زن و شوهر LGBTQ با 80 بز تجارت خود را آغاز کردند ، 150 میلیون دلار+ فروش را ببینید

زن و شوهر LGBTQ با 80 بز تجارت خود را آغاز کردند ، 150 میلیون دلار+ فروش را ببینید

در سال 2006 ، جاش کیلمر-پورسل و برنت ریج دیدگاه هایی از کارآفرینی با مارک مراقبت از شیر بز و مراقبت از بدن نداشتند. یک زن و شوهر مستقر در نیویورک یک هفته آخر هفته به سمت یک Uptaway Uptaway Uptaway رفتند و در یک شهر کوچک به نام شارون اسپرینگز گیر افتادند. آنها عاشق شهر شدند و در خارج از خانه ، با یک ملک برای فروش: مزرعه Beekman ، خانه آن در سال 1802 ساخته شده است.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه می دهد از Beekman 1802. جاش کیلمر-پورسل ، چپ و برنت ریج ، راست.

Kilmer-Purcell و Ridge به دور از کشاورزان حرفه ای نبودند-Kilmer-Purcell در تبلیغات کار می کرد ، و ریج یک پزشک بود که بخش سلامتی و سلامتی مارتا استوارت Omnimedia را شروع می کرد-اما آنها فکر می کردند که این مزرعه مکان عالی آخر هفته خواهد بود ، بنابراین آنها پس انداز خود را خریداری کردند و املاک را خریداری کردند.

چندی پس از ورود به آنجا ، آنها یادداشتی از همسایه خود دریافت کردند ، یک کشاورز به نام جان ، که مزرعه خود را از دست می داد و جایی برای 80 بز خود نداشت. آیا این زن و شوهر فکر می کنند حیوانات را به داخل انبار خالی بر روی دارایی خود منتقل کنند؟ آنها موافقت کردند و جان را دعوت کردند تا در یک کلبه کوچک در مزرعه زندگی کند و سرپرست آن باشد.

مرتبط: این بنیانگذار متوجه تغییر واضح در یک رژه غرور محلی شد – و می گوید این یک فرصت واقعی برای مشاغل کوچک ایجاد می کند

بنیانگذاران به یاد می آورند: “همه چیز عالی بود.” سپس رکود اقتصادی سال 2008 ضربه زد.

“ما ظرف 30 روز از یکدیگر شغل خود را از دست دادیم و این وام جدید را داشتیم – مجبور شدیم بپردازیم [off] مزرعه ، “کیلمر-پورسل می گوید:” بنابراین ما به معنای واقعی کلمه گوگل کردیم ، “با شیر بز چه می توانیم بسازیم؟” و اولین چیزی که به وجود آمد ، صابون شیر بز بود. “

بنیانگذاران خاطرنشان می کنند که در حالی که امروزه بسیاری از کارآفرینان با هدف فروش آن در نهایت فعالیت خود را آغاز می کنند ، این دورترین چیز از ذهن آنها هنگام راه اندازی برند خود در سال 2009 بود-آنها “فقط سعی در زنده ماندن داشتند”.

Kilmer-Purcell می گوید: “من به یاد می آورم که محاسبه می کنم که اگر روزانه 80 دلار صابون می فروختیم ، برای پرداخت وام برای آن ماه کافی خواهد بود.”

اکنون ، Beekman 1802 بیش از 60 میلیون میله از آن صابون را فروخته و از 150 میلیون دلار فروش فراتر رفته است. Beekman 1802 محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از بدن خود را از طریق وب سایت خود ، QVC ، Ulta Beauty ، Amazon ، Target ، فروشگاه مهربانی فرودگاه Laguardia ، پرچمدار تجاری خود در شارون اسپرینگز ، خرده فروشان مستقل و موارد دیگر به فروش می رساند.

مرتبط: “Hustle” که او از ایستگاه خود شروع کرد واگن به یک تجارت در سراسر کشور تبدیل شد که به 300 میلیون دلار رسیده است: “هر کاری که می کنیم بسیار ساده است”

Kilmer-Purcell و Ridge همچنین سه کتاب آشپزی و اولین کتاب تجاری آنها را منتشر کرده اند ، Wisdom Goat: چگونه می توان یک تجارت واقعاً عالی ایجاد کرد، در تاریخ 1 ژوئیه منتشر می شود.

اعتبار تصویر: مودبانه از بررسی تجارت هاروارد

“ما شروع به فروش میله های صابون در وب سایت خود کردیم.”

یکی از اولین اقدامات ساخت یک وب سایت برای این برند بود. در آن زمان ، فروش مستقیم به مصرف کننده (DTC) تازه شروع به افزایش کشش کرد.

ریج می گوید: “ما یکی از اولین مارک های زیبایی بودیم که DTC بودیم.” “جاش یاد گرفت که چگونه کد را کد کند. او اولین وب سایت را کدگذاری کرد ، [and] ما شروع به فروش میله های صابون در وب سایت خود کردیم. اما در آن زمان ، البته ، شما قصد نداشتید از فروش کالاها در یک وب سایت ثروت خود را بدست آورید. این فقط محیط نبود. “

بنیانگذاران می خواستند محصول صابون شیر طبیعی و طبیعی خود را در جایی که قبلاً نبوده اند-فضای خرده فروشی لوکس را بگیرند. بنابراین فروشگاه های لوکس با نام Cold Cold در خیابان پنجم در شهر نیویورک: برگدورف گودمن ، بارنیس نیویورک ، خیابان پنجم ساکس و هنری بندل.

خریدار هنری بندل به ریج گفت که اگر او بتواند هر روز برای هشت هفته آینده قبل از فصل تعطیلات به فروشگاه بیاید ، خرده فروش یک میز سه پا با سه پا در طبقه اصلی خود به آنها می دهد ، جایی که این برند می تواند با مشتریان درگیر شود. اگر این محصول مورد نظر باشد ، فروشگاه محصولات خود را به جلو می برد.

ریج به یاد می آورد: “بنابراین این کاری است که من انجام دادم.” “من هر روز صبح در مزرعه بلند می شدم. حدود سه ساعت و نیم ساعت از شهر رانندگی می کند. من تمام صابون ها را می آورم. من روی میز کوچک تنظیم شده بودم. تا ساعت 8 یا 9 بعد از ظهر می ماندم ، تمام راه را به سه ساعت و نیم به مزرعه می کشیدم. من هر روز به مدت هشت هفته این کار را می کردم.”

مرتبط: سه نوع “نه” وجود دارد. در اینجا نحوه دانستن اینکه کدام یک را می شنوید آورده شده است

ریج به عنوان یک پزشک و دانشمند ، اعتراف می کند که او در آن زمان چیزهای زیادی در مورد چگونگی فروش یک محصول در آن زمان نمی دانست. با این حال ، از طریق قرار گرفتن در معرض سایر فروشندگان روی زمین و “اسموز” ، او فهمید که چگونه این کار را به طور مؤثر انجام دهد. یکی دیگر از پیشرفت های مهم در این زمان رخ داد: یک خریدار برای انسان شناسی در یک مأموریت پیشاهنگ متوقف شد و با داستان Beekman 1802 “عاشق شد”.

ریج یادآوری می کند: “اینگونه سفارش بزرگ خود را گرفتیم.” “اولین استراحت بزرگ ما با انسان شناسی ملی شد.”

“[Reality TV] به ما کمک کرد تا به سرعت یک پایه فن واقعاً وفادار و قابل کنترل رشد کنیم. “

برای دهه اول رشد شرکت ، Beekman 1802 هیچ بودجه ای در خارج از کشور دریافت نکرد. بنیانگذاران متعهد شدند كه تجارت را “شیوه قدیمی” ، نه “صرف 1 دلار تا زمانی كه آنها 1.50 دلار تهیه كنند” را شروع كنند ، در پی رکود اقتصادی كه مؤسسات مالی بسیاری از مردم را رها كرده بودند.

در نتیجه ، کارآفرینان پولی برای بازاریابی برند خود در روزهای اولیه نداشتند. به خوبی آگاه از ارزش رسانه ها ، Kilmer-Purcell و Ridge هر فرصتی را برای گرفتن Beekman 1802 در مقابل مخاطب ، از برنامه های خبری محلی گرفته تا وبلاگ ها به دست آوردند.

سپس بنیانگذاران فرصتی هیجان انگیز و غیر منتظره برای بازی در برنامه تلویزیونی واقعیت خود داشتند. Kilmer-Purcell وقتی رئیس جمهور به او گفت که نمی داند آیا او برای این کار مناسب است ، در حال مصاحبه برای یک موقعیت مدیر خلاق در یک شبکه بود-اما آیا او و ریج فکر می کنند که در یک برنامه تلویزیونی واقعیت درباره زندگی خود در مزرعه و راه اندازی تجارت خود ظاهر می شوند؟

مرتبط: آنچه C-suite باید در مورد قدرت واقعی رسانه های به دست آمده بدانیم

بنیانگذاران این فرصت را برای تولید آگاهی برای برند خود پذیرفتند و طی پنج ماه ، پسران افسانه ای Beekman پخش می شد

Kilmer-Purcell توضیح می دهد: “این به ما کمک کرد تا یک پایه فن واقعاً وفادار و قابل کنترل را به سرعت رشد دهیم.” “اما ما حواس پرت نشده بودیم [by] تبدیل شدن به ستاره های تلویزیونی واقعیت و تلاش برای به دست آوردن یک نمایش دیگر و یک نمایش دیگر. این فقط یک تجارت رایگان بسیار خوب بود که به ما کمک کرد تا تجارت را شروع کنیم. “

پسران افسانه ای Beekman دو فصل دوید ، و گرچه بنیانگذاران پس از بسته شدن ، به دنبال فرصت های تلویزیونی واقعیت بیشتری نبودند ، یکی دیگر از آنها پس از یک برخورد سرنوشت ساز در یکی از امضای کتاب خود به آنها رسید: فرصتی برای رقابت در CBS مسابقه شگفت انگیزبشر

مسابقه شگفت انگیز داستان آنقدر معتبر برند بود که یک ضرب بود. “

این سال 2013 بود ، و Kilmer-Purcell و Ridge تصور می کردند که حتی اگر آنها فقط آن را در نیمی از رقابت قرار دهند ، تعداد بینندگان تنظیم می کنند ، برند Beekman را در معرض دید قابل توجهی قرار می دهد. در قسمت اول ، آنها خود را به عنوان “پسران Beekman” معرفی کردند تا توپ را چرخانده و اطمینان حاصل کنند که “این همیشه چیزی بود که مردم می شنیدند.”

ریج به یاد می آورد: “ما کل فصل های زیرین بودیم.” “ما دو پسر همجنسگرا میانسال بودیم. ما قصد نداریم ورزشکاران و افراد جوانتر را مورد ضرب و شتم قرار دهیم. در مرحله سوم یا چهارم ، ما در اندونزی بودیم و فکر می کردیم که به خانه می رویم. مثل 120 درجه بود ؛ ما کل روز را انجام داده بودیم و سعی داشتیم این کار را تمام کنیم و 100 پوند بامبو حمل می کردیم و فکر می کردیم که آخرین را می بینیم. بیایید فقط از این استفاده کنیم.

این زوج اتفاق افتادند که در خیابان قدم می زنند که مدرسه ای در آن رها می شد. با داشتن بسیاری از بچه های اطراف و کنجکاو در مورد خدمه دوربین ، ریج شروع به شعار دادن “پسران بکمن” کرد و جمعیت به آن پیوستند. “ما فقط فکر کردیم ، اوه ، چه راهی عالی برای بیرون رفتن مسابقه شگفت انگیز ، “ریج می گوید.

سپس بنیانگذاران چیزی را که هرگز انتظار نداشتند را کنار گذاشتند: آنها در کل مسابقه پیروز شدند. قبل از پیروزی ، Beekman 1802 روزانه حدود 100 سفارش در وب سایت خود دریافت می کرد. بلافاصله پس از آن ، این تعداد به هزاران نفر افزایش یافت.

“آنچه در مورد این واقعیت که ما همیشه در مکان آخر بودیم بسیار عالی بود و کل مسابقه را به عنوان untimate underdogs نامیدیم [was that] این با داستان بنیانگذار ما متناسب است: با از دست دادن شغل خود و شروع کار در مزرعه ، دو پسر همجنسگرا نیویورک در یک شهر کوچک در روستای نیویورک و شروع به کار نمی کنند. “مسابقه شگفت انگیز داستان آنقدر معتبر برند بود که یک ضرب بود. “

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه می دهد Beekman 1802

مرتبط: چگونه می توان یک تجارت را بدون هدر دادن میلیون ها نفر (یا فروپاشی زیر رشد خود) مقیاس کرد

نقطه عطف رشد بزرگ بعدی Beekman 1802 اندکی پس از موفقیت بنیانگذاران در مسابقه شگفت انگیز هنگامی که این برند در خرده فروشی تلویزیون راه اندازی شد. کارآفرینان پتانسیل این سکو را برای گفتن داستان Beekman 1802 و فروش محصولات خود به رسمیت شناختند ، اما آنها می دانستند که برای متوقف کردن بینندگان در آهنگ های خود باید با قلاب همراه شوند.

بنابراین این زوج تصمیم گرفتند بز بچه ها را به هوا بیاورند.

ریج توضیح می دهد: “این مخدوش کننده است و باعث می شود شما متوقف شوید. اگر توجه مردم را به خود جلب کنید ، پس احتمال بسیار بالاتری برای فروش چیزی دارید. این یک ترفند واقعی بود که ما هنوز تا به امروز از آن استفاده می کنیم. اکنون ما برند شماره 1 پوست هستیم که از QVC و HSN عبور می کند.”

Beekman 1802 به مقیاس خود ادامه داد و در Ulta Beauty ، Target و Amazon فرود آمد. Ulta Rollout این برند ، که تقریباً 1500 فروشگاه را تنظیم کرده بود ، همزمان با این همه گیر و همکاران را به سمت همکاران سوق داد تا اولین سرمایه گذاری خارجی خود را برای این شرکت جستجو کنند.

Eurazeo ، یک گروه پیشرو در زمینه سرمایه گذاری جهانی ، با سرمایه گذاری 62 میلیون دلاری در سال 2021 سهم کنترل کننده ای در این شرکت به دست آورد.

“شما باید به اصول اولیه آنچه برای ساختن یک برند عالی می رسد برگردید.”

بنیانگذاران در طی این سالها چیزهای زیادی را در حال رشد کسب کرده اند. اگرچه از تماشای آنها لذت می برند مخزن کوسه، برنامه تلویزیونی که کارآفرینان امیدوار می توانند ایده های تجاری خود را برای سرمایه گذاری بالقوه به قضات منتقل کنند ، آنها به بنیانگذاران مشتاق هشدار می دهند که برای آنچه که می گویند سقوط نکنند ” مخزن کوسه اثر ” – این عقیده که آنها نمی توانند بدون جمع آوری پول ، تجارت را آغاز کنند.

کیلمر-پورسل می گوید: “آنچه ما پیدا کردیم مشاغلی است که با جمع آوری پول زندگی خود را آغاز می کنند هرگز در واقع تجارت نمی شوند.” “آنها فقط به مشاغل جمع آوری کمک مالی تبدیل می شوند زیرا با جمع آوری پول شروع می کنند و چند ماه بعد ، پول بیشتری جمع می کنند ، و سپس مجبور به جمع آوری پول بیشتر می شوند – و در جمع آوری پول بهتر از اداره مشاغل خود می شوند.”

دیدن این الگوی باعث ایجاد انگیزه کارآفرینان برای نوشتن شد حکمت بز و درسهایی را که آنها با جهان آموخته اند به اشتراک بگذارید.

ریج می گوید: “راه های زیادی برای داشتن یک تجارت خوب در جایی وجود دارد که می توانید درآمد کسب کنید.

به گفته ریج ، نادیده گرفتن روند یکی از مهمترین موفقیت ها در فضای مراقبت از پوست و مراقبت از بدن است ، زیرا محصولات CopyCat ایستادگی در بازار اشباع شده با پیشنهادات مشابه را دشوار خواهد کرد.

ریج توضیح می دهد: “جهان به کرم ویتامین C دیگر احتیاج ندارد.” “در حال حاضر هزار سرم ویتامین C در آنجا وجود دارد. نوآوری واقعی چیست؟ چگونه می خواهید چیز جدیدی را برای مشتریان به ارمغان بیاورید که زندگی آنها را بهبود بخشد؟”

مرتبط: نوآوری شما بدون تقاضای معتبر موفق نخواهد شد. در اینجا نحوه یافتن آن آورده شده است

این بنیانگذاران می گویند ، عمل اصلی مهربانی که با فرصتی برای میزبانی از کشاورز جان و بزهای وی به وجود آمده است ، نیروی محرکه Beekman 1802 است.

این شرکت صدها هزار دلار محصول و پشتیبانی مالی را به صدها دلایل شایسته اهدا کرده است. این برند همچنین مهربانی را ایجاد کرده است: جامعه ای از سازندگان محتوای مراقبت از پوست و تأثیرگذار جامعه که “اشتیاق به گسترش مهربانی به پوست ، حیوانات ، جامعه و سیاره دارند”.

ریج می گوید: “فروش محصول سطح بعدی پایین است ، زیرا ما می دانیم که اگر در گسترش مهربانی موفق باشیم ، محصول ارزش بیشتری خواهد داشت [people].

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/lgbtq-couple-started-a-business-with-80-goats-see-150m/493685

دیدگاهتان را بنویسید