غم و اندوه مرا مجبور کرد که از شرکت خود دور شوم. این 5 سیستم این امکان را فراهم کردند.
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هنگامی که شما یک کار را اداره می کنید ، وقت مرخصی معمولاً به معنای برنامه ریزی هفته ها (یا ماه ها) از قبل است. شما برای ایجاد پوشش ، مشتری های آماده سازی ، برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی ، دردهای زیادی را به خود جلب می کنید و امیدوارم که هیچ چیز غیر منتظره ای در حالی که دور هستید ، پیش نیامد.
اما زندگی همیشه به شما سر نمی زند. به تازگی ، من مجبور شدم دو هفته بعد از از دست دادن پدرم به سرطان مغز ، دو هفته از شرکت خود دور شوم. او مدتی در حال مبارزه با این بیماری بود ، اما وقتی اوضاع به سرعت پیشرفت کرد و او وارد مراقبت از بیمارستان شد ، می دانستم که باید کاملاً با او و خانواده ام حضور داشته باشم. برنامه ریزی مراسم تشییع جنازه ، به دست آوردن همه امور خود به ترتیب ، حضور در آنجا برای عزیزان من و گذراندن سفر با غم و اندوه خودم ، منجر به یک دو هفته از نظر عاطفی شد. و برای اولین بار در حرفه کارآفرینی من ، توانستم به طور کامل قدم بردارم و تجارت همچنان ادامه داشت.
هنوز پول وارد شد. مشتری ها از آنها مراقبت می شدند. رسانه های اجتماعی ضرب و شتم را از دست ندادند. پیشنهادها از بین می روند. و این به من یادآوری کرد که چرا من تجارت خود را همانطور که انجام دادم ساختم.
این که آیا شما در وسط یک بحران شخصی هستید یا فقط به تعطیلات نیاز دارید ، لازم نیست بین زندگی و تجارت خود انتخاب کنید. در اینجا برخی از استراتژی هایی که باعث شده است دو هفته از برق جدا شوم ، و اینکه چگونه می توانید در حال حاضر استفاده از آنها را برای تجارت خود شروع کنید.
مرتبط: چرا هنوز هم در زمان بحران باید وقت مرخصی بگیرید
1. تیمی بسازید که نه تنها به “انجام” اعتماد کنید بلکه فکر کنید
داشتن تیمی که وظایف خود را انجام می دهد یک چیز است. این یکی دیگر از افرادی است که می توانند مشکلات را پیش بینی کنند و قبل از اینکه حتی بدانید آتش سوزی وجود دارد ، راه حل هایی را ارائه دهند. MVP های واقعی در تیم من بیش از doers هستند ، آنها متفکر هستند. آنها اهداف ما را می شناسند ، مشتریان خود را می فهمند و با اطمینان تصمیم می گیرند. اگر تیم شما قبل از اقدام ، دائماً منتظر تأیید شما است ، شما تنگنا هستید. و من قبلاً آن تنگنا بوده ام.
با تشویق تفکر مستقل به تیم خود قدرت دهید تا در غیاب خود عمل کند و به وضوح تعریف کند که موفقیت به نظر می رسد. وقتی مجبور شدم دور شوم ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد اینکه آیا اوضاع از بین می رود ، نگران نبودم ، زیرا تیم من آن را اداره می کرد. این نوع رهبری و اعتماد بی ارزش است.
2. همه چیز را سیستماتیک کنید
اگر تجارت شما فقط در هنگام کار کار می کند ، شغلی ندارید – شغل دارید. یکی که صاحب شما است. نکته مهم این است که همه چیز (به خصوص دانش در ذهن خود) را به سیستم هایی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، دریافت کنید. در تجارت من ، ما از یک بستر مدیریت کار برای مدیریت کلیه پروژه های مشتری خود استفاده می کنیم. هر مهلت ، تحویل و کار قابل مشاهده است. بنابراین وقتی کسی باید قدم بردارد (مثل زمانی که مدیر پروژه من سال گذشته به مرخصی زایمان رفت) ، یکپارچه است.
هم اکنون شروع به مستند سازی فرایندهای خود کنید. لازم نیست فانتزی باشد. Google Doc مشترک با دستورالعمل های گام به گام کاملاً خوب کار می کند. اگر می خواهید تجارت خود را مقیاس یا بفروشید ، سیستم های مستند ضروری هستند.
3. نتایج نماینده ، نه فقط کارها
کارآفرینان برای ریزگردها بدنام هستند. من آنجا بوده ام ، فکر می کنم می توانم این کار را سریعتر یا بهتر انجام دهم زیرا 20 سال است که در بازاریابی بوده ام. اما این طرز فکر رشد را محدود می کند.
به جای اختصاص وظایف ، اهداف را نمایندگی می کند. به تیم خود “چه چیزی” بدهید و به آنها اجازه دهید “چگونه” را بفهمند. با انجام این کار ، اعتماد به نفس ایجاد می کند ، مالکیت را تشویق می کند و اغلب منجر به نتایج بهتر از آنچه شما به تنهایی به دست آورده اید منجر می شود. ایجاد این تغییر به شما امکان می دهد تا روی تصویر بزرگ تمرکز کنید و در صورت لزوم از آن دور شوید زیرا تیم شما می داند چگونه توپ را به جلو سوق دهد.
مرتبط: نمایندگی به معنای از دست دادن کنترل نیست – این بدان معنی است که شما تأثیر خود را به حداکثر می رسانید. در اینجا نحوه انجام آن به طور مؤثر آورده شده است.
4. هر آنچه را که می توانید خودکار کنید
هنگامی که من خارج شدم ، صورتحساب تجارت من به طور خودکار از طریق یک بستر پردازش پرداخت آنلاین اجرا شد. ایمیل های ما از طریق سیستم CRM ما به صورت هفتگی ادامه می یابد. پست های رسانه های اجتماعی یک ماه پیش از آن برنامه ریزی شده بود. همه این اتفاقات بدون اینکه انگشت خود را بلند کنم اتفاق افتاد.
این قدرت اتوماسیون است. شما نیازی به پشته فناوری عظیم ندارید. فقط نگاه کنید به کجا وظایف را تکرار می کنید و می پرسید ، “آیا می توان این خودکار را خودکار کرد؟”
به این فکر کنید:
- ابزارهای برنامه ریزی آنلاین برای قرار ملاقات ها
- فاکتورهای مکرر و صورتحساب ACH
- توالی ایمیل CRM برای تغذیه منجر می شود
- برنامه ریزان رسانه های اجتماعی برای ماندن
این ابزارها فقط در وقت شما صرفه جویی نمی کنند ، آنها همچنین به شما آرامش می بخشند.
مرتبط: چگونه 50 ٪ از کارهای تجاری خود را خودکار کردم و بدون استخدام کارمندان بیشتر مقیاس کردم
5. تمرین غایب
این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما ضروری است: بیاموزید که چگونه از بین برود. اگر کسب و کار شما بدون شما کار نمی کند ، واقعاً مقیاس پذیر نیست. با مسدود کردن زمان در جایی که عمداً در دسترس نیستید ، قدم های کوچکی بردارید. یک جلسه را پرش کنید یا در وسط روز چند ساعت مرخصی بگیرید. در صورت نیاز آهسته شروع کنید ، اما شروع کنید.
سرانجام ، هنگامی که اتفاق غیر منتظره ای رخ می دهد – یا هنگامی که یک فرصت هیجان انگیز به وجود می آید – شما قادر خواهید بود بدون اینکه همه چیز از هم جدا شود ، قدم بردارید. کارآفرینی مربوط به آزادی است. نه فقط آزادی مالی بلکه آزادی زمان نیز. فرقی نمی کند که این یک اضطراری شخصی باشد یا فقط سفری که شما آرزو داشتید از آن استفاده کنید. شما باید بتوانید از مشاغل خود دور شوید و به این اعتماد کنید که در غیاب شما حرکت خواهد کرد.
من یک شبه این نوع تجارت را ایجاد نکردم. سالها آزمایش و خطا ، نمایندگی ، اتوماسیون و رشد تیمی که می توانم روی آن حساب کنم ، طول کشید که این کار آسانی نبود. اما من می توانم از تجربه به شما بگویم: ارزش آن را دارد. زیرا وقتی زندگی اتفاق می افتد – و این خواهد شد – آخرین چیزی که باید نگران آن باشید این است که آیا تجارت شما بدون شما زنده می ماند.
هنگامی که شما یک کار را اداره می کنید ، وقت مرخصی معمولاً به معنای برنامه ریزی هفته ها (یا ماه ها) از قبل است. شما برای ایجاد پوشش ، مشتری های آماده سازی ، برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی ، دردهای زیادی را به خود جلب می کنید و امیدوارم که هیچ چیز غیر منتظره ای در حالی که دور هستید ، پیش نیامد.
اما زندگی همیشه به شما سر نمی زند. به تازگی ، من مجبور شدم دو هفته بعد از از دست دادن پدرم به سرطان مغز ، دو هفته از شرکت خود دور شوم. او مدتی در حال مبارزه با این بیماری بود ، اما وقتی اوضاع به سرعت پیشرفت کرد و او وارد مراقبت از بیمارستان شد ، می دانستم که باید کاملاً با او و خانواده ام حضور داشته باشم. برنامه ریزی مراسم تشییع جنازه ، به دست آوردن همه امور خود به ترتیب ، حضور در آنجا برای عزیزان من و گذراندن سفر با غم و اندوه خودم ، منجر به یک دو هفته از نظر عاطفی شد. و برای اولین بار در حرفه کارآفرینی من ، توانستم به طور کامل قدم بردارم و تجارت همچنان ادامه داشت.
هنوز پول وارد شد. مشتری ها از آنها مراقبت می شدند. رسانه های اجتماعی ضرب و شتم را از دست ندادند. پیشنهادها از بین می روند. و این به من یادآوری کرد که چرا من تجارت خود را همانطور که انجام دادم ساختم.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/grief-forced-me-to-step-away-from-my-company-these-5/491663