ساخت اکانت اینستاگرام روش بدون شماره کاربر مجازی | instaa

اگر قصد دارید که عکس کنونی موجود را حذف کنید، باید گزینه Remove را انتخاب نمایید. در این مرحله کدی از طرف اینستاگرام برای شماره ای که وارد کردید پیامک می شود. کد را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی confirm کلیک کنید. ۱ – ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود، از اپ استوریا سیب اپ برای گوشی‌های اپل apple و IOS و از پلی استوریا بازار برای گوشی‌های اندروید android دانلود کنید.

http://amoozesh-agrcs.irدقت کنید که این مرحله یکی از مراحل بسیار مهم ثبت نام در اینستاگرام است و حتما تاریخ تولد درست و دقیق خود را وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات فیک خودداری کنید. برای ساختن اکانت جدید، اولین چیزی که اینستاگرام از شما می‌خوهد این است که یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. اگر اسمی که در مراحل اول انتخاب کرده‌اید را دوست ندارید یا پشیمان شده‌اید، این‌جا می‌توانید آن را عوض کنید. فقط کافی‌ست که روی گزینه تغییر نام کاربری کلیک کنید. امکان تغییر نام کاربری پس از ساخت اکانت توسط کاربر وجود دارد.

ساختن اکانت اینستاگرام با استفاده از گوشی

در این مرحله برای ساختن اکانت جدید روی گزینه add account کلیک کنید. اطلاعات خودتان درباره استفاده و کار با اپلیکیشن اینستاگرام را بالا ببرید. همواره سعی کنید از یک لوکیشن مشخص وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و تا جای ممکن در هنگام استفاده از اینستاگرام از ابزارهای تغییر موقعیت جغرافیایی استفاده نکنید. به هیچ عنوان اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

از آن‌جایی که شما می‌خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، باید روی ایجاد حساب جدید بزنید. توجه داشته باشید که اگر یک‌بار اکانت ساخته باشید، امکان ساخت اکانت جدید همچنان برایتان فراهم است. مثلاً اگر قصد داشته باشید در کنار اکانت شخصی‌تان، اکانتی مختص به کسب‌و‌کارتان درست کنید، ازنظر اینستاگرام مانعی وجود ندارد.

اگر ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردیم چه کنیم؟

کد رو در قسمت confirmation code وارد کنید و روی گزینه next بزنید، اگر کد تایید برای شما ارسال نشد روی گزینه request code کلیک کنید تا کد جدید براتون ارسال بشه. با ورود به سایت اینستاگرام با صفحه زیر رو به رو خواهید شد. برای مجله خبری اینستا ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام روی گزینه آبی رنگ sign up کلیک کنید. در این قسمت باید یکی از اطلاعات تلفن یا ایمیل یا هر دو آن‌ها را وارد کنید. در این آموزش ما ساخت اکانت جدید را تنها از طریق شماره ادامه می‌دهیم.

  • فهرست مطالب برای دسترسی آسان بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است ؟…
  • از همین صفحه‌ی People suggestions می‌توانید حساب‌های دلخواهتان را دنبال یا مخاطبان و دوستان فیسبوکتان را به حساب اینستاگرامتان متصل کنید.
  • دقت داشته باشید که در این بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید