فکر می کنید آماده حق رای دادن به تجارت خود هستید؟ در اینجا 8 موردی وجود دارد که ابتدا باید در نظر بگیرید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
آیا شما آماده حق رای دادن به کسب و کار خود هستید؟ اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً یک برند مستقر ایجاد کرده اید که معتقدید مضاعف و آماده ارائه به عنوان یک مفهوم حق رای دادن است. با این حال ، آنچه شما ممکن است متوجه نشوید این است که انتقال از صاحب مشاغل به Franchisor چالش های خاص خود را دارد ، فراتر از تکرار مدل کسب و کار.
طی دو دهه من در حق رای دادن ، از دیدگاه حق رای ، حق رای دادن و مشاور ، آموخته ام که میزان موفقیت یک مفهوم حق رای دادن مستقیماً به قدرت و رهبری حق رای دادن بستگی دارد.
در اینجا ، من هنگام انتقال به این نقش جدید ، در مورد انتظارات مهم بحث خواهم کرد.
به جاه طلبی های حق رای دادن خود احترام بگذارید
بیشتر حق رای دادن ها از پیشینه کارآفرینی ناشی می شوند یا حداقل توسط یک روحیه کارآفرینی هدایت می شوند. احترام به همین جاه طلبی و روحیه ای که حق رای دادن شما را هدایت می کند ، مهم است.
یک استدلال فلسفی که برای ایجاد دور در محافل حق رای دادن استفاده می شد ، این بود که آیا حق رای دادن می تواند ادعا کند که کارآفرینان واقعی مانند حق رای دادن خود هستند. فرضیه این بود که حق رای دادن کسانی بودند که ضمن اینکه همه خطرات را در نظر گرفتند ، با مفهوم تجارت روبرو شدند. حق رای دادن فقط باید سیستم های خود را دنبال می کرد.
با این حال ، در محیط امروز ، حق رای دادن به دلیل چشم انداز تجاری همیشه در حال تغییر با مصرف کنندگان ناخوشایند ، حاشیه های باریک تر ، چالش های عرضه و کارکنان و موارد دیگر ، خود کارآفرینان ماهر را ثابت کرده است. افرادی که پس انداز و عدالت عرق خود را در سیستم شما سرمایه گذاری می کنند می خواهند “شرکای” شما در نظر گرفته شوند و بدون داشتن صندلی در جدول به نقش کودک منتقل نشوند. این وظیفه شماست که به این مفهوم احترام بگذارید.
مرتبط: آیا تجارت من برای حق رای دادن آماده است؟
سازنده رابطه باشید
برای اینکه یک حق رای دادن موفق باشید ، باید به حق رای دادن آینده نگر ثابت کنید که می توانید آنچه را که از نظر یک مدل تجاری مناسب وعده داده اید تحویل دهید ، اما همچنین باید بتوانید روابط مثبت و طولانی مدت را که متقابل هستند ، حفظ کنید. و شما باید مایل باشید که بپذیرید که حتی اگر این سیستم شما باشد ، شما نمی توانید یک دیکتاتور باشید. بنابراین ، حتی اگر مدل شما معیارهای لازم را رعایت کند ، اگر مایل به ایجاد سیستمی نیستید که هم برای شما و هم برای حق رای دادن شما برنده باشد ، ممکن است حق رای دادن برای شما نباشد.
نکته آخر این است که شما باید اعتماد بالقوه حق رای دادن به شما و مفهوم خود را کسب کنید. با انجام این کار ، چند معیار دیگر وجود دارد که برای تعیین “حق رای دادن” خود باید ملاقات کنید.
تطبیق پذیری را نشان دهید
اثبات داشتن یک مدل حق رای دادن معتبر شامل داشتن حداقل یک ، اما در حالت ایده آل چندین مکان سودآور موفق و در حال اجرا است. داشتن عملیات و شناخت در چندین بازار ، به همراه یک تیم مدیریتی باتجربه که می تواند به موفقیت آمیز حق رای دادن کمک کند ، می تواند اعتبار خود را در نگاه حق رای دادن آینده شما ایجاد کند.
یک تمایز دهنده متمایز ارائه دهید
مردم می خواهند آشنا باشند ، اما آنها همچنین می خواهند که از آنچه در آنجا وجود دارد ، متفاوت باشد. “آیا ما واقعاً به مفهوم همبرگر دیگری احتیاج داریم؟” یک سوال مشترک در بین خودی های حق رای دادن است. و با این حال ، به نظر می رسد که پایان کار مفاهیم جدید برگر محور (و بسته شدن) پایان نخواهد یافت.
در تجربه من ، شما هنوز هم می توانید یک مفهوم همبرگر را حق رای دهید ، اما به یک کالای شناخته شده نیاز دارید. به عنوان مثال ، در بخش رستوران ها ، ادویه های منطقه ای یا جهانی می توانند کرایه ای متفاوت را در مورد کرایه استاندارد اضافه کنند و به سلیقه یا ترجیحات مصرف کنندگان تغذیه کنند.
همچنین باید ترجیحات محلی یا منطقه ای را در نظر بگیرید. در همین راستا ، الزامات قانونی از ایالت به ایالت دیگر و گاهی اوقات از ایالت به ایالت دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در مورد مقررات شهرداری ها به روز هستید.
خدمات و محصولات ممکن است نیاز به تغییر شکل داشته باشند تا آنچه شما ارائه می دهید هم مورد نیاز باشد و هم در بازار ایستادگی خواهد کرد. ارائه چندین جریان درآمدی همیشه ایمن تر از داشتن یک محصول Take-it-or-Eave-it است.
به عبارت دیگر ، مفهوم شما باید دارای روند ارزشمند اما مرسوم باشد ، چیزی که از همه فراز و نشیب های موجود در بازار زنده می ماند ، نه فقط یک فلاش در تابه.
قابلیت انتقال را تضمین کنید
آیا مفهوم شما با سیستم های ساده ای کار می کند که می تواند به راحتی به دیگران آموزش داده شود به گونه ای که به اندازه کافی منحصر به فرد باشد که بدون مدل شما به راحتی کپی نشود؟ آیا دستور العمل های شما آسان است؟ آیا فناوری شما روند کار را ساده می کند یا آن را پیچیده می کند؟ داشتن جدیدترین سیستم های حق رای دادن ، فرآیندهای عملیاتی و پشته فناوری کارآمد ، همه راه طولانی را به سمت انتقال مفهوم طی می کنند.
علاوه بر این ، داشتن رویه های عملیاتی به خوبی مستند ضروری است. برنامه بازی شما باید واضح و مختصر باشد به گونه ای که وقتی حق رای دادن مفهوم شما را در بازار محلی تکرار می کند ، دستورالعمل ها به آنها امکان می دهد یک مفهوم محکم بسازند.
سرانجام ، یکی دیگر از موارد ضروری-و موردی که با داشتن چندین مکان اثبات شده است-توانایی انطباق با ردپاهای مختلف تجاری ، مکان ها و مناطق جغرافیایی است. اگر مفهوم شما فقط در پردیس های دانشگاهی کار می کند ، در تنظیمات روستایی به دنبال حق رای دادن نخواهید بود ، حتی اگر آنها یک چک بزرگ را به شما ارائه دهند. در نظر بگیرید که آیا مفهوم شما دارای پتانسیل منطقه ای ، ملی یا بین المللی است. نحوه انتخاب شما باید این نکات را در نظر بگیرد.
یک بسته نام تجاری قابل توجه ایجاد کنید
قبل از بازاریابی مفهوم خود ، اطمینان حاصل کنید که شغلی را ارائه می دهید که خانه دار باشد اما در خانه نیست. برند خود – همه چیز را از آرم خود گرفته تا دکوراسیون خود گرفته تا مواد بازاریابی خود – از طریق چشم یک حق رای دادن بالقوه مرور کنید. آیا این به عنوان حرفه ای روبرو می شود و پیامی را که می خواهید مردم در آغوش بگیرند منتقل می کند؟ آیا رنگ ها تازه هستند و نمایش جذاب هستند؟ به عنوان فرانشیزور ، شما مسئول تهیه یک بسته اولیه برند و همچنین پشتیبانی مداوم با نمونه مواد بازاریابی و تاکتیک های آزمایش شده در بازار هستید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه چیز را در مورد برند خود و نحوه بازاریابی آن با دکمه و به خوبی توسعه یافته دارید.
مرتبط: من یک حق رای دادن بودم و اکنون یک حق رای دادن هستم. در اینجا توصیه های تفریحی من به حق رای دادن جدید است.
از شبکه خود پشتیبانی کنید
مورد نیاز بعدی و شاید مهمترین آن ، ایجاد یک سیستم و تیم محکم برای پشتیبانی از شبکه حق رای دادن شما است. یک فرانشیزور موفق از یک نیمکت عمیق استفاده می کند که می تواند خواسته های تجارت اصلی و همچنین تجارت حق رای دادن را برطرف کند. یک اشتباه رایج توسط بنیانگذاران ، اعتقاد بر این است که آنها می توانند علاوه بر سایر وظایف خود مسئولیت های حق رای را بر عهده بگیرند. نه تنها از نظر بهره وری غیر عملی است ، بلکه حق رای دادن به مجموعه ای کاملاً جدید از مهارت های مهم نیاز دارد. این موارد شامل روابط حق رای دادن ، مدیریت صندوق تبلیغات ، مربیان آموزش و موارد دیگر محدود نمی شود. و علاوه بر بازاریابی به مصرف کنندگان ، شما به تخصص در تولید سرب حق رای دادن یا بازاریابی به صاحبان حق رای دادن بالقوه نیاز دارید.
شما به احتمال زیاد قبلاً به مشاوران اعتماد کرده اید تا در زمینه حسابداری و امور حقوقی کمک کنند ، اما حق رای دادن موفقیت آمیز به مشاوران یا استخدام های اضافی نیاز دارد که پیچیدگی های حق رای دادن را از دیدگاه های مختلف درک می کنند: قانونی ، عملیاتی و تبلیغاتی. این یک صنعت تنظیم شده است که نیاز به تخصص خاص حق رای دادن دارد.
مشاوران حق رای دادن که با سیستم های بی شماری در صنایع مختلف کار کرده اند ، از بینش ارزشمندی برای کمک به شما در جلوگیری از گرفتاری هایی که غالباً به تأخیر می اندازد ، به تأخیر می اندازد. آنها ابزارهایی در دسترس دارند تا به شما کمک کنند تا تعیین کنند که آیا این گامی است که برای آن آماده شده اید ، و به شما در شناسایی و ساحل مناطقی که ممکن است ضعیف باشید کمک می کند.
اطمینان حاصل کنید که شماره های شما اضافه می شود
به منظور جذب حق رای دادن ، هزینه های پیوستن به سیستم حق رای دادن شما باید رقابتی باشد و با بازار فعلی هماهنگ باشد ، از هزینه حق رای دادن و حق امتیاز شما گرفته تا ساخت و ساز کلی و سرمایه گذاری در تجارت. آنچه شما ارائه می دهید باید ارزش قیمتی را که شارژ می کنید ارزش داشته باشد. این بدان معناست که حق رای دادن که می تواند هزینه های پیشرو و مداوم را تحمل کند ، باید در مدت زمان معقول بازده سرمایه گذاری خود را مشاهده کند.
در نظر بگیرید که یک حق رای دادن پس از پرداخت حق امتیاز از فروش ناخالص ، فقط پول در می آورد. آیا محصولات یا خدمات شما مالی جذاب را که مالک-اپراتورها یا گروه های سرمایه گذار به دنبال آن هستند ، ارائه می دهد؟
یک قانون شست این است که تا سال دوم یا سوم در تجارت ، یک حق رای دادن که یک مالک مالک است باید حداقل 15 ٪ ROI و یک توسعه دهنده منطقه را 20 ٪ انتظار داشته باشد.
و از آنجا که ما در مورد پول صحبت می کنیم ، آیا شما برای این سرمایه گذاری به خوبی سرمایه گذاری کرده اید؟ در حالی که گسترش شغل خود با استفاده از پول افراد دیگر راهی ارزان تر برای رشد است ، حق رای دادن به سرمایه گذاری توسط حق رای دادن در هر دو منابع و پول نیاز دارد. یک مشاور حق رای دادن می تواند قبل از شروع روند کار ، این ایده را به شما ارائه دهد.
افکار نهایی
تبدیل شدن به یک حق رای دادن یک قدم بزرگ است. شما می توانید در مفهوم خود اعتماد به نفس ایجاد کنید و خودت با تعیین انتظارات مناسب ، ایجاد روابط مثمر ثمر ، مشارکتی و جمع آوری تیمی از متخصصان ، همه در حالی که یک برند برجسته ارائه می دهید.
حق رای دادن برند شما روشی هیجان انگیز برای پیوستن به نیروها با سایر کارآفرینان و حق رای دادن ها با یک هدف مشترک است – رشد مفهوم شما و معرفی برند خود را به بازارهایی که شاید هرگز آرزو نکرده اید که به تنهایی وارد شوید.
https://www.entrepreneur.com/franchises/think-youre-ready-to-franchise-your-business-here-are-8/480123