شورت های YouTube تعداد بیشتری از موارد مشاهده ، درآمد را مشاهده می کنند
محتوای شورت YouTube شما به زودی می تواند دیدگاه های بیشتری را نشان دهد.
YouTube اعلام کرد که از روز دوشنبه ، تغییر می کند که چگونه نمایش ها را در YouTube Shorts ، بخش ویدیوی کوتاه آن که دارای فرمت 60 ثانیه یا کمتر است ، حساب می کند. پیش از این ، نمای فقط در صورتی که کسی برای تعداد مشخصی از چند ثانیه تماشا می کرد ، حساب می شد. با شروع از 31 مارس ، هنگامی که شخصی یک ویدیوی کوتاه را پخش می کند ، فوراً حساب می شود.
یوتیوب در بیانیه ای نوشت: “دیدگاه ها ممکن است بالاتر باشد.”
این بدان معناست که حتی اگر کاربر طی چند ثانیه از پخش آن از یک فیلم عبور کند ، هنوز هم به عنوان یک نمای حساب می شود. این همچنین اینگونه است که اینستاگرام و Tiktok نمایی را برای فیلم های فرم کوتاه محاسبه می کنند.
مرتبط: “من هرگز پشیمان نشده ام که دنیای شرکت ها را پشت سر می گذارم”: این وکیل سابق اکنون شش چهره در یوتیوب ایجاد می کند – در اینجا چگونه است
YouTube اظهار داشت که این به روزرسانی در پاسخ به بازخورد سازندگانی که ابراز داشتند می خواهند بدانند که چند بار شلوارک آنها دیده می شود ، نه فقط تعداد زیادی از مردم بخش قابل توجهی از یک کوتاه را مشاهده می کنند.
یوتیوب در بیانیه گفت: “ما امیدواریم که این درک عمیق تر از عملکرد شورت شما به شما کمک کند تا استراتژی محتوای خود را آگاه کنید.”
YouTube هنوز پیگیری می کند که تعداد زیادی از افراد برای تماشای کوتاه زیر یک متریک جدید به نام “نماهای درگیر” تصمیم می گیرند که تعداد نماهای افرادی را که برای مدت زمان مشخصی تماشا می کنند ، نشان می دهد. YouTube درآمد و واجد شرایط بودن را برای مسیر کسب درآمد ، برنامه شریک YouTube ، بر اساس دیدگاه های درگیر قرار می دهد.
دیدگاه های جذاب بیشتر همچنین می تواند به معنای درآمد بیشتر برای کارآفرینان باشد.
از آنجا که YouTube Shorts در سال 2021 راه اندازی شد ، به بیش از یک در چهار سازنده در برنامه شریک YouTube اجازه داده است تا از طریق این سیستم عامل درآمد کسب کنند. متوسط درآمد بین 0.03 تا 0.07 دلار در هر 1000 بازدید در یک کوتاه یا بین 30 تا 70 دلار برای یک میلیون بازدید ، در هر بافر سایت ابزار رسانه های اجتماعی است.
مرتبط: YouTube Tiktok را با ابزارهای جدید می گیرد: “شما می توانید یک تجارت ایجاد کنید”
وکیل و کارشناس دارایی شخصی اریکا کولبرگ بیش از 21 میلیون دنبال کننده در یوتیوب ، تیکتوک ، فیس بوک و یوتیوب دارد. وی در ماه مه خاطرنشان كرد كه 10 شورت برتر یوتیوب او طیف وسیعی از 6.3 میلیون تا 48 میلیون بازدید را دریافت كرده اما به مراتب كمتر از فیلم های یوتیوب با فرم طولانی تر او با دیدگاههای قابل مقایسه است.
اریکا کولبرگ
به عنوان مثال ، کوتاه 48 ثانیه ای در مورد مذاکره در مورد قبض های پزشکی با بیش از چهار میلیون بازدید ، 106.85 دلار ایجاد کرده است ، در حالی که ویدیوی یوتیوب 12 دقیقه ای در مورد چگونگی ترک کار خود کمی کمتر کلیک کرد ، با 3.9 میلیون بازدید ، اما 45.639.14 دلار به دست آورد.
کولبرگ می گوید که برای او ، یوتیوب پلتفرم با بزرگترین پرداخت است و از سال 2019 تا 2024 353،000 دلار از یوتیوب تهیه کرده است.
YouTube Shorts به طور متوسط 70 میلیارد بازدید روزانه می کند.
https://www.entrepreneur.com/business-news/youtube-shorts-will-see-more-view-counts-earnings/489190