دیجیتال شما را به اینجا رسانده است – اما یک فروشگاه ممکن است شما را در سال 2025 بیشتر کند

دیجیتال شما را به اینجا رسانده است – اما یک فروشگاه ممکن است شما را در سال 2025 بیشتر کند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

کانال های دیجیتال هزاران راه اندازی را از طریق بیماری همه گیر حمل می کردند. برنامه ها ، پاپ آپ ها و وانت های تحویل در حالی که کمترین سربار را دارند ، به سرعت درآمد ایجاد می کنند. پنج سال بعد ، مشتریان هنوز هم از سرعت خرید به خرید لذت می برند ، اما آنها به طور فزاینده ای می خواهند این اطمینان را داشته باشند که فقط یک مکان فیزیکی و یک تیم متعهد می توانند فراهم کنند.

از نقطه نظر شرکتی که با مشاوره آنلاین و خدمات تلفن همراه آغاز شد ، ما دیدیم که چگونه یک مرکز فیزیکی می تواند حرکت آنلاین را به رهبری بازار با دوام تبدیل کند. اگر یک شرکت اول دیجیتال را هدایت می کنید ، در اینجا نحوه باز کردن مکانی که از روز اول خود را بازپرداخت می کند ، آورده شده است.

مرتبط: آیا به فکر باز کردن یک مکان فیزیکی برای فروشگاه آنلاین خود هستید؟ با این 4 نکته از موفقیت اطمینان حاصل کنید.

قبل از سرمایه گذاری در یک فضای فیزیکی تقاضا ایجاد کنید

یک فروشگاه فقط باید بعد از اینکه دقیقاً بدانید مشتریان از طریق درب قدم می زنند ، باز شود. سریعترین راه برای یادگیری این است که به آنها خدمت کنید و به الگوهای ظهور توجه زیادی کنید.

به عنوان مثال ، تقاضای قابل اندازه گیری مرتبط با یک جغرافیای خاص می تواند شامل سفارشات مکرر برای خدمات اصلی شما و لیست انتظار رو به رشد برای ارائه هایی باشد که به یک تسهیلات اختصاصی نیاز دارند. در آن مرحله ، مرحله بعدی منطقی امضای اجاره نامه برای خدمت به مخاطبی است که شما قبلاً با آنها رابطه دارید.

این سکانس به صورت استراتژیک پذیرندگان اولیه یک تجارت را به مؤثرترین سفیران خود تبدیل می کند. مشتریانی که در وهله اول این گسترش را توجیه می کردند ، به عنوان یک موفقیت مشترک ، به عنوان یک موفقیت مشترک قهرمان می شوند. کسب وفاداری اول و قفل کردن در املاک و مستغلات دوم تضمین می کند که یک مکان فیزیکی به عنوان افزایش تقاضای اثبات شده به جای یک سرمایه گذاری سوداگرانه که بر روی هزینه های ثابت ساخته شده است ، خدمت می کند.

از داده های رفتاری برای مشخص کردن فرصت های رشد استفاده کنید

با تماشای آنچه مشتریان انجام می دهند ، نه فقط آنچه می گویند ، بهترین فرصت های رشد خود را مشخص کنید. برای هر کارآفرین ، داده های عملیاتی شما تقاضای واقعی را به شکلی نشان می دهد که نظرسنجی ها نمی توانند. سیگنال های عملیاتی مانند کلیک ، صفحه نمایش ، برنامه ریزی مجدد ، مسافت پیموده شده و سایر رفتارهای شخص اول اکنون وقتی تیم ها تقاضای واقعی را ارزیابی می کنند ، از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها پیشی می گیرند. به عنوان مثال ، یک فروشگاه آنلاین گزارش می دهد که بیشترین اصطلاح جستجو در وب سایت آنها مربوط به محصولی است که آنها حمل نکرده اند. در حالی که مشتریان در حال خرید موارد دیگر بودند ، رفتار جستجوی آنها نیاز واضح و برآورده ای را نشان داد.

این بینش بسیار قدرتمندتر از یک نظرسنجی است که می پرسد “چه چیزی باید بفروشیم؟” همانطور که یک مسیر داده محور برای گسترش محصول سودآور را فراهم می کند. این رویکرد بسیار مهم است زیرا در هر مشاغل ، منابع محدود هستند. در رفتار مشاهده شده ، تصمیم اصلی ، مانند راه اندازی خط تولید جدید یا امضای اجاره نامه ، تضمین می کند که سرمایه گذاری شما با علاقه اثبات شده به جای اینکه فقط به شهود متکی باشد ، هماهنگ است.

مرتبط: چرا خرده فروشان آنلاین فروشگاه های آجر و ملات را افتتاح می کنند

مکانی را انتخاب کنید که متعلق به آن باشد ، نه فقط دید

نقشه های تقاضا معمولاً به ما می گویند که یک کلینیک باید در کجا بایستد ، اما انتخاب نقطه دقیق به یک لنز متفاوت نیاز دارد. خرده فروشی سنتی می گوید ترافیک پا و علائم روشن. تجربه ما می گوید تعلق به تعلق دارد. مشتریان در حال حاضر با ما در تلفن های خود و در محله های خود در تعامل هستند ، بنابراین کلینیک باید مانند توقف طبیعی بعدی آن سفر دیجیتال باشد.

ما جستجوی خود را به همان بلوک هایی که تیم های تلفن همراه ما هر روز خدمت می کنند ، در حالی که به دنبال ساختمانی هستیم که حلقه ای را که با آن خانواده ها داریم تقویت می کند ، محدود کردیم.

هنگامی که چند بلوک مناسب را دور کردید ، هر آدرس را به دلیل توانایی خود در احساس خانه به مشتریانی که قبلاً در آن خدمت می کنید ، ارزیابی کنید. به دنبال بنایی باشید که مسافران ، خریداران محلی و والدین در دوره های مدرسه می توانند بدون تغییر مسیر روزانه خود به آن برسند.

بررسی کنید که آیا وانتهای تحویل می توانند به راحتی وارد و خارج شوند و آیا می توان فضا را برای خدمات دستی و اجتماعات کوچک پیکربندی کرد. سایتی که در ریتم محله آمیخته می شود بیش از این که فقط مشاغل شما را در خود جای دهد ، نشان می دهد که مارک شما به همان اندازه کافه گوشه ای متعلق به آنجا است.

مرتبط: 4 راه برای ارائه یک تجربه معتبر در فضای آجر و ملات

از فرصت 2025 برای حضور در شخص استفاده کنید

پنج سال رشد سریع تجارت الکترونیک نشان داده است که در حالی که راحتی دیجیتال در اولین فروش برنده می شود ، به ندرت مورد بعدی را تضمین می کند. با بازگشت خریداران به محل های کار و مکان های اجتماع ، آنها به سمت مارک هایی که می توانند به صورت آنلاین و در یک پیشخوان به آنها خدمت کنند ، گرایش پیدا می کنند. یک فروشگاه از این که یک ابزار کشف به یک دستگاه وفاداری در حالی که نمایشی و راهنمایی چهره به چهره را که اعتماد به نفس را عمیق تر می کند ، تغییر داده است.

شرایط املاک و مستغلات نیز به نفع حرکت سریع است. در حالی که جای خالی خرده فروشی همچنان کم است ، بسیاری از صاحبخانه ها هنوز مایل به مذاکره در مورد شرایط انعطاف پذیر با مشاغل هستند که می توانند یک مشتری موجود را نشان دهند. قفل کردن در فضا اکنون به مارک های دیجیتال اجازه می دهد تا خود را در نزدیکی شلوغ ترین مسیرهای تحویل خود کاشتند و گزارش آنلاین را به ترافیک پیاده روی تبدیل کنند.

این تراز مختصر انتظارات مصرف کننده و اجاره نامه های قابل دسترسی بعید به نظر می رسد. بازیگری در سال 2025 به بنیانگذاران اجازه می دهد تا یک فروشگاه مناسب را به ضربان قلب فیزیکی برند خود تبدیل کند-لنگر که حلقه را در سفر دیجیتال مشتریان شما می بندد.

کانال های دیجیتال هزاران راه اندازی را از طریق بیماری همه گیر حمل می کردند. برنامه ها ، پاپ آپ ها و وانت های تحویل در حالی که کمترین سربار را دارند ، به سرعت درآمد ایجاد می کنند. پنج سال بعد ، مشتریان هنوز هم از سرعت خرید به خرید لذت می برند ، اما آنها به طور فزاینده ای می خواهند این اطمینان را داشته باشند که فقط یک مکان فیزیکی و یک تیم متعهد می توانند فراهم کنند.

از نقطه نظر شرکتی که با مشاوره آنلاین و خدمات تلفن همراه آغاز شد ، ما دیدیم که چگونه یک مرکز فیزیکی می تواند حرکت آنلاین را به رهبری بازار با دوام تبدیل کند. اگر یک شرکت اول دیجیتال را هدایت می کنید ، در اینجا نحوه باز کردن مکانی که از روز اول خود را بازپرداخت می کند ، آورده شده است.

مرتبط: آیا به فکر باز کردن یک مکان فیزیکی برای فروشگاه آنلاین خود هستید؟ با این 4 نکته از موفقیت اطمینان حاصل کنید.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/digital-got-you-here-but-a-store-might-take-you-further/493285

دیدگاهتان را بنویسید