راهنمای کریسمس بازاریابی اینستاگرام

بیایید با محتوایی شروع کنیم که ممکن است بخواهید قبل و چند روز بعد از تعطیلات زمستانی در اینستاگرام پست کنید. لازم نیست کل استراتژی بازاریابی محتوای خود را در اینستاگرام فقط برای تعطیلات کریسمس و سال نو تغییر دهید، اما به‌روزرسانی طرح محتوا با ایده‌های جدید ارزشش را دارد. اینم چند تا👇

راهنماهای هدیه و انتخاب محصولات را به اشتراک بگذارید

راهنمای هدیه با محصولات شما به مشتریان شما کمک می کند تا برای خود، دوستان و خانواده خود هدایایی انتخاب کنند. پست‌های فید یا حتی راهنمای اینستاگرام همراه با هدایا نه تنها مشکل مشتریان شما را در یافتن هدایای عالی حل می‌کند، بلکه فروش شما را نیز افزایش می‌دهد. کد کوپن با تخفیف حتی بهتر عمل می کند. به دنبال کنندگان خود دلیلی برای انتخاب محصولات شما در بین رقبایتان بدهید.

💡 با این ابزار رایگان برنامه ریزی محتوای اینستاگرام – Combin Scheduler، محتوای دسامبر و تعطیلات خود را از قبل ایجاد کنید و برای انتشار برنامه ریزی کنید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد هشتگ‌های خود را در قالب‌ها مدیریت کنید و زمانی که پست‌های فید خود را برای انتشار برنامه‌ریزی می‌کنید، آن‌ها را در زیرنویس‌ها درج کنید که درست در زمان انتشار پست شما ظاهر می‌شوند.

حتی اگر زمان پیش از کریسمس و سال نو زمان فروش و معاملات بی پایان است، تعادل بین فروش و ارزشمند بودن در محتوای خود را حفظ کنید. به عنوان مثال، چک لیستی از موارد ضروری برای دکوراسیون منزل یا میز شام کریسمس را به اشتراک بگذارید.

چگونه می توان فروش کریسمس و سال نو را بدون مزاحم مردم اجرا کرد

با Combin Scheduler می‌توانید پست‌ها، داستان‌ها، پست‌های مجدد را برنامه‌ریزی کنید، پیوندی در بیو اضافه کنید که درست زمانی که پست منتشر می‌شود در آنجا نشان داده شود، و بسیاری موارد دیگر! این ابزار کاملا رایگان است و هیچ هزینه پنهان یا دوره آزمایشی ندارد.

با یک مسابقه یک فضای جادویی ایجاد کنید

اشکالی ندارد که به دنبال کنندگان خود یادآوری کنید که در حال حاضر یک معامله دارید و چندین بار تا پایان فروش آن را به آنها بگویید. با این حال، نیازی به ارسال هرزنامه با پیشنهادات تبلیغاتی خود در هر پست نیست. اگر مطمئن نیستید هر چند وقت یک بار باید پست بگذارید، شروع فروش را اعلام کنید، در وسط آن یادآوری کنید و سپس دوباره اعلام کنید که فروش به زودی به پایان خواهد رسید. برای جلب توجه بیشتر به این معامله، محتوای ارگانیک را با راهنمای هدیه، مسابقات، قرقره‌ها و داستان‌های جذاب ایجاد کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-christmas-marketing/

در این راهنما، در مورد نحوه فروش در اینستاگرام در این فصل جادویی و آزاردهنده نبودن، دستیابی به برخی از ایده‌های محتوای کریسمس و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد. پس کمربندهای ایمنی خود را ببندید و بریم!

ایده های محتوای اینستاگرام برای کریسمس

این روزها مردم معاملات ویژه زیادی دریافت می کنند، بنابراین جدا شدن از بین برندها و جلب توجه مشتریان پیچیده تر و پیچیده تر می شود. برای این کار نیازی به خلاقیت فوق العاده ندارید. فقط پیام تبلیغاتی خود را در زیرنویس ها و داستان های پست ها واضح نگه دارید. پیشنهاد خود را مستقیماً به عنوان اضافه کنید. مقدمه طولانی نکنید زیرا ممکن است فالوورهای شما تا پایان اطلاعات تبلیغاتی زمان کافی برای خواندن نداشته باشند. فراموش نکنید که یک بازه زمانی تبلیغاتی را درست در کنار جزئیات تخفیف درج کنید.

اسپم ندهید و خیلی سختگیر نباشید

ما قبلاً در مورد راهنمای هدیه در بالا صحبت کرده ایم. این نقطه تقریباً یکسان است. از بهترین محصولات خود یا آنهایی که به راحتی می توان از آنها به عنوان هدیه استفاده کرد استفاده کنید. این می تواند یک ژاکت بابانوئل یا یک گواهی آنلاین برای یک جلسه مربیگری باشد. چندین محصول را انتخاب کنید که به راحتی می توانند به عنوان یک هدیه کریسمس یا سال نو عمل کنند و از آنها به عنوان آهنربا در کمپین خود استفاده کنید.

با پیشنهاد خود کوتاه و واضح باشید

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: چگونه کسب و کارها می توانند خدمات عالی به مشتریان را از طریق رسانه های اجتماعی ارائه دهند

چیزی را ارائه دهید که بتوان آن را هدیه داد

از اواخر اکتبر، ما با یکسری فروش هالووین، جمعه های سیاه، دوشنبه های سایبری روبرو هستیم، سپس دسامبر فرا می رسد، و ما وارد معاملات تعطیلات زمستانی می شویم. جای تعجب نیست که در برخی مواقع، مهم نیست که مردم چقدر تخفیف و فروش را دوست دارند، آزاردهنده باشد. بنابراین در اینجا توصیه هایی در مورد نحوه اجرای یک معامله کریسمس یا سال نو و جلوگیری از آزاردهنده شدن وجود دارد.

اگر (کاملاً) مطمئن هستید که آماده هستید، یک معامله راه اندازی کنید

آیا حمل و نقل خود را تنظیم کرده اید؟ اگر مردم همین الان شروع به سفارش از فروشگاه شما کنند، امیدوارند حداکثر تا کریسمس خرید کنند. آیا کدهای کوپن شما فعال هستند؟ آیا تخفیفات معتبر هستند؟ قبل از فروش مطمئن شوید که همه چیز درست است. در غیر این صورت، در معرض این خطر قرار می‌گیرید که رسانه‌های اجتماعی و ایمیل‌های پشتیبانی شما مملو از بازخوردهای خشمگین مشتریانتان شوند.

این توصیه کلی به نظر می رسد، اما عجله نکنید که آن را به توصیه بعدی بگذرید. قبل از سال نو و کریسمس، مردم در همه جا به دنبال جادوی تعطیلات هستند، حتی در رسانه های اجتماعی و تبلیغات. از آن استفاده کنید و یک پیوند عاطفی بین برند خود و پیش بینی تعطیلات ایجاد کنید. در پست‌ها یا استوری‌های خود، از مخاطبان خود بخواهید که برنامه‌های خود را برای سال نزدیک یا ایده‌های هدیه به اشتراک بگذارند. سپس بهترین (ها) را انتخاب کنید و به این فالوورها یک هدیه یا تخفیف ویژه برای محصولات خود بدهید.

اگر مشتریان شما مشاغل دیگری هستند و برای B2B محتوا تولید می کنید، احساسات ممکن است حتی مضر باشند زیرا در مورد شما، استراتژی فروش عقلانیت و سود است. به جای یک مسابقه یا جایزه، برخی از اینفوگرافیک ها، تجزیه و تحلیل ها، یا گزارش های معیار را از جایگاه یا صنعت خود به اشتراک بگذارید. یادآوری به روز رسانی اشتراک یا تخفیف در راه حل های جدید نیز در محل خواهد بود. و فراموش نکنید که برای شرکای خود کریسمس و سال نو را تبریک بگویید!

چک لیست ها و توصیه های مفیدی را ارائه دهید

دسامبر بهترین زمان برای خلاقیت در فروش است. مردم می خواهند فضای کریسمس را حس کنند و با تزئین خانه و انتخاب هدایایی برای عزیزانشان آن را در اطراف خود ایجاد کنند. در این زمان از سال، می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا آن را بدون اینکه بیش از حد زورگو و پرفروش باشند، احساس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید