ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر + قدم به قدم ویدیویی اینستاگیت | instaa

اگر شما هنوز به این شبکه بزرگ و موثر اجتماعی، نپیوستید، می توانید برای ورود به دنیای جذاب و سرگرم کننده اینستاگرام، همراه ما باشید با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام. در توضیحات فوق ایجاد حساب کاربری اینستا با کامپیوتر به شما عزیزان آموزش داده شد که اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. همچنین در ادامه میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت با گوشی دسترسی داشته باشید که تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت اما برای راحتی شما عزیزان آموزش ساخت با گوشی نیز در ادامه قرار گرفته است. آموزش ساخت اکانت اینستاگرام جدید روند ساده‌ای دارد و در چند دقیقه می‌توانید یک حساب کاربری برای خودتان درست کنید. البته توجه کنید که برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام باید ایمیل داشته باشید. ساخت حساب کاربری اینستاگرام با گوشیپس از دانلود و نصب اپ اینستاگرام آن را اجرا کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

ه این نکته توجه کنید که در صورت تبدیل حساب کاربریتان به اکانت های business و creator، اکانت شما عمومی می شود. با وارد کرد روز، ماه و سال تولد خود به تاریخ میلادی از این مرحله نیز عبور کنید تا اکانت شما تکمیل شود. تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار آنلاین به گونه ای شده است که هر کسب و کار اعم از حرفه ای یا یک کسب و کار کوچک و … 15) به شما تبریک می گوییم، شما موفق به ساخت اکانت دوم اینستاگرام خود شدید. 14) اینجا می توانید با زدن برروی گزینه OK رمز عبور خود را ذخیره کنید در غیر اینصورت برروی Skip بزنید.

سایت آهنگ بدون کپی رایت

برای بسیاری از افراد اینستاگرام جنبه‌ی تفریحی و وقت گذرانی دارد و اگر استفاده از آن بیش از اندازه باشد به اعتیاد تبدیل شده و در نهایت باعث هدر رفتن بیهوده وقت و انرژی شما می‌شود. سعی کنید وقت خود را با کارهای مفید پر کنید و اگر قصد دارید با اینستاگرام کار کنید، به آن به چشم یک ماشین درآمدزایی نگاه کنید. مجله خبری اینستا روزانه افراد زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توانید در مدت زمان کم یک شغل ثروت‌ساز برای خود ایجاد کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید. پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا در دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی شرکت کنید تا در زمان کم به درآمد بسیار بالا برسید.

  • می دانید که به طور کلی برای مدیریت یا طراحی سایت دو راه پیش رو دارید، یا از روش آسان تر که همان سیستم مدیریت محتواست استفاده کنید یا اینکه سایت را از صفر …
  • اسمی که در این قسمت انتخاب می‌کنید همان آیدی است که سایر افراد به کمک آن قادر به پیدا کردن شما در اینستاگرام هستند.
  • در این قسمت برای ایمیل‌تان کدی ارسال می‌شود که آن را در کادری وارد می‌کنید.
  • این کار نیاز به داشتن چندین اکانت است که با استفاده از این روش قابل دستیابی است.
  • بعد از این مرحله پیغامی از طرف اینستاگرام دریافت می‌کنید که هرکسی به اکانت قدیمی شما دسترسی دارد به این اکانت هم می‌تواند دسترسی داشته باشد.
  • برای ورود به بخش تنظیمات پیج خود و تغییر تصویر پروفایل، نام نمایشی، نام کاربری و وارد کردن سایر اطلاعات خود مجددا روی عکس پروفایل بالا صفحه کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

کلیه حقوق این سایت برای شرکت “بهسازان مجازی فناوری اطلاعات آمارد” محفوظ می‌باشد. در فیلد دوم باید نام خود را به‌صورت کامل وارد کنید. این بخش با نام Full Name مشخص شده است که خود گویای ماجرا است!

آموزش ساخت حساب اینستاگرام

اینجا می توانید با کلیک روی edit profile برخی اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید. همچنین برای سایر موارد، باید روی منوی سه خطی بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. در قسمت پایین آن دکمه ای با آیکون تنظیمات مشاهده خواهید کرد. با لمس آن، تنظیمات پروفایل شما قابل مشاهده و تغییر است.

برای ساختن چند اکانت اینستاگرام همزمان مراحل زیر را دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید