دستورالعمل RTO آمازون که به دلیل کمبود میز ، فضا پیچیده است
آمازون در ماه سپتامبر یک دستورالعمل بازگشت به دفتر (RTO) صادر کرد و کارمندان شرکت های خود را تا تاریخ 2 ژانویه به دفتر بازگرداند. بیش از یک ماه از زمان این حکم گذشت ، و برخی از کارمندان آمازون هنوز دفتر را ندیده اند-زیرا آمازون می تواند ” T پیدا کردن میزهای کافی برای نگه داشتن 350،000 نفر خود نیروی کار
براساس گزارش روز پنجشنبه از وال استریت ژورنال ، آمازون به دلیل کمبود فضا ، RTO را برای کارمندان اختصاص داده شده به ده ها دفتر آمریکایی از جمله شهر نیویورک ، هیوستون و آتلانتا به تعویق انداخت. کارمندان آمازون که به برخی مکان ها اختصاص داده شده اند ، هنوز از راه دور کار می کنند ، زیرا منتظر دستورالعمل های بیشتر در مورد زمان حضور در دفتر هستند.
منطقه خلیج سانفرانسیسکو به ویژه از نظر فضا کوتاه است. آمازون 18 دفتر در منطقه دارد ، اما حداقل 800 کارمند فاقد میز است. در پاسخ ماه گذشته ، یک گروه داخلی پیشنهادی را به بخش تسهیلات آمازون ارسال کردند و خواستار یک دفتر جدید برای افتتاح در منطقه بودند. براساس گزارش WSJ ، یک صفحه گسترده که از این پیشنهاد حمایت می کند ، امضایی را از نزدیک به 600 کارمند آمازون جلب کرده است.
مرتبط: JPMorgan نظرات هیئت پیام داخلی را خاموش می کند پس از واکنش کارمندان به حکم بازگشت به دفتر
سخنگوی آمازون در ایمیلی به WSJ گفت كه “اکثریت قریب به اتفاق” کارمندان شرکت دارای میز هستند و فقط “تعداد نسبتاً کمی” از “صدها دفتر” آمازون برای کارهای کاملاً حضوری “کاملاً آماده نیستند”.
حتی در دفاتر دارای فضای میز ، با دستورالعمل RTO مشکلات تدارکاتی وجود داشته است ، مانند جایی که کارمندان باید پارک کنند. جف فریس ، تکنسین اصلی در Amazon Web Services Cloud ، ماه گذشته در X منتشر کرد که وقتی سعی کرد ماشین خود را در گاراژ اداری پارک کند ، وی با امنیت دور شد.
وی نوشت: “2000 نفر ، 900 پارکینگ.”
هاها ، نشان داد #RTO (ER ، بازگشت به دفتر ، نه هدف معمول زمان بهبودی در زندگی من) و با امنیت در گاراژ از بین رفت. وی گفت: “2000 نفر ، 900 پارکینگ.” ؟؟؟
– جف فریس (trackzero) 7 ژانویه 2025
برخی از کارمندان آمازون که در دفتر برگشته اند گزارش می دهند که هم تیمی هایی را که از همان مکان کار می کنند ، ندارند و اهداف کار حضوری را به چالش می کشند.
هنگامی که اندی جسی ، مدیرعامل آمازون برای اولین بار در ماه سپتامبر سیاست RTO را اعلام کرد ، وی اظهار داشت که یادگیری ، الگوسازی ، تمرین و تقویت فرهنگ ما برای هم تیمی های ما آسان تر خواهد بود ؛ همکاری ، طوفان مغزی و اختراع [is] ساده تر و مؤثرتر ؛ تدریس و یادگیری از یکدیگر یکپارچه تر است. و ، تیم ها تمایل دارند که بهتر به یکدیگر در ارتباط باشند. “
وی دوباره این پیام را در جلسه تمام دست در ماه نوامبر تکرار کرد و به کارمندان گفت که وظیفه RTO در مورد “تقویت فرهنگ ما” و تقویت همکاری است.
کارمندان آمازون از ماه مه 2023 حداقل 3 روز در هفته کار می کنند. سایر شرکت هایی که دارای سیاست های پنج روزه در دفتر هستند شامل Salesforce و Walmart هستند. ماه گذشته آمازون ده ها کارمند را در بخش های ارتباطی و پایداری خود اخراج کرد.
مرتبط: مدیرعامل جدید Starbucks – که 1000 مایل از HQ زندگی می کند – به کارمندان نمی گوید چه روزهای خاصی را برای ورود به دفتر وارد می کند
https://www.entrepreneur.com/business-news/amazons-rto-mandate-complicated-by-lack-of-desks-space/487079