راهنمای بنیانگذار برای ساختن یک استراتژی واقعی هوش مصنوعی

راهنمای بنیانگذار برای ساختن یک استراتژی واقعی هوش مصنوعی

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هوش مصنوعی کلمه کلیدی قرن است. تقریباً در هر تیتر فناوری نمایش داده شده است و تضمین می شود که در هر زمین فروش گنجانده شود. هیچ پنهانی نیست که این فناوری نوآورانه و مختل کننده باعث انقلابی در هر صنعتی شود. از نظر تاریخی ، جدیدترین فناوری برای شرکت های مگا منابع مگا محفوظ است و مزایای استراتژیک قابل توجهی نسبت به عملیات کوچکتر به آنها می دهد.

هوش مصنوعی با دادن توانایی کارآفرینان و استارتاپ ها توانایی بی سابقه ای برای رقابت با سازمان های بزرگ ، زمین بازی را تراز می کند. به عنوان مثال ، بنگاه های بازاریابی کوچک می توانند به سرعت یک کمپین محتوا را در چند ثانیه و با هزینه کم و بدون هزینه ایجاد کنند. هوش مصنوعی نه تنها به مشاغل كوچك اجازه می دهد تا تولید تیم های كوچك خود را تقویت كنند ، بلكه ممکن است به آنها اجازه دهد كه سریعتر از Behemoth هایی كه با لایه های بوروکراسی و فرآیندهای داخلی دست و پا گیر هستند ، حرکت کنند.

با حرکت هوش مصنوعی با سرعت شکافت ، فشار زیادی برای مشاغل کوچک وجود دارد که بتوانند به سرعت در باند AI قرار بگیرند. علیرغم بهترین اهداف ، بسیاری از کارآفرینان خود را می بینند که مستقیماً به مرحله خرید اشتراک در یک سکوی هوش مصنوعی می روند و فکر می کنند که این همه مشکلات آنها را حل می کند. چالش این است که اتخاذ عجله بدون یک برنامه استراتژیک واضح می تواند عواقب جدی را به همراه داشته باشد.

سرمایه گذاری در ابزارهای اشتباه هوش مصنوعی می تواند پیچیدگی بیشتری نسبت به حل آنها ایجاد کند ، تیم شما را ناامید کرده و منابع ارزشمند را هدر دهد. درعوض ، برای کارآفرینان بسیار مهم است که با ایجاد نقشه راه برای ادغام استراتژیک هوش مصنوعی در تجارت خود ، شروع کنند.

مرتبط: استراتژی هوش مصنوعی شما چیست؟ رهبران تجارت وزن دارند

1. نقاط درد و فرصت ها را مشخص کنید

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به طور تصادفی در سراسر تجارت خود مستقر شوید. قبل از شروع فکر کردن در مورد اینکه کدام ابزارهای هوش مصنوعی برای پیاده سازی ، بسیار مهم است که درک کنید که AI ممکن است بیشترین بهره را داشته باشد. آیا تنگناهای اصلی دارید؟ آیا کارهایی وجود دارد که وقت یا هزینه زیادی مصرف می کنند؟ کدام حوزه های تجارت بیشترین فرصت را برای رشد دارند؟

برای یافتن این پاسخ ها ، با نقشه برداری از گردش کار فعلی و جمع آوری بازخورد از تیم خود ، با انجام یک حسابرسی داخلی شروع کنید. این حسابرسی می تواند به شما کمک کند تا وظایف تکراری ، فعالیتهایی را که مستعد خطای انسانی ، مسائل مربوط به خدمات به مشتری و تصمیم گیری آهسته است ، مشخص کنید. هنگامی که لیستی از فرصت ها را دارید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا AI راه حل مناسبی برای حل مشکل است یا خیر.

2. اهداف و KPI های روشن را ایجاد کنید

هنگامی که شناسایی کردید که AI می تواند از فرایندهای تجاری شما پشتیبانی کند ، باید تعریف کنید که موفقیت به نظر می رسد. به عنوان مثال ، آیا می خواهید زمان پاسخگویی به خدمات مشتری را 30 ٪ کاهش دهید؟ داشتن اهداف واضح و قابل اندازه گیری دو چیز را انجام می دهد. اول ، این یک پایه از عملکرد فعلی شما را تعیین می کند. این به شما امکان می دهد بعداً به عقب نگاه کنید و بدانید که آیا هوش مصنوعی شما اجرا کرده اید تأثیر مثبت یا منفی دارد یا خیر. دوم ، داشتن اهداف واضح ، هنگام انتخاب ابزارهای مناسب AI ، در فرآیند تصمیم گیری شما از شما پشتیبانی می کند.

مرتبط: 5 نکته برای ادغام هوش مصنوعی در تجارت شما

3. تحقیق و ارزیابی ابزارهای موجود در AI

غرق شدن در برابر سیل گزینه های هوش مصنوعی در بازار آسان است. داشتن اهداف واضح در ذهن به شما امکان می دهد تا اعتیاد به مواد مخدره را نادیده بگیرید و روی ابزارهایی تمرکز کنید که به طور خاص به نقاط دردی که شناسایی کرده اید برطرف شود. به یاد داشته باشید که یک رویکرد مبتنی بر راه حل فقط یک لنز فرآیند ارزیابی است.

سایر عوامل مهم مورد توجه شامل هزینه های پشتیبانی مداوم ، ادغام با سیستم های موجود ، مقیاس پذیری ، کاربرپسندی و بررسی مشتری است. این احتمال وجود دارد که شما چندین ابزار را با هم مقایسه کنید که همه نوید قابلیت های یکسان یا مشابه را دارند. در این حالت ، ایجاد یک کارت امتیازی ساده می تواند به فرایند ارزیابی کمک کند تا عینی تر شود.

4. کوچک را شروع کنید و تکرار کنید

در حالی که اجرای هوش مصنوعی می تواند تجارت شما را دگرگون کند ، لازم نیست کل عملکرد خود را به یکباره بازنگری کنید. عاقلانه است که تغییرات را به صورت تدریجی ایجاد کنید. پیشرفت های کوچک با گذشت زمان می تواند بازده قابل توجهی را در حالی که خطر اختلال در کل تجارت شما را کاهش می دهد در صورتی که استقرار فناوری طبق برنامه ریزی انجام نشود ، به دست آورد.

یک عمل خوب شروع کار کوچک است. به عنوان مثال ، شما ممکن است با یک برنامه آزمایشی با یک کار که دارای ریسک کم است ، شروع کنید ، مانند اتوماسیون برخی از گزارش های خاص ، ترسیم ایمیل های پشتیبانی مشتری یا ایجاد محتوای خلاق برای بخش کوچکی از استراتژی رسانه های اجتماعی. این رویکرد روشمند این امکان را به شما می دهد تا روند اجرای هوش مصنوعی خود را آزمایش کنید ، بازخورد تیم را جمع کنید ، ابزار را تنظیم کنید و موضوعات غیر منتظره را اصلاح کنید.

5. یک فرهنگ آماده ai را پرورش دهید

علیرغم فواید بسیاری از هوش مصنوعی ، بزرگترین چالش برای صاحبان مشاغل ، جذب تیم های خود با پذیرش فناوری است. امروزه بسیاری از کارمندان از تغییر و خطر از دست دادن اشتغال خود در یک دستگاه می ترسند. این مهم است که با تیم خود شفاف باشید در مورد چگونگی قصد استفاده از هوش مصنوعی در سازمان و درک دلیل پشت این تغییر.

برای تسهیل بیشتر فرزندخواندگی ، اعضای مشتاق تیم خود را ترغیب کنید تا سفیران هوش مصنوعی شوند که می توانند مسائل جزئی را عیب یابی کنند ، در برنامه های آزمایشی شرکت کنند و با همسالان خود هیجان زده شوند. همچنین ممکن است شما نیاز به ارائه آموزش های اساسی یا فرصت های فراز و نشیب برای تیم وسیع تر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که همه احساس مجهز به کار با ابزارهای جدید هوش مصنوعی دارند.

مرتبط: نحوه اجرای موفقیت آمیز هوش مصنوعی در تجارت خود-غلبه بر چالش ها و ایجاد یک تیم آماده آینده

با موفقیت ادغام هوش مصنوعی یک کار یک بار نیست ، بلکه یک سفر مداوم از پیشرفت مستمر است. با بالغ شدن این فناوری و کسب و کار شما ، استراتژی هوش مصنوعی شما به تکرارهای بی شماری نیاز دارد. آنچه امروز ممکن است فردا کار نکند ، بنابراین چابکی را در آغوش بگیرید و اگر ابزاری که نتایج مورد انتظار را ارائه نمی دهد ، سریعاً از محوری دریغ نکنید. این مهم است که یک رویکرد پیشگیرانه برای ماندن در جریان جدیدترین نوآوری های هوش مصنوعی استفاده کنید. این امر باعث می شود تا تجارت شما به طور مداوم از قدرت کامل هوش مصنوعی استفاده کند ، یک حاشیه رقابتی را حفظ کند و رشد پایدار را به همراه داشته باشد.

هوش مصنوعی کلمه کلیدی قرن است. تقریباً در هر تیتر فناوری نمایش داده شده است و تضمین می شود که در هر زمین فروش گنجانده شود. هیچ پنهانی نیست که این فناوری نوآورانه و مختل کننده باعث انقلابی در هر صنعتی شود. از نظر تاریخی ، جدیدترین فناوری برای شرکت های مگا منابع مگا محفوظ است و مزایای استراتژیک قابل توجهی نسبت به عملیات کوچکتر به آنها می دهد.

هوش مصنوعی با دادن توانایی کارآفرینان و استارتاپ ها توانایی بی سابقه ای برای رقابت با سازمان های بزرگ ، زمین بازی را تراز می کند. به عنوان مثال ، بنگاه های بازاریابی کوچک می توانند به سرعت یک کمپین محتوا را در چند ثانیه و با هزینه کم و بدون هزینه ایجاد کنند. هوش مصنوعی نه تنها به مشاغل كوچك اجازه می دهد تا تولید تیم های كوچك خود را تقویت كنند ، بلكه ممکن است به آنها اجازه دهد كه سریعتر از Behemoth هایی كه با لایه های بوروکراسی و فرآیندهای داخلی دست و پا گیر هستند ، حرکت کنند.

با حرکت هوش مصنوعی با سرعت شکافت ، فشار زیادی برای مشاغل کوچک وجود دارد که بتوانند به سرعت در باند AI قرار بگیرند. علیرغم بهترین اهداف ، بسیاری از کارآفرینان خود را می بینند که مستقیماً به مرحله خرید اشتراک در یک سکوی هوش مصنوعی می روند و فکر می کنند که این همه مشکلات آنها را حل می کند. چالش این است که اتخاذ عجله بدون یک برنامه استراتژیک واضح می تواند عواقب جدی را به همراه داشته باشد.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/a-founders-guide-to-building-a-real-ai-strategy/494874

دیدگاهتان را بنویسید