینستاگرام ذخیره کنیم؟

در برخی موارد، امکان دارد وارد بخش اکسپلور شوید و یک سری تصاویر و ویدیوهایی را ببینید که علاقه‌ای به آنها ندارید. یعنی اینکه نمی‌خواهید از این محتواها را در اکسپلور ببینید. در حالت عادی، اگر کاری انجام ندهید، به طور معمول در موارد بعدی نیز مشابه همان محتواها را می‌بینید. اما می‌توانید به اینستاگرام بگویید که به این محتواها علاقه‌ای ندارید تا رفته رفته آنها را از اکسپلور شما حذف کند. چطور؟

  1. ابتدا وارد بخش اکسپلور شوید (روی علامت جستجو یا ذره‌بین کلیک کنید) یا اینکه هر زمان وارد این بخش شدید کارهایی که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید؛
  2. سپس روی پستی که دوست ندارید خود آن یا مشابه آن را در مراجعات بعدی ببینید، کلیک کنید؛
  3. روی سه نقطه بالای پست کلیک کنید؛
  4. در اینجا گزینه Not Interested را بزنید. با این کار اینستاگرام متوجه می‌شود که شما از این محتواها زیاد خوش‌تان نمی‌آید و سعی می‌کند مشابه آن را کمتر به شما نشان دهد.

بهترین تکنیک های اینستاگرام

اگر فقط یک دستگاه را به شما نمایش داد، یعنی اینکه فقط خود شما به آن متصل هستید. البته به این مورد هم دقت کنید که مکان را خیلی دقیق نمایش نمی‌دهد. اما جدای از این، اگر چند اتصال مختلف را به شما نشان داد، الزاماً بیانگر این نیست که هک شده‌اید.

ترفند حذف پست های ناخواسته در اکسپلور

ترفند اینستاگرام شماره ۵: مشاهده پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید!

یکی دیگر از بهترین ترفندهای اینستاگرام را می‌توان مخفی کردن استوری برای برخی از افراد دانست. اینستاگرام این اجازه را به شما می‌دهد تا استوری‌های‌تان را از دید برخی از افراد مخفی کنید و کاری کنید که آنها نتوانند استوری‌های‌تان را ببینند. اگر شما هم می‌خواهید استوری‌های‌تان را از دید برخی مخفی کنید، مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Privacy شوید؛
  4. روی گزینه Story کلیک کنید؛
  5. در ادامه از قسمت Hide Story From، افرادی را که نمی‌خواهید استوری‌های پیج‌تان را ببینند را جستجو کنید و آنها را به این لیست اضافه کنید. با این کار، پیج‌های انتخاب شده، استوری‌های شما را نمی‌بینند.

جدیدترین ترفند اینستاگرام

شاید قبلاً با استفاده از یک موبایل دیگر یا با استفاده از لپ‌تاپ‌تان وارد شده باشید و برای همان دستگاه‌ها نیز یک اتصال درنظر گرفته است. اما به هر حال اگر خواستید هر اتصال دیگری را از پیج‌تان حذف کنید، کافیست روی گزینه سه نقطه کنار هر اتصال کلیک کنید و Log Out را بزنید.

جدیدترین ترفندهای اینستاگرام - مشاهده درخواست های فالو

اگر هم خواستید که آنها را از حالت ذخیره‌شدن خارج کنید و دیگر در لیست ذخیره‌های شما نباشند، می‌توانید پست مورد نظر را باز کنید و گزینه‌ای که قبلاً زده بودید را دوباره بزنید. با این کار پست از حالت ذخیره‌شدن خارج می‌شود.

ترفند اینستاگرام شماره ۴: از کجا بدانیم پیج‌مان هک شده یا نه؟

یکی از بهترین ترفندهای جدید اینستاگرام این است که فعالیت‌تان در اینستاگرام را مخفی کنید! یعنی اینکه کاری کنید که دوستان‌تان نفهمند که شما در اینستاگرام حضور دارید. در حالت عادی، اگر مثلاً قبلاً برای شخصی دایرکت ارسال کرده باشید، آن شخص می‌تواند در دایرکت ببیند که شما چند دقیقه پیش آنلاین بوده‌اید یا اگر آنلاین باشید، چراغ سبز رنگی کنار اسم‌تان در دایرکت نشان داده می‌شود. اما شاید نخواهید که این حالت اتفاق بیفتد. پس می‌توانید از مسیر زیر حالت آنلاین بودن‌تان را غیر فعال کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. گزینه Privacy را بزنید؛
  4. در ادامه روی گزینه Activity Status کلیک کنید؛
  5. در اینجا گزینه‌ای وجود دارد به نام Show Activity Status که اگر روشن است، آن را خاموش کنید تا فعالیت‌تان در اینستاگرام مخفی باشد.

تکنیک اینستاگرام شماره ۶: ارسال پست به استوری

البته می‌توانید مقاله آموزش ساخت بیزینس اکانت اینستاگرام را نیز ببینید که خیلی کامل‌تر توضیح داده شده است.

  1. ابتدا روی ۳ خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Account شوید؛
  4. در پایین روی گزینه Switch to Business Account کلیک کنید تا اکانت شما بیزینسی شود و بتوانید از امکانات فوق‌العاده آن استفاده کنید.

اموزش تغییر زبان اکانت اینستاگرام

اکثر کاربران در قسمت جستجوی اینستاگرام، مواردی را جستجو می‌کنند. اما اینستاگرام برای راحتی حال کاربران، جستجوهای قبلی را پاک نمی‌کند تا در موارد بعدی، بتوانند راحت‌تر جستجوی مورد نظرشان را انجام دهند. مثلاً اگر شما قبلاً هشتگ #ترفند_اینستاگرام را جستجو کرده باشید، این هشتگِ جستجو شده در قسمت جستجوی اینستاگرام باقی می‌ماند.

یکی از مواردی که می‌تواند باعث شود یک پست بیشتر لایک بخورد یا کامنت بیشتری دریافت کند، این است که آن را به استوری ارسال کنید و پست جدیدتان را به کاربران بیشتری اطلاع‌رسانی کنید. البته این کار خیلی راحت است. همچنین می‌توانید پست‌های پیج‌های دیگران را نیز به استوری‌تان ارسال کنید تا بقیه ببینند، به شرطی که آن پیج، این قابلیت را غیر فعال نکرده باشد. از مسیر زیر اقدام کنید.

  1. ابتدا وارد پست مورد نظرتان شوید؛
  2. روی گزینه ارسال (شبیه آیکون تلگرام) کلیک کنید؛
  3. سپس Add Post to Your Story را بزنید. در ادامه می‌توانید تغییرات دلخواه‌تان را در استوری اعمال کنید.

ترفندهای اینستاگرام جدید - بستن کامنت اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۱۹: چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

ترفند های اینستاگرام - نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام

مثلاً اگر کسی پست‌تان را لایک کند، شما را فالوو کند، برایتان کامنت بگذارد و خلاصه هر اتفاقی رخ دهد، اعلانی برای شما ارسال می‌شود. خب این موارد می‌تواند آزاردهنده باشد. شاید شما هم دوست دارید برخی از آنها یا اینکه همه آنها را غیر فعال کنید. پس این مسیر را دنبال کنید تا بتوانید اینکار را انجام دهید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Notifications شوید؛
  4. در اینجا می‌توانید همه یا بخشی از اعلان‌ها را غیر فعال کنید.

ترفند اینستاگرام شماره ۱۸: دیدن پست‌های یک منطقه جغرافیایی خاص (یک مکان مشخص)

شاید شما همم جزء آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید پیج‌تان را خصوصی کنید تا از این به بعد، هر کسی نتواند پست‌های شما را ببیند. در این حالت، فقط کسانی که از قبل شما را فالو کرده‌اند می‌توانند اطلاعات پیج شما را ببینند و پس از خصوصی‌کردن پیج، هر زمان که کسی بخواهد شما را فالو کند، یک درخواستی برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید آن را قبول یا رد کنید. اما ببینیم چطور می‌شود یک پیج را خصوصی کرد.

  1. ابتدا روی ۳ خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Privacy شوید؛
  4. در اینجا گزینه Private Account را بزنید تا حساب شما خصوصی شود. با این کار از این بعد، هر شخصی که بخواهد شما را فالو کند، ابتدا باید درخواست او را قبول کنید تا بتواند اطلاعات اکانت شما مثل پست، استوری و… را ببیند.

یکی دیگر از بهترین ترفندهای اینستاگرام را می‌توان قابلیت Pin کردن کامنت‌ها دانست. اینستاگرام رفته رفته قابلیت‌های بیشتری را اضافه می‌کند و یکی از این قابلیت‌ها، امکان Pin کردن کامنت‌هاست. به این معنی که می‌توانید فعلاً تا ۳ کامنت را پین کنید که در بالای کامنت‌ها نمایش داده می‌شود. اگر دوست دارید تا برخی از کامنت‌ها را پین کنید، موارد زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا وارد یکی از پست‌های خودتان شوید؛
  2. سپس روی یکی از کامنت‌هایی که می‌خواهید آن را پین کنید کلیک کنید؛
  3. پس از کلیک، در قسمت بالای صفحه چند گزینه به شما نمایش داده می‌شود که یکی از آنها مربوط به Pin کردن است که در تصویر زیر می‌بینید. با این کار، هر کامنتی که پین می‌کنید، بالاتر از همه کامنت‌ها نمایش داده می‌شود.

ترفند نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

شاید پس از چند ماه و یا چند سال فعالیت در اینستاگرام، دوست دارید بدانید چه زمانی پیج‌تان را ساخته‌اید. قطعاً این مورد می‌تواند برایتان جذاب باشد. اگر دوست دارید تا تاریخ ساخت پیج‌تان را بدانید، مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Security شوید؛
  4. روی گزینه Access Data کلیک کنید؛
  5. در اینجا در بخش Date Joined تاریخ و همچنین ساعت دقیق ساخت پیج‌تان را به شما نشان می‌دهد.

ترفند اینستاگرام شماره ۷: قبلاً برای چه کسانی درخواست فالوو ارسال کرده‌اید؟

اینستاگرام چند نوع اکانت را برای کاربران درنظر گرفته است. هر کدام از اکانت‌ها، یک سری امکاناتی دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد. مثلاً اکانت‌های بیزینسی یا کریتور، امکانات بسیار بیشتری نسبت به اکانت‌های شخصی دارند. شاید شما هم بخواهید اکانت‌تان را به بیزینسی تغییر دهید و از امکانات آن استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از مسیر زیر اقدام کنید.

ترفندهای جدید اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۲۳: چطور اکانت مان را بیزینسی کنیم؟

ترفند اینستاگرام شماره ۱۵: حذف پست‌های ناخواسته در اکسپلور

پیشنهاد ویژه: ضد هک اینستاگرام (۱۰ روش افزایش امنیت پیج اینستاگرام)

در ادامه با ۲۵ مورد از بهترین و کاربردی‌ترین ترفندها و تکنیک‌های اینستاگرام آشنا می‌شوید.

ترفند اینستاگرام شماره ۱: کپی کردن کپشن

پیشنهاد ویژه من برای شما: بهترین تکنیک‌های ورود به اکسپلور اینستاگرام

نویسنده: سینا فرحی

مثلاً باید بدانید که چطور می‌توان محدودیت‌هایی را بر روی کاربران خاطی اعمال کرد یا اینکه از کجا بفهمیم پیج‌مان هک شده یا نه. امکان دارد شخصی پیج شما را هک کرده باشد و به صورت مخفیانه و بدون اینکه اطلاعاتی را تغییر دهد، از اطلاعات شما سوء استفاده کند. باید با این موارد آشنایی کافی داشته باشید تا در ادامه به مشکل بر نخورید.

می‌توانید ویدیوهای برخی از ترفندهایی که در ادامه آورده می‌شود را در پایین این صفحه ببینید.

۲۵ مورد از بهترین ترفندهای اینستاگرام (آپدیت شده)

جدیدترین ترفندهای اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۳: کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

ترفند جدید اینستاگرام شماره ۱۱: از پست جدید پیج محبوب‌تان خیلی زود مطلع شوید!

معمولاً همه کاربران اینستاگرام، در طول روز، مدت‌زمانی را در این اپلیکیشن می‌گذرانند و به هر حال کارهایی را انجام می‌دهند. اما گاهی اوقات بیش از حد در اینستاگرام حضور داریم و لازم است بدانیم که در طول هر روز، چه مدت را در اینستاگرام سپری کرده‌ایم. برای اینکه بدانید در طول هفته گذشته و به تفکیکِ هر روز، چه مدت‌زمانی را در اینستاگرام بوده‌اید، مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس گزینه Your Activity را بزنید؛
  3. در ادامه و در بخش Time می توانید ببینید که در طول هفته گذشته چه مدت‌زمانی را در اینستاگرام سپری کرده‌اید.

پیشنهاد ویژه من برای شما: رازهای الگوریتم اینستاگرام (آپدیت جدید) + ویدیو

جمع‌بندی نهایی

ترفند های اینستاگرام را بلدید؟ دوست دارید از اینستاگرام به شکل بهتر و حرفه‌ای‌تری استفاده کنید؟ کافیست که ترفندهای آن را یاد بگیرید. کمتر کسی است که اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نداشته باشد. اما درصد بالایی از افراد، نمی‌دانند که چطور باید از اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که دوست دارند بدانند قبلاً چه پست‌هایی را در اینستاگرام لایک کرده‌اند. این یکی از جذاب‌ترین ترفندهای Instagram محسوب می‌شود. مثلاً امکان دارد قبلاً یک سری پست‌ها را لایک کرده باشید، اما حالا پشیمان شده‌اید و می‌خواهید لایک‌تان را پس بگیرید! می‌توانید از مسیر زیر، پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید را ببینید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Account شوید؛
  4. در ادامه روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک کنید؛
  5. در اینجا پست‌هایی که قبلاً لایک کرده‌اید را می‌بینید. البته نمی‌توانید همه پست‌ها را به صورت یکجا آن‌لایک کنید. تنها می‌توانید هر پست را باز کنید و هر کدام را که نخواستید آن‌لایک کنید.

شاید دوست داشته باشید کاری کنید که فقط فالوورهایتان بتوانند برایتان کامنت بگذارند. مثلاً نمی‌خواهید کسانی که شما را فالوو نکرده‌اند، بتوانند برای شما کامنت ارسال کنند. از مسیر زیر اقدام کنید و این کار را انجام دهید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Privacy شوید؛
  4. روی قسمت Comment کلیک کنید؛
  5. در ادامه وارد بخش Allow Comments From شوید؛
  6. در اینجا گزینه Your Followers را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه تنها افرادی که شما را فالور کرده باشند می‌توانند برای شما کامنت ارسال کنند.

جدیدترین ترفند اینستاگرام

شاید برخی از پست‌ها را در اینستاگرام دیده باشید که دوست دارید آنها را ذخیره کنید و پس از مدتی دوباره آنها را ببینید. منظورم دانلود کردن محتوا نیست. بلکه منظورم این است که خود پست را ذخیره کنید. خود من پست‌های بسیار زیادی را ذخیره می‌کنم. مثلاً امکان دارد پستی با کپشنی طولانی باشد، اما الان زمان خواندن آن را ندارید.

ترفندهای اینستاگرام جدید

کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آن را ذخیره کنید تا در زمانی که فرصت خواندن یا دیدن آن پست را پیدا کردید، آن را ببینید. اینستاگرام قابلیتی را درنظر گرفته است تا شما بتوانید پست‌هایی که می‌خواهید را ذخیره کنید. برای ذخیره‌ی پست کافیست رو علامت «ذخیره کردن» در پایین پست کلیک کنید. (علامت مشخص شده در تصویر)

بله، ترفندهای بسیار بیشتری هستند که در آپدیت‌های بعدی این مقاله، آنها را قرار می‌دهیم. در واقع اینستاگرام، بعد از چند مدت، بخشی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر، از امکانات آن استفاده کنند. سعی می‌کنیم ترفندهای جدید اینستاگرام را خیلی زود به این مقاله اضافه کنیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

اما اگر پیج‌تان بالای ۱۰ هزار فالوور دارد، مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. روی افزودن استوری کلیک کنید و عکس یا ویدیوی مورد نظرتان برای انتشار را انتخاب کنید؛
  2. سپس روی علامت افزودن لینک (در تصویر زیر مشخص شده) کلیک کنید؛
  3. در ادامه گزینه Web Link را بزنید و لینک سایت، تلگرام، و… را وارد کنید و استوری‌تان را منتشر کنید. به همین راحتی!

در اینجا شما با بهترین و جالب‌ترین ترفندهای اینستاگرام آشنا شدید که البته برخی از آنها ساده و برخی پیچیده‌تر بودند. همان‌طور که در قسمت‌های بالا هم گفتم، یادگیری این موارد برای فعالیت بهتر و مؤثرتر در اینستاگرام لازم است. امیدوارم ترفندهایی که در این مقاله یاد گرفتید، برایتان مفید و مؤثر باشند.

اگر زمانی احساس کردید که شاید پیج‌تان هک شده باشد و شخص دیگری هم در پیج‌تان فعالیت می‌کند، می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید و موارد گفته شده را انجام دهید.

  1. ابتدا روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید؛
  2. سپس روی قسمت تنظیمات (Settings) کلیک کنید؛
  3. وارد قسمت Security شوید؛
  4. گزینه Login Activity را بزنید؛
  5. در اینجا لیستی از دستگاه‌هایی که به اکانت‌تان متصل هستند را می‌بینید.

ترفند اینستاگرام شماره ۲۵: چطور کامنت اینستاگرام را ببندیم؟

تکنیک جدید مخفی شدن در اینستاگرام

ترفند اینستاگرام شماره ۱۳: حذف یکی از فالوورها!

ترفند اینستاگرام شماره ۲۲: فارسی کردن اینستاگرام (تغییر زبان اینستاگرام)

قطعاً برایتان پیش آمده که بخواهید کپشن یا کامنت پستی را کپی کنید. شاید کپی‌کردن کپشن، یکی از بهترین ترفندهای اینستاگرام محسوب شود. چرا که یکی از پست‌های پیج ما در اینستاگرام که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد، ترفند کپی‌کردن کپشن بود. برای کپی‌کردن کپشن اینستاگرام می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. ابتدا وارد پست مورد نظر شوید؛
  2. سپس روی سه نقطه بالا کلیک کنید و گزینه Copy Link را بزنید؛
  3. در ادامه لینکی که کپی کرده‌اید را داخل مرورگرتان قرار دهید؛
  4. در اینجا پست به همراه کپشن و کامنت‌ها نمایش داده می‌شود و هر قسمت را که خواستید می‌توانید کپی کنید.

ترفند اینستاگرام شماره ۲۴: مخفی کردن استوری برای برخی از افراد

بهترین ترفندهای اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید