در داخل معامله Giada de Laurentiis با آمازون
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
Giada de Laurentiis مشهور نشد. او در حال تعقیب معاملات تلویزیون نبود و یا آرزو نمی کرد یک برند دیجیتال را راه اندازی کند. هنگامی که شبکه غذا برای اولین بار از او خواسته بود نوار استماع را ارسال کند ، او مقاومت کرد.
او می گوید: “من فقط شغلی می خواستم بنابراین مجبور نبودم به خانواده ام اعتماد کنم.” تأثیرگذار رستوران میزبان شاون والچف.
دوربین چیزی را که او برای آن برنامه ریزی نکرده بود ، دید. فرهنگ نیز همین کار را کرد. قبل از جوایز امی و افتتاح رستوران ها ، De Laurentiis یک بچه ساکت و آرام در یک خانواده بسیار بلند بود. او که در رم متولد شد و در لس آنجلس بزرگ شد ، در خانواده ای بزرگ شد که سنت در آن اهمیت داشت و میراث قابل مذاکره نبود.
مرتبط: این دوستان کالج می خواستند غذای بهتری بفروشند. اکنون ، شرکت آنها به طور عمومی معامله می شود.
پدربزرگش حضور برجسته ای داشت. یک سازنده ماکارونی به تهیه کننده فیلم تبدیل شد ، او تمام خانواده را به ایالات متحده آورد و قول موفقیت در هالیوود را تعقیب کرد.
دنیای آنها تلفیقی از غذا و فیلم بود. د لورنتیس بعد از ظهرها را که در سالن غذای ایتالیایی پدربزرگش گذراند ، به یاد می آورد و تماشای مشتریان از پنیرهای وارداتی ، آویزان سالامی ها و مواد تشکیل دهنده ای که قبلاً ندیده بودند. این مدتها پیش از آن بود که غذای ایتالیایی در آمریکا جریان اصلی را پشت سر بگذارد. این تجربه همهجانبه ، تقریباً تئاتر بود.
این یک اثر باقی مانده است. او در آن زمان آن را نمی دانست ، اما آن بازدیدهای بعد از مدرسه چگونه او راجع به غذا ، احساسات و مهمان نوازی فکر می کند. آنچه مردم را به خود جلب کرد فقط عطر و طعم نبود. این احساس و داستان بود.
او می گوید: “من می خواستم کاری انجام دهم که همان واکنش را ایجاد کند.”
حتی در حالی که او انسان شناسی غذا را مطالعه می کرد ، در پاریس آموزش می دید و در ناهار خوری خوب کار می کرد ، غریزه قصه گویی هرگز از آن خارج نشد – این بخشی از DNA او بود. و هنگامی که او سرانجام به یک استماع ضبط شده گفت ، بله ، نشان داد.
وی اعتراف می کند: “من صادقانه هیچ تمایلی به جلوی دوربین نداشتم.” “هیچ برنامه ای وجود نداشت.”
هر روز ایتالیایی به یک ضربه برک آوت تبدیل شد. اما در ذهن دو لورنتیس ، هدف هرگز ستارگی نبود: این استقلال و خود تعریف بود.
مرتبط: طرفداران در حال خال کوبی این آرم این مارک پیتزا بر روی پوست خود برای یک سال از برش های رایگان هستند
ساخت برند giadzy او
Giadzy ، برند سبک زندگی De Laurentiis در سال 2016 راه اندازی شد ، به عنوان یک وبلاگ ساده آغاز شد. اکنون این یک بازار سرپرستی ، مرکز رسانه ها و سکوی تجارت الکترونیک است که منعکس کننده زندگی او در زندگی ایتالیایی است: وعده های غذایی ساده ، مهمان نوازی شاد و داستانهای مهم.
Giadzy با داشتن کیت های دستور العمل ، نکات مسافرتی و اجزای پریمیوم شیرین کاری که از ایتالیا تهیه شده است ، یک گسترش مستقیم از تربیت و اخلاق شخصی De Laurentiis است.
این بنیاد او را برای حرکات بزرگتر قرار داده است. او به تازگی با آمازون در هر دو فروشگاه دیجیتال و یک معامله جدید مجموعه ای آمازون استودیو برای Prime Video با آمازون همکاری کرده است. او و آمازون در حال آمیختن محتوا و تجارت به گونه ای هستند که به مخاطبانش اجازه می دهد از تماشای آشپزی به خرید – همه در همان فضای دیجیتال – بروند.
در همان زمان ، او ردپای رستوران خود را گسترش می دهد. محل لاس وگاس De Laurentiis به تازگی از مارک 10 ساله ، یک نقطه عطف مهم در هر نقطه عبور کرد ، چه رسد به نوار. هنگامی که او آن را باز کرد ، صحنه ناهار خوری وگاس کاملاً مردانه بود. به عنوان یکی از معدود زنانی که با نام او در مارکی به آن فضا قدم می زد ، بسیاری شک داشتند که او دوام خواهد داشت. او فقط دوام نیاورد – او چیزی را ساخت که آنچه را که ناهار خوری وگاس می تواند احساس کند ، تعریف کرد.
مرتبط: این سرآشپز در هفته ای که میشلین به آن خواند ، رستوران خود را از دست داد. حالا او با کامل کردن یک دستور العمل بازگردد.
او اکنون همان رویکرد را به شیکاگولند ، جایی که دو رستوران جدید را راه اندازی کرده است: سورلینا و سورلا. یک گاه به گاه ، دیگری مرتفع. هر دو به گونه ای طراحی شده اند که احساس گرم ، روشن و جذاب کنند – بدون استیک خانه های مودبانه یا منوهای بیش از حد ، فقط طراحی عمدی و غذای صحبت می کنند.
د لورنتیس می گوید: “من سعی نمی کنم آنچه را که دیگران انجام می دهند انجام دهم.” “من سعی می کنم مکانهایی را ایجاد کنم که مثل من باشند.”
این همان چیزی است که مارک او همیشه در مورد آن بوده است. نه در حال تعقیب روندها ، بلکه ریشه در چیزی عمیق تر است. او می خندد: “من نمی دانم نیمی از وقت چه کاری انجام می دهم.” “اما من به یادگیری ادامه می دهم. و این همان چیزی است که من را ادامه می دهد.”
در مورد تأثیرگذار رستوران
تأثیرگذار رستوران توسط Toast ، سیستم قدرتمند فروش و سیستم مدیریتی رستوران که به رستوران ها کمک می کند تا عملیات را بهبود بخشند ، فروش را افزایش داده و تجربه مهمان بهتری را برای شما فراهم می کند.
نان تست – قدرت رستوران های موفق. در مورد نان تست بیشتر بدانید.
تأثیرگذار رستوران نیز توسط بیمه بعدی پشتیبانی می شود. ببینید چرا 600،000+ مشاغل آمریکایی به بیمه بعدی اعتماد دارند.
مرتبط: چگونه یک نقطه در “نمایش مونتل ویلیامز” یک مارک قدرت رستوران را برای این سرآشپز میامی برانگیخت
Giada de Laurentiis مشهور نشد. او در حال تعقیب معاملات تلویزیون نبود و یا آرزو نمی کرد یک برند دیجیتال را راه اندازی کند. هنگامی که شبکه غذا برای اولین بار از او خواسته بود نوار استماع را ارسال کند ، او مقاومت کرد.
او می گوید: “من فقط شغلی می خواستم بنابراین مجبور نبودم به خانواده ام اعتماد کنم.” تأثیرگذار رستوران میزبان شاون والچف.
دوربین چیزی را که او برای آن برنامه ریزی نکرده بود ، دید. فرهنگ نیز همین کار را کرد. قبل از جوایز امی و افتتاح رستوران ها ، De Laurentiis یک بچه ساکت و آرام در یک خانواده بسیار بلند بود. او که در رم متولد شد و در لس آنجلس بزرگ شد ، در خانواده ای بزرگ شد که سنت در آن اهمیت داشت و میراث قابل مذاکره نبود.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/inside-giada-de-laurentiiss-deal-with-amazon/492763