فالوورهای اینستاگرام را جعلی تشخیص دهید

https://www.marketerha.com/follower-detection-sites/

 

شاید در ابتدا ندانید فالوور جعلی چیست. قبل از انجام هر کاری بهتر است بدانید فالوور جعلی چیست و چه مزایا و معایبی می تواند داشته باشد. این ممکن است برای اعتبار اکانت اینستاگرام مناسب باشد، اما باید هم باشد. برخی از معایب، به عنوان مثال، اگر از فالوورهای تقلبی خرید کنید، دیگر لازم نیست منتظر لایک و دیلایک باشید زیرا چنین فالوورهایی وجود خارجی ندارند و کاملاً جعلی هستند، بنابراین در این مقاله 5 مورد از تقلبی را ارائه خواهیم داد. پیروان. سایت دیسکاوری که به شما توصیه می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

شاید برای شما سوال پیش بیاید که دلیل اصلی ساخت اکانت جعلی چیست؟ دلیل اصلی آن به مسائل تجاری و تجاری مربوط می شود. به عنوان مثال، برخی از اینفلوئنسرها، صفحات شرکت و … از فالوورهای جعلی برای جلب توجه بیشتر استفاده می کنند یا وانمود می کنند که یک برند محبوب یا یک فرد محبوب هستند و در نتیجه تبلیغات بیشتر یا جذب مشتری و مخاطب را به دنبال دارند.
فالوورهای فیک اینستاگرام چیست؟
در یک کلام فالوور جعلی یک پروفایل اینستاگرام غیر اختصاصی است! یعنی فقط یک بار ایجاد شده و وارد صفحه شما شده است. هیچ کس این نمایه را ندارد و نمی خواهد با شما چت کند. یعنی اگر هر پستی را قرار دهید، هیچ کس از پست شما قدردانی نخواهد کرد. از زمان های بسیار قدیم، تعداد فالوورهای یک صفحه اینستاگرام معیاری کلیدی برای اعتبار و موفقیت آن بوده است.
بنابراین بسیاری از صاحبان پیج اینستاگرام به روش های مختلف اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند که نتیجه آن ارسال فالوورهای فیک و جعلی زیادی به صفحه آنهاست.
نحوه شناسایی تأثیرات کاذب در اینستاگرام
در اینجا چند استراتژی خوب برای بازاریابان برای شناسایی و اجتناب از اینفلوئنسرهای جعلی وجود دارد:
نرخ تعامل را محاسبه کنید
اگر تعامل شما کم یا بی اعتبار است، اینستاگراممر ممکن است یک فالوور جعلی بخرد. قبل از شراکت با اینفلوئنسرهای اینستاگرام، بازاریابان باید هر پست را بررسی کنند تا لایک ها و کامنت ها را ببینند و تعداد کل فالوورهای ادعا شده توسط صفحه اینستاگرام را با آمار آنها بسنجید. با این حال، بازاریابان باید در نظر داشته باشند که برخی از اینفلوئنسرها علاوه بر فالوورهای خود، لایک و کامنت می خرند. در نتیجه، نرخ تعامل یک صفحه نفوذ جعلی به خوبی ساخته شده می تواند کاملا طبیعی باشد.
چرا تبلیغ کنندگان اینستاگرام برای تلاش های بازاریابی خود بد هستند؟
برای کسب‌وکارهایی که سعی در اندازه‌گیری بازگشت سرمایه (ROI) یک کمپین دارند، بررسی معیارهای غرور اینستاگرامی (مانند فالوورها، لایک‌ها در هر پست، نظرات در هر پست و غیره) می‌تواند به برندها بینشی نسبت به موفقیت بدهد. یک کمپین بدهید با این حال، اگر یک اینفلوئنسر فالوورهای جعلی اینستاگرام را بخرد، محتوای مارک دار یا کمپین حمایت شده در واقع به تعداد مشترکین واقعی که آمار وعده می دهد نخواهد رسید و در نتیجه کمپین احتمالاً عملکرد بدتری خواهد داشت.
اگرچه اینستاگرام اقداماتی را برای از بین بردن آفت صفحات جعلی از بستر اشتراک‌گذاری عکس انجام داده است، بعید است که اینستاگرام هرگز به طور کامل این حساب‌های ربات را حذف کند یا از افزایش دسترسی و محبوبیت فالوورهای جعلی اینستاگرام جلوگیری کند. . برای اطمینان از موفقیت کمپین های آینده، برندها باید Instammer های خود را با دقت انتخاب کنند و حساب هر یک از اینفلوئنسرهای دیجیتال را برای نشانه های فالوورهای جعلی زیر نظر بگیرند.
آیا حذف فالوور متجاوز تأثیر مستقیم و فوری روی اکانت من دارد؟
صد در صد! حذف فالوورهای جعلی استفاده شما را افزایش می دهد. به این ترتیب شانس شما برای رسیدن به یک محقق بیشتر خواهد شد.
با روش هایی که گفتید می توانید فالوورهای واقعی را حذف کنید؟
البته ممکن است در طول فرآیند استثناهایی برای شما ظاهر شود، اما این روش ها می توانند کاربر واقعی را از کاربر جعلی جدا کرده و به شما کمک کنند صفحه خود را از آنها پاک کنید.

جنگ اینستاگرام با فالوورهای تقلبی و ارواح
اگر اینستاگرام را دوست دارید یا زمان زیادی را صرف آن می کنید، اکنون باید بفهمید که اینستاگرام خوب است و از طرفی با هر چیزی که به قانونش آسیب می زند مبارزه می کند. کلام پیروان داستان و روح نیز به همین ترتیب آسیب دید. اینستاگرام با این اکانت ها مشکل بزرگی دارد و از سال 2017 به شدت مبارزه کرده است.اولین برخورد با اینستاگرام سایت و اپلیکیشنی بود که به سایر کاربران این امکان را می داد که در مدت زمان کوتاهی فالوورهای ارواح یا فالوورهای تقلبی را افزایش دهند و سپس با صفحاتی برخورد کنند که پیروان ارواح پس این را بدانید، اگر در پیج خود فالوور روح دارید، آن را حذف کنید زیرا به صفحه شما آسیب زیادی وارد می کند و از طرفی اینستاگرام صفحه شما را محدود می کند.
فیک اینستاگرام چیست؟
همانطور که اشاره کردیم، صفحه فیک اینستاگرام دارای یک اکانت جعلی در اینستاگرام است و در این صفحات اگر به لیست فالوورهای آن ها نگاهی بیندازید و سعی کنید صاحب اکانت اینستاگرام را شناسایی کنید، متوجه می شوید که آنها جعلی و یک اکانت هستند. هویت واقعی ندارند
گاهی اوقات برخی از شرکت ها برای قابل اعتمادتر کردن صفحات اینستاگرام جعلی ایجاد می کنند و افرادی را برای ایجاد آنها استخدام می کنند، اما این اکانت جعلی اینستاگرام برای آنها سودی نخواهد داشت و از بین می رود.
زیرا فالوورهای واقعی اینستاگرام برای کسب و کارها باعث افزایش تعامل در صفحه شما و در نهایت فروش محصولات و خدمات شما می شود. یکی از نکات منفی فالوورهای تقلبی این است که اکانت جعلی اینستاگرام نه تنها به افزایش فروش و سود کسب و کار کمک می کند، بلکه میزان تعامل واقعی در صفحه تجاری را نیز کاهش می دهد.
به روش های زیر می توانید فالوور ارواح را متوقف کنید!
100 سال رفتن در یک شب راهی عالی برای فریب دادن کاربرانی است که می توانند در یک روز یا یک هفته فالوورهای خود را افزایش دهند. پس گول نخورید و این حرف ها را باور نکنید! بهترین راه برای جذب فالوور این است که صبور باشید و در صفحه خود خلاقیت ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که تولید محتوای خوب همیشه فالوورهای واقعی شما را جذب می کند.
از خرید اکانت های نامعتبر خودداری کنید
در بیشتر موارد، کسانی که این نوع صفحه را می فروشند، از فالوور ارواح استفاده می کنند، زیرا می خواهند مشتریان جذب این صفحات شوند و آن را خریداری کنند. سعی کنید صفحه شخصی خود را ایجاد کنید و با انجام کارهای اولیه فالوورهای واقعی را پیدا کنید
از خرید لایک و کامنت خودداری کنید
بهترین راه برای افزایش فالوورها افزایش تعامل با کاربران واقعی و لایک ها و نظرات واقعی در صفحه شماست. گرفتن لایک و کامنت ممکن است به هدف شما نرسد.

نتیجه گیری
در این پست سعی داریم شما را با نقاط ضعف فالوورهای تقلبی و روش های تشخیص آنها آشنا کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شود. اگر انتقاد یا پیشنهادی در این مورد دارید می توانید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید. سوالات خود را اینجا از ما بپرسید تا در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم. نظر شما در مورد روش تشخیص فالوورهای جعلی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید