فلسفه فروش تک محصول Tiami | کارآفرین

فلسفه فروش تک محصول Tiami | کارآفرین

دیوید وولف ، بنیانگذار و مدیرعامل مارک تشک لوکس Tiami ، در مورد برنامه راه اندازی و رشد شرکت بحث می کند. وی گفت: “این دومین عمل ما است. کارآفرین “من آن را در کنار شریک تجاری دیرینه ام جیمی دیامومونشتاین ، مدیر ارشد محصول ما می سازم. با هم ، ما بیش از 50 سال تجربه صنعت را به ارمغان می آوریم. ما قبلاً یک مارک تشک موفق ایجاد کرده ایم. این بار ، ما در حال تعقیب اختلال نیستیم – ما روی پالایش متمرکز هستیم.”

لطفاً به آسانسور تجارت خود بدهید.
ما دسته تشک سنتی لوکس را به چالش می کشیم. مشتریان به دلیل پرستیژ در یک رولکس یا بیرکین هزینه می کنند. آنها از Lululemon به Vuori تغییر می کنند زیرا خنک است. اما وقتی صحبت از تشک می شود ، مهمترین چیزی است که چگونه عملکرد آن را انجام می دهد. Tiami برای آن خریدار ساخته شده است. با استفاده از مواد پریمیوم در ایالات متحده ، به گونه ای طراحی شده است که از تشک های لوکس سنتی ، که اغلب 5000 دلار ، 10،000 دلار یا بیشتر در یک نقطه قیمت به مراتب در دسترس تر است ، بهتر باشد. این لوکس واقعی است: بدون حیله ، بدون سر و صدا ، فقط طراحی عمدی که کار می کند.

مرتبط: “مصرف کنندگان ناامید شده اند ، و ما نیز چنین هستیم”: چگونه این بنیانگذاران بستری را برای مبارزه با بررسی محصولات جعلی AI ایجاد کردند

چه چیزی شما را به ایجاد این تجارت القا کرد؟
بعد از اینکه آخرین شرکت تشک خود را فروختیم ، ما از افراد باهوش و متفکر همان سؤال را دریافت کردیم: “اکنون کدام تشک را باید بخرم؟” و جواب سخت تر می شد. این گروه از غرب وحشی خرده فروشی به غرب وحشی آنلاین تکامل یافته است-اشباع شده با سر و صدا ، پر از بررسی های وابسته به محور و با انتخاب بیش از حد.

مشتریانی که 10 سال پیش یک تشک خریداری کرده اند ، خوشبختانه ، اغلب با ما ، اکنون آماده ارتقا هستند. اما فضای لوکس با آنها تکامل نیافته است. این پر از مارک های میراث است که قیمت های حق بیمه را برای محصولات منسوخ شارژ می کنند. ما این شکاف را دیدیم و تصمیم گرفتیم آن را پر کنیم. و ما تجربه خرید را نیز ساده تر کردیم. بدون مسابقه محصول و بدون لیست طولانی از محصولات که شما را با انتخاب فلج می کند. فقط یک تشک زیبا ساخته شده که نیازهای هر خواب را برآورده می کند. ما به سادگی هوشمندانه نسبت به سر و صدای بازاریابی رفتیم.

آیا در مورد بازاریابی مؤثر که می توانید به اشتراک بگذارید؟
تمرکز دیوانگی. لازم نیست بیشتر بگویید شما باید بگویید که مهم است. بهترین بازاریابی با محصولی که کار می کند ، یک داستان واضح و برندی که اعتماد به نفس دارد ، شروع می شود. ما مانند روابط خرده فروشی منحصر به فرد ما با طراحی در دسترس ، بر ایجاد جامعه از طریق مراجعه به واقعی ، کلمه دهان و مشارکت معنی دار متمرکز شده ایم. این در مورد نشان دادن اینکه مشتری شما از قبل در کجا قرار دارد ، نشان نمی دهد که به آنها فریاد نمی زند. ما معتقدیم شفافیت هنوز قدرتمندترین ارز است.

مرتبط: “من احساس کردم که به سقف شیشه ای ضربه می زنم”: این کارآفرین برای شروع آژانس خود از کار شرکتی خود خارج شد. پیش بینی می شود امسال 31.5 میلیون دلار درآمد کسب کند.

کلمه “کارآفرین” برای شما چه معنایی دارد؟
کارآفرین بودن به معنای داشتن عنوان نیست – این راهی برای دیدن جهان است. همانطور که من چند سال پیش در یک قطعه متوسط ​​نوشتم ، “تصمیماتی که ما می گیریم برای دیگران خطرات به نظر می رسد ، اما برای ما بزرگترین خطر ایستادن است.”

ما می سازیم زیرا چیزی از دست رفته است. ما حل کننده مشکل هستیم. ما پلنگ هستیم. ما در حال تعقیب عناوین نیستیم ، ما برای ساختن چیزهای بهتر برای افرادی که به آنچه در خانه های خود می آورند اهمیت می دهند ، متمرکز شده ایم. کارآفرینی در مورد حرکت به جلو است ، حتی اگر سخت باشد. مخصوصاً وقتی سخت است.

چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل مشتاق فکر می کنند واقعاً به آنها احتیاج دارند؟
پیچیدگی یک خط تولید بزرگ ویژگی های فانتزی راه اندازی “قوانین”. به راحتی می توان از آنچه دیگران انجام می دهند پریشان شوید. اما بیشتر اوقات ، پاسخ واقعی محدودیت است. سادگی یک لوکس است. شما به بیشتر احتیاج ندارید ، به بهتر نیاز دارید.

و در اینجا موردی وجود دارد که ممکن است کمی بحث برانگیز باشد ، بیش از حد بنیانگذاران توصیه هایی را خریداری می کنند که فقط بعد از اینکه شما آن را انجام داده اید ، منطقی است. همه دوست دارند در مورد تعادل کار و زندگی صحبت کنند. اما وقتی در حال ساختن چیزی از هیچ چیز هستید ، سوئیچ خاموش وجود ندارد. شما ادغام می کنید شما آن را کار می کنید من هرگز با بچه هایم یک لحظه مهم را از دست ندادم ، اما من نیز با تیم هایم کاملاً حضور داشتم. شما ظاهر می شوید شما همه را وارد می کنید. و اگر این کار را به درستی انجام دهید ، قسمت های سخت همه چیز را به شما یاد می دهند. و قسمت های خوب؟ شما آنها را برای همیشه به یاد خواهید آورد.

مرتبط: او از خرید مبلمان متنفر بود. بنابراین او یک تجارت ایجاد کرد تا این کار را برای او انجام دهد. در اینجا نحوه پیدا کردن این بنیانگذار غیر متعارف در حال یافتن مشتریان و رشد جدید است.

دیوید وولف ، بنیانگذار و مدیرعامل مارک تشک لوکس Tiami ، در مورد برنامه راه اندازی و رشد شرکت بحث می کند. وی گفت: “این دومین عمل ما است. کارآفرین “من آن را در کنار شریک تجاری دیرینه ام جیمی دیامومونشتاین ، مدیر ارشد محصول ما می سازم. با هم ، ما بیش از 50 سال تجربه صنعت را به ارمغان می آوریم. ما قبلاً یک مارک تشک موفق ایجاد کرده ایم. این بار ، ما در حال تعقیب اختلال نیستیم – ما روی پالایش متمرکز هستیم.”

لطفاً به آسانسور تجارت خود بدهید.
ما دسته تشک سنتی لوکس را به چالش می کشیم. مشتریان به دلیل پرستیژ در یک رولکس یا بیرکین هزینه می کنند. آنها از Lululemon به Vuori تغییر می کنند زیرا خنک است. اما وقتی صحبت از تشک می شود ، مهمترین چیزی است که چگونه عملکرد آن را انجام می دهد. Tiami برای آن خریدار ساخته شده است. با استفاده از مواد پریمیوم در ایالات متحده ، به گونه ای طراحی شده است که از تشک های لوکس سنتی ، که اغلب 5000 دلار ، 10،000 دلار یا بیشتر در یک نقطه قیمت به مراتب در دسترس تر است ، بهتر باشد. این لوکس واقعی است: بدون حیله ، بدون سر و صدا ، فقط طراحی عمدی که کار می کند.

مرتبط: “مصرف کنندگان ناامید شده اند ، و ما نیز چنین هستیم”: چگونه این بنیانگذاران بستری را برای مبارزه با بررسی محصولات جعلی AI ایجاد کردند

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/tiamis-single-product-sales-philosophy/493679

دیدگاهتان را بنویسید