راهنمای صاحب مشاغل برای به حداکثر رساندن سود تابستان
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
برای برخی از مشاغل خاص ، تابستان فقط یک فصل نیست – این موتور است که برای بقیه سال موفقیت را هدایت می کند. به عنوان مثال ، مشاغل مهمان نوازی و گردشگری تمایل دارند بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را بین ژوئن و سپتامبر به دلیل افزایش سفر ، که منجر به افزایش اشغال هتل ، خرید ، حمایت از رستوران ها و تور و جذابیت می شود ، بسازند.
این دوره متمرکز از فعالیت ، فرصتی بی نظیر برای رشد ، به ویژه برای رهبران مشاغل که برای بهینه سازی امور مالی ، کارکنان و بازاریابی آماده شده اند ، ارائه می دهد. در اینجا سه نکته رهبران در مهمان نوازی ، خرده فروشی ، خدمات و بخش های گردشگری می توانند برای به حداکثر رساندن آن ماه های پرسود استفاده کنند.
مرتبط: چگونه کارآفرینان می توانند در تابستان امسال مشاغل خود را برای رشد قرار دهند
1. بودجه برای عجله
براساس چشم انداز سفر تابستانی Deloitte در سال 2025 ، 53 ٪ از آمریکایی ها قصد دارند در تابستان امسال به تعطیلات بروند و میانگین هزینه برای هر خانوار دقیقاً بالاتر از 4600 دلار نشسته است. برنامه ریزی مالی هوشمند برای تأمین سهم این درآمد مهم است. رهبران مشاغل می توانند با بررسی داده های تاریخی ، مانند دوره های اوج ، شماره فروش و پرفروش ترین محصولات یا خدمات ، برای پیش بینی درآمد – با توجه به اینکه عملکرد گذشته همیشه نشانگر نتایج آینده نیست ، شروع کنند.
به عنوان مثال ، رویدادهای برجسته مانند تور ERAS Taylor Swift و تور رنسانس بیانسه بیش از 5 میلیارد دلار در Q3 2023 به اقتصاد ایالات متحده تزریق کردند ، با شرکت کنندگان کنسرت (به ترتیب) به طور متوسط 1500 دلار و 1800 دلار در پرواز ، غذا ، هتل و بلیط. این لزوماً نتایج قابل تکرار نخواهد بود. با این حال ، درک رفتار مصرف کننده در این دوره ها می تواند به رهبران مشاغل کمک کند تا برای رویدادهای تابستانی آینده ، مانند جام جهانی 2026 فیفا و المپیک تابستانی 2028 ، آماده شوند و پیشنهادات خود را برای به حداکثر رساندن فرصت های درآمد تنظیم کنند.
بررسی گزارش های هزینه های گذشته نیز برای ایجاد یک بودجه واقع بینانه و مؤثر در تابستان بسیار مهم است ، زیرا آنها سابقه مفصلی را در مورد هزینه های پول ارائه می دهند و به رهبران این امکان را می دهد تا روند و افزایش هزینه بالقوه را شناسایی کنند. صاحبان مشاغل همچنین باید برای بررسی بودجه خود ، مشاوره در مورد مشاوران مالی و حقوقی در نظر بگیرند ، مشاوره در مورد مدیریت جریان نقدی و بررسی مجدد قراردادهای تأمین کننده را در نظر بگیرند.
2. عملیات را بهینه کنید
بررسی عملکرد مالی گذشته و رفتار مصرف کننده همچنین به تعیین مکان بهینه سازی عملیات کمک می کند. برای خرده فروشان ، این ممکن است به معنای اطمینان از این باشد که سیستم های مدیریت و مدیریت موجودی مجهز به افزایش تقاضا هستند. با وجود پتانسیل افزایش ترافیک پا ، برای بهبود جریان مشتری ، کاهش تنگناها و تقویت تجربه خرید ، ممکن است چیدمان فیزیکی فروشگاه نیز به روز شود.
داشتن یک تیم به اندازه کافی کارکنان و آموزش دیده نیز برای یک تجربه مشتری یکپارچه بسیار مهم است. در حین نصب ایستگاه های پرداخت سلف سرویس برای کاهش نیاز به استخدام کارمندان فصلی یا موقت ممکن است وسوسه انگیز باشد ، یک مطالعه دانشگاه 2024 Drexel نشان داد که صندوق داران انسانی وفاداری مشتری بیشتری را تقویت می کنند و تجارت را تکرار می کنند.
با توجه به این نکته ، رهبران باید در اولویت توسعه برنامه های آموزشی مؤثر قرار بگیرند که به کارکنان فصلی و موقت توانمندسازی می کنند تا از روز اول خدمات استثنایی ارائه دهند. سپس ، آنها می توانند راه حل های فناوری را برای اتوماسیون برنامه ریزی ، از پوشش بهینه کارکنان و در عین حال به حداقل رساندن سربار اداری ، کشف کنند.
3. بازاریابی را تازه کنید
گرچه تعداد زیادی از آمریکایی ها به سفر در تابستان امسال ادامه خواهند داد ، اما چشم انداز 2025 از موسسه بانک مرکزی آمریکا هزینه های مسافرتی محتاط تر مصرف کننده را پیش بینی می کند. برای مشاغل در مهمان نوازی ، خرده فروشی ، خدمات و گردشگری ، اکنون زمان آن است که استراتژی های بازاریابی را برای گرفتن آن دلار محدود تیز کند.
برای به دست آوردن درک بهتر از آنچه اعضای مخاطب از تجربه تابستانی خود می خواهند ، رهبران تجارت ممکن است از نظرسنجی های آنلاین برای جمع آوری ورودی و تقویت ارتباط قوی تر استفاده کنند. با این حال ، آنها همچنین باید آماده باشند تا استراتژی های خود را بر اساس یافته ها محوری کنند. برای به حداکثر رساندن تأثیر ، مشاغل باید مخاطبان و پیام های هنری را که مستقیماً با علایق هر بخش صحبت می کنند ، تقسیم کنند. به عنوان مثال ، یک تجارت گردشگری ممکن است افراد متقاضی ماجراجویی ، مواد غذایی و خانواده ها را هدف قرار دهد – هر یک به امکانات و فعالیتهای مختلف جذب می شوند.
مرتبط: 6 استراتژی برای ایجاد تجارت خود در تابستان امسال
سرانجام ، جمع آوری و تقویت محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند یک استراتژی عالی برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض برند و نمایش محتوای اصلی باشد. با استفاده از موقعیت مکانی تجارت Geotag یا یک هشتگ منحصر به فرد اما ساده می تواند باعث شود مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ، ارائه اثبات اجتماعی معتبر و گسترش تلاش های بازاریابی به صورت ارگانیک ، تشویق کنند.
تابستان یک دوره مالی کلیدی برای مشاغل در بسیاری از بخش ها است ، اما سرمایه گذاری بر پتانسیل آن نیاز به تلاش استراتژیک دارد ، نه فقط به تفکر آرزو. رهبران تجارت باید مالی و عملیات خود را بهینه کنند وت دلیل قانع کننده ای برای انتخاب آنها در مورد رقابت به مشتریان بدهید. با انجام این کار ، آنها خود را تنظیم می کنند تا از فرصت های این فصل شلوغ استفاده کنند.
برای برخی از مشاغل خاص ، تابستان فقط یک فصل نیست – این موتور است که برای بقیه سال موفقیت را هدایت می کند. به عنوان مثال ، مشاغل مهمان نوازی و گردشگری تمایل دارند بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را بین ژوئن و سپتامبر به دلیل افزایش سفر ، که منجر به افزایش اشغال هتل ، خرید ، حمایت از رستوران ها و تور و جذابیت می شود ، بسازند.
این دوره متمرکز از فعالیت ، فرصتی بی نظیر برای رشد ، به ویژه برای رهبران مشاغل که برای بهینه سازی امور مالی ، کارکنان و بازاریابی آماده شده اند ، ارائه می دهد. در اینجا سه نکته رهبران در مهمان نوازی ، خرده فروشی ، خدمات و بخش های گردشگری می توانند برای به حداکثر رساندن آن ماه های پرسود استفاده کنند.
مرتبط: چگونه کارآفرینان می توانند در تابستان امسال مشاغل خود را برای رشد قرار دهند
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/a-business-owners-guide-to-maximizing-summer-profits/492979