فروش اینستاگرام عقب افتاده است؟ در اینجا 8 نکته برای ایجاد فروش در بستر اجتماعی آورده شده است.

نمونه‌هایی از همکاری‌های پرطرفدار که من به خوبی کار کرده‌اند شامل پست‌های حمایت‌شده، هدایا و برنامه‌های سفیر برند هستند. انجام این کار شما را در معرض خریدارانی قرار می دهد که ممکن است قبلاً نام شما را نشنیده باشند. من به شرکت ها توصیه می کنم که اینفلوئنسرهای خود را عاقلانه انتخاب کنند.

شرکت های امروزی باید بدانند که چگونه تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنند. من از شرکت‌ها می‌خواهم شاخص‌های کلیدی عملکرد رسانه‌های اجتماعی خود را به وضوح تعریف کنند، عملکرد هر پستی را که منتشر می‌کنند از نزدیک پیگیری کنند و بهترین کار را برای نسبت دادن پست‌ها به فروش انجام دهند. این به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چه قالب‌هایی از نظر تعامل و فروش بهترین کار را انجام می‌دهند تا بتوانید تعداد بیشتری از آن‌ها را تولید کنید و زمان کمتری را صرف کارهایی کنید که این کار را نمی‌کنند.

2. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

به عنوان مثال، اگر شما یک برند ویتامین و مکمل هستید، پست های ثابت و چرخ فلکی، ویدیوها و گرافیک های چشم نوازی ایجاد کنید که نحوه عملکرد مواد تشکیل دهنده محصول شما را توضیح می دهد. اگر کارگزار بیمه هستید، محتوایی ایجاد کنید که به تفاوت‌های بین بیمه عمر کامل و مدت دار و اینکه چرا هر کدام از آنها شایستگی دارند، صحبت کنید.

6. معتبر باشید

مطالب مرتبط: 3 چیز ساده که کسب و کارها برای رشد اینستاگرام به آن نیاز دارند

7. مطمئن شوید که در حال ارائه یک تجربه خرید درجه یک – هم در اینستاگرام و هم در خارج از اینستاگرام هستید

من اکنون به برندها توصیه می کنم تا جایی که ممکن است از عکاسی استوک خودداری کنند. در عوض، برای ایجاد محتوای واقعی و لحظه ای که از نظر بصری جذاب است، وقت بگذارید. به یاد داشته باشید، اینستاگرام در هسته خود هنوز یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر بصری است.

اگر بتوانید راه‌های خلاقانه‌ای برای بررسی همه این کادرها پیدا کنید، علاوه بر ایجاد یک پیشنهاد قانع‌کننده که بیننده را برای اقدام تحریک می‌کند، شانس خوبی برای فروش دارید. مطمئن شوید که “پیوند در بیو” شما جایی است که می خواهید افراد به آن بروند – به صفحه فرود، وب سایت شما یا صفحه محصول.

آیا شرکت شما بازیگوش و پرانرژی، باوقار و رسمی، آرام و متفکر است یا وحشی و بی احترام؟

بخش عمده ای از بودجه بازاریابی سالانه خود را صرف یک همکاری یکباره با یک تأثیرگذار بزرگ که میلیون ها دنبال کننده دارد، نکنید. در عوض، نانو (زیر 10 هزار دنبال کننده) یا میکرو اینفلوئنسر (زیر 50000 فالوور) را انتخاب کنید که با ارزش های برند شما همسو هستند و به محصولات شما علاقه مند هستند.

احتمالاً ویژگی‌های شرکت شما قبلاً به نحوه بسته‌بندی محصول یا خدمات، لوگوی شما یا کلماتی که برای توصیف خود استفاده می‌کنید فیلتر شده است. اینستاگرام را افزونه ای از همه اینها در نظر بگیرید، بنابراین باید مکانی باشد که شبیه برند شما باشد – در هر کلمه استفاده شده، در هر پست.

4. محتوای ویدئویی خوراکی در حال تسخیر رسانه های اجتماعی است

فهرستی از سوالات یا نگرانی های مشتریان فعلی و آینده خود و اینکه محصول شما چگونه آن مشکل را حل می کند، تهیه کنید. محتوای آموزشی به برندها کمک می کند تا اعتماد و اقتدار ایجاد کنند – که در نهایت باید به دنبال کردن و فروش تبدیل شود.

این سوالات ممکن است ابتدایی به نظر برسند، اما صفحه بارگذاری کند یا دکمه های شکسته می تواند تفاوت بین مشتری بعدی شما و فروش بعدی شما باشد. من همچنین صاحبان مشاغل را تشویق می‌کنم تا استراتژی‌هایی مانند بازاریابی مجدد نمایشگر را اجرا کنند که خریداران را برای تکمیل خرید خود بازگرداند.

8. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

این نیز به مفهوم معتبر بودن برمی گردد. مصرف کنندگان امروزی باهوش هستند و می توانند تشخیص دهند که یک سفیر برند در مورد محصولاتی که عرضه می کنند علاقه ای ندارد. در انتخاب این افراد بسیار دقت کنید، نتایج آنها را از نزدیک بسنجید و به کار با کسانی که با مخاطبان شما طنین انداز هستند ادامه دهید.

برای چه کسی آنجا هستید؟ چیزی که مخاطب شما را چه از نظر جمعیت شناختی و چه از نظر چیزهایی که به آنها اهمیت می دهد، تعریف می کند. اگر مشتریانی دارید که اغلب از شما خرید می‌کنند یا در برند شما مشترک می‌شوند، از آنها بپرسید که در مورد محتوای رسانه‌های اجتماعی شما چه فکر می‌کنند. برعکس، برندهای دیگر – که لزوماً به کسب و کار شما مرتبط نیستند – چه کارهایی را انجام می دهند که باید آزمایش کنید و در مورد آن بیاموزید؟ این بازخورد صادقانه و باز می تواند استراتژی رسانه های اجتماعی (و فروش) شما را به سطح بالاتری برساند.

3. مطمئن شوید که حضور شما در اینستاگرام با ظاهر و احساس زیبایی شناسی شرکت شما سازگار است

مطالب مرتبط: 4 دلیل که چرا باید در سال 2021 حلقه های اینستاگرام بسازید

5. از آموزش دادن به مشتریان احتمالی و فعلی خود ابایی نداشته باشید.

همچنین، از خود بپرسید که برند شما چیست، چه چیزی باعث می‌شود از ارزش‌های خود در رسانه‌های اجتماعی حمایت کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. مصرف کنندگان امروزی می خواهند با شرکت هایی تجارت کنند که با ارزش های اصلی آنها همسو هستند.

از طرف دیگر، اگر مردم ترجیح می دهند برای خرید محصول شما از اینستاگرام به وب سایت شما بروند، چه نوع تجربه ای در محل ارائه می کنید؟ آیا وب سایت و صفحات محصول شما در همه دستگاه ها و سیستم عامل ها به درستی نمایش داده می شود؟ آیا جابجایی غیر ضروری رخ می دهد؟ آیا صفحه به کندی بارگذاری می شود؟

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

قبل از اینکه شرکت شما شروع به ارسال پست کند، دلیل حضور در آنجا باید درک و بیان شود. چرا اونجایی؟ آیا برای ایجاد آگاهی از برند، فروش محصولات یا چیز دیگری است؟

رقبای شما چه نوع محتوایی را پست می کنند؟ تو چی دوست داری؟ چه چیزی را دوست ندارید؟ به نظر شما چه چیزی تبدیل می شود؟ از این اطلاعات برای ایجاد اولین پیش نویس (از بین بسیاری) استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

اگر دنبال کنندگان شما خرید محصولات شما را در اینستاگرام انتخاب می کنند، از خود بپرسید که چه نوع تجربه ای برای آنها ارائه می کنید. آیا عکس های محصول شما کیفیت بالایی دارد؟ آیا تصاویر سبک زندگی را به عنوان بخشی از چرخ فلک محصول خود قرار می دهید؟

این مفهوم نه تنها برای اینستاگرام (Reels و IGTV) صادق است، بلکه برای TikTok، Snapchat (Snaps) و YouTube (Shorts) نیز کاربرد دارد. در حالی که ویدیوهای طولانی‌تر همیشه در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب جایگاه خود را خواهند داشت، مصرف‌کنندگان دامنه توجه زیادی ندارند. آنها می خواهند محتوایشان کوتاه، دقیق و سرگرم کننده باشد.

مصرف کنندگان امروزی می خواهند درباره شرکتی که پول خود را به آن می دهند بیشتر بدانند. از برداشتن پرده کسب و کار خود خجالت نکشید – زندگی در دفتر خود را به نمایش بگذارید، کارمندان خود را معرفی کنید و حتی آنها را تشویق کنید که تصاحب کنند.

برای اکثر کسب و کارها، سوال این نیست که «اگر» باید از اینستاگرام استفاده کنند، بلکه سؤال «چه زمانی» یا «چگونه» است؟ در درون کارکرد «وقتی» مراحل «چگونه» آزمایش شده و واقعی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند اگر بخواهند اینستاگرام را به مؤثرترین راه‌ها برای برند خود به کار گیرند، در نظر بگیرند.

1. اهداف خود را تعیین کنید و مخاطبان هدف خود را تعیین کنید

مطالب مرتبط: 7 راه برای افزایش اکانت اینستاگرام کسب و کار شما

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/instagram-sales-lagging-here-are-8-tips-for-generating/397941

با توجه به اینکه 72 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام، خریدهای مرتبط با مد، زیبایی یا استایل انجام داده اند، زمان بهتری برای نشان دادن برند و محصولات خود به دنیا وجود ندارد.

با یک پایگاه 1.07 میلیارد کاربر فعال، جای تعجب نیست که بیش از 200 میلیون کسب و کار در اینستاگرام حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید