رقبا را فراموش کنید – کلاهبرداران که به عنوان برند شما می توانند خطر واقعی شما باشند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
ممکن است شما در مورد کلاهبرداری های “قصابی خوک” شنیده باشید – آن طرح های کلاهبرداری دقیق که کلاهبرداران با گذشت زمان اعتماد عاطفی ایجاد می کنند ، سپس قربانیان را متقاعد می کنند که پول را برای سرمایه گذاری های جعلی تحویل دهند. در حالی که این کلاهبرداری ها به سختی به دنیای رمزنگاری رسیده اند ، با ضرر و زیان بالغ بر 75 میلیون دلار در سطح جهان ، اکنون آنها در صنایع دیگر ریخته می شوند و به روش های غیر منتظره ای بر راه اندازی تأثیر می گذارند.
خدمات خرابکاری به عنوان یک سرویس چیست؟
Savotage-as-A-Service یک نوع حمله جدید و مخفیانه ای است که با هدف مشاغل انجام می شود. بر خلاف حملات سایبری چشمک زن ، این عملیات بیشتر شبیه به سیل ناگهانی گزارش های کلاهبرداری ، ضرر و زیان غیر قابل توضیح مشتری یا بحران های PR است. این خدمات که اغلب از مراکز کلاهبرداری در خارج از کشور اداره می شوند ، به بازیگران بد – حتی رقبا – اجازه می دهد تا با جعل هویت برند خود و کلاهبرداری از مشتریان خود ، بی سر و صدا تجارت خود را تضعیف کنند.
این چه چیزی می تواند برای راه اندازی شما به نظر برسد؟
تصویر این: راه اندازی شما محصولی را راه اندازی می کند ، مشتریان در حال ثبت نام هستند ، پس از هیچ جا ، شکایات شروع به جمع آوری می کنند. نمایندگان خدمات مشتری جعلی به کاربران شما دسترسی پیدا می کنند ، سرمایه گذاری Bogus ارائه می دهد که نام تجاری شما را بصورت آنلاین پخش می کند و تیم پشتیبانی شما غرق است. رسانه های اجتماعی شروع به کلاهبرداری شرکت شما می کنند و داستانهای منفی به سرعت پخش می شوند. اگر این اتفاق درست پس از یک رویداد بزرگ مانند IPO رخ دهد ، می تواند ویران کننده باشد.
مرتبط: حملات سایبری اجتناب ناپذیر است – بنابراین آماده سازی را در صورت بروز یک نفر متوقف کنید و شروع به آماده سازی برای زمان یک نفر کنید
چگونه می توان علائم “قصابی خوک” شرکت ها را مشاهده کرد
در اینجا کلاهبرداران الگوی معمول را دنبال می کنند:
- آشنایی با جعل: آنها خطوط تلفنی جعلی ، حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت هایی ایجاد می کنند که وانمود می کنند شرکت شما هستند.
- اعتماد به نفس: با استفاده از لحن ، آرم ها و گاهی اوقات اطلاعات واقعی از اسناد فاش شده ، باعث می شود مشتریان احساس امنیت کنند.
- ارائه معاملات جعلی: آنها به تقلید های جعلی ، فرصت های سرمایه گذاری یا پیشنهادات بازپرداخت فشار می آورند.
- استخراج پول: هنگامی که مشتریان به آنها اعتماد دارند ، کلاهبرداران آنها را در ارسال پول یا به اشتراک گذاری اطلاعات حساس فریب می دهند.
- تغییر سرزنش: هنگامی که کلاهبرداری از بین می رود ، مشتریان شرکت شما – نه کلاهبرداران را مقصر می دانند – منجر به خشم مشتری ، واکنش رسانه ای و سردردهای نظارتی می شود.
در مورد آن چه کاری انجام می شود؟
سازمان های اجرای قانون مانند FBI و سرویس مخفی ایالات متحده بیش از 225 میلیون دلار مرتبط با این کلاهبرداری ها را کشف کرده اند. بسیاری از عملیات به مراکز کلاهبرداری در جنوب شرقی آسیا ردیابی می کنند. این سرکوب تأکید می کند که چرا استارتاپ ها ، به ویژه در بخش های FinTech و فناوری ، باید در محافظت از خود جدی شوند.
مرتبط: چگونه اطمینان حاصل کنیم که تجارت شما می تواند تهدیدهای سایبری را اداره کند
اگر فکر می کنید هدف قرار می گیرید چه کاری می توانید انجام دهید؟
اگر گمان می کنید که استارتاپ شما مورد حمله قرار گرفته است ، در اینجا نحوه پاسخگویی آورده شده است:
- مقدم باشید: مشکل را نادیده نگیرید. با مشتریان خود صادقانه ارتباط برقرار کنید.
- سیستم های خود را ایمن کنید: رمزهای عبور را تغییر دهید ، نشانه های API را لغو کرده و کنترل های دسترسی را سریعاً محکم کنید.
- داده های بحرانی را جدا کنید: قرار گرفتن در معرض محدود کردن سیستم های مهم.
- تنظیم تله ها: برای تشخیص فعالیت مشکوک از ابزارهایی مانند Honeypots یا نشانه های قناری استفاده کنید.
- گزارش تقلب: پروفایل های جعلی یا صفحات را به سرعت در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پایین بیاورید.
- سوابق مفصلی را نگه دارید: حوادث اسناد را برای اقدامات قانونی یا اجرای قانون احتمالی اسناد کنید.
- شفاف بمان: مخاطبان خود را برای حفظ اعتماد به شما آگاه نگه دارید.
افکار نهایی
کلاهبرداری های قصابی خوک بسیار فراتر از قربانیان تنهایی و عاشقانه های جعلی تکامل یافته است – آنها اکنون تاکتیک های سلاح شده ای که از همه نوع مشاغل را هدف قرار می دهند. خواه در نرم افزار ، خرده فروشی ، هوش مصنوعی یا هر بخش در حال رشد باشید ، آگاهی و آماده شدن را پرداخت می کند. محافظت از برند و مشتریان فقط هوشمند نیست – ضروری است.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
ممکن است شما در مورد کلاهبرداری های “قصابی خوک” شنیده باشید – آن طرح های کلاهبرداری دقیق که کلاهبرداران با گذشت زمان اعتماد عاطفی ایجاد می کنند ، سپس قربانیان را متقاعد می کنند که پول را برای سرمایه گذاری های جعلی تحویل دهند. در حالی که این کلاهبرداری ها به سختی به دنیای رمزنگاری رسیده اند ، با ضرر و زیان بالغ بر 75 میلیون دلار در سطح جهان ، اکنون آنها در صنایع دیگر ریخته می شوند و به روش های غیر منتظره ای بر راه اندازی تأثیر می گذارند.
خدمات خرابکاری به عنوان یک سرویس چیست؟
Savotage-as-A-Service یک نوع حمله جدید و مخفیانه ای است که با هدف مشاغل انجام می شود. بر خلاف حملات سایبری چشمک زن ، این عملیات بیشتر شبیه به سیل ناگهانی گزارش های کلاهبرداری ، ضرر و زیان غیر قابل توضیح مشتری یا بحران های PR است. این خدمات که اغلب از مراکز کلاهبرداری در خارج از کشور اداره می شوند ، به بازیگران بد – حتی رقبا – اجازه می دهد تا با جعل هویت برند خود و کلاهبرداری از مشتریان خود ، بی سر و صدا تجارت خود را تضعیف کنند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/money-finance/forget-competitors-scammers-posing-as-your-brand-could/494255