شما توسط AI جایگزین نمی شوید – در معرض دید قرار می گیرید. در اینجا نحوه ایجاد گلوله برند خود آورده شده است

شما توسط AI جایگزین نمی شوید – در معرض دید قرار می گیرید. در اینجا نحوه ایجاد گلوله برند خود آورده شده است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

به راحتی می توان باور کرد که هوش مصنوعی جایگزین شخصیت است. ابزارها باهوش تر می شوند ، پاسخ ها سریعتر ، اتوماسیون یکپارچه تر است.

اما این چیزی است که من دیده ام – از طریق کار مشتری ، تماس های مشاوره ای و تجربه شخصی: هرچه هوش مصنوعی بیشتر تکامل یابد ، برند شخصی شما بیشتر به عنوان قابل دفاع ترین دارایی شما می شود.

ما وارد آینده ای نمی شویم که فرد ناپدید شود. ما وارد یکی می شویم که افرادی که می دانند چه کسانی هستند – و می دانند چگونه با وضوح ظاهر شوند – از هم می ایستند.

نام شما لحن شما اعتقادات شما داستان شما اینها فقط جزئیات شخصی نیستند. آنها به سیگنال اعتماد دارند. آنها چیزی هستند که باعث می شود مردم شما را به یاد بیاورند. آنها همان چیزی هستند که کار شما را برای تکرار یا جایگزینی سخت می کنند.

مرتبط: 10 دلیل مهم بودن برندسازی ، حتی برای استارتاپ ها

هوش مصنوعی دید را تغییر داده است

ما اکنون وارد مرحله کار شده ایم که ابزارهایی مانند چتپپ ، سرگیجه ، کلود و کوپیلوت جریان اطلاعات را شکل می دهند. آنها تصمیم می گیرند که چه کسی ظاهر می شود ، چه کسی پیوند می یابد و ابتدا چه کسی دیده می شود.

اما حتی وقتی هوش مصنوعی مردم را به آستان شما می آورد ، آنها هنوز کاری را که همیشه انجام داده اند انجام می دهند. آنها شما را گوگل می کنند. آنها LinkedIn شما را بررسی می کنند. آنها به دنبال تراز ، قوام و عمق هستند. آنها می خواهند بدانند که شما واقعی هستید. که صدای شما در سراسر سیستم عامل ها نگه داشته می شود. که کار شما و سخنان شما مطابقت دارد.

آنها نمی خواهند فروخته شوند. آنها می خواهند هدایت شوند. و مردم صداهایی را که واضح ، خاص و اساسی هستند ، دنبال می کنند.

هوش مصنوعی ممکن است محتوا را تحویل دهد. اما برند شما همان چیزی است که اعتماد را کسب می کند.

آنچه AI می تواند و نمی تواند انجام دهد

بله ، هوش مصنوعی می تواند سریعتر از شما حرکت کند. این می تواند افکار شما را خلاصه کند ، از سبک خود تقلید کرده و یک پیش نویس صیقلی را در چند ثانیه تولید کند. اما نمی تواند دیدگاه شما را تکرار کند. این نمی تواند تجربه زندگی شما را تولید کند. و اعتبار شما را به همراه ندارد.

این همان چیزی است که برند شما را ارزشمند می کند. این یک برچسب نیست. این یک پالت رنگی نیست. این وضوح شما با گذشت زمان است – از طریق تجربه ، تأمل و تکرار.

و در یک بازار با سرعت سیل ، عمق آن برجسته است.

مارک هایی که برنده می شوند بلندترین نیستند

بهترین مارک های شخصی ساخته نشده اند که مورد پسند همه قرار بگیرند. آنها ساخته شده اند تا غیرقابل تصور باشند. افراد مهربان به یاد می آورند ، ارجاع می دهند و توصیه می کنند.

وقتی مارک شما کار می کند ، مردم می دانند که شما چه کاری انجام می دهید ، چگونه این کار را انجام می دهید ، برای چه کسی است و به چه چیزی اهمیت می دهید. این وضوح نه تنها با مشتری یا پیروان ، بلکه با اسکن سیستم های هوش مصنوعی در اینترنت تلاش می کند تا بفهمد شما چه کسی هستید و چرا اهمیت دارید.

اینگونه است که شما قابل کشف هستید. اینگونه است که شما قابل ارجاع هستید. اینگونه است که کار شما تقویت می شود – توسط ماشین ها و توسط افراد.

چگونه می توان یک برند را ساخت که نگه داشته شود

اگر در ساخت یک برند شخصی که می تواند در این منظره AI محور باشد ، جدی هستید ، از اینجا شروع کنید:

1. به صورت آنلاین سازگار شوید
حضور دیجیتالی خود را حسابرسی کنید. به LinkedIn ، بیوگرافی وب سایت خود ، پروفایل های اجتماعی خود ، رسانه های خود مراجعه کنید. آیا آنها همان داستان را می گویند؟ آیا آنها از همان لحن استفاده می کنند؟ سیستم های AI درک را از سیگنال های پراکنده ایجاد می کنند. آنها را گیج نکنید.

2. صدای و ارزش های خود را تعریف کنید
به چه چیزی شناخته شده اید؟ در مقابل چه چیزی ایستاده اید؟ لحن شما چیست – آرام ، جسورانه ، کنجکاو ، دستورالعمل؟ آن را بنویسید آن را نزدیک نگه دارید. بگذارید راهنمایی کند که چگونه می نویسید ، چگونه صحبت می کنید ، چگونه ظاهر می شوید.

3. کار خود را نشان دهید
مطالعات موردی را به اشتراک بگذارید. در مورد آنچه آموخته اید تأمل کنید. در مورد پیروزی های خود صحبت کنید ، بلکه در مورد کار پشت سر آنها نیز صحبت کنید. ما وارد دوره ای شده ایم که اقتدار از عناوین بلکه از شفافیت ناشی می شود.

مرتبط: ایجاد یک برند: نحوه ساخت یک برند از ابتدا

وضوح سر و صدا می زند

ما به سر و صدای بیشتری احتیاج نداریم. ما به وضوح بیشتری نیاز داریم.

مارک شخصی شما یک پروژه غرور نیست. این در مورد تلاش برای حضور در همه جا یا خوشحال کردن همه نیست. این در مورد تبدیل شدن به یک سیگنال قابل اعتماد در دنیای پر سر و صدا است. این فیلتر است که به مردم کمک می کند تا تصمیم بگیرند که چه چیزی را دنبال کنند ، از چه کسی بخرند ، و کدام صداها را برای تأثیرگذاری بر آنها قرار می دهد.

هوش مصنوعی ممکن است سرعت را تسریع کند. اما هویت شما همان چیزی است که ارتباط را حفظ می کند. و این همان چیزی است که باعث ایجاد طول عمر می شود. این نه تنها برای بازاریابی بلکه برای حرکت ، فرصت و اعتماد است.

از آنجا که حقیقت این است ، مارک شما قبل از انجام صحبت می کند. وقتی در اتاق نیستید برای شما صحبت می کند. و می تواند شما را از طریق هر تغییر الگوریتم ، محوری پلتفرم و تغییر بازار حمل کند.

مردم همیشه به سمت کسی که می داند چه کسی است – و مانند آن زندگی می کنند.

بنابراین اگر در حال ساختن یک برند هستید ، توجه خود را نکنید. هدف برای تراز کردن. روشن کنید درست کن و آن را مال خود کنید.

به راحتی می توان باور کرد که هوش مصنوعی جایگزین شخصیت است. ابزارها باهوش تر می شوند ، پاسخ ها سریعتر ، اتوماسیون یکپارچه تر است.

اما این چیزی است که من دیده ام – از طریق کار مشتری ، تماس های مشاوره ای و تجربه شخصی: هرچه هوش مصنوعی بیشتر تکامل یابد ، برند شخصی شما بیشتر به عنوان قابل دفاع ترین دارایی شما می شود.

ما وارد آینده ای نمی شویم که فرد ناپدید شود. ما وارد یکی می شویم که افرادی که می دانند چه کسانی هستند – و می دانند چگونه با وضوح ظاهر شوند – از هم می ایستند.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/youre-not-being-replaced-by-ai-youre-being/494497

دیدگاهتان را بنویسید