سیستم قطار سانفرانسیسکو روی فلاپی دیسک اجرا می شود
اگر به اندازه کافی بزرگ هستید که بفهمید فلاپی دیسک چیست، به اندازه کافی بزرگ هستید که بدانید این چقدر سخت است: سیستم کنترل خودکار قطار سانفرانسیسکو (ATCS) روی داده هایی اجرا می شود که روی فلاپی دیسک ها ذخیره می شوند.
فلاپی دیسک ها برای اولین بار در دهه 1970 توسط IBM به طور گسترده مورد استفاده تجاری قرار گرفتند و در دهه 1990 راهی برای ذخیره داده ها بودند. اپل در سال 1998 با عرضه iMac، درایو فلاپی را کنار گذاشت و پنج سال بعد، دل نیز همین کار را با محدوده ابعاد دل خود انجام داد. سونی آخرین شرکتی بود که دیسک ها را تولید کرد و در سال 2011 فعالیت خود را متوقف کرد.
مطالب مرتبط: این شلوغ ترین روز سفر در طول فصل تعطیلات 2024 خواهد بود
به عبارت دیگر، فلاپی دیسک ها روشی بسیار قدیمی و قدیمی برای مدیریت داده ها هستند.
به گزارش سانفرانسیسکو کرونیکل، هیئت مدیره آژانس حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو، که بر شبکه ریلی مترو Muni در این شهر نظارت دارد، از تصویب تعمیرات اساسی 212 میلیون دلاری خبر داد که نیاز به بارگیری داده های ذخیره شده بر روی این فلاپی دیسک ها را هر روز صبح برطرف می کند. . این سیستم داده ها را با استفاده از حلقه های سیمی که “به راحتی مختل می شوند” و آهسته تر از یک مودم بی سیم حرکت می کنند، منتقل می کند. (در شهری که در منطقه ای ساخته شده است که هر ساله زلزله های زیادی را تجربه می کند، چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟)
به گفته Julie Kirschbaum، مدیر ترانزیت Muni، سیستم جدید هیتاچی “پنج نسل جلوتر” از سیستم فلاپی دیسک خواهد بود. بیایید امیدوار باشیم که “پنج نسل” حداقل آن را فراتر از CD-ROM ها قرار دهد.
مطالب مرتبط: 21 کار مفید که باید در رفت و آمد انجام دهید
https://www.entrepreneur.com/business-news/san-franciscos-train-system-runs-on-floppy-disks/482380