شرکت Fintech Stripe مشتریان را برای شرکت در جلسات دعوت می کند
شرکت Fintech Stripe یک روش غیرمعمول برای درخواست مشتری دارد – و الون مسک فکر می کند این یک “ایده خوب” است.
پاتریک کولیسون ، مدیرعامل Stripe ، روز سه شنبه در پستی در X اظهار داشت که این شرکت یک مشتری را برای صحبت در نیم ساعت اول جلسه تیم مدیریت خود هر هفته دیگر به شما می دهد. از کاربر خواسته می شود در مقابل 40 از رهبران این شرکت بازخورد صادقانه ای در مورد محصولات استریپ ارائه دهد.
مرتبط: این استارتاپ هوش مصنوعی 0 دلار برای بازاریابی هزینه کرد. درآمد آن در ماه مارس به 200 میلیون دلار رسید.
Stripe روش های زیادی برای دریافت بازخورد دارد ، از جمله پاسخ های فرم ارسال شکایت و ایمیل هایی که مشتریان ارسال می کنند به شکایات@stripe.com ارسال می کنند. با این حال ، کولیسون در پست خود خاطرنشان کرد: تاکتیک دریافت بازخورد به صورت حضوری در جلسه دو هفته ای “به نوعی همیشه افکار و تحقیقات جدید را تحریک می کند.”
یک روز پس از آنکه Collison استراتژی بازخورد Stripe را در X به اشتراک گذاشت ، مسک به پست پاسخ داد و ابراز تصویب کرد.
ماسک نوشت: “ایده خوب”.
ایده خوب
– الون مسک (elonmusk) 10 آوریل 2025
Collison Stripe را در سال 2010 به عنوان یک بستر پردازش پرداخت تأسیس کرد که به مشاغل اجازه می دهد کارت های اعتباری ، کارت های بدهی و سایر پرداخت ها را بصورت آنلاین و حضوری پردازش کنند.
طبق نامه سالانه استریپ در سال 2024 ، نیمی از شرکت های Fortune 100 ، از جمله NVIDIA ، COMCAST و PEPSICO ، از فناوری استارتاپ برای رسیدگی به 1.4 تریلیون دلار معاملات مالی استفاده می کنند. Stripe همچنین پرداخت های آمازون ، گوگل و Shopify را انجام می دهد.
مرتبط: Stripe پردازنده پرداخت کارمندان را از طریق کارتون اردک رها می کند
استریپ علاوه بر این در نامه سالانه ادعا کرد که این “موتور درآمد دوره AI” است که تقریباً 80 ٪ از Forbes AI 50 ، از جمله Anysphere و Anthropic ، با استفاده از سکوی آن.
این استارتاپ آخرین بار در ماه فوریه 91.5 میلیارد دلار ارزش داشت.
https://www.entrepreneur.com/business-news/fintech-company-stripe-invites-customers-to-attend-meetings/489927