ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر + قدم به قدم ویدیویی اینستاگیت | instaa

اگر در این زمینه و ترجمه توضیحات با مشکل مواجه هستید میتوانید در ادامه که آموزش ساختن اکانت اینستاگرام بطور کامل برای شما بازگو شده است دسترسی داشته باشید. بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت ج… برای ساختن اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، باید یک دستگاه متصل به اینترنت داشته باشید. شما می‌توانید از طریق وب وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. حالا دیگه رسیدیم به مرحله آخر نحوه ساخت اکانت اینستاگرام.

http://amoozesh-agrcs.irدر ادامه نحوه ساخت اینستاگرام و رجیستر کردن در این شبکه اجتماعی را با استفاده از تلفن همراه به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه به شما نحوه ایجاد حساب کاربری اینستا با استفاده از کامپیوتر را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد. 2- آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک username و password ایجاد کنید مجله خبری اینستا و یا اینکه روی گزینه Log in With Facebook کلیک کنید و در اکانت اینستاگرام خود لاگین کنید . باید کد ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا ساخت اکانت در اینستاگرام با کامپیوتر برای شما تکمیل شود. یعنی برای مثال شما نمی توانید هم‌زمان دو یوزرنیم با آیدیهای Mohammad را در اینستاگرام ببینید.

ولی برای این‌که در این شهر بزرگ و پرجمعیت به خوبی با خیابان‌ها، کوچه پس کوچه‌ها و قوانین شهر آشنا شوید لازم است که همه چیز را از صفر تا 100 یاد بگیرید. ما برای شما دوره‌ای آماده کردیم که بعد از دیدنش یک پا متخصص اینستاگرام خواهید بود. اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. اینستاگرام سبک منحصر به فردی دارد و بیشتر یک شبکه اجتماعی تصویر محور است.

بهترین سایز و اندازه عکس پروفایل اینستاگرام ❤️

آیا شما نیز از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید. انتخاب بین همگام‌سازی مخاطبان با اکانت اینستاگرام یا عدم همگام‌سازی، مرحله بعد شما در روند ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره است! اگر می خواهید مخاطبان خود را به‌راحتی پیدا کنید، روی گزینه ادامه و پیدا کردن مخاطبان یا Continue and sync Contacts کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel)

خیر، برای انتخاب نوع اکانت اینستاگرام اول باید اکانت آن را ساخت سپس به بخش تنظیمات آن رفت و از قسمت Account می‌توان نوع اکانت را به سه روش شخصی، تجاری و سازندگان می‌توان مشخص کرد. در این مرحله یک کد تأیید به شماره‌ای که در ابتدا به اینستاگرام دادید، ارسال می‌شود که باید آن کد را در کادری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وارد کنید. دومین گزینه که پیش روی شما قرار دارد «Log in with Facebook» است. این گزینه مربوط به کسانی است که یک حساب کاربری در فیسبوک دارند و اکنون می‌خواهند که آن حساب با همان مشخصات در اینستاگرام هم ایجاد شود.

  • پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا در دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی شرکت کنید تا در زمان کم به درآمد بسیار بالا برسید.
  • همچنین اگر توسط اکانت فیسبوکتان وارد اینستاگرام شوید، حتی به انتخاب نام کاربری و رمز عبور هم نیازی نخواهید داشت.
  • به این ترتیب در صورتی که در ورود به اینستاگرام با مشکل رو به رو شوید، به کمک شماره تلفن همراه معرفی شده و یا از طریق ایمیل‌تان، قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود خواهید بود.
  • در اولین روز انتشار این برنامه ، در آوریل 2012 ، بیش از یک میلیون کاربر آن را دانلود کردند.

دیدگاهتان را بنویسید