فصل بعدی برای خیابان استریت؟ چگونه سازندگان بسکتبال را به دست می گیرند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هر بسکتبالیست آرزو می کند که آن را به NBA تبدیل کند – اما برای بیشتر ، این رویا غیر واقعی می شود.
اسکاتی ویور ، یک هوپر سابق کالج ، خالق محتوای بسکتبال را تبدیل کرد. “این همیشه این احساس است که هرگز آن را درست نمی کنید.”
در حالی که بازی در خارج از کشور یا در لیگ های نیمه Pro هنوز گزینه ای است ، به ندرت با شناختی که NBA ارائه می دهد همراه است. با فصل بعد ، ویور قصد دارد آن را تغییر دهد.
فصل بعد (TNC) با همکار خود با خالق بسکتبال D’Vonte Friga ، یک لیگ برتر بسکتبال 1V1 برتر است که برخی از پویاترین خیابان های خیابانی بازی را مورد توجه قرار می دهد. بازیکنان برای جوایز نقدی با فرمت یادآور جنگ قفس می روند.
مرتبط: 7 درس از بسکتبال برای کمک به موفقیت در تجارت
پیش نویس
ویور مدتها قبل از TNC در دنیای محتوای خیابانی بود و شروع به کار با Ballislife کرد که با تیم ساحل شرقی خود محتوا را انجام داد ، جایی که او با اشعیا هاج ، بازیکن ایستاده ، با نام Slim Reaper ملاقات کرد. آنها Ballislife را ترک کردند و با گروهی به نام The Wild Hunt ، محتوای توپ خیابانی خود را شروع کردند. ویور تیم Wild Hunt خود را به پارک های محلی می آورد و فیلم های بسکتبال پنج بر پنج را فیلم می کند.
ویور می گوید: “ما یک دسته از بچه ها داشتیم که شخصیت بودند.” “Dunkers Slam ، بچه هایی که دریبل خلاق ، گویندگان بزرگ انجام می دهند. همه شخصیت و انرژی خود را به ارمغان می آورند.”
فرمت پنج در پنج به جلب جمعیت زیادی کمک کرد ، اما این کار را برای ویور سخت کرد که به بازیکنان درگیر به طور مداوم پرداخت کند.
وی توضیح می دهد: “برای کمک به پرداخت تیم ، از این رویداد سؤال کردیم که آیا آنها می خواستند یک نفر را با افراد در پارک اداره کنند.” “وقتی این فیلم بیرون آمد ، ما آن را به عنوان فصل بعدی ارسال خواهیم کرد – و هرچه تولید می کند نحوه پرداخت ما به شما خواهد بود. بنابراین توانایی شما برای کسب مستقیم به عملکرد شما در فیلم گره خورده است.”
این مدل بازیکنان را برای صحبت کردن در سطل زباله ، بازی چشمک زن و ایستادگی ، تشویق می کند و بازی ها را به محتوای حتی بهتر تبدیل می کند.
آنها بعد از هر پارک دویدن ، یکی از بازیکنان خود ، لاه مون را به صورت یک به یک آغاز کردند و بهترین و شجاع ترین جمعیت را به چالش کشیدند. پس از مجموعه ای از اجراهای ناکام ، مون سرانجام مسابقه خود را در کالج سابق هوپر ناصر کورل برگزار کرد ، که نمایش غالب وی باعث شد وی در جامعه ایستادگی کند.
ویور با احساس اینکه روی چیزی قرار گرفته اند ، Core را به عنوان یک بازیکن دیگر یک به یک به نمایش گذاشتند و زمینه را برای آنچه در نهایت به فصل بعدی تبدیل می شود ، می گذارد. فصل اول هفت بازیکن را به نمایش گذاشت که هر یک بر اساس عملکرد فیلم های آنها جبران می شوند. آنها هر هفت قسمت را در یک روز شلیک کردند و طی چند ماه آنها را ارسال کردند.
ویور می گوید: “فصل یک عالی بود.” “بازیکنان شروع به دیدن اینکه چقدر پول می توانند در این زمینه بدست آورند.”
آنچه به عنوان راهی برای کسب درآمد بازیکنان شروع شد ، به طور غیر منتظره ای در یک مسیر شغلی بالقوه برای سازندگان خیابانی تکامل یافته است.
ویور می گوید: “ما فقط به آنچه مردم می خواستند تماشا کنند توجه کردیم.” “آنچه ما می سازیم یک لیگ بسکتبال است-خواه یک به یک ، دو بر دو ، سه بر سه یا پنج پنجم باشد. در حال حاضر ، ما روی آنهایی متمرکز شده ایم زیرا آنها بسیار بازاریابی هستند. اما ما هرگز نمی خواهیم خود را به ایده انجام این کار بپردازیم.”
مرتبط: “این آینده است”: افسانه WNBA لیزا لسلی در مورد رشد WNBA و قهرمان تجارت کوچک تأمل می کند
“ufc” حلقه ها
استراتژی بازاریابی TNC روح وینس مک ماهون و دانا وایت را کانال می کند و با توجه به شخصیت های منحصر به فرد و مجموعه مهارت های منحصر به فرد ، ستاره هایی را می سازید. Devonte Friga ، فنوم YouTube ، این روند را به خوبی می شناسد ، با افزایش کانال شخصی خود به بیش از یک میلیون دنبال کننده.
فریگا می گوید: “ما در حال تلاش برای ساختن UFC بسکتبال یک به یک هستیم.”
او به یکی از بازیکنان ایستاده TNC ، جی لو ، که تیم بازاریابی هوشمندانه با عنوان “تغییر مکان ترین هوپر اینترنت” را نشان می دهد ، اشاره می کند.
“بازیکنان زیادی مانند آن وجود دارد-هر کدام قسمت های کوچک و منحصر به فرد بازی خود را تعریف می کنند که آنها را تعریف می کنند. به عنوان مثال NAS را بگیرید. به صورت آنلاین ، او غالب است. او فقط برنده نمی شود-او برنده می شود-و اطمینان می دهد که همه آن را می دانند. – که آنها را به یک ستاره تبدیل می کند. “
فصل بعدی برای فصل بعدی
اگرچه بیشتر بازیکنان TNC Streetballers هستند ، اما لیگ در 6 ژوئن با فرمت جدیدی آزمایش می کند: یک مرحله نهایی مسابقات بین بازیکنان سابق NBA Lance Stephenson و Michael Beasley ، با 100000 دلار در معرض خطر است.
این دیدار به عنوان فینال فصل 2 خدمت خواهد کرد که شامل 20 قسمت از دو مربی مربیگری تیم های مقابل است و پیش بینی هایی را برای چهره های مورد انتظار آنها ایجاد می کند. این رویداد از طریق Pay-برای هر دیدگاه در دسترس خواهد بود ، حرکتی جسورانه برای لیگ که مخاطب آن عادت به محتوای رایگان دارد.
با این حال ، ویور اطمینان دارد که طرفداران این ارزش را می بینند.
“من فکر می کنم این در مورد اثبات مخاطبان خود است که وقتی از آنها می خواهید پول خود را خرج کنند ، باید یک ارزش واضح از ارزش وجود داشته باشد – مانند ، وای ، من در عوض چیزی عالی پیدا کردم – به جای اینکه ، این فقط همان چیزی است که من به صورت رایگان دریافت می کردم ، اما اکنون باید هزینه آن را بپردازم.”
در حالی که برخی از جزئیات هنوز در حال نهایی شدن هستند ، ویور تخمین می زند که به جلو حرکت می کند ، حدود 95 ٪ از محتوای TNC آزاد باقی می ماند و تقریباً 5 ٪ در پشت یک Paywall قرار دارد.
در حالی که دیگران – مانند تریسی مک گرادی ، ستاره سابق NBA با لیگ اوگ خود – فضای بسکتبال 1V1 را کاوش کرده اند ، فصل بعد حکاکی مسیر خود از زمین به بالا است.
فریگا می گوید: “برخلاف لیگ تریسی ، ما نیازی به چیز بزرگی نداریم.” “آنچه ما می سازیم کاملاً متفاوت است ، و من معتقدم که این پتانسیل را دارد که به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شود.”
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/the-next-chapter-for-streetball-how-creators-are-taking/492684