شما می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید – اما آیا برنامه ای دارید؟ در اینجا گام های پیشگیرانه ای است که باید برای موفقیت بردارید.

برنامه رشد مستمری که ماهانه اجرا و نظارت می کنید چگونه است؟ در اینجا یک نگاه اجمالی است.

1. وضعیت موجود خود را حسابرسی کنید

در سراسر صنایع، صحبت های زیادی در مورد اهمیت «ذهن رشد» برای کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای مستقر وجود دارد.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

حسابرسی شما باید شامل شناسایی انتظارات و آرزوهای گروه های مشتریان و جستجوی راه هایی برای افزودن ارزش، چه ملموس و چه احساسی به محصولات و تجربه برند شما باشد.

2. در صدر روندها بمانید

رویارویی با این که نمی دانید چیزهایی که نمی دانید برای رشد مهم است. شما ممکن است دسته بندی محصول خود را درک کنید، اما آیا می دانید چگونه برنامه های تولید سرنخ و فروش را تنظیم کنید که بالقوه های واجد شرایط را برای شما به ارمغان بیاورد؟ آیا می دانید چگونه می توانید اینها را به ارزش تبدیل و مادام العمر پرورش دهید؟ آیا می دانید چگونه فناوری اطلاعات و فرآیندهای عملیاتی را راه اندازی کنید که بهره وری را بهینه می کند و شما را قادر می سازد تا با کمترین مقدار بیشتری به دست آورید؟

“همه چیز را یاد بگیرید” کلید اینجاست. برای کارآفرینان و دیگران آسان است که فکر کنند به تمام آنچه نیاز دارند تسلط دارند و کمتر به دنبال فرصت های یادگیری هستند. در دنیایی که تقریباً از هر جهت ممکن به سرعت دنیای ما پیش می‌رود، این یک طرز فکر خودشکسته است. “همه چیز را یاد بگیرید” به معنای شرکت در کنفرانس ها و خواندن مقالات سفید مربوط به تجارت شما نیست. این بسیار مهم برای “یادگیری همه چیز” در مورد کسب و کار شما اعمال می شود.

کلید رشد این است که با نقاط ضعف و قوت خود روبرو شوید – و در صورت نیاز از کمک بگیرید. به نظر می‌رسد که مدیران کسب‌وکار به راحتی برای محصولات SaaS ثبت‌نام می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد حقوق و دستمزد، نیازهای منابع انسانی، مدیریت حساب، روابط با مشتری و ارتباطات را با هزینه‌های اشتراک ماهانه مدیریت کنند. اما چقدر احتمال دارد که در خدمات متمرکز بر رشد مشترک شوید یا هر ماه زمانی را برای تمرکز وقت خود بر روی طرح های رشد اختصاص دهید؟ تمرکز و فعالیت مداوم کلید موفقیت است.

اما عملکرد بر اساس یک ذهنیت رشد دقیقاً چگونه به نظر می رسد؟ در مقاله‌ای با عنوان چرا داشتن ذهنیت رشد برای موفقیت شرکت حیاتی است، این مقاله نشان می‌دهد که چگونه مایکروسافت فرهنگی را پیرامون این طرز فکر توسعه داده است تا از عقب ماندن در دنیای سریع فناوری جلوگیری کند. در سال 2014، مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا این فرهنگ را از یکی از فرهنگ‌ها تغییر داد. بوروکراسی به یکی از موارد رشد و تلاش برای توسعه فرآیندهای سیستمی برای ایجاد طرز فکر رشد در بین همه کارکنان، از سطح ابتدایی گرفته تا مدیران ارشد در این مقاله، یکی از کارمندان مایکروسافت فرهنگ شرکت را خلاصه کرد و گفت که از «میدانم». -all” برای “یادگیری همه چیز.”

مهمترین عنصر رشد؟ تداوم! راه اندازی شرکت خود برای رشد یک ابتکار یکباره نیست. این یک فرآیند ثابت است که از تمام سیستم ها مانند سیستم هایی که در بالا مشخص شده است عبور می کند و باید روزانه نظارت، مدیریت و اجرا شود. همانطور که مایکروسافت نشان می دهد، باید اساس و هسته فرهنگ شرکت شما باشد. هر کارمند و پیمانکاری که استفاده می‌کنید باید وسواس رشد داشته باشد، به این معنی که همیشه به دنبال راه‌هایی برای متمایز شدن در رقابت، افزودن ارزش بیشتر به مشتریان، تصور راه‌های جدید برای انجام بهتر کارهای قدیمی باشید.

همه این فرآیندها شما را قادر می سازد تا به طور مداوم در مورد کسب و کار، نقاط قوت، فرصت ها، ریسک ها و ضعف های خود بیاموزید.

راه‌اندازی فرآیندهای منظم یا یافتن شرکایی که می‌توانند این کار را برای شما با رشد به‌عنوان یک مدل خدمات انجام دهند تا شما را به جلو نگه دارند، باید اولویت اصلی باشد. می‌توانید در مورد این استراتژی‌ها و سایر استراتژی‌های رشد در کتاب جدیدی که توسط Entrepreneur Press منتشر شده است، بخوانید: «کسب و کار خود را بازاریابی کنید – راهنمای شما برای انجام بازاریابی خودتان.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/you-want-to-grow-your-business-but-do-you-have-a-plan/477254

از آنجایی که هیچ کس بر همه چیز مسلط نیست، شما باید متخصصانی را بیابید که بتوانند حوزه های کسب و کار شما را که می توانید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها دارید، بررسی کنند. این می تواند شامل ممیزی حضور برند دیجیتال، پیشنهادات، مدل کسب و کار، فرآیندهای فروش، پذیرش مشتری و برنامه های موفقیت باشد. سیستم های شما برای فناوری اطلاعات، مدیریت مالی، معاملات مشتری، گردش کار پروژه، نظارت بر سیستم ها و غیره. کارشناسان می توانند به سرعت تشخیص دهند که کجا پول و کارایی شما را از دست می دهید و همچنین فرصت ها را شناسایی می کنند.

مطالعات بی‌شماری وجود دارد – مانند این مورد ارائه شده توسط هاروارد – که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌هایی که بر رشد از طریق نوآوری و سرمایه‌گذاری تمرکز می‌کنند، اغلب از کسانی که در وضعیت موجود گیر کرده‌اند، پیشی می‌گیرند، که تمایل به رکود یا عقب افتادن دارد.

برای موفقیت در هر مقوله‌ای، به برنامه‌ها و سیستم‌هایی نیاز دارید که شما را قادر می‌سازد با سطوح بالایی از کارایی کار کنید تا بتوانید روی نوآوری محصولات، خدمات و سیستم‌های جدید تمرکز کنید تا کارایی و رقابت خود را افزایش دهید. شما باید با ایده های جدید رهبری کنید و همیشه سعی نکنید با دیگرانی که سریعتر از شما حرکت می کنند، پیش بروید. برای انجام این کار، باید روی سیستم‌ها و فناوری‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که به شما امکان می‌دهند فرآیندهای گردش کار، مدیریت مشتری و حساب، حسابداری و موارد دیگر را خودکار کنید تا بتوان از زمان شما برای نوآوری استفاده کرد.

4. بازاریابی و فروش را در اولویت قرار دهید

زمانی را برای ماندن در بالای فناوری و سایر تغییراتی که بر صنعت شما تأثیر می گذارد اختصاص دهید. برای شناسایی مسائلی که ممکن است رفتار خرید و وفاداری نسبت به برند شما را تغییر دهد، نگرش مصرف کنندگان را نسبت به دسته و برند خود نظارت کنید.

3. در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید

با این حال، “یادگیری همه چیز” در مورد مزایا و معایب فرآیندهای تجاری، سیستم ها و برنامه های رشد فعلی شما می تواند دلهره آور باشد. مانند نگاه کردن به زیر کاپوت خود، ممکن است مجبور شوید نشتی، ترک و سایر مشکلاتی را ببینید که نمی‌دانید دارید زیرا مانند خودروی شما، کسب‌وکار شما همچنان در حال پیشرفت است. با این حال، اگر می خواهید وارد خط سریع شوید و با رقبای خود همراه شوید، باید با نقاط ضعف روبرو شوید.

اگر کسی از نام تجاری شما اطلاعی ندارد، منصفانه است که فرض کنید تعداد زیادی سرنخ و فروش جدید به دست نخواهید آورد. بازاریابی چیزی فراتر از آگاهی است. بازاریابی به تعریف ارزش های برند شما و ایجاد روابطی که باعث فروش، وفاداری و ارجاعات می شود کمک می کند. همچنین ارزش‌های شما، مانند CSR و ESG را که برای مصرف‌کنندگان مهم هستند، منتقل می‌کند که منجر به روابط قوی‌تر می‌شود. مصرف کنندگان برندهایی را با ارزش های مشابه انتخاب می کنند. مطالعه مک کینزی را بررسی کنید که این موضوع را تأیید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید