لیست قیمت بهترین انواع چای در ایران چای خارجی | OkChay

لیست قیمت بهترین انواع چای در ایران چای خارجی | OkChay

قابل ذکر است که چای به دلیل دارا بودن کافئین موجب بی خوابی فرد شده و در نتیجه استفاده آن قبل از خواب به افراد توصیه نمایندگی های حرفه ای چای و دمنوش اوکی چای نمی شود. همچنین نوشیدن چای قبل از سرو غذا به دلیل افزایش اسید معده باعث دیر هضم شدن غذا می شود. کردستان همانند سایر مناطق دارای شیرینیهای خاص و خوشمزه ای است که مجموعاً سوغات این… انواع سوغات کردستان، امروزه یک شیرینی محبوب محسوب می شود که رفته رفته در پذیرایی ایرانی ها جای خودش را باز کرده است. این شیرینی خوش طعم را می توانید همراه با چای عصرانه میل کنید. بادام سوخته، نوعی شیرینی است که از ترکیب بادام و شکر و …..

  • سرگل از غنچه این گیاه دمکردنی به دست میاد و در واقع برگهای بالایی اون برای تولید این مدل کاربرد داره.
  • به طوری که همه ما به دنبال خرید نوع خوب و با کیفیت این محصول هستیم.
  • زمانی که غنچه گیاه وارد فرایند مالش میشه، به علت اینکه بسیار لطیف هست دور خودش لوله میشه و شکلی شبیه ساچمه رو تشکیل میده.
  • فروشگاه اینترنتی چای ایرانی در لاهیجان توانسته طی سال ها تجربه در این زمینه همواره اعلاترین انواع چای سنتی و اصیل ایرانی را به مشتریان عرضه و در زمینه ارسال و صادرات چای ایران به دیگر نقاط دنیا نقش مهمی را ایفا نماید.

چای کله مورچه معمولا قیمت پایینتری نسبت به سایر مدلهای چای خارجی دارد. چای باروتی در میان انواع دیگر چای برگهای بسیار ریزتری دارد و تقریبا هم اندازه چای کله مورچه ایست. بیشتر ما چای شکسته خارجی را با چای شکسته سیلان که محصول کشور سریلانکاست میشناسیم. بطور مثال بین سالهای ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹ که قیمت دلار تقریبا ۴۰۰ الی ۵۰۰ درصد رشد داشته قیمت چای خارجی هم ۳ الی ۴ برابر افزایش قیمت داشته است.

خرید چای درجه یک و مرغوب ایرانی فومن گیلان

زمانی که در فصل بهار کل برگ های بوته چای رو می چینن و با هم مخلوط و خشک می کنن چای ممتاز بدست میاد. این چای عطر و طعم ملایمی داره و خیلی مزه گس نمیده و برای افرادی که طعم و عطر قوی دوست ندارن می تونه انتخاب مناسبی باشه. چون آب و هوا مناسب باعث میشه برگ های گیاه کیفیت و لطافت مناسبی داشته باشن. اگه در فصلی غیر از بهار تمام برگ های چای با هم مخلوط و خشک بشن اسمش میشه چای شکسته که کیفیت خوبی نداره. چای بهاره ممتاز بعد از زرین (ساچمه) و سرگل، بهترین چای لاهیجان به حساب میاد و بین چای های درجه 1 رتبه سوم رو داره.

این چای رو کی تولید کرده؟

باید ابتدا ذائقه خود و خانواده‌تان را بشناسید و سپس چایی را خریداری کنید که با این ذائقه هماهنگ باشد. شما می‌توانید جهت خرید بهترین چای ایرانی با ما در تماس باشید. یکی از بهترین‌ چای‌ هایی که در جهان وجود دارد، چای ایرانی است. این چای با طعم بی نظیر و عطر دل انگیز خود، خستگی هر فردی را از تن او می‌رباید و آرامش را مهمان تن و روح او می‌کند. چای ایرانی را با توجه به فصولی که در آن کاشت یا برداشت صورت می‌گیرد، به انواع مختلفی تقسیم می‌کنند. چای باروتی سیلان و کلکته پرفروش ترین انواع چای باروتی خارجی در بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید