ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس بخش آموزش خبری توربو رایان | instaa

پیج دوم شما ساخته شد و مراحل ساخت اکانت دوم در اینستاگرام به پایان رسید. از قسمت edit profile میتوانیم آیدی ، اسم اکانت ، عکس پروفایل ، تاریخ تولد رو تغییر بدیم یا بیوگرافی و آدرس سایت خودمون رو اضافه کنیم. اگر اکانت فیسبوک خود را متصل کردین به اکانت اینستاگرام تون با کلیک روی گزنیه Follow friends میتوانید دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام اکانت دارند فالو کنید. اگر تیک Remember password فعال کنید اطلاعات حساب شما در گوشی تون ذخیره میشه و دفعه بعد که خاستین وارد حساب بشید نیازی به وارد کردن پسورد نیست. پیشنهاد میکنم این گزینه رو برای افزایش امنیت پیج تون غیرفعال کنید. در مرحله‌ی بعدی اینستاگرام تعدادی از حساب‌های اینستاگرامی پرطرفدار را برای دنبال‌کردن به شما پیشنهاد می‌کند.

با آموزش ساخت اکانت توییتر، به جمع پرنده های خبر رسان، بپیوندید

در ادامه به آموزش ثبت نام اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن و همچنین از طریق مرورگر دستگاه‌های مختلف می‌پردازیم. ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر در اینجا به پایان می‌رسد و شما می‌توانید تغییرات لازم را در اکانت خود ایجاد کنید. بیشتر کاربران برای ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی‌های هوشمند خود اقدام به این کار می‌کنند. اما برخی از کاربران به دلایل گوناگون ممکن است که بخواهند از طریق کامپیوتر اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام خود کنند.

شبکه های مجازی

1) به پروفایل خود بروید و برروی سه خط بالا سمت راست بزنید. شما باید قسمت Phone را انتخاب کنید تا فیلد موردنظر را مشاهده کنید. بعد از برنده شدن اسکرین جایزه خودتون مجله خبری اینستا به پیج همراه گرام دایرکت کنید. به شما امکان می دهد حساب هایی را که از قبل دنبال می کنید و حساب هایی را پیدا کنید که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید.

  • در پایان وارد اکانت اینستاگرام در کامپیوتر خود شوید و از قسمت تنظیمات میتوانید بیو و پروفایل و سایر قسمت های اینستاگرام خود را تغییر دهید .
  • سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید.
  • در نتیجه، نصب اینستاگرام و ساختن اکانت در آن دیگر یک ضرورت محسوب می‌شود و البته خالی از لطف هم نیست.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را دریافت کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت ایجاد کنید. بقیه اطلاعات مورد نیاز را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید. برای رفع این مشکل و ساخت اکانت های زیاد اینستاگرام، باید ایمیل های جدید بسازید.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر از طریق سایت

شما می توانید برای تغییرات پروفایل خود، در قسمت پایین صفحه روی عکس خود کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی خود شوید. ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما اجازه دریافت ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که پس از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور خودکار حذف میشود. همچنین بنام های tempmail، ایمیل دور انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و trash-mail نیز معروف است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و بخش دیدگاه مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت گذاشتن یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای انجام اینکار به ایمیل نیاز دارید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید