سرمایه گذاری مدیسون رید در ورزش بانوان بازنویسی کتاب پخش صفر است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
زنان همیشه برای برآورده کردن انتظارات باریک و غالباً متناقض اجتماعی روبرو بوده اند. برای ورزشکاران زن ، این فشار یک پارادوکس را نشان می دهد – در حالی که هنوز به عنوان “زنانه” از آن دیده می شود ، در دادگاه قوی است.
“عذی فود ، ستاره بسکتبال UConn می گوید:” در حال رشد ، احساس می کردم اگر شما در ورزش خوب هستید ، مردم شما را به شما برچسب می زنند یا می گویند شما به اندازه کافی دخترانه نبودید. “
اکنون ، Fudd به تغییر آن روایت کمک می کند. او در مرکز همکاری جسورانه بین UConn Athletics و مارک زیبایی Prestige Madison Reed قرار دارد که انتظارات منسوخ را به چالش می کشد و دوباره اعتماد به نفس را تعریف می کند.
مادیسون رید که توسط Uconn Alum و کارآفرین فصلی امی اریت تأسیس شده است ، سرمایه گذاری خود را در بسکتبال بانوان از طریق کمپین Team Colorwonder خود عمیق تر می کند و فهرست خود را برای فصل 2025-26 گسترش می دهد و ابتکارات جدیدی را با سفیران برند مانند Fudd و Paige Beckers آغاز می کند.
ارترت می گوید: “این جنبش ورزشکاران که به دلیل اعتماد به نفس و زیبایی خود جشن گرفته می شوند ، هنوز جدید است.” “وقتی مردم به مدیسون رید فکر می کنند ، من می خواهم که آنها به این آرزو فکر کنند که احساس اعتماد به نفس داشته باشند – از نظرشان.”
مرتبط: “مصرف کنندگان سزاوار بهتر هستند”: چگونه Superstar QB Patrick Mahomes آینده بهتری را برای نوشیدنی های قهوه ایجاد می کند
برجسته کردن آنچه مهم است
مدیسون رید از یک مشکل شخصی متولد شد که منتظر حل آن بود. بنیانگذار امی اریت ، دوستانش را دید که با موهای خاکستری دست و پنجه نرم می کنند و از مواد سخت در رنگهای سنتی ناامید شده اند. او تصمیم به ایجاد یک جایگزین بهتر کرد-نتیجه ای که با فرمول های تمیزتر و دسترسی بیشتر نتایج با کیفیت سالن را ارائه می دهد.
اولین تمرکز او بازار خانه بود که تقریباً نیمی از صنعت رنگ موهای زنان را تشکیل می دهد.
ارتت توضیح می دهد: “اگر کسی یک چیز را از شما خریداری کند و برنگردد ، هرگز کار نمی کند.” “این مانند مردان و تراشیدن است. زنان معمولاً برای رنگ آمیزی موهای خود یک کادوی منظم دارند.”
وی پس از پیدا کردن کشش اولیه ، او را از طریق مشارکت با Ulta ، Walmart و Amazon ، دسترسی مدیسون رید را گسترش داد.
سرانجام ، ارتت دیدگاههای خود را در نیمی دیگر از بازار قرار داد: سالن ها. بعد از اینکه صدها سبک از درخواست خرید لوله های رنگی مدیسون رید خواستند ، او متوجه شد – چرا متخصصان شخصی خود را استخدام نمی کنند؟
آنچه به عنوان یک تجارت با محوریت محصول آغاز شد ، به خدمات خود نیز تبدیل شد و مادیسون رید اکنون تقریباً 100 فروشگاه فعالیت می کند. در حالی که این سرویس از نظر زیبایی است ، موفقیت این برند ریشه در آنچه در پشت آن است ریشه دارد: مواد با کیفیت بالا و تعهد عمیق به مراقبت ، از ارائه دسترسی به مزایای پزشکی کارمندان گرفته تا ارائه 100 ٪ ضمانت پول.
اریت می گوید: “خدمات مشتری یک هنر گمشده است.” “وقتی برای مشتریان خود ظاهر می شوید ، آنها وفادار می مانند. و ما آن را دیدیم.”
به همان اندازه مهم است که چگونه شرکت با کارمندان خود رفتار می کند – چیزی که Errett معتقد است اغلب در صنعت نادیده گرفته می شود.
وی توضیح می دهد: “ما فقط بر اساس اینكه آیا كسی یك كلیست ، كنترل كننده ، بازاریاب یا تحلیلگر داده است ، استخدام نمی كنیم.” “ما همچنین برای” چگونه “استخدام می کنیم ، که فرهنگ است.”
مدیسون رید در پنج ارزش اصلی – عشق ، شادی ، شجاعت ، اعتماد و مسئولیت – در هر نوار رنگ مو نشان داده شده است.
ارترت می گوید: “تا زمانی که آرایشگران ما خوشحال باشند و ما به آنها مسیرهای شغلی می دهیم ، ارتش داریم.”
مرتبط: این ژست کوچک از یک غریبه تغییر کرد که چگونه استرس را در یک حرفه پر فشار اداره می کنم
ورزشکاران و زیبایی شناسی
با منفجر شدن ورزش بانوان ، ارتت فرصتی را برای مدیسون رید دید که یکی از اولین مارک های زیبایی برای ورود به فضا باشد.
او می گوید: “ورزشکاران زن همه چیزهایی را که ما در نظر داریم تجسم می کنند.”
آلوم UConn و عضو هیئت مدیره بنیاد UConn ، Errett این دانشگاه را به عنوان یک مناسب برای اولین بار در این برند ، به ویژه با برنامه بسکتبال زنان Powerhouse خود ، شامل ستاره هایی مانند Azzi Fudd و WNBA شماره 1 پیج Bueckers می دانست.
فود می گوید: “همکاری با برندی مانند مدیسون رید باورنکردنی است.” “این توسط یک زن تأسیس شد و مأموریت آن برای ارتقاء اعتماد به نفس در زنان با ارزش های ورزش زنان.”
این مشارکت فراتر از Ops Photo Ops و COLLABS اینستاگرام است. مدیسون رید حقوق نامگذاری را برای Gampel Pavilion UConn و مرکز XL تضمین کرده است و به اولین برند زن بنیانگذاری و فارغ التحصیلان تبدیل شده است.
ارتت می گوید: “یک نکته در مورد مشارکتهای صفر این است که بسیاری از آنها اهداف تراز ندارند.” “تنها راهی که این کار می کند این است که هم ورزشکاران و هم دانشگاه از آن بهره مند شوند.”
در این ترتیب ، مدیسون رید می تواند میزبان فتوشاپ در دادگاه UConn باشد و در حالی که تدارکات را برای همه افراد درگیر ساده می کند ، به مدرسه تبلیغ می کند.
مرتبط: “هیچ کس قبلاً این را ندیده است”: چگونه این 2 آیکون ورزشی NYC در حال تزریق Swagger به عینک نسل بعدی هستند
حقوق صاحبان سهام به ایجاد توانمندسازی کمک می کند
برای ورزشکاران ، این معامله 50/50 بین پول نقد و حقوق صاحبان سهام تقسیم می شود ، با حق رای دادن برای بازیکنانی که ممکن است بخواهند در آینده فروشگاه خود را باز کنند ، شامل می شود.
Fudd می گوید: “صحبت با امی در مورد سهام عدالت و فرصت های حق رای دادن بالقوه من را هیجان زده کرد.” “این نشان داد که او فقط به یک معامله معامله ای علاقه ای ندارد. او واقعاً می خواهد زنان را در ورزش توانمند سازد ، و او مایل است دانش خود را به اشتراک بگذارد و هرچند می تواند مربی شود.”
مشارکت Bueckers فراتر از زمان خود در UConn و به WNBA ، از جمله خط رنگی او ، “Uconnic Blonde” ، در حالی که Fudd در حال جستجوی کارآموزی برای اعتبار با این شرکت است تا در حالی که MBA خود را دنبال می کند ، تجربه ای در کارآفرینی و بازاریابی کسب کند.
ممکن است فود جوان باشد ، اما او قبلاً با برخی از نخبه ترین ورزشکاران و کارآفرینان در ورزش ، صندلی را در این میز به دست آورده است. یکی از آنها Steph Curry است که او برای اولین بار در سال 2018 به عنوان یکی از شرکت کنندگان افتتاحیه زن در اردوگاه خود ملاقات کرد. وی بعداً او را به یک اجلاس تجاری دعوت کرد ، جایی که او یک طرف کاملاً متفاوت از ستاره NBA را دید.
فود می گوید: “من فقط او را به عنوان بسکتبالیست می شناختم ، بنابراین این تجربه چشمانم را باز کرد.” “تماشای او نقش ایفا کرد که چرا تصمیم گرفتم MBA خود را دنبال کنم. من می خواهم تجارت خود را درک کنم و فقط به افرادی که برای کمک استخدام می کنم اعتماد ندارم.”
پایان
مدیسون رید با میزبانی تیم UConn در نوار رنگ مو در منطقه لس آنجلس برای یک رویداد خصوصی “Get With Me” خود ، سال دوم همکاری خود را در ESPYS 2025 آغاز کرد. بازیکنان و مربیان از یک ظاهر طراحی شده حرفه ای ، از جمله رنگ ، براق ، درمان و انفجار قبل از نمایش لذت می بردند.
ارترت می گوید: “برای مدت طولانی ، ورزشکاران زن به هیچ وجه معاملات برند ارائه نمی دادند – چه رسد به معاملات زیبایی.” “اکنون ، آنها نه تنها به خاطر استعداد خود ، بلکه به خاطر اعتماد به نفس ، زیبایی و الهام بخش آنها به طرفداران و والدین جوان شناخته می شوند. دیدن شخصی مانند Azzi که برای او جشن گرفته شده است – در داخل و خارج – در کنار بسیاری از زنان موفق دیگر … چقدر شگفت انگیز است؟”
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/madison-reeds-investment-in-womens-sports-is-rewriting/495431