سقف کاذب کناف چیست و چه کاربردی دارد؟ هزینه اجرای سقف کناف کناف آوگون-کناف آوگون

سقف کاذب کناف چیست و چه کاربردی دارد؟ هزینه اجرای سقف کناف کناف آوگون-کناف آوگون

سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. سقف کاذب یکی از انواع عناصر مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان بوده که دارای پیشینه طولانی و قدیمی می باشد. امروزه به دلیل تنوعی که در سقف های کاذب ایجاد شده طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و امروزه بسیار بیشتر از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. سقف کاذب بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان است که به نام سقف معلق یا سقف شبکه هم شناخته شده است. در ابتدا سقف­های کاذب در ساختمان­های تجاری استفاده می­ شدند اما در سال­های اخیر، این تکنیک در ساختمان­های مسکونی هم محبوبیت یافته است. این سقف­ها پایین ­تر از سقف اصلی قرار دارند و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی می­ تواند پشت سقف کاذب قرار بگیرد تا ظاهر سقف اصلی زیباتر شود.

  • در دریافت مشاوره اجرای کناف ، مشاوره کاغذ دیواری ، مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی و…..
  • توصیه می شود مشتریان گرامی از کارشناسان حرفه ای و مجرب جهت اجرای پروژه استفاده نمایند.
  • علاوه بر خصوصیات منحصر به فرد کناف که دست تیم اجرای کناف را باز گذاشته است.

نقش سازه های کاذب به عنوان یک عنصر معماری پوشش دهی تأسیسات زیر سقف اصلی می باشد. همچنین در آکوستیکسازی فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو نیز مؤثر هستند. جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما و ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … از ویژگی های این سقفها می باشد. امکان نصب سقف کاذب کنافی بدون متخصص وجود دارد، ولی توصیه می ­شود که این کار را به یک کارشناس متخصص بسپارید.

زیرا نیازی به بتونه کاری و سایر کارهای وقت گیر ندارد و به سرعت نصب می شود. در ضمن این مدل از سقف ها به گونه ای هستند که به سادگی تعمیر می شوند و همچنین دسترسی به سقف اصلی با وجود آنها آسان است. سقف کاذب ارزان قطعا انتخاب خوبی میتونه برامون باشه به شرطی که این ارزانی منطقی بوده و کیفیت سقف کاذب هم مناسب و قابل قبول باشه. بنابراین سقف کاذب ارزان میتونه یک وسوسه خطرناک باشه که باید مراقبش بود و از هزینه‌های جانبی و خرابی که برامون ایجاد می‌کنه غافل نشیم! بهترین تصمیم، همه ی فاکتور های اجرایی مربوط به سقف کاذب رو از قبیل قیمت، جنس متریال ها، استحکام، زیبایی و … شامل میشه. معمولا وقتی به ما میگن سقف کاذب، اکثرا چند نوع محدود از اون ها مثل سقف کاذب کناف و سقف رابیتس به ذهن ما میاد.

دستمزد اجرای کناف به صورت روزمزد نیز اعلام می‌شود؟

در حال حاضر سقف های کاذب محبوبیت زیادی دارند و برای ساختمان های تجاری , اداری , مسکونی و.. بسیار مورد پسند هستند طلافروشی به دلیل اینکه دارای فضایی لوکس و خاص است استفاده از سقف کاذب کناف در ان مزایای بیشماری داردو تأثیر مهمی در دکوراسیون داخلی طلافروشی دارد این نوع قابلیت استفاده از سبک نورپردازی خاص , و پوشش لوله های احتمالی و نیز پنهان کردن سیم کشی و دوربین های مدار بسته زیر سقف نمایی لوکس به این محیط می بخشد . آشپزخانه ها بخش مهمی از هر منزل مسکونی هستند آشپزخانه مدرن باید شیک و پیشرفته بوده شلوغی زیادی نداشته باشد از طرفی نیز دکوراسیون عالی همراه با طراحی نورپردازی بی عیب و نقص باشد سقف های کاذب در انواع چوبی , کناف , سقف کاذب رابیتس و…. ساخته شده و زیر سقف اصلی قرار میگیرند این سقف ها در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته شده تا برای ساختمان های تجاری و عمومی مورد استفاده قرار گیرند کناف سقف آشپزخانه یکی از محبوب ترین سقف های کاذب بوده که میتواند فضای آشپزخانه را متمایز از دیگر فضاها نموده و به این مکان شخصیت ببخشد . کناف نیز مانند سایر خدمات دکوراسیون داخلی از نظر خرید مواد اولیه ، جابجایی ابزارآلات و تهیه کم و کسری ها نیاز به رفت آمد دارد . بدین جهت ملزم این است که یک مشاور کناف کار باید در شهر مشتری باشد مگر اینکه تنها قصد مشاوره داشته باشد .

لازم به ذکر است که اجرا و نصب سقف های کاذب به صورت صحیح و اصولی، باعث کاهش انتقال حرارت و مصرف سوخت می شود. در این مقاله سعی بر این است تا توضیحات کامل و مفیدی در مورد سقف کاذب ، انواع ، مزیت و معایب هر یک و همچنین لیست قیمت انواع سقف کاذب سال 1400 را به شما ارائه نماییم تا باعث شود با دید بازتر و بهتری به انتخابی ایده آل دست زنید. قبل از هر اقدامی لازم میدانم تا این عنصر معماری داخلی را به شما معرفی نمایم. اولین سوال این است که سقف ثانویه چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست سقف اصلی نیست، پس هیچگونه باری را بر روی خود حمل نمیکند و صرفا جهت زیبا سازی و همچنین استفاده از امکاناتی نظیر عایق و …

بهتر است بدانید که کناف صفحه‌ای روکش‌دار از جنس گچ است که سبک‌تر از سایر عناصر است و حمل بسیار ساده‌ای دارد. به کمک این نوع سقف می‌توانید طرح‌های متنوعی را به نمایش بگذارید و بر زیبایی ساختمان‌تان بیفزایید. آذران مدرن این افتخار را دارد که در زمینه پانل پی وی سی، تایل های 60 در 60، سی ان سی و آسمان مجازی و چاپ کشسان به صورت یک تولید کننده سقف کاذب فعالیت داشته باشیم و چراغ کارگاه های تولید را با همت همکاران و لطف شما دوستان و همراهان عزیز آذران مدرن روشن نگه داشته ایم. سقف کاذب کشسان یا همان باریسول که نام تجاری شناخته شده آن است چند سالی است که وارد بازار شده و مخاطبین قابل توجهی را به سمت خود جلب کرده است سقف کاذب کشسان تشکیل شده از یک پارچه ی آنتی باکتریال با تحمل وزن بسیار بالا؛ یک متریال عالی به همراه یک نتیجه عالی دردکوراسیون داخلی را اگر مدنظر دارید بهترین انتخاب شما سقف کشسان خواهد بود. همانطور که پیشتر نیز به شما عزیزان توضیح داده ایم این سبک از سقف کاذب با نورپردازی اجرا می شود که این خود یکی از مزایای سقف کاذب آسمان مجازی است.

پانل پی وی سی (سقف کاذب)

این سقف با کمی فاصله از سقف اصلی نصب شده و جذابیت زیادی را به فضا اضافه می کند. با توجه به نام سقف کشسانی، این سقف از پارچه هایی ساخته شده که حالت کشسانی دارند. سقف های کاذب کشسان، جذاب ترین سقف های کاذب هستند که علاوه بر زیبایی بسیار پرکاربرد نیز هستند. یکی دیگر از مزیت های سقف کشسان، نصب و اجرا تمیز و آسان آن است. نصب اکثر سقف های کاذب به طور معمول چند روز و یا هفته طول خواهد کشید اما سقف های کاذب کشسان را در چند روز می توان نصب کرد. بعد از سقف سازه ای، پوشش غیر باربری اجرا می شود که سقف کاذب نام دارد.

پس از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن یک گروه حرفه ای و متخصص در دستور کار شما قرار می‎گیرد در این مورد دقت بسیاری داشته باشید تا با یکی از شرکت های معتبر دکوراسیون داخلی در تماس باشید که هم تجهیزات عالی در اختیار دارد و هم با تعداد مترال زیاد تری کار کرده باشند ؛ کیفیت را فدای قیمت نکرده و زمان پروژه را برای شما به خوبی تخمین بزنند. یکی از پر طرفدارترین انواع سقف کاذب سقف های کاذب پی وی سی هستند که در دو نوع مختلف پانل پی وی سی با ابعاد 20 سانت در 6 متر طول و همین طور تایل های 60 در 60 موجود هستند. شما میتوانید بنا بر نوع فضا و کاربری آن و نوع دکوراسیون داخلی که انتخاب کردید یکی از انواع سقف کاذب را برای محیط خود انتخاب کنید. معمولا در زمینه قیمت گذاری سقف کاذب پی وی سی جزو یکی از ارزان قیمت ترین انواع سقف کاذب است.ونصب آن نیز بسیار راحت بی دردسر است. اگر درمورد قیمت سقف کاذب پی وی سی کنجکاو هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. سقف کاذب PVCکه بیشتر برای آشپزخانه سرویس‌های بهداشتی و سقف مغازه‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد، در دو نوع تایلی و پنلی تولید می‌شود.

سقف کاذب کناف به ورق های گچی که روی آن با کاغذ مخصوص پوشیده شده کناف میگویند کناف نام شرکتی است که این محصول را اختراع و تولید کرده است این محصول جایگزین خیلی از متریال شده مثل گچ کاری و رابیتس کاری و یا آجر و دیوار کشی . مزیت مهم سقف کاذب ترکیب با انواع سقف کاذب اعم از گچیسقف pvcسقف کناف،کشسانسقف آکوستیکآسمان مجازیرا دارد. زیرسازی سقف کاذباجرای سقف کاذبسقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان (تأسیسات و سیم کشی‌ها) را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود و عیوب آن را برطرف می‌سازد.

متخصصان بعد از بازدید محل، با توجه به‌ میزان مصالح و تعداد روز موردنیاز، هزینه تعمیر کناف را اعلام ‌‌می‌کنند. برای محاسبه هزینه نصب نورمخفی در دو طرف باکس کناف، متراژ سقف را در عدد 1.5 ضرب‌‌ می‌کنند. اکثر تایل های آکوستیک از فیبر معدنی ساخته می شود تا سر و صدای محیط را در همان محیط نگه دارند. این ورقه ها در واقع صداهای موجود در محیط را در خود جذب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید