دفترچه بازی من برای راه اندازی یک تجارت پر رونق 8 رقمی-و چگونه می توانید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
وقتی تصمیم گرفتم یک شرکت آبشار سرد را در ایتالیا راه اندازی کنم ، کار زیادی با آن نداشتم – هیچ تیمی ، انبار و هیچ جا در خانه من برای شلیک محتوای محصول. اما من به محصول اعتقاد داشتم و می دانستم سلامتی یک دسته پررونق است. من قبلاً شرکت هایی را ساختم ، از جمله یک مارک دوچرخه الکترونیکی که به هشت رقم در فروش رسیده است. این بار ، من به یک سیستم قابل تکرار لاغر تکیه کردم – و کار کرد.
در اینجا رویکردی که من برای دستیابی به سرعت در کشش بدون بودجه تبلیغاتی گسترده یا استراتژی پیچیده پرتاب استفاده کردم.
محصولی را انتخاب کنید که مردم از قبل کنجکاو هستند
نیازی به اختراع چیز جدیدی نیست. در واقع ، اگر این کار را نکنید ، اغلب بهتر است. من دیدم که آبشار سرد با ورزشکاران ، بیوکر و سازندگان سلامتی بخار می شود ، اما این گروه هنوز به طور کامل جریان نداشته است. این بدان معنی بود که جایی برای ایستادن وجود دارد.
من به روندهای جستجو نگاه کردم ، که از طریق زیر مجموعه های طاقچه حرکت کردم ، دنبال کردم که تأثیرگذار سلامتی در حال ارسال است و به آنچه در حال عبور از خطوط جمعیتی است ، توجه کردم – مواردی مانند کلاژن برای آقایان یا ردیابی هورمون برای زنان. هدف این است که چیزی را پیدا کنید که یک مشکل واقعی را برطرف کند ، از نظر فرهنگی مرتبط است.
منبع به سادگی ، بعداً بهبود پیدا کنید
پیدا کردن یک تأمین کننده نیازی به تنگنا نیست. من با یک تولید کننده چینی شروع کردم. کیفیت ارتباطات جامد اما آهسته و زمان حمل و نقل طولانی باعث تجدید نظر در چیزها شد. سرانجام ، من برای بهبود تدارکات و ارائه خدمات به مشتری بهتر ، تولید را به ایتالیا منتقل کردم.
در مراحل اولیه ، وسواس خود را برای تکمیل هر ویژگی مشاهده نکنید. روی تهیه محصولی که قابل اعتماد و به اندازه کافی خوب برای شروع فروش باشد ، تمرکز کنید. مقادیر سفارش را کم نگه دارید و سیستم هایی بسازید که به شما امکان آزمایش ، یادگیری و تکرار را می دهد.
از افراد واقعی برای ایجاد اعتماد استفاده کنید
من به جای سوزاندن پول نقد در تبلیغات بلافاصله ، به تأثیرگذار روی آوردم. من واحدهای شیر آب سرد را برای ورزشکاران و سازندگان تناسب اندام که به آنها احترام گذاشتم ارسال کردم. برخی ارسال شده به سرعت ؛ دیگران منتظر ماندند تا نتایج شخصی داشته باشند. این اصالت به نفع ما کار می کرد.
با سازندگان شروع کنید که قبلاً در مورد طاقچه شما صحبت می کنند. این مربوط به تعداد پیروان نیست – این مربوط به مناسب است. به آنها چیزی بدهید که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد و بگذارید با صدای خود صحبت کنند. یک ویدیوی یا پست به موقع می تواند از یک تبلیغات تبلیغاتی پنج رقمی بهتر عمل کند.
مرتبط: تعداد پیروان شما وقتی تأثیر واقعی به وجود می آید بی ربط است – اینها معیارهایی هستند که واقعاً مهم هستند
با هماهنگی با متخصصان ، اعتبار را اضافه کنید
در سلامتی ، مصرف کنندگان شکاک هستند – و به درستی. به همین دلیل من یک پانل خبره با پزشکان ، فیزیوتراپیست ها و دانشمندان ورزش که به قدرت سرماخوردگی اعتقاد دارند ، ساختم. آنها به محتوا کمک کردند و نام خود را به برند وام دادند.
شما می توانید این کار را با دستیابی به متخصصانی که قبلاً در مورد مزایای نوع محصول خود صحبت می کنند ، تکرار کنید. پیشنهاد آنها را ارائه دهید ، به کار آنها پیوند دهید و در مورد محتوای آموزشی همکاری کنید. این یک برد برنده است: آنها در معرض دید قرار می گیرند و برند شما اعتماد فوری و ارزش سئو را کسب می کند.
سریع با یک فروشگاه ساده راه اندازی کنید
وقتی زمان فروش فرا رسید ، من یک فروشگاه فروشگاه تمیز با توضیحات محصول روشن ، چند عکس محکم و بدون سرنگونی ساختم. هدف این بود که سفارشات را شروع کنیم و بازخورد واقعی را جمع کنیم – نه تعقیب کمال.
با گذشت زمان ، من بررسی مشتری ، تأیید متخصص و تصاویر بهتر را اضافه کردم. اما من منتظر راه اندازی نبودم. با شروع سریع ، اجازه دهید قیمت گذاری ، پیام رسانی و تقاضا را در زمان واقعی آزمایش کنم.
افکار نهایی
راه اندازی یک برند سلامتی لازم نیست پیچیده باشد. شما نیازی به یک محصول پیشگام ، یک تیم عظیم یا بودجه تبلیغاتی با حمایت سرمایه گذار ندارید. آنچه شما نیاز دارید محصولی است که مردم به آن اهمیت می دهند ، یک برنامه منابع هوشمند ، مشارکت اعتماد به نفس و فروشگاهی که کار را انجام می دهد.
این کتاب بازی به من کمک کرد تا یک تجارت را به هشت رقم برسانم – و اکنون این موفقیت اولیه دیگری را به وجود می آورد. محصول متفاوت همان سیستم هنوز کار می کند.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
وقتی تصمیم گرفتم یک شرکت آبشار سرد را در ایتالیا راه اندازی کنم ، کار زیادی با آن نداشتم – هیچ تیمی ، انبار و هیچ جا در خانه من برای شلیک محتوای محصول. اما من به محصول اعتقاد داشتم و می دانستم سلامتی یک دسته پررونق است. من قبلاً شرکت هایی را ساختم ، از جمله یک مارک دوچرخه الکترونیکی که به هشت رقم در فروش رسیده است. این بار ، من به یک سیستم قابل تکرار لاغر تکیه کردم – و کار کرد.
در اینجا رویکردی که من برای دستیابی به سرعت در کشش بدون بودجه تبلیغاتی گسترده یا استراتژی پیچیده پرتاب استفاده کردم.
محصولی را انتخاب کنید که مردم از قبل کنجکاو هستند
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/the-playbook-i-used-to-launch-a-thriving-8-figure-business/490080